- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nokia XR20 - 220 fölött elhagyod a valóságot
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
Hirdetés
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
-
Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
it Egyre népszerűbb Japánban a CatsMe!, ami egy AI-alapú mobilos app – és megmondja, ha fájdalma van a macskának.
-
Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.99-es eszközillesztő hibajavításokban is bővelkedik.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Citroware #210815 üzenetére
Feleségem, öcsém felesége 170 cm, mindkettő nyomorog a Jettában, nincs fejtér. Mögöttem a lábtér is ki van számolva.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
tibbike01
őstag
válasz Citroware #213742 üzenetére
Lexus UX nagyon kicsi, főleg a csomagtartó, az NX már sokkal jobb, de durván túl van árazva, 2018 utánit érdemes venni. Ha szoktál autopályázni is, akkor ne erőltesd őket.
Hasonló dilemmában voltam én is és így jutottam el egy 1.5tsi e-tec dsg Octavihoz amit azóta is imádok. -
Paxker315
addikt
válasz Citroware #213779 üzenetére
már párszor hivatkoztam erre, az a baj, hogy biztosan nem egységes protokollal mérték. "tájékozódni" rendben, de, sokszor teljesen más értékek jöttek ki, mint ADAC v Autopult teszteken. Szvl kizárási alapnak megfelelő lehet, de, a tesztkört-próbát nem helyettesíti. MK VI Jetta (2011-2018) pont így lett, de egyáltalán nem csendes szerintem (gumi&szélzaj)
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
őstag
válasz Citroware #219848 üzenetére
Hát nehéz döntés előtt állsz, mondom úgy hogy megértem mind a nagyobb hasmagasság mind a jobb gyorsulás igényt.
Rövid vélemény:
UX250h: moci jó, viszont a klasszikus példa a kivül nagy belül kicsi autóra. Ok hogy nem kell neked sok hely, de akkor minek 4,5 méteres autó.
NX300h: szerintem korrekt autó, de még csak 3. generációs hibrid, azaz városban és közúton ok, de pályán elég rendesen zabálni fog, szolid sebességgel is, egyik topictárs szerintem pont ezért fogja elengedni
Összkerékben azért toyota hibrid nem lesz egy subaru (jól látod az elektromos hátsó moci erejével az összefüggést), semminél biztos jobb, de nagy elvárásod azért ne legyen.
Sajna neked még az sem megoldás hogy vársz kicsit amíg használt LXB lesz ennyiért, mert az meg gyorsulásban/erőben lesz kevés.
Szóval ezen Lexus helyzetben én lehet hogy megvárnám amíg kifér az újabb NX350h, bár ki tudja az mennyi idő.
-
őstag
válasz Citroware #219851 üzenetére
NX350h nagyon jól sikerült de nekem sajna jó eséllyel nem lesz. A Rav4 is kicsit nagy már kivülről főleg a budapesti használat részhez, de tolerálom mert most családdal kell a hely. Az NX meg 6 centivel hosszabb és belül mint minden Lexus elég sokkal kisebb. Szóval amíg itthon vannak a gyerköcök és kell a hely addig kicsi, utána meg feleslegesen nagy kivülről... Gőzöm sincs mi lesz rav4 után
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Nők, nőügyek (18+)
- A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
- PlayStation 5
- Google Chrome
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- creation: Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- Milyen notebookot vegyek?
- Autós topik
- További aktív témák...