- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Közel két napos üzemidőt ígér a Realme Buds Air 5 Pro
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz tboy93 #175323 üzenetére
ez még a jobbik, már csak 2,5 km-re költözök, amikor kijártam, akkor 450km-re költöztem, meg vissza évente 4x
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #175464 üzenetére
Meg az L12/L13 i-DSI-k, mert kokszolódik az EGR... Oh, wait...
(#175463) Core2duo6600: Prius-ban könnyű cserélni a kisaksit? Nem kell hozzá számítógépen matatni? Nem tudom, ezért komolyan kérdezem.
Amúgy tekintve, hogy a gyári aksi sem több 40k Ft-nál, és a győri Honda Flick (ezt ismerem) rezsióradíja 12k Ft, jól lehúzták a kollégádat.
[ Szerkesztve ]
-
Phobion
őstag
válasz tboy93 #175527 üzenetére
Köszi!
Méret: hatchback vagy kombi, rajtam kívül 1 főt viszek minden nap, páromomat, de néha jó lenne, ha egy kisebb bútort eltudnánk szállítani
Egyéb kívánalom nincs, csak klíma és elektromos ablak legyen benne.
SZERK.: Ha tud valaki esetleg most olyan hirdetést, amit érdemes megnézni, kérem írjon, köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
-
őstag
válasz tboy93 #175704 üzenetére
lehet velem van a baj, de szerintem nem rossz egy autótól ha a tervezési élettartama végén eszik 0,13 liter olajat 1000km-en, és amugy nagy baja nincs
10 litert meg az összes ilyen egyhatos bekap városban, cserébe olcsón javítható és megbízhatónak is mondható
ha meg fel kell ujítani a motorját, hát legyen, gondolom megvan 150-200 ból, cserébe megint kibír vagy 100e km-t biztoscryptot minden termékemért elfogadom
-
-
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboy93 #175948 üzenetére
MX5be is beférek.
Többnyire, nyitott tetővel. (és megvakarom az alvázat magam alatt )
Bevallom régi emlékeimben a sima vasalót is kényelmesnek találtam, nemrég voltam kipróbálni egy leharcolt Swift Sportot és hááát, legjobban a kormány zavart, elég alacsonyan volt és a mélysége sem állítható, Priusban is igazából az egyetlen zavaró dolog volt, hogy a kormány a királyi ékszer közelében forgott, nem kívántam magamnak egy légzsákos találkozást.
A Twingo sokkal tágasabb belül. Cliot már nem akarnék, amire én használnám arra a 200 lovas RS már túl sok, a GT 128 meg langyos. Twingo RSt még nem sikerült kipróbálnom, elég kevés van eladó itthon. Újabb swiftek sem lehetnek rosszak, de azok 2,5 milliótól indulnak, annyit nem adnék most érte.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
ribarszki
őstag
válasz tboy93 #177051 üzenetére
Egy rokonom az új XC90-re cserélte a régi XC90-es Volvóját. Ahogy kijött az új, rögtön az első vásárlók között volt. Hogy ők bétatesztelők voltak-e, nem tudom (állítólag már változtattak a konkrét motortípuson), de teljes motorcseréje, majd teljes váltócseréje volt garanciában. Elég meredek...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tboy93 #177116 üzenetére
A teljes tervezési folyamat is Svédországban maradt, a vezetők is európaiak, ugyan azokkal a beszállítókkal dolgoznak, mint a többi prémium márka, Kína csak a pénzt adta a fejlesztésekhez, aminek most szüretelik a gyümölcsét, mivel nagyon jól fut a szekér.
Szerintem is baromság ez a "kínai Volvo" szöveg, abban az értelemben, ahogy sokan gondolják, semmi alapja nincs.
Szerk.: egyébként személy szerint én is elkezdtem nézegetni konstruktőri pozíciókat Göteborgban náluk, ha úgy alakulna, hogy elhagynám az országot a közeljövőben.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboy93 #177116 üzenetére
Pedig a Volvo példája pont az az eset, amikor a kínaiak csak a pénzt öntötték a márkába. Nem akarták otthon megoldani a dolgot, saját tervezőkkel, mérnökökkel. Mindent Európában hagytak.Most látom, hogy xEon1337 már leírta ugyanezt.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #177116 üzenetére
Leírták ketten is, ha egy kínai cég tőkét tol egy másikba, nem jelenti azt, h az egész filozófia, vezetőség, irányítás, gyártásminőség cserélődik /romlik.
A svéd - kínai kollaboráció eredményét meg szerintem nem kell magyarázni senkinek. Azóta iszonyú léptekben fellendületek az eladások, évről évre jobb eredményeket produkálnak és a Ford idők után végre újra szép autók születtek/nek..
Józan paraszti ésszel gondolkodva, ha tényleg romlik a minőség, rosszabbak az autók, akkor szvsz nem nőhet évről évre az eladás ilyen ütemben.
XC 90 kapcsán, azért 2003-ban a megjelenésekor, töredék extra, elektronika volt benne egy maihoz képest. Nem volt Android alapú infotainment (troll on: ami lehet akár önmagában is nagy, mindenre kiható bug ), nem volt ennyi biztonságtechnikai eszköz, stb. Ismétlem, nem védeni akarom a típust, mert az is előfordulhat, h tényleg rosszabb lett mint az előd, vagy szimplán direktmód van így tervezve, kivitelezve, gondolván, h ha már csúcsmodell, akkor fizessen vastagon a user továbbra is.
De ha nagyon kehes lenne az XC90, szerintem találkoznánk jó néhány blogpost-tal, cikkel, mert a sorozatos blokkrepedések 3 milliós kárral nem veszhetnének el az éterben."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #177196 üzenetére
+Qru, köszi az infókat, akkor a hibrid felejtős.
Amúgy milyen a hangszigetlés benne, pályan 5-6 óra 130-140-es tempóval mennyire kényelmes? Ülések kényelméről tudtok valamit? CVT váltó ajánlott - elég nagy deal breaker lenne, asszonypajtás miatt.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
ribarszki
őstag
válasz tboy93 #177339 üzenetére
1700-1800kg körül van felszereltségtől függően az új Sorento. Amúgy tényleg nem lép nagyot ekkora kasztinban ez a dízel motor. Az 1.4 TSI Octáv 2.2es dízel W211es Merci is jobban gyorsult. De én ezt a sportos vezetést nagyon régen elengedtem. Kényelmes, hajós, ringatózós autó kellett amibe jó beleülni és nem a rohanás a fontos, hanem a családdal kényelmesen elmenjek A-ból B-be. Ilyen volt a W115ös, a W124es és a W211es Mercim.
A 3as Octáv viszont a világ csalódása volt. Mint egy Wartburg..
A Sorento viszont nagyon bejött amikor vezettem. De az is igaz, hogy a W124es hajós ringását, csodás fuzóművét, epeda üléseit, elérhető, értelemes árú autóban még nem találtam meg...[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
-
kisza25
félisten
válasz tboy93 #177926 üzenetére
ebben 4 db elektromos ablak, meg központi zár van, de utóbbi a jobb hátsó ajtót csak akkor nyitja ki, ha olyanja van
Integrale: motorja, váltója, futóműve 360 ekm után is hibátlan
kuplung 1x és tárcsafékek is 1x lettek benne cserélve, az olaj /szűrők minden 10 ekm...[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Zewa
senior tag
válasz tboy93 #177971 üzenetére
Az eleg baratsagos. Nekem nyaron barmilyen atlagos kozepkategorias benzines benyeli pecsett a 8-at, telen a 9-10-et. (pl Astra 1.6)
"felkapcsolod a tompítottat, érezhetően erőtlenebb lesz" 2*55W +2*10W a tompitott, 0.13*1.34= 0.174LE. Kotve hiszem hogy ezt barki megerzi..
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #178210 üzenetére
pont ezert gondoltuk a 147 1.6TS-T-t is megokositani
csak ott a CR magasabb, hogy igy fujhato legyen, de van ra terv mar
1-1.1bar-n 240-250lo az teljesen fain
az a ivcc hogy megneztuk menyibe kerul egy gyari dugo (nem az alfanal), es csapszeggel gyurokkel tobe kerul, mint a Wossnertol a kovacsolt
hujevagy? nincsenek ezek maguknal180lojjra felokostott 1.9 16v JTDm-k tudnak 7sec alja idot huzni kiloig
egy ilyen 147 1.6T lenne 5.5-6sec korul, ha sikerul jol elindulni vele
az mar bekoszonne a GTA-knak is, mert az 6.3sec
DW futomu, 330mm-s 4dugos Brembo fekkel, az a Hring-n timeattack-n is jokat menneegy isminek a 156 1.9 16v 175lora felirva, slick-l, kipakolva az utasteret 2:08-s idot ment
futomu sem gyari kemnysegu volt persze, de azert egy dizeltol szerintem eleg jo
es ez csak egy szeria motor volt a szeria turboval, nem vmi 2056 meg 2260-s csigas ereszd el a hajamtöbb drón kell ;P
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboy93 #178541 üzenetére
Kérdés a pályázás alatt mit ért. Itthon simán lehet járni még egy P2vel is, óra szerint kicsivel 170 felett van a vége. 120-130-as tempóval én teljesen jól megvoltam vele egy Bp-Szeged távon.
matyi012345: 4 km-es távokra a Priusnál jobban fenntartható nem lesz, max elektromosban. P2ben az ASR (vagy TCS) viszont totál agresszív, engem idegesített, hogy télen 1-1 nagyobb gázadásra egyből elveszi a hajtást, hogy ne pörögjön.
NB2: Mondjuk a vétót nem igazán értem. Kisautó létére már van benne DSBS vagy RBS. 4 csillagot kapott az ncapen. Az utasvédelme kiemelkedően jó - mondjuk a 2010 óta gyártott autók passzív biztonsága sokat nem fejlődőtt), a gyalogosvédelem a gyengébb ( 69%). A 4 csillag oka az, hogy az NCAP ráment az aktív biztonsági cuccokra, lévén a passzív rész nagyon már nem fejlődik, legalábbis számottevően nem. Ezek meg jellemzően pl: nem kisautókban vannak, pl: Active Bonnet (aktív gyalogosvédelem, "felnyíló" motorháztető), teljeskörű AEB (gyalogost nem, csak az autókat érzékeli előtted és vészfékez) , LAS (sávelhagyás figyelmeztető). Ezek alapján ez egy biztonságos autó, csak ha elbambulsz, akkor nem fogja a kezed.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboy93 #178544 üzenetére
Kb., de nyilván az az eső ellen nem véd.
A kényelem alatt a zajkomfortot érted? Mert igazából a Prius is addig "üvölt", ha padlózod neki, utána pályán egyáltalán nem vészes a hangja. De akit ez zavar, az vegye meg a hangszigetelt verziót a Priusból (Lexusnak hívják )
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin