- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
TheProb #122869 üzenetére
Az enyemet is megtoltak hatulrol, el is mondta a tulaj. Lokosok, mociteto, hatso lampak, emblemak voltak is cserelve, mind markaszervizben, szamlaval igazolva. Raneztel az autora es nem latszott, szoval hiaba volt "karambolos" en siman bevallaltam, mert szakszeruen lett javitva es komoly dolgok nem serultek.
-
válasz
#65537792 #122762 üzenetére
Attol fugg mit, mennyiert, mire. Pl. egy g astrat nem biztos hogy megeri behozni, megveszed 500-ert, kiutazol, behozod, honositod, 800-ba megall, kozben 600k korul mar itthon is kapsz belole normalisat. Egy 7gen accordnal mar mas a szitu, mondjuk 2M-ert veszel itthon, vagy 2M-be behozol (minden kts-el egyutt) egyet, lehet jobban jarsz mert esetleg jobb allapotban lesz a kulfoldi. Vagy 50k-ert veszel egy regi swiftet, behozod, elbontod nyersz rajta tisztan 100k koruli osszeget. Azert mondom, attol fugg mit es mire hozol be...
Olaszoktol jo autot hozni, ott jo esellyel nem lesz sok rozsda a gepeken, ellenben az osztrakokkal, amik botranyosan korrodaltak sok esetben.
-
-
válasz
parandroid #122087 üzenetére
1.4 86 le sedan chevi kalos. Zabal mint allat. Klima rottyos, nagyon gyenge. 8 eves auton a lampak opalosra mattultak. Nekem nagyon nem jott be
-
válasz
parandroid #122050 üzenetére
Csak kalost ne
futomuve mint egy hajoe, motorjai nem mennek, de zabalnak mint allat (1.4-es 8-10L-t beker), beltere se tul nagy. Haver muszerfala mint a karacsonyfa, kezifeklampa, abs lampa vilagit konstans
-
válasz
roberto211 #121375 üzenetére
Minden nezopont kerdese
Egy bomos is lehet racionalis dontes egy ferrarival szemben
-
válasz
kalmanchris #121283 üzenetére
Lanc nyulas nem csak a korai tsi-k problemaja volt?
slett27: kepek szarok, napfenyben, normalis geppel csinalj kepeket, en elofizetnek Hd-ra is, 500ft kb.
leiras is jo nagyjabol, bar en melloznem az olyan kliseket mint a "holgy tulaj" meg "megkimelt", " kisebbre valtas miatt", ez kb. nem erdekel senkit
-
válasz
Sixkiller6 #121276 üzenetére
Cegesnek jo a tsi, akkor nem neked kell fizetni a szervizkoltseget
Viccet felre teve, szerintem uj autokent nem sok baj lesz vele. Olajcsere legyen 10.000-kent, hidegen ne rugjad aztan csokolom
-
válasz
TayRol #121179 üzenetére
Ha bejön a civic, akkor nézzetek körül ugyan ebben a generációban sedan fronton. 7-800 között lehet belőle normálisat találni, persze ennyiért csak facelift előtti van, mint az enyém. A sedanok nem olyan népszerűek a tunerek között, olcsóbban hozzá lehet jutni
Az 1.4 is jól használható, városba, főútra untig elég, autópályán már hangos 130-150 körül. Batár nagy csomija van, hátsó sorban sok hely van, 1/3-2/3 arányban dönthetőek az ülések, klíma egész jó bennük.
Futóművet, váltót kell tüzetesen átnézni.
-
válasz
b.daniel #121143 üzenetére
Szia!
Km hajhaszast felejtsd el, ne az alapjan zarj ki peldanyokat
Lehet, hogy egy 200k-t futott auto sokkal jobban egybe lesz mint egy 65.000-es peldany. Az ujabb, 2005-tol gyartott suzuki swiftre nezz ra, kb. ez az arkategoria, az 1.3 benzines megbizhato tars, nem eszik sokat, nem megy rosszul abban a bodeban. A valtojara kell figyelni, az a gyengepontja a konstrukcionak.
udv
-
válasz
j.bravo #121073 üzenetére
Nekem is csak egy része volt otthon, meg egy részét automatából vettem ki.
Te tudod, amikor 200+ km-re mentem autót nézni akkor én biza vittem a kp. részét (+ tudtam hogy automatából ki tudom venni a többit) mert nem akartam autózni. A sors fintora, hogy amikor megtaláltam az autót ami kellett, akkor véletlenül otthon hagytam a cash-t
Hál istennek csak tizen pár km-re voltam hazulról
-
-
válasz
TayRol #120990 üzenetére
Fel kell hívni néhány ford bontót. Attól érdemes motort venni, aki ad beépítési garanciát, szerintem pár 100k-ból megúszható a történet, lehet 150-200-ból benne van egy bontott moci. Arra mindenképp figyeljetek, hogy típusazonos motor legyen, különben nagy roller lesz a papírozás
-
válasz
Pardise #120752 üzenetére
11,1 sec 0-100, kb. mint az en 1.4 civicem. Tapasztalatom szerint, normalis kozlekedesre eleg. Varosban illetve autouton dinamikusan lehet haladni ennyi erovel is, palyara is jo, ha nem vagy vadallat. Ertheto ha nem akarsz turbot/dizelt, A-bol B-be kozlekedeshez kb. 0 rizikoval szerintem tokeletes ezzel a motorral a focus. Irany a szalon, tegy vele egy probat, szerintem nem lesz az olyan rossz
-
-
válasz
roberto211 #120657 üzenetére
Arra azért ne vegyél mérget. Voltam németben, az ottani törököknek egészen más kultúrájuk van, de elég csak az aktuális menekülthelyzetre gondolni, máshogy vannak szocializálódva azok a népek mint mi.
-
válasz
roberto211 #120418 üzenetére
Rugalmas munkaidom van, ugy vagyok vele, hogy inkabb dolgozom itthon napi egy oraval tobbet es megyek kocsival suliba-meloba, minstem tomegkozlekedjek.
-
válasz
Kornel #120414 üzenetére
Hja, jarhatnek tomeggel en is
10 perc seta a buszig, varakozas a buszra ami ossze-vissza jar, utana varok a hevre ha nem kesem le a busz miatt akkor keveset, ha lekesem sokat, utana hev 40 perc, aztan seta, villamos, seta, laza 2 ora, hazafele tobb, mert este 8-9-kor mar nem jarnak tul surun a tomegkozlekedesi eszkozok videkre/en
Autoval meg 40 perc.
-
válasz
Gergőke88 #120234 üzenetére
& (#120235) !Overdose!
Vételáron felül, kicsit kerekítve. Ebben benne van az átírás + bizti, ami kb. 80k volt, kb. 200k futómű felújítás, 4 új monroe gátló, eibach rugók + sallangok, komplett vezérlés csere (gyári + jó minőségü ugy.) 80k, minden folyadék cserélve, gyári váltóolaj stb., hátsó fék cserélve, yokohama nyári gumi + alufelni + csavar, kp. gyűrűvel stb. 150k, 170k lakat + fény + alváz + üregvédelem profi helyen, már túl vagyok két olajcserén, ami kb 30k/alkalom (eneos sustina, gyári szűrők), hifi is épülget.
Nyilván ha olyan lennék töredékéből meg lehetett volna úszni, járhatnék 1 szett téli gumival gyári méretben lemezfelnin télen-nyáron, vehettem volna utángyártott vezérlést, felújíthattam volna a 4 gátlót 1db új árából, lekenceficézhettem volna a korróziót házilag és hagyhattam volna a fenébe az eibach rugókat, hifit stb.
Nekem megérte, én így érzem jól magam benne
-
válasz
roberto211 #120231 üzenetére
Nekem is letaknyolták volna a rozsdafoltokat 15 ezerből (!) + fényezés egy másik helyen. Inkább megcsináltattam szakszerűen, ahogy te is. Rohadtul basztatta már a szemem/lelkem a korrózió.
Pontosan tudom, hogy az 1mill ami rácsúszott eddig soha nem fog visszajönni
-
Ez nekem reg nem arrol szol, hogy megeri-e vagy sem
Ha holmap megkotlana a motor es 300k lenne a general, valszeg azt is megcsinaltatnam.
-
válasz
Kornel #120220 üzenetére
Viszonyításképp, most lett kész a lakatolás + fényezés a gépen.
Bal hátsó ajtó és bal hátsó sárvédőív lakatolása, fényezése (fényezés 20/elem). Küszöbök autó alóli fele, hátsó futómű bekötési pontok, hátsó híd, vonószem körül, jobb hátsó ülés alatt padlólemez, hátsó kerékjárati ívekben illetve a csomagtartóban található korróziók eltávolítása. Ami olyan volt ott ki lett vágva a lemez, ahol nem volt csak felületi rozsda, ott fémig csiszolás, majd 3-4 réteg alapozó, alvázvédő majd rücsi. Hátsó ívek, lökőst levéve hátsó üregek, illetve küszöbök kifújása üregvédő szerrel. Ezen kívül telibe fújták az alját alvázvédővel. Utána telipolír az autón. Összes lakatosmunka 120k, 2 elem fényezése 40k, polír 10k = 170.000.
Gustavsson Carosserie, pont a legfelső post az én autóm, a képek egy része itt is látható.
Tehát nem voltak komoly gondok az autón, csupa apróság. Utánam jött egy nissan almera, nincsenek küszöbei, ívei, tenyérnyi luk a csomiban... Az nem ennyi lesz
-
válasz
fi:zi'k #119441 üzenetére
Persze, én is használtam közösen faterral a gépet, de mindkettőnk fellélegzett miután lett saját verda. Nem kellett elkunyizni, akkor jöttem-mentem az autóval amikor akartam. Én inkább ülnék egy suziban egyedül, mintsem a mostani civicemben osztozkodva mással. Pedig imádom a civicet, de az elsődleges szempont, hogy bármikor gondolkodás nélkül autóba tudjak ülni, utána jöhet a kényelem, gyorsaság, hifi stb.
Most is totál szarul érzem magam, hogy 1-1.5 hétig szerelőnél van az autóm és anyáméval kell menjek.
-
válasz
(ADAMKA) #119438 üzenetére
A büdös életbe nem vennék közösen autót senkivel, max az asszonnyal, de azt meg úgyis egy kasszából tartjuk fent és azt veszünk rá amit mondok
Gondold át ezt azért, már a tankolás is macera, ki-mikor-mennyit ment a géppel, ki tankoljon már megint, miért pont én - mért' nem Te, pedig többet használtad, alattad lett defekt miért én fizessem, miért ilyen olajat vegyünk bele a másik olcsóbb, minek új gumi jó ez még, most nincs pénzem erre stb...
-
válasz
roberto211 #119213 üzenetére
130-140-et bírja simán az ezredes, fater anno 150-nel ment le Győrbe vele
-
válasz
roberto211 #119209 üzenetére
Hja, összesen 2.000 km-t mentünk, legtöbb helyen 150km/h óra szerint, németben kicsit odapörköltem neki. 5 fő + mindenkinek egy heti cucca (460L-es csomi fullon
), plusz klíma, az egész útra levetítve 7.5L-es átlagot hozott. Ha lassabban megyek simán beérte volna egy literrel kevesebbel, de így is 10 óra alatt értünk ki.
(#119210) bitpork nem ismerem annyira a VAG motorokat, de a d14z5 5.500RPM-nél adja le a teljesítménye maximumát. Szép lenne ha 3500-4000-nél nyelné az olajat mint kacsa a nokedlit
(#119212) kalmanchris És mégis melyik accordot?
A 7gen accord az nem ez az árkategória, inkább 2M körül vannak belőle jók. A 6gen meg jóval öregebb, jó eséllyel már rozsdál is, arról nem is beszélve hogy 1.5-2x annyit eszik mint ez a civic
-
Szia! Nekem ilyen civicem van, csak facelift elötti
Alapvetően jó autó, de van néhány típushibája amire érdemes figyelni vásárláskor.
A motorjaik jók, nem szokott vele probléma lenni, annyi hogy lehetőleg 0-5w olaj kerüljön bele és ne 10-15w. Városban az 1.4 is elég fürge, pályán már hangos (130km/h-nál 3500-4000 rpm), nálam az 1.4-es 5.3-8L között eszik, a 18.000 km összesített átlaga 6.6L/100km. 1.6 talán ha fél literrel eszik többet. Vezérlés cserénél figyelj, hogy csak gyári feszítőgörgőt vegyél, az utángyártott görgők hamar tönkremennek és azt a motor nem köszöni meg. Nálam a vezérlés csere (gates szíj, gmb pumpa, gyári görgő, dayco gener. szíj, hűtőfolyadék, munkadíj) 72.000 Ft-ban állt meg.
A váltó rövid áttételezésű, nagyon pontos darab. 120k km-enként vagy 5 évente illik lecserélni benne az olajat, de csakis honda mtf3 típusú váltóolajat szabad beleönteni. Hajlamos a nyelestengely csapágy meghalni a váltóban, ennek járó motornál jellegzetes hangja van, javítása drága, simán rácsúszhat 70-100k.
A futóműve jó, bár én aláraktam egy eibach pro kit szettet, így gyakorlatilag olyan mint egy gokart
Vásárláskor át kell nézni az egész futóművet, a magyar utakat nem nagyon bírja és nem olcsó felújítani.
Rohadni nem nagyon szokott, csak ha törve volt és szarul lett megcsinálva, viszont bontott elemekből nincs sok és az is horror pl. 45k egy bal hátsó üres ajtó és azt felejtsd el, hogy találsz színazonosat!
Beltér olyan japánautós, kevés extra van benne. A vezető oldali ülés magasságállító mechanikájában eltörhet egy pöcök, emiatt lötyöghet az ülés. Kuplung benyomásra nyüszöghet, zsírozással megoldható. 5-en 900km-t simán letoltunk benne (3 férfi 2 nő), hátul középen nincs kardánalagút, így aki középen ül annak sem kell idióta pózban utaznia. Klíma jól hűt. Csomi elég nagy, viszont kevésbé jól pakolható (kicsi a nyílás).
(#119206) Halver Szerintem nem kell elfelejtenie attól, hogy pályán volt használva
Sőt, szerintem még jól is jár vele, mint fentebb írtam 150km/h-val letoltam 900km-t az 1.4-el, ez kb 4500rpm, Német szakaszon az 5 fővel óra szerint 195km/h-t is mentünk, hazaérve a ~2000km után 0 olajfogyasztás. Az autópálya a legjobb dolog egy autónak, végig üzemmeleg hőmérsékelten pöfékelhet...
-
válasz
roberto211 #119159 üzenetére
Legyen eszed, félmillióért Suzukit vegyél
(#119163) oliwire Mérlegelni kell, tudom milyen, én is hasonló cipőben jártam
(#119165) tresh
-
válasz
oliwire #119156 üzenetére
Ha ilyen gyorsan ossze tudod rakni a penzt, akkor miert vennel fel hitelt? Kifizetsz egy rakat kamatot foloslegesen, aztan meg az elotorlesztesert is fizetned kell majd. Szerintem rakd ossze az 500k-t fel ev alatt, aztan vegyel egy autot
Nekem egy ev volt osszerakni a casht a kocsira, de egy percig nem banom hogy nem vettem fel hitelt
-
válasz
bitpork #119004 üzenetére
Engem nem izgat tulsagosan. Civiccel kenyelmesen elmegyek 600km-t, mire kell ennel tobb? Nekem ez kb 1.5-2 hetre eleg, de ha hetente kene tankolnom az se zavarna. Ha meg palyazok akkor ugyis ki kell allnom 200-250km-enkent pisilni/kavezni, akkor meg mar tudok tankolni is...
-
válasz
Tsebacsi #118996 üzenetére
Jo de akkor a dizel miert nem fillerbaszas az lpg-vel szemben? Azt is sporolas miatt veszik az emberek. 3.0 tdi-k nem fillerbaszok?
Nyilvan ha veszel egy gazos autot, nem kotelezo gazzal tankolni, benzinnel is eljarhatsz vele, sot le is kotheted a komplett rendszert.
-
válasz
Tsebacsi #118994 üzenetére
Nem ertek egyet. Ennyi erovel a dizel is fillerbaszas mert kevesebbet eszik tole az auto. A fillerbaszas nalam az X6-on 8 eves slick gumik meg az 50k-s olajcsere periodus.
A gazositasnal szerinted mi baja lesz az autonak?
Jol ertem, hogy ha te meglatsz egy 3000-es v6-ot, szep hanggal, akkor csorgatod a nyalad, de ha felnyitod a csomit es kiderul hogy gazos akkor mar nem is kell?
Lol. Az szakszervizben beszerelt lpg rendszerek igenis jol mukodnek es nem is veszelyesek. Fater astraja gazos, olcsobban jar vele mint egy ezres suzukival. Hatulrol megtoltak zebranal es nem robbant fel mint a filmekben
-
válasz
h1ght3chzor #118939 üzenetére
opel astra f, nagy mazlival astra g, punto II, mazda 323
-
-
-
válasz
roberto211 #118563 üzenetére
Tudtommal foleg 2005-2006-os peldanyokat erinti, a 2007-es FL utan talan mar nincs ilyen problema ha jol emlekszem.
-
válasz
roberto211 #118560 üzenetére
Olvass utána, mk4 swiftre volt több visszahívás is a csomagtér rozsda miatt
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Need for Speed: Rivals
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Háztartási gépek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen NAS-t vegyek?
- Windows 10
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Milyen videókártyát?
- War Thunder - MMO Combat Game
- További aktív témák...
- Új és újszerű 15"-16" Gamer, irodai, üzleti, készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Villámgyors teljesítmény és 10 év nyugalom!
- Fotó állvány eladó
- Eladó karcmentes Apple iPhone 11 128GB / 12 hó jótállással
- Bomba ár! Dell Latitude E5530 - i5-3GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest