- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Letiltás - hogy is van ez?
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
ma A legfrissebb renderek alapján ránézésre nem lehet majd megkülönböztetni a Pixel Watch 3-at az elődjétől.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz molnarpeter #171347 üzenetére
+1, elég fasza a rav4
-
nagyúr
válasz DJZoliboy #171389 üzenetére
Ebbol szerintem a cr-v a legnagyobb, de en amugyis a hondabuzi vagyok A kuga belul nem tul nagy, ha ez szamit, nekem ezek kozul az nem jon be a leginkabb. A cx-5 is kiforrott konstrukcio, engem egyedul a hanyag alvazvedelem zavarna. A rav4 is fasza.
Nekem a honda vagy a toyota kéne.
-
nagyúr
válasz Kos 7 #171487 üzenetére
Corsa C:
- biciklilanc vastagsagu vezermu lanc (nyulik)
- megsulo ecu
- kiszoposodo feltengelyMotortarto bak is le tud szakadni, komplett motorral, 2 hete jart egy ilyen vas a szerelomnel
Nekem van egy C-m, ujra nem kéne.
Inkabb egy oregebb japan, részemről.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
C corsánk van, amit tud a típus:
- leszakad a motortartó alu bak motorral együtt
- nyúlik-szakad a vezérműlánc 60-120e km után
- kiszopósodik a féltengely váltóban lévő része és csak váltócserével orvosolható
- megsül a motorblokkra rögzített ECU
- kézifék beállíthatatlan, hiába csinálják meg 5 perc után ugyan olyan szarul fog fogni
- cefet kényelmetlenek az ülések elöl-hátul
- méretéhez képest sokat fogyaszt, napi ingázásban ilyen 7.5 körül evett, a civicem ami egy mérettel nagyobb és erősebb, pár decivel kevesebbet kérÍgy hirtelen ennyi jut eszembe, de érdemes beolvasni a corsa topikba facebookon.
-
nagyúr
válasz Csabroncka #171645 üzenetére
Én NGK-t vennék.
-
nagyúr
válasz Csabroncka #171649 üzenetére
Nekem a denso cuccokkal általában csak a bajom van (generátor, önindító stb.). Gyertyából minden autómba mindig NGK-t veszek, soha senkitől nem volt rá panasz. Bosch-t én nem vennék.
Fékmester, vagy unix, akármelyik site motorkód vagy pontos típus kiválasztása után fel fogja hozni a neked kellő gyertyát
-
nagyúr
válasz GEPESZ66 #171773 üzenetére
Szia! Egyik haverom ~2 éve vett egy 1.8-as 2005-ös mazda6 kombit 1.3-ért. Németből hozott, óra szerint 200 volt benne, rozsda van rajta bőven. 2 év alatt kb 700k ment rá. Na ehhez képest, egy hazai 1. tulajos példány 108e km-el szerintem simán megérhet 1.8-at, persze állapottól függűen. Nagyon át kell nézni a rozsda miatt, brutális módon tud rohadni a 6-os. Mindenhol. Ajtók alja, teteje, küszöbök, ívek, autó alja, motortér, minden. Ha ez nem rohad, akkor vétel után azonnal bejelentkeznék alváz és üregvédelemre, 100-150k-ból már jó és tartós alvázvédelmet kaphat az autó. Amúgy jó autó, kényelmes, tágas, nem elromlós fajta, főleg ilyen kevés km-el. Ami még hátrány szerintem, hogy az 1.8 gyakorlatilag ugyan annyit eszik mint a 2.0, de nem megy annyira. Ennél a srácnál dinamikus vezetéssel 10-11L/100km a fogyi.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nekem volt egy elég hosszú kálváriám november és január között párom C corsájával, nem ment rendesen, gyenge volt, hidegen nem indult. Több szerelőnél járt, kicseréltettek velem mindent amit lehet, vezérlés, szenzorok stb és nem lett jó sok 100e Ft után sem. Végül elvittem az injektor.hu-hoz délután, másnap reggelre kész volt az autó, megtalálták a hiba okát pikk-pakk Őket tudom neked is ajánlani.
-
nagyúr
Egy kettes fókán nem hiszem el, hogy olyan nagy rozsda tudna lenni az alján, nem kifejezetten rohadós típus. Egy jó alvázvédelemmel, még 5-6 év simán lenne benne. Fékbetét csere meg mennyi, 10e Ft?
(#171817) rbalint88
1.6 benzin mk4 mondeot, ha nem ideges típus senkinek nem kell, mert kicsit alulmotorizált, cserébe 2.5M-ből egész fiatalt kapni[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #171896 üzenetére
majdnem annyian vannak már mint a smoke'en csármosok
-
nagyúr
válasz Buster17 #171958 üzenetére
Accordrol tudok neked bovebben meselni.
A 2.0 es 2.4 benzinbol nem biztos, hogy kijon 2M-bol egy facelift utani 2.0 FL elott vezermutengely kopas miatt volt visszahivason (k20a6), fl utan a k20z2-vel mar nincs ilyen problema. A k24-el nem szokott baj lenni, de ebbol egy FL utani peldany 3M-t kozeliti. A gazolajos ára viszont a dizelhiszti miatt elegge beesett 2M ala mostansag. A dizel motor alapvetoen jo, a nem megfelelo olajtol meg tud nyulni a lanc, illetve a leomlo tud repedni, elvileg ezt is csereltek mar soknal. A befecskendezessel nem szokott problema lenni. 2.4 benya es 2.2 dizel a feltengelyt tudja enni, illetve a kuplung is gyorsan tud kopni, 100-150e km alatt el tud fogyni. Minden modelt erint a szervocso problema, kilyukad, a gyari cso 90e Ft, utángyártott nincs. Gyartatni lehet, ez 50-60e es vagy jo lesz vagy nem. A gazpedal jelado szokott meg meghalni, ez a 2.0 fl-t, 2.4 es 2.2 fl es nfl peldanyokat is erinti (tehat egyedul az nfl 2.0-t nem, mert az meg bovdenes). Ha tourert nezel, akkor az elektromos csomagter nyitast mindenkepp probald ki, soknal mar baszakszik es macera megtalalni hogy kabel, mikrokapcsolo, motor vagy mas a hiba oka. Egyes peldanyoknal a kp. zar motor es az ablakemelo mechanika tud rosszalkodni, de nem mindennapos. A premium hifi erositoje es meg tud halni, ilyenrol is hallottam mar. Ja meg a klimakompresszor! Az enyemben is volt mar cserelve.
Az auto amugy szerintem nagyon kenyelmes, japanosan puritan, van akinek tetszik es van akinek nem, errol kar vitatkozni. Az ulesek jol tartanak, a kezeloszervek hondasan precizen mukodnek, a valto nagyon pontos. A bode nagyon massziv
belulrol egy tank erzeset kelti. Halk, idegesit is a hangos teli gumim Nekem 2.0 sedan van, kelloen dinamikusan mozgatja a kasztnit ez az alap motor is. Varosban most nekem télen 9-10L-t kér sokat dugozva, orszaguton, autopalyan ezt le lehet faragni par literrel.Futomuve kenyelmes, de ekozben egeszen sportos is.
Ha van meg valami kerdes, irj nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #171973 üzenetére
Van vagy 1.3-1.4T, ahhoz az a jazz motor eleg hurka, valoban
-
nagyúr
válasz #94529552 #171978 üzenetére
Nem rossz pedig az az 1.8, csak van aki nem szereti pörgetni a motort. Nekem abszolut bejon ez a karakter, az accord is ilyen, 6.000rpm-nel van a teljesitmeny maximum. Most nyilvan egy kompakt kategoriaban nem lesz annyi zajszigeteles mint kozep vagy felso szinten, igy hangosabb is. Van akit ez zavar van akit nem. Tse sem szerette, nala sokat is evett, el is adta. Mas meg elvan vele 7L-bol es imadja.
Szoval eleg jo kompakt az ufo civic, van egy ket nyugje, de a motor-valto megbizhato, nincs lanc nyulas stb. Nyuszog itt-ott a belter, meg a futomu is foglalkozos tud lenni, de vannak ennel sokkal nyugosebb tipusok.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tibi970307 #172017 üzenetére
"Fenntartási költség esetén az sem gond, ha 50 eFt havonta"
"700 eFt évente, azt már nem vállalnám be"
600 még ok évente 700 már nem?
"Ha egyszer kellene rákölteni"
javaslom ne német prémiumot nézz
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen