- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
CactuS #176377 üzenetére
nekem nagyon tetszik hogy a kormány közepe nem forog és nagyobb darab embernek is kényelmes a kocsi (bár ezen a konkrét darabon nem látom hogy állítható-e az ülés benne le-fel)
én 1.6 dízellel vezettem iylet, az normál közlekedéshez nagyon kellemes, dinamikus volt és brutál jól fogyasztott, simán 30% al kevesebbet mint pl egy berlingoa többi hozzáfűznivalóm csak általános negatív hozzáállás lenne az ilyen idősebb autókhoz, ilyet én csak akkor vennék már ha "csoda" az autó (extrém megkímélt, keveset futott, visszakövethető)
mert oké, 800k az autó, de ha kell pl egy új motor bele, az még bontva is 2-300 lesz, plusz az utánajárás, munkadíjak stb
márpedig itt már bármi lehet, 15 éves a gép -
válasz
Morales72 #176329 üzenetére
a kuplungon hogy lehet állítani?
leginkább kicserélni lehet ha elkopott szerintem...
ez így a leírás alapján egy tipikus "talán elmegy még 2 évet" autó
nagyon lutri mennyit kell rákölteni, hogy jó legyen mondjuk 2-3 évig, de én többre tippelném mint a vételár
10-15 éve még voltak szervizek, ahol pár ezresért megoldottak mindent (mint említettem nekem is volt iylen), de már nagyon nem az a világ és árak vannak
ilyan kocsit annak ajánlanék, aki szívesen szerel esetleg otthon, akár youtube alapján és nem esik kétségbe ha évente többször lerobban a verda (és nem megy attól messzebbre, ahonnan haver haza tudja vontatni, mert egy vagyon a trailerezés)
arra akarlak rávezetni, hogy attól hogy olcsó az autó, ne gondold hogy bármivel is olcsóbb szervizelni, mint egy 3-4 millióst, plusz ennek mindig baja leszszerk: ja és ami pénzt ráköltessz, az egy forinttal sem növeli az értékét majd, ezt is könyveld el.
ha jó állapotú, akkor ér egy iylen kocsi max 150 ezret szerintem, de csak ha nem kell azonnal költeni rá -
válasz
Morales72 #176204 üzenetére
egy kíváló autó volt 10-15 éve
hogy most milyen...alapvetően 20 évesen majdnem minden autó egy szutyok bontószökevény, de simán lehetnek kivételek, alaposan meg kellene vizsgálni, vannak csodák, megkímélt darabok
a konstukció alapvetően nagyon jó, nekem volt iylen autóm 10-12 éve, az egy lefingott darab volt, de soha nem robbant le(#176213) CactuS
réteg autókat gyorsan el lehet adni (mivel gyakorlatilag nincs kínálat, fanatikus pedig mindig van), persze kérdés miylen áron... -
válasz
Core2duo6600 #176183 üzenetére
a zöld rendszám ingyen parkolással, a teljesítményadó mentesség, a cégautó adó mentesség, a regisztrációs adó mentesség, vagyonszerzési illeték elengedése mégis micsoda ha nem támogatás?
-
válasz
thefreeman #176068 üzenetére
Mellesleg Hanula a napelemekről is beszélt, ha figyelembe vesszük, hogy azok sem a fán teremnek már mindjárt nem annyira tiszta energia az sem.
a gáz meg a szénerőmű pedig biztos a földböl nő ki mint a gomba bazki
ha már gyártunk valamit, ne oylat gyártsunk ami nem füstöl?ugyanez igaz a benzines, dízel vs elektromosra is
a benzines és dízel autót is le kell gyártani bazze
-
-
válasz
CactuS #175969 üzenetére
nem is a hollandoknál van eladva tekerten hanem nálunk és az áfát is importnál csalják el
és azért holland, mert ott arányaiban sokkal több van(#175971) zsero
80% autópályára teljesen felesleges a hibrid, pont a városi alacsony fogyasztás nem lesz kihasználva
igazából autópályázni egyik sem a legjobb, de biztos nem rosszabb a swift mint a prius erre -
válasz
CactuS #175965 üzenetére
nézz már fel a mobilére, tele van holland priussal
biztos kirándulással jön össze 300-400 e km egy 6 éves autóbanelcsalják az áfát, közvetlenül a madár nevére forgalombahelyezik a felére visszatekert foskazánt, 1 év mulva meg jön a nav és elviszi (ha még egyben van addig)
mindenki happy(#175966) zsero
én egy új suzukit javasolnék, főleg ha iylen 10-20 év használat a cél -
válasz
harry #175770 üzenetére
nem szokták kérni közúti ellenőrzéskor, látják a rendszerben hogy érvényes-e
max külföldön a zöldkártyát, azt nekem emailben szokta küldeni a biztosító, ki lehet nyomtatni
az a visszaigazolás tökéletes lesz az átíráshoz
de nyugodtan nyomtasd ki és tűzd mellé az átutalási bizonylatot, ártani nem fog -
válasz
harry #175767 üzenetére
az ajánlatot elfogadják az átírásnál (itt Debrecenben biztosan), de szokott a netrisk 24 órán belül küldeni végleges szerződést, amin már az szerepel hogy aktív a biztosítás
átutalás adatai nem relevánsak, nincs rá szükség az átíráshoz
fogsz egyébként majd az aegontól is kapni emailt szerintem, de a netrisk oldaláról hamabarr letölthető lesz a végleges -
válasz
Doki16 #175760 üzenetére
12 éve vettem egy mazdát ennyiért, 626-ost
nem votl rossz, de csattogott a váltója, nem az a motor volt benne ami a forgalmiban, elől nagyobb kereke volt mint hátul
viszont amugy működött és talán egyszer ha lerobbant, de ott is csak egy elörgedett vízcső miatt fogyott el a víz, pár ezer ft ból ment tovább -
válasz
tboy93 #175704 üzenetére
lehet velem van a baj, de szerintem nem rossz egy autótól ha a tervezési élettartama végén eszik 0,13 liter olajat 1000km-en, és amugy nagy baja nincs
10 litert meg az összes ilyen egyhatos bekap városban, cserébe olcsón javítható és megbízhatónak is mondható
ha meg fel kell ujítani a motorját, hát legyen, gondolom megvan 150-200 ból, cserébe megint kibír vagy 100e km-t biztos -
válasz
Johnny_vT #175531 üzenetére
regadót, forgalombahelyezést amugy is ki kell fizetni, nem ezeket spórolják meg,
hanem az árkülönbözet alapján fizetendő különbözeti áfát.
plusz mindenféle szavatossági jogot el lehet felejteni
egyébként érthető a dolog, mert irreális dolog, hogy egy használt terméáken keletkező árrés után a rendes adókon felül még áfát is kelljen fizetni
de attól még ez bűncselekmény, és vevőként biztos nem vennék ilyetráadásul ha esetleg kiderül (akár évekkel később) hogy áfacsalás is történt, simán elviszi a nav az autót
-
válasz
harry #175506 üzenetére
Szóval elvileg a foglaló fizetése után átírnák a nevemre. Ilyenkor az eladó gondolom a kereskedő, mint cég.
miért írnák át a nevedre, amíg nincs kifizetve a vételár?
mivel azt is írtad, hogy nincs az autónak magyar rendszáma, gyanítom hogy egy hamis adásvételi szerződést készülnek veled aláíratni, ami alapján te a német tulajdonostól közvetlenül vásárolod megha ez így van, akkor ezzel jó eséllyel bűncselekmény történik (amiben társtettes leszel), és mindenféle szavatossági jogodról lemondhatsz
(#175507) MunezXBK
gondolom a maygar nepper töltette meg -
válasz
galervin93 #175229 üzenetére
már bocs, de pont az ilyen nagymonológokból látszik igazán hogy valakinek kisebbségi érzései vannak, mert nincs autója...akit tényleg nem érdekel, az nem fogja hosszasan bizonygatni, hogy mennyire nem kell neki
"röhögök azokon"...na persze -
válasz
Core2duo6600 #175166 üzenetére
4-5 éves autókról beszélünk, sztem ez így hülyeség
főleg hogy ezzel az összes áruszállítóval ki van b@szva
nem lesz kenyér a bótba
inkább euro 4 és rosszabbat tiltanék ki, de azt benzinesből is -
válasz
bitpork #175122 üzenetére
azért írtam hogy felhívni a szervízt...
ha valami nem leinformálható, akkor akkor a rosszabbat kell feltételezni, és a "tekert árat" fizetni csak(#175123) Doki16
miért volt gyanús? felhívtad megkérdezni? miért ne lehetne egy autót 3 különböző országban szervizelni?
illetve ki lenne oylan hülye hogy iylet hamisít -
válasz
bitpork #175041 üzenetére
nézd, biztos logikus ez amit most mondani akarsz, de én egyszerűen nem értem...
hogy a bánatba jön most ide a dízel hibrid? mi köze ennek az egész válaszodnak ahhoz amiről eddig beszéltünk
mi az hogy nem akarja megfizetni az árát?egyszerűen kiváncsi vagyok, hogy mi bajod van azzal, ha valaki hibridet gázosít, de inkább feladom, mert nem akarom teleszemetelni a topikot, egy normális választ meg nem lehet kiszedni belőled, csak ilyen csűrt-csavart furcsaságokat írsz
olyan érzésem van, mint amikor valami filmben az "öreg bölcs", mindig valami rejténnyel válaszolt a kérdésekre... -
-
válasz
bitpork #174902 üzenetére
mégis komoly ember mi a bánatnak írna alá iylesmit?
majd elviszi olyan vevő aki nem akar iylen hülyeségeket beleírni
ebbe akkor megy bele az ügyvezető, ha ugysincs vesztenivalója
aztán sokra mész vele hogy perelheted...egyébként mindne okmányirodában ottvannak ezek a pénzért azonnali átírást intéző vállalkozók, meg kell kérni az egyiket nézesse meg ügyintéző Marikával átiratható e az autó
egy perc és ez a legtutibb -
válasz
rayoliviero #174849 üzenetére
nehéz ezt megmondani, de flottakezelőnél dolgozó barátom mindig azt mondja max 150-200 ezres futás az, ameddig megtartanak autót, mert ott szoktak kezdődni a drága bajok, több hetes szervizben állások
nyílván a 240 ezret futott autó sem fog széteseni darabokra (legalább is nem egyik napról a másikra), de szerintem itt már jó eséllyel vége a problémamentes üzemeltetésnekmindenkinek más a toleranciája ezzel kapcsolatban, én azt szeretem ha 2 évente elég elvinni szervizbe az autót, amugy meg nem kell vele foglalkozni gumicserén, tankoláson kívül
-
válasz
rayoliviero #174845 üzenetére
szvsz inkább vegyél kevesebbet futottat drágábban
3.7 millát elkölteni egy elhasznált autóra...nem tűnik jó dealnek -
válasz
m3tr0 #174711 üzenetére
nem hiszem hogy újonnan az első 100-150e km en különösebben megbízhatatlan lenne
ezt minden autó hozni szokta azért, a gondok a későbbi tualjoknál jönnek előszerk: közbe leesett hogy használtat kerestek, mert az új ára 30 nál kezdődik
így akkor tényleg nem venném
16 ból egy szép xc 60 újra kijön újonnan -
válasz
Doki16 #174572 üzenetére
gyanús nekem hogy nem azért nincs villanyautója a toyotának mert nem lehetne, hanem mert úgy számoltak nem éri meg egyelőre, vagy nem abban hisznek
azthiszem toyota volt 1-2 éve a szeria érett hidrogénes autó, dicsérték winklerék amennyire emlékszem
csak sajnos nem éri meg gyártani oylan drága még
tehát nem gondolom hogy fejlesztésben le lennének maradva -
válasz
rayoliviero #174482 üzenetére
a kérdés az hogy ki fogad el utólagos átutalást vagy kinek mersz előre utalni 3 millió ft ot
szóval nemhiszem... -
válasz
#94529552 #174478 üzenetére
szerintem a gyártás minőségét tekintve nem a gyártás helye a meghatározó, inkább a minőségellenőrzés
az olcsó fiatokat most ár/érték arányban nagyon jónak gondolom, én furgont vettem fiatot lassan 2 éve és nem bántam meg
olcsóbb csak a dacia lett volna, de azt csak akkor vettem volna, ha nekem nem kell vezetni, csak alkalmazottnak
az tényleg borzalmsan gagyi belül és nem voltak a szükségers extrák bennemásik opció a ford volt, de pont akkor emeltek komolyan árat, ugyanez a méret netto 700 al lett volna drágább (20%), ez pedig nevetséges, annyival nem volt jobb. Ráadásul a motorja is csak 100 le, a fiat doblo 120 hoz képest.
2 év alatt annyi baja volt, hogy szétesett a szivargyújtó, de azt majd az éves szerviznél kicseréltetem
(igaz nem is fut sokat az autó) -
mert úgy leszűkíted hogy 1 db marad
5 millába kerül újonnan listaáron, valós ár gondolom 4.5 körül -
válasz
Core2duo6600 #174198 üzenetére
Na ha most akarok egy 2 éves Ford Fiestat keresni, akkor 5 mill felé vannak, tehát igen, elszálltak az árak.
mi ez a hülyeség? 3 milláért nagyon szép 2 éves automata fiesta van most is, 30-40e km el
-
válasz
T0mBd1gg3R #174194 üzenetére
akinek nem fér bele havi 10 ezer ft értékvesztés az járjon busszal szvsz
rozsda, hátsó gátlók, motortartó bakok, jobb első ablakemelő, bal tükörfűtés, nem talált okkal egr hibakód 12 celsius felett...
ez egy 600 ezres autónál nem komoly hibalista
gátló, motortartó kopóalkatrész, nem is hiba
tükörfűtéshiba ...LOL
egr hibakód ha nem állandó, akkor örülj neki, vagy ha nagyon zavar vidd el egy bosch szervizbe, de ha nem lehet reprodukálni a hibát, akkor feleslegesegyedül a rozsda ami említésre métló a listádból, azt meg kell nézni, ki kell számolni mit lehet vele kezdeni
-
válasz
T0mBd1gg3R #174187 üzenetére
a régi volvok szerintem nem fogyasztanak keveset, nehéz, biztonságos autók voltak
a 2.4-es dízel nagyon jó, 1.9tdi hez mérhető a megbízhatóság és a javíthatóság -tudomásom szerint -
válasz
bitpork #174115 üzenetére
15 éve sem kellett leadni
vagy már akkor is öreg voltál?(#174103) Janusz001
sehogyan sem lehet kivont autóval forgalomba menni
egy kivétel jut eszembe: autókereskedős p- rendszám, ha ennyire fontos a vevőnek a próba akkor fizessen egy helybeli autókereskedőnek, hátha elmegy veletek próbaútranekem is volt ilyen hogy kivont autót árultam mai napig emlékszem a vevőnek majd eldurrant a feje, hogy nem lehet kipróbálni
mondtma neki hogy adjon 200 ezer ft -ot, ha megállít a rendőr a kivont autóval, megtartom az ügyintézésre
teljesne kiakadt, de nem adta ide, ő meg elvárta hogy vállaljak kockázatotmi azt találtuk ki végül, hogy elvittük 5 ezer ft ért traileren egy közeli sorompóval lezárt lakóparkba, ott azt csinálsz amit akarsz, magánterület
persze kifizettetem a vevővel -
válasz
#94529552 #173945 üzenetére
érdekes védekezés lenne a rendszámmal visszaélőtől, de azért valljuk be ez már inkább általános iskolai szintű érvelés
szerk: közben utánanéztem, miért is nem kapott anno a szaki büntetést, és eszembe jutott hogy azért, mert ezt a bűncselekményt csak szándékosan lehet elkövetni
tehát ha nem tudod hogy nem szabad a p rendszámot feltenni lejárt műszakis (de forgalomban lévő) autóra, akkor nem bűncselekmény
ettől persze még a bírság és a rendszám bevonása jár sajnos -
válasz
#94529552 #173940 üzenetére
autókaraván elejére meg hátuljára felteszed, az óriási hülyeség, biztos hogy azonnal elveszik érte
gondolj akár csak, hogy lehetne arra biztosítás érvényes
nekem mind1, hogy mit adsz vagy mit nem, de ha forgalombahelyezett autóra felrakod, az biztos hogy büntetőeljárást fog maga után vonni
egyébként amit bemásoltál szöveget világosan benne van hogy forgalomból kivont autóra lehet feltenni
a műszaki vizsga és hogy forgalomban van e egy autó, nem ugyanazazt meg hogy egy rendőrnek nincs kedve intézkedni, vagy csak simán bamba, felesleges idekeverni
-
válasz
MunezXBK #173929 üzenetére
mi meg régen a szervizben azthittük hogy fel lehet rakni műszaki vizsga nélküli (de forgalomban lévő) autóra is, aztán szegény öreg szakit aki vezette még rabosították is
de végül nem kapott szerencsére büntetést, de tőlünk is elvették a rendszámot
de egy idő után lehetett ujat igényelni -
válasz
gzbotii #173559 üzenetére
félre ne értsetek, nem néztem a focus árakat, isten ments hogy rábeszéljem valamire a srácot
de muszáj megjegyezenem hogy oylan javítási óradíjak vannak már, hogyha téányleg nagyon jó az autó, akkor 400 ezer ft os különbség nem sok ám
ilyen értékű autónál én nem azt nézném hogy mennyiért lehet mondjuk 5 év múlva eladni, hanem hogy kibír e mondjuk 4 évet úgy hogy nem kell rá sokat költeni/lakatolni
5 évre loesztod az akár fél millás felárat, az havi 10 ezer ft sincs, ennyit megér, hogy nyugodtan el merj indulni a kocsival (szvsz egy munkanap kiesés több ennél már)
az 5-600 ezres autó általában már az a kategória, ahol mindig van valami gond
(tudom, régen volt sok iylenem, de akkor még nem 20 ezer ft volt egy rápillantás a műhelyekben)mi nemrég adtuk el az első tulajos, 60 ezret futott 206-os peugetot-ot (2001-es)családon belül...az autó oylan volt mint az új (újszerű beltér, kopásmentes kormány, belső, sehol rozsda)
abból is van 200 ezerért, mégis azonnal elvitték volna 700k-ért mások is -
válasz
Jaded #173552 üzenetére
hát én akkor nem vesztegetném az időmet rá, max megkérdezném telefonon hogy egyáltalán adják-e annyiért amit te gondolsz
csak feleslegesen rabolod a saját és az eladó idejét is megtekintéssel
az ilyen papa autók, pláne egy focus vagy elmegy azonnal, akár ismerősi körben, vagy ilyen drágán hirdetikegyébként én nem tudom miylen az autó, de adott esetben egy 300+ ezret futott lelakott verdát nem érdemes egy nagyon megkímélt papa autóval összehasonlítani (ha tényleg oylan állapotban van, amire így 88 ezer km es futás alapján gondolok)
szerk: azt a 400 ezer ft különbözetet pillanatok alatt rá lehet locsolni egy szutyokra
-
válasz
gzbotii #173480 üzenetére
Az autók árában is van egy szolid 15-20% plusz, gondolom a regadó miatt.
szerintem rosszul gondolod
inkább azok az autók érnek nálunk többet amiket jobban adóztatnak nyugaton
új autónál pedig a bruttó árakat kb egy szintre hozzák az importőrök
tehát a nettó ár még alacsonyabb is nálunk -
válasz
MarioAna #173472 üzenetére
20 éves felső kategóriás autót ha veszel 600k-ért és azzal te ingázni szeretnél szlovákiába, akkor legyen úgy 1 milla még zsebben a javításokra szvsz
egy gumiszett az autó értékének 25% a
teletank 10% al emeli az értékétde inkább ne vegyél iylet sztem
talán egy dízel passatot, az se lesz olcsó, de legalább értenek hozzá sokan -
válasz
footy #173397 üzenetére
az én passatom majdnem 11 volt listaáron és 8.5 ért hoztam el
a linkelt poloban ugyanaz a motor és a felszereltésg amit írtál, egy dsg a különbség, a navi ott figyel benne
ki ne találd mrá hogy egy dsg 3 millió ftitt az autód
szerinted 18 ezer euró az alapár, de láthatod hogy 18 ezer euróért nagyon jól felszereltet hozol el dsg vel és navival
és gyanús nekem hogy ebben az árban még van tartalék -
válasz
Csabroncka #173282 üzenetére
és ki mondta hogy emiatt csökkent?
-
válasz
MunezXBK #173258 üzenetére
várjál azzal a blokkolással, mert nem olyan egyszerű (főleg ami direkt védett zavarás ellen-nem az 5 ezer ft os kínai). Ráadásul a telefonhálózatot is blokkolni kell egészen odáig amíg ki nincs szerelve az eszköz
egy utólagos megoldásnál ez nem is biztos hogy meg lesz gyorsan találva -
válasz
Tothgera30 #173177 üzenetére
Átlag négytagú család anno 2015 Ladával leélt 10+ évet, szóval el lehet férni, kisautókban is. Manapság túl van misztifikálva kissé.
60 éve meg örültél ha volt egy szekered szamárral, de mégse vágyik oda vissza senki sztem
-
válasz
b4zsi- #173158 üzenetére
fiatal használtakkal (főleg benzinessel) óvatosan, kint sem olcsóbb ami jó, ott is azonnal elviszik ezt a kategóriát
3 ok lehet ami miatt megéri behozni:
1, áfacsalás
2, totálkárból/vízkárból visszahozott
3, extrém futásból visszatekert
4, nagyon-nagyon fullosan felszerelt autó, ami itthon nincs használtan (de ez nem lesz olcsó)egyiket sem akarod szerintem, passzolnám a helyedben az importot
szerk: Isten ments hogy rábeszéljelek hitelre, de ha 1 millával magasabb lenne a kereted 5x ennyi féle autóból válogathatnál
focus, octavia ezek is nagyon jó autók -
-
-
válasz
MunezXBK #173023 üzenetére
na megnéztem az inygenes jármű platformon rendszám alapján
itthon kapott friss műszakit 2018 évvégén
ennyit erről hogy nem megy átt itthon sehogy
francokat nem megy át jókis kenőpénzzelszerk: írtam is a Zách Daninak, hogyha van ideje ez is megérne egy cikket, hogy ki volt az a remek vizsgabiztos
Új hozzászólás Aktív témák
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- Bomba ár! HP EliteBook X360 830 G8 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3019, 100% Akkumulátor
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 256GB 1év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest