- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
!Overdose! #64757 üzenetére
ez OK, de a gyarto eleve leirja oda azt is, hogy a olajfogyasztas hasznalat fuggo is, meg olaj fuggo is
nem feltetelenul fog ennyit enni, de ennyi fogyas meg nem feltetlenul jelent hibat -
hobizoli
nagyúr
válasz
!Overdose! #64753 üzenetére
mert belemegy annyi benzin/gazolaj hogy a szint kb marad
aminek tiprod, az eszi az olajat, akarki is gyartotta
mindenhol van illesztesi hezag par szazad mm, meg eleve tokeletes tomitettseg mozgo gepalkatreszek kozott, amik eleve mas es mas anyagbol vannak, es hore elterokeppen tagulnak csak az elmeletben letezik, a gyakorlati gepeszetben nem
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
diegho #64554 üzenetére
te most tenyleg nem azert, de a szivomotor se koszoni meg, ha a belso savban 200-l veretsz, aztan egy hirtelen otlettol vezelerve onnan keresztbe huzol ki a benzinkurta es allsz meg vele 150m alatt nullara satufekkkel, meg teped ki a kulcsot a gyujtasklapcsolobol azonnal, ahogy visszabolinott az auto
vagy ha pl revlimiten melegited a motort telen
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ReSeTer #64575 üzenetére
kihegyzett turbos alkatresz LOL
turbos F1 ~30 eve 1500ccm-bol volt 1200+ loero, 5.5bar toltonyomason, es utcai auto blokkja volt benne ehhez
ennek mai F1-ben urtechnikat felvonultatva tudjak a 2/3-t egy 1.5x akkora motorbol, 1.5x akkora fordulaton, olyan motorral, amit kulon erre terveztek, es sehol mashol nem talalkozhatsz vele amugy
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ReSeTer #64551 üzenetére
ja, szavakban probaljak megb@szni a fizikat kb
meg parasztvakitos szovegekkel eladni vmit 3-4x annyiert, ami ezert jo ha 10-15%-l eszik kevesebbetnagy biznisz -nekik-, de nem a vevonek
persze le lehet szegenyiteni az AFR-t ijen 16-17:1 aranyra kruzolashoz, csak olyan fosgyenge lesz az auto tole, hogy egy emelkedo mar kesz kihivas egy papiron 100LE-s autonak is
aztan nezel, hogy fúúúúúúúúúúú, 100loero, de érzetre mégis alig megy... igaz enni se ker annyit, mint egy másik 100loeros negyedannyiba kerulo akarmi, de ilyen aron a nem_menést b@sszak meg kbamugy meg a mai hibridtechnika, csak egy mestersegesen fenntartott penzszivattyu, mert gyakorlatilag az egy kesz elektromos auto, csak kisebb akkuval, mert a benzinmotor miatt nem fer bele hova, ha utaster meg csomagter is kell
csak hat el kell adni ezt is, mert elotte vagy 15 evig toltak bele a lovekat, es vhogy vissza kell termelnie az arat
utana majd jon a elektrmos auto, benzinmotor kificcen, a helyrere megtobb akku beficcen, es eloaloadjak vmi iszonyu nagy fejleszteskenta Tesla a Model S-l ezt a hibrid lepest hagyta ki, es csinalt egybol elektromos autot
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ReSeTer #64542 üzenetére
szembe hugyozni a szellel sosem jo
az a baj ezzel, hogy a piac egy jo reszen ccm hatar van az adozasnal, pont pl japanban is... pont ezert is lettek anno azok a kis ccm-s porgos qrva eros motorjaik is
a masik reszem meg loero hatar van
na most ennek a nagyobb ccm-s motor sehogy sem jo
mert ha ccm-re adozol akkor tobbet fizetsz, mint a kisebb, de erosebb kis ccm-s turbos autos
ha meg loerore, akkor meg meg tokmind1, nem nyersz vele semmit, egy kis ccm-s turboshoz kepest, mert 120lo mindkettode tokmind1 mert a benzinmotor a dizellel ellenteteben csak jo AFR arannyal mukodik jol, szoval ha van ccm, akkor kell az uzemanyag mennyiseg is melle ccm aranyosan
a kis ccm-s tubos meg a lampanal dekkolva csak egy kis ccm-s motorkent eszik, az csak akkor ker enni, ha tolod neki, kruzolva nem
a nagyobb ccm-s szivo meg mindig keri a naftat, mert a ccm-t etetni kella masik meg, hogy egyre nehezebbek az autok, es egy 1300-1500kg-s bodet nem lehet kis nyomatekkal alulrol inditva megloditani....vagyis meg lehet, csak max zabalni fog, mert porgetni kell, ezert is jobb valasztas a nagyobb autokba mar egy dizel motor
a kis ccm-s turbos meg lejjebb ad 30-50%-l tobb nyomatekot a loeroben hasonlo, de nagyobb ccm-s szivonal
-
hobizoli
nagyúr
válasz
neduddki #64530 üzenetére
hosszu valtoval nem problema
az Ignis-t szoktam nezni (ora szerint) ~90-nel 5liter korul kajal, es ehhez mar kozel 3000-t forog akkor, egy hosszabb 5.-l, mint ami pl a regi Swift-ben van, hogy 100-nal forog 2400-t, siman lemenne az 4.5-re isaztan nem 12-13M volt az auto ehhez, hanem 2.5-3M
csakhogy abbol +10M-bol kb 20 evig eltankolgatod azt a +1 literes fogyit
vagy egy kisturbosba evente veszek egy vadonatuj turbot akar, ami meg mindig csak feltetelesen "lehet, hogy szukseg lesz ra", a "fixen kifizetem" cimu tortenet helyettvagy ha hazon belul nezek melle egy Corolla-t, azt is eltankolgatod a vilag vegeig, a D4-D meg jobban is megy meg eszik annyit, mint a csiri-biri atkinson vakitos majomsag
-
hobizoli
nagyúr
válasz
neduddki #64510 üzenetére
LOL
az Atkinson ciklus = parasztvakitas
egy normal ~1.2-s normal motor is el tud kruzolgatni 5 liter alatt orszaguton, foleg, ha az elektromos resz rasegit
a gond csak az hogy a Prius szereny 12-13M-s araban elore kifizetesz egy valag uzemanyagot pluszban, amit ha csak hazon belul is nezed a fele annyiba kerulo sima 1.3-s Auris vagy Corolla sosem enne meg amugy 10 ev alatt sem
csakhogy igy ezt a pluszt a Toyota-nak fizeted ki elore egyben es nem (pl) a MOL-nak evek alatt reszletekben
-
hobizoli
nagyúr
Ez a log-bol egy screenshot:
nagyobban:
[link]
a MAP jel az itt az abszolut vakuumtol merve 284kPa, az a normal legkori nyomastol merve 184kPa mi ~1.83bar -
hobizoli
nagyúr
válasz
Dr.Zoo #63539 üzenetére
ennyit lattam a kijelzon, amikor elment a ero
a frissitese lehetne gyorsabb is, de a ECU firmware-e erre kepes...ki lehet utni a tomitest 0.8-1bar-nal is, ha tul bator az elogyujtasi szog melle
enyem ment 2.1-n is ugy, hogy nem lett baja
de mert olyan buta elogyujtassal ment melle, hogy annyi ero sem volt belole, mint egy gyari 1.2bar-n fujt autovalbenzinmotornak kell az AFR terhelve, a forgatonyomatek meg az elogyujtasbol jon
a loero az meg a forgatonyomatek es a fordulatszam szorzata ugyebar
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dr.Zoo #63537 üzenetére
turbosokban hidegebb a termosztat, elobb nyit mar, meg a hutoventi is alacsonyabb fokon indul eleve, ez gyarilag igy van
270-280lojj kb
12.8-t megy 1/4-n, street* allapotban, gyari belu motor*a szabalyok szerint nem lehet kiszedni semmit, teljes gyari (bőr)belso benne van, street legal E jelu gumikon futhat csak
nyilvan volt, hogy vmit tulallitottunk, aztan feladta kuzdelmet vmi, multkor a nyomasszabylzo megrottyant, aztan 2.37bar-nal mar kirugta a hengerfejtomitest eleg jol...de az 2.5-3 ora alatt ki van cserelve
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
concret_hp #63311 üzenetére
Ha Bp-i vagy odamesz a 19.ker Vas Gereben utcai Eredetvizsgalo-hoz, az Ulloi uttol kb 300m-re van, es 5000-ert holnapra at van iratva
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
igen, messze kevesbe hajlamos rohadni, mint pl a F Astra
kb amelyik rohad, az ott volt torve
6 évig volt egy 1.9TD Grantourismo felszereltsegu Tipo-m (8 evesen vettem), sehol nem kellett kasznizni rohadas miatt, abban volt klima meg minden josag
400k-ert adtam el, az elso ember, aki megnezte, el is vitte, ket napig volt aktiv a hirdetes (nem volt meg hasznaltauto.hu)
-
hobizoli
nagyúr
hengerfejes pl, vagy levegos a hutorendszer, vagy a termosztat nem nyit ki
es amugy a tevhitekkel ellentetben nem csak akkor lehet hengerfejes egy auto, ha olaj meg a viz osszefolyik, lehet csak a vizter fele is egy repedes, es ott melegiti a vizet direktben, vagy akar csak a hengerfejtomitesen lett egy tomitettsegi hiba
sot, ugyis lehete hengerfejes, hogy se viz nem melegszik meg nem fogy, nem fustol, csak kicsit butan jar, dadogva, olyan erotlen is, mintha csak 2-3 henger menne (es valoban)
ez akkor fordulhat elo ha pl a ket szomszedos henger kozott uti at a tomitest, akkor ott nincs eleg kompresszio, es oda-.vissza tologatja a levegot suritesi utemben -
hobizoli
nagyúr
válasz
ittakary #62748 üzenetére
lassu, de OK, nyilvan tapadas kerdese is a dolog, meg safjore is, aki ki tudja hozni belole ,de...:
PGT 1.4T 8v, 1030kg pedig kisebb bode, es az 220loval 13 kozepe idot veret 1/4-n, azt meg relativ eleg ecceru is osszerakni, van is ra egy jol bevalt komplett setup
azt azt jelenti, hogy 402m-n erre 30-40m-t raver
azert az eleg latvanyos, 8-10 autohosszpl a sarga meg a fekete PGT kozott a Rabaring-n 14-n 0.009sec (igen, 9 ezred) diffi volt csak
na arra elmondhato hogy szoros befuto
a sarga 12.8-t ment, a fekete meg 13.0-t eddig legjobbat, 180/178-lstreet: teljes gyari belso az utasterben, potkerek, kalaptarto, emelo, E jelu street legal semi-slick lehet max, csak hagyomanyos utcai gumi, es semmiyen gyari karpit vagy burkolat nem szerelheto ki, gyari kerek meret a minimum es nem hajott kereken a mankokerek tilos... szoval max berakhatsz az autoba plusz sulyt, mint melylada+erosito+kondenzator, de ki semmit nem lehet venni
-
hobizoli
nagyúr
hat ez ugy lehet, hogy ezeknek a tankjaban -meg pl az ebben az idoszakban keszilt vértestvér Seat Ibiza meg a VW Poloban is- van egy 6-7 literes levegozteto tartaly pluszban kialakitva, es ha okosan tartod a toltopisztolyt, akkor azt is fel lehet tolteni benzinnel
azaz indulaskor azt is feltolod fullra, akkor van +6 liter nyalad bent, aztan amikor ujra tankolod, akkor meg ugy tankolsz, mint normalisan, es akkor ezt a reszt nem nyomod tele, es jéééé, csak x ment bele, akkor ki a kiraly?
maris csoda fogyikat lehet elerni marketing celbol
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dluinet #62485 üzenetére
az iranyithatosag megmaradasa a szerepe, de ha elotted all a BKV busz, akkor 'szhatod
un tresh hold breaking-l ABS nelkul elobb megallsz, mint ABS-l, mert amikor megcsuszik az egyik kerek az ABS elveszi a feknyomast es ennek atlaga kisebb lassulast eredmenyez, mint amikor eppencsak csikorogva lassul a kerek ABS nelkul.
pl havon meg kavicsos uton is meterekkel elobb megallsz ABS nelkul mar kisebb sebessegrol is
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #61976 üzenetére
szerintem az volt itt is a baj, amit korabbn az egyik magyar markakereskedo-autoimportor is csinalt, hogy gyari gari nelkul vette meg a kocsikat a gyartol, mert ugy olcsobb, es a statisztika szerint kevesebb a 2n+1db-nal a meghibasodoas okozta garancias koltseg, mint a fixen az arba kalkulalt garancia ara, a profitja tobb, elromlani meg nem romlik el annyira nagy bajjal egy sem, minden 50.-ben van egy biz-basz hiba garidoben, azt olcsobb kijavitani, mint fixen 50x a garis artobblet
de innentol kezdve nincs ra gyari gari, tehat ha barmi baja van, az a kereskedo minusza
azok meg nem akartak bevallalni a garis javitasat egy hidros citrom futomuvenek, mert az nekik draga
inkabb etettek a tulajt, hogy de a gyar nem kuld hozza semmit
helyeben meg atmentem volna mashova vagy kulfoldre, ott biztos megcsinaltak volna egybol
aztan majd leboxoljak kinek volt a koltsege -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #60732 üzenetére
neha szoktam csak menni is vele, hogyha valtoztatunk vmit, akkor az mire lett jo
nekem egy 1.9-s motor van benne, de az uzemanyagrendszer szallitasi kapacitas vagy vmi csokeresztmetszet limital jelenleg, szoval 1bar a max toltonyomas, mert az 1000cc/min(!)-s injektorok mar 6300-nal 94%-n mennek igy is
amugy sincs rajta nagy turbo, 2500-tol mar megy, kb ugyanakkor mint a sargae vagy a feketee
szoval kb ugyanannyit kene maxra tudnia is, csak ez lejjebbrol elindul, meg nem kell nagyon megfujni sem, hogy menjena sargat szoktuk buzerlani az OB-re, iden is az vezeti a pontversenyt a fekete elott
de ez csak olyan egymas kozti versenges, amugy az a csapat meg mi is egy haveri kor, segitunk is egymasnak ha kell alkatresszel is
a sargat mi ketten csinalgatjuk meg van a Roland aki allitja a VEMS ECU-t abban -o mast nem csinal-, a feketet meg 3-n csialgatjak a MS progizos Ákossalhat mondjuk a tieid elegge kikoptak a mezonybol idenre, HHC Gyuri mondjuk jo ellenfel volt anno a feher B20-s 6g3d-vel, de azon kivul tavaj volt egy narancs 5g2d B19, piros 5g3d B19, meg egy piros 5g4d B16, de ezek mar nem jarnak ki iden
valamelyiket eladtak, egyik-masik szetesett pont egy versenyen, es nem csinaltak meg ujraszoval iden a verseny igazabol a ket "mi" PGT-nk kozott megy csak egymas kozt, ha fel sec-l lassabbak lennenek meg akkoris rohogve vernek a tobbieket, itt a verseny mar csak azon megy, hogy ki megy be elobb a 12.xxx sec-be
a sarga 13.041-t ment eddig legjobbat, a fekete meg 13.116-t, de 13.2 korul szornak sorozatban 175-180km/h-val es teljes utcai belso benne kell legyen strteet-ben (a sarga raadasul gyari full bőrbelsős), multkor meg a melylada meg az erosito is benne volt, nem igazan szamit semmit a 14"-s 185-s gyari hatso kerek vs 16" 215-s kerek sem semmit
minkdettonek tokszeria gyari motorbelsoje van, sima ontottalu dugattyu, gyari hajtokar, gyari lendkerek, gyari fotengely, semmi lekonnyites meg kovacsoltdugo vagy 4340-s hajtokar nincsde kimentunk velük SVK-ba is Trencin-be lábon oda-vissza, es afkorz a versenyt megnyerve
mondjuk ott nem volt nehez nyerni, ott elso volt a sarga 13.2-vel, utana fekete 13.5-l, aztan a 3. egy cseh piros GT 14.9-l... es utana jottek a helyi hondas erok, 15-16-s idokkelamelyik kategoriaban volt magyar indulo ott az nyert, magyar-magyar egymas ellen dontozve is pl
oda is jottek megkerdezni a lengyelek is meg a szlovakok is, hogy ezek a magyar autok mitol mennek ennyire...? -
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #60729 üzenetére
nem csak arra jo az
nekem sem olyan turbo van az auton, ami oda valo
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #60729 üzenetére
altalaban jobban ismerem a hondakat, mint azok juzerei a masik gyartokat szoktak
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #60706 üzenetére
a VTEC valtas ott van, ahol a low-lift es a high-lift veztengelyprofil nyomatekgorbeje kulon-kulon leforgatva metszene egymast
es mivel ezert nincs lathatoan megugro nyomatek a valtaspontnal, ezert sem lehet erezni nagyon "semmit" igazabol
a hang megvaltozik, oszt annyi, meg max vmennyi mentális lóerő1.4-ben meg amugy sincs VTEC, hacsak nem tesznek ra ESi fejet
---------
de eccer ulj be a benzinturboba, aztan ott majd fogsz erezni megugro nyomatekot
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
de amugy azon rohogok magamban, hogy a TDI-bol nem kell a motor felet kidobni, ha tunnerolod ilyen 40loerot -ami onmagaban soknak hangzik persze egy 80-100loeros autoban ulonek-, mert annyit egy rendesebb chip vagy akar a gyari, es ezert gyari garis sportcsomag is hoz, vagy a nevesebb cegek cuccai is
a Hondaeknal meg marad az ontveny kb, es minden kuka belole, foleg ha nem tudsz eppen elado hasznaltat
de ki adna el fruttiert azok kozul, aki egyatalan osszeszedte mindezt?ezek utan leirni azt, hogy mit talaltak ki tuningolni, meg mit nem, ha ki-ki dontse el, szerinte mi a jo valasz erre
nem mellesleg az a Adneraline dolog a szalonban volt +200k-s opcio
(de okosba' vagy ha cimbije voltal a szervizeseknek beraktak akar puszira is)na ezzel versenyezz arban
-
hobizoli
nagyúr
napi hongda (fórumból kopizva):
"Gyári TDI, amire kitalálták tökéletes, rengeteg km-t elfut kis fogyasztással, jó alkatrészutánpótlással. DE NEM TUNINGOLÁSRA TALÁLTÁK KI! Nem szereti a fordulatot, nem lehet vele pörgős momentumokat átélni... Egyszerűen csak váltasz váltasz váltasz váltasz, és eljött a 5-ik vagy a 6-ik vége és mérvan az, hogy 3-ikba ráelőz egy japcsi benzines, vagy akármilyen... Mert ERŐ is van benne, és ezt tartósan lebírja adni normális fordulatszámon... Ennyi. "
"Péter Opra: Az ESI-m mellé bármelyik VW kiállhat."
-----Mondjuk azért szívesen megnézném, amikor a gyári Adneraline sportcsomagos, es így már 190nyihás 400Nm-s Ibiza 1.9PDTDI Cupra-ra is ráelőz-e 3.-ban
Ez gyárilag is mar 160lojje meg 310Nm, de már annak sem nagyon kell... -
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #59915 üzenetére
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
masik ijen sztorit a magyarorszagi Alfa-Fiat-Lancia oktatokozpont vezetoje meselte
o tanitja be a magyarorszagi digo autoszervizek dolgozoit is, rendszeresen jar ki Torino-ba tovabbkepzesre
kiment jurgenisztanba egy "motorhibas" 166 2.4 multijet JTD-ert
ezeknel van egy tipushiba a EGR-nel, nyilvan o ezt oktato szerviz vezetokent jol ismerte, vitte is magaval a mindent kiolvaso gyari cuccat
megnezte a vasat, tenyleg tip-top es semmi baja azon kivul, hogy tenyleg olyan butan jar a motor, de pont az a tipikus EGR hiba jelenseg...nem baj, jo lesz ez, megveszi
papirokat kitolti, kereskedo elmegy, fel ora mulva jott vissza, addigra mar kesz volt az auto2 markaszervizben is volt elotte, de nem tudtak megcsinalni
o meg fogta es ledugozta az EGR-t egy ott alakra vagott tomitessel kb 5 perc alatt
motor jarasa kisimult, hiba jel eltunt, es egybol vette a tuzet is, ahogy kellmeg ott a telephelyen belul korozgetett vele, amikor jott a kereskedo vissza a papirokkal, hogy kesz van minden, de feltunt neki is, hogy ez a motor mar jol jar, meg ugy latvanyosan jobban is megy, mint eddig
-mit csinalt vele ember, hat 2 markaszerviz is azt mondta motorcseres
-kijavitottam a hibat
-de hat hogy?
-tudja, Fiat oktato-szervizvezeto vagyok magyarorszagon -
hobizoli
nagyúr
válasz
Ace owner #59195 üzenetére
ja hat ijet en is tudok modani
ismiek elmentek venni egy PGT-t
ismertek a tipust korabbrol, nem segghujen mentek oda
elado mondta teloban is hogy nem indul
nem baj megnezik
odamennek, egybol kiszurtak, hogy a fotengely jelado kabele nincs osszedugva, nyilvan nem indul ha az ECU nem latja a forogni a motort, a benzinszivattyut sem inditja el ezertadtak erte 100k-t ahogy van
kihuztak a sarokig, kazanfedel nyit, kabel osszedug, es poccre indult az auto, azaz nulla forintbol megcsinaltak -
hobizoli
nagyúr
válasz
Ace owner #59289 üzenetére
nem log ki meg nincs szarig lerakva, nem fognak kiszedni
a masik a latvanyosan nevagtiv dolesben allo kerek
azert is forgalmi bevonas jarna meg azert is "jo", mert 2-300m-rol latszik nappal, hogy azzal ott vmi nemvan rendben
aztan akkor ezekben altalaban szokott mas is lenni, amivel meg lehet szopatni a pilotatde gyakorlatilag magaval baszik ki, meg hivja fel magara rendori figyelmet aki igy jar, meg is erdemli
-
hobizoli
nagyúr
válasz
pkbiker #59213 üzenetére
ja mert nincs benne semmi ami elromlolhatna kb, ennyi erovel vegyel ezerkettes jagulit, az detto ez
se e.ablak, se central, se szervo, se lofasz, se semmiilyen hogy klima ilyet nem is mondok
300k-ert veszel egy klimas szervos ABS-s 2lufis 4x e.ablakos centralos meg fele annyi idos es harmad annyit futott 1.6-s Swift Sedan is van, ami a Góóóf1-hez képest olyan, mint egy urhajo
lehet bele pakolni is ha kell, mert van hova, es azzal sem kell a szervizbe jarni hetente
nem rohadsz bele a 37fokban, es megy is -
hobizoli
nagyúr
válasz
Ace owner #59198 üzenetére
Swift "nem koporso" vs Góóóf
mondj mar meg ijen jo vicceket
"sajnos" a Swift kb fele annyi idos ugyanannyi loveert, ergo sokkal konnyebben talalsz meg olyat belole, ami nem rohadt porra a gitt alatt, mert amikor a Góóóóóf 1 meno vas volt meg hirbol sem volt rendes kasznivedelem
nem mellesleg a Góóóf-bol is meg a leglegleg GTI is alig nehezebb egy Swift-nel, szoval semmivel sincs benne se tobb se kevesebb anyag, hiaba jurgen acel
-
hobizoli
nagyúr
tesom az Ignis-n csinalt 3 éve egy kis sérülést az jobb első ajtón alul, kb 5x8cm-s rész behorpadt ajtó alsó sarkánál, simán nyilt-zárodott, meg alapozóig lejött a festék róla
első hely: óóóóóó, 56k
második: űűűűűű, 65k
harmadik helyen meg megcsinálták vmi 24k-értés nem kellett telibe fújni az ajtót, de 65k meg az 56k még akkor is necces lett volna, mert azért hol élünk már, hogy egy ekkora horpadás meg egy fújás ennyibe kerül???
az ilyen telibe mennyibe fújná az egész autót, 4M-ért?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
DeFranco #59151 üzenetére
hát hogy ezt még mindig meg lehet csinálni ebben az országban
nekem 2007 elején 183k-ert cseréltek ki egy letolatott es eltört első lökháritót fényezéssel
a lökhárító kerül 13k-ba, a többi volt a le-felszereles meg a fényezés, szóval szerényen volt egy 160k-s a fényezés rajta (azon az egy cserélt elemen)a vicces az volt, hogy 2 hónap múlva meg darabokban valt le a fényezés, mert ebbe a szerény 160k-s árba a fényezés alá alapozás még nem fért bele úgy látszik
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen egeret válasszak?
- Formula-1
- EAFC 25
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen autót vegyek?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Nintendo Switch 2
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- További aktív témák...
- MacBook Pro 16" M3 Pro 36GB 512GB Gar. SPACE BLACK
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Xbox Ultimate előfizetések
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 512GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix G731GU! 17,3Col! I7 9750H / GTX 1660Ti / 16GB DDR4
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest