- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
h1ght3chzor #118935 üzenetére
500k-ert vegyel 182-s Bravo-t, 1.6 16v vagy 1.9JTD-t
-
hobizoli
nagyúr
válasz
rbalint88 #118899 üzenetére
frankon egy baromsag az oda, ahhoz eleg sok mas autoban nincs, hogy valoban fontos legyen
inkabb raknanak fel vmi belul 5-6mm-s csovet az olajbetapnak, sosem dugulna el a lerakodasoktol
vmi Peugeot-ban meg az a szopodas targya, hogy 2mm-s az olajbetapcso belso atmeroje, abban lesz 0.2mm szukulet vhol, mar nem megy at rajta eleg olaj, mert a keresztmetszet negyzetesen no vagy csokken az atmerovel, es hiaba fujkalod at levegovel, hogy jééé, szelel, abbol nem derul ki, hogy mennyi az annyi terfogataramban
ott pl uj turbot uj olajbetapcsovel egyutt szabad csak felrakni, mert hiaba az uj turbo, ha a regi csoben nincs meg a keresztmetszet mar -
hobizoli
nagyúr
válasz
bajnokpityu #118857 üzenetére
miertis nem jo....?
-
hobizoli
nagyúr
a siklocsapagyasnal mind1, mert az is forog a hazban, igazabol nem all meg es kezd forogni a masik iranyba a tengely, csak 150k rpm-rol ez pillanat alatt lelassul 20-30krpm-re, ami eleg nagy sokk hatas, gondolhatod mennyi G ero hat ra kozben
de lefujoszelep nelkul a tengely ket vegen a ket kerek gazelvetelkor ellenkezo iranyba akarja forgatni a tengelyt, a kipuffgaz meg a lendulet az egyik iranyba ahogy normals uzemben is, a pillangoszeleprol visszapattano gazoszlop meg ezzel ellenkezoleg
ekkor ha le tud fujni vhova, akkor a tengely lendulete megmarad, a szelep zar, a nyomas felepules kb azonnali
vagy recirkulacios szelepnel a turbo szivo es nyomo oldala rovidre van zarva, azaz a turbo beszivja a sajat maga altal fujt levegot, amikor a szelep aktivalva van valtas kozben0.5bar-g ez nem problema, ha nicns szelep se, pl a Fiesta/Escort RS 1.6Turbo-ban, nem is volt lefujo gyarilag se
a legoszlop egyebkent veszett sebesseggel halad a csovekben, 60-80m/s
-
hobizoli
nagyúr
válasz
deicide #117962 üzenetére
mentem a Regi Foti uton elottem levo autot kiintettek a helyszinelo rendorok, mert kalozkent ment egy lampaval
lassitok, kiall, rendor kilep a autok kozul az ajtohoz, ajto nyilik, es meg hatra lepett egyet
en meg pont akkor ertem mellejuk, de olyan 35-l kb, mert lassitottamna amiert ott helyszineltek az egy kikerulos sziget volt, amit egy motoros kivitte a kikerules iranyat jelzo tablat
a rendorauton meg villogott a kek-piros feny, az jo faszan vakit ejjel, nem lattam a szigetet, meg ahogy a rendor hatra lepett a nyilo ajto miatt elhuztam a kormanyt balra, hogy ne sodorjam el
B1 kerek neki a sziget szegelyko szelenek
defekt egybol ahogy a kepen lathato
megalltam
rendor aszondja miert alltam meg itt a savban
(majdnem mondtam neki hogy 'nyadé)
mert defektet kaptam
erre odajon az idosebbik rendor, hogy hatde vilagitott a megkulonbozteto jelzesuk
persze attol elvakitva nem lattam ezt a szigetet itt, amin ahogy nezem perpill tabla sincs
de ilyenkor fokozott ovatossaggal kell elmenni melletuk bla-bla-bla
megneztem a szegelykovet, le volt torve a szele, vki mas is megtalalta azt ott mar rajtam kivul...na mind1, emelo elo, mankokerek ki
nagy nehezen kicsereltem, addig a fitalabbik rendor vilagitott a sotetben nekem, akit majdnem elqrtam
persze a kerek lapos volt, baszhattamtanulsag, mindig nezd meg a benzinkuton a pot/mankokerek nyomasat is
haverok jottek adtak egy 14"-s potkereket, az ment fel B2-re, onnan meg a 15"-s kerek B1-re
a gumis megvigasztalt, hogy hiaba is szerettem volna felfujni a kozeli (x<1km) benzinkuton, ha odaig vhogy elevickelek vele, mert a szelep rossz volt benne... fuckyeahpar nappal kesobb lett mintaazonos gumi is, ugyhogy mostmar mind a 4 kerek egyforma meg a manokerek is jo
de azert remelem mostanaban nem kell megint leszedni -
hobizoli
nagyúr
válasz
Elektrosokk #117648 üzenetére
Q2 azt jelzi ezen, hogy torsen sper-s a valtoja is gyarilag
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Elektrosokk #117633 üzenetére
nyilvan nem allandoan megy 272loeron, de mar az, hogy ezt ugy tudja, hogy kozben nem okadja a kormot, mint a TDI-k szoktak, azt is jelenti, hogy ezt elegge aggyal csinaltak
szoval tudna meg tobbet is az elettartam rovasara -
hobizoli
nagyúr
válasz
energy4ever #117627 üzenetére
vezerlescsere eleg szopo rajta, a helyhiany miatt a motor korul, es nyilvan erdemes megejteni a vasarlas utan egybol
8.5sec korul van 100-n asszem
aljat nagyon nezd vegig, mert az MX5-k ebbol az idoszakbol igazi rohado bajnokok, foleg a hosszanti elso vaznyulvanyoknal, azoknal az alulrol meg belulrol(!) kirohad pl
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Elektrosokk #117622 üzenetére
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Elektrosokk #117602 üzenetére
a kek E36 M3 ellen a dontoben a PGT szarabbul indult -kb masfel autot kapott egybol a rajtban-, de erobol ment el mellette a cel elott nem sokkal, meg 201m-nel is a BMW volt elorebb, az idokbol is latszik...
...de a celban kell vezetni
-
hobizoli
nagyúr
válasz
runner 125 #117585 üzenetére
ennyit egy-ket 1.4-s PGT is megy itthon
es nem kell hozza 2M-ert fullosan atepitett motort csinalni, amiben a blokk hej maradt csak a gyari, es azon kivul minden cseres, meg az kulfoldrol rendelni bele a feltengelyeket heroin aron, hogy ne torjon elegyebkent ez meg nem mehet street-ben kint, mert utolag turbositott auto, tehat eleve nem is egy kategoraiben mennenek egy szeria motoros "street" PGT-vel
tegnapi:
[link]M3: RT: 0,266s 60ft: 2.165s 1/8: 8.747@135.37km/h 1/4: 13.430@170.73km/h
Punto: RT: 0,401s 60ft: 2,118s 1/8: 8.722@134.61km/h 1/4: 13.275@175.18km/hkategoriak jelenleg igy vannak:
street2: 0-1200ccm turbo vs 1500ccm-2400ccm-g szivo
street3: 1201ccm-1400ccm turbo vs 2401ccm-4000ccm szivo (ez kozel 3x ccm szorzo, ilyen meg az F1-ben sincs: mert a 2.4szivokat valtottak le 1.6T-kel), de amugy 1.4x-l szoktak szamolni csak, es ezert volt a Audi S1 is a 2140ccm-s motorral a 3000 szivok kozott (2996ccm)ez tavajig ez meg ugy volt, hogy 0-1400ccm turbo vs 1601-2000ccm szivo
azaz a PGT-ket R5GT-ket UnoTie-ket ezzel eggyel feljebb soroltak be ezzel, mint tavaj voltak, a VTI-knek meg eggyel kisebb ellen kell menni, mint tavaj
erted, a 2 hengeres Fiat500 0.9T meg Clio 1.2TCE meg Polo 1.2TSI megy a 2.4-s Accord TypeS meg a S2000 vagy Integra Type-R ellen
vegulis elegge egy kategoria utcan is ezekkel, nem?Egybe szerkesztve.
[ Módosította: Qru ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Bati0501 #117263 üzenetére
digoknal azert csomo olyan extra alap volt regebben is mar, amire VW-nel meg az extralinstan kohogtel pluszba, vagy egyatalan nem is volt benne kerheto se
digoknal pl 30 eve is a TD verzioknal alapbol volt centralzar, eablak, forimeros muszerfal, olajnyomas, olajhofok, turbonyomasmero muszerek, plusz olajhuto es intercooler alapbol
az eleve dragabb alap TD Golf-ba ekkor volt kezi tekeros ablak, korbezardbeazajtokatlegyszives, intercooler az eleve egy masik modell, ami meg dragabb, az olajhuto az dafaq?, muszerek meg annyi, hogy tudja mutatni mennyi uzemanyag van, meg a hutovizet, oszt ennyi -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #117246 üzenetére
aze van abbol ilyen is
20,600 m (67,600 ft) 7:24.22 Nissan GT-R (2011) Toshio Suzuki 1 October 2010 Nissan conducted test.[32] Semi-wet conditions. Video confirmed.
20,600 m (67,600 ft) 7:08.69 Nissan GT-R Nismo (2015) Michael Krumm September 30, 2013 'Track Pack' with 255/40RF-20 run-flat Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST tires.[
-
hobizoli
nagyúr
7’42″00 Porsche 911 GT3 Walter Röhrl
7’42″00 Lamborghini Murciélago LP670-4 SV Horst von Saurma
7’42″99 Chevrolet Corvette C6 Z06 Jan Magnussen
7’43″00 Porsche 911 GT3 RS
7’44″00 Audi R8 V10
7’44″00 Pagani Zonda S Horst von Saurma
7’46″00 Porsche 911 GT2 Horst von Saurma
7’46″00 Lamborgini Gallardo Superleggera Horst von Saurma
7’46″36 Jaguar XJ220 John Nielsen
7’47″00 Porsche 911 GT3 RS Horst von Saurma
7’47″00 Ferrari 599 GTB Fiorano Horst von -
hobizoli
nagyúr
válasz
hobizoli #117216 üzenetére
ja meg kerdeztem tole a injektort meg az AC-t, hogy mit birnak
ooo, ez gyari Swift GTi injektor
(azzal lenne majd 101 helyett 150lo? hat arra befizetek, ha a 120-nal azok vatta uj korukban tobbet tudnak egyatalan)
OK, de mekkora cc/min kapacitasuak ezek?
a...mi?
hagyjuk... az AC mennyit bir tolni?
o ez 3bar-s GTi AC
jo, de 3bar-t mekkora szallitas mellett birja kitartani? a 3bar-t szabalyzo csinalja, nem az AC
őőőőNFSU-n nevelkedett foteltunnerek...
(szerintem ez az auto, ha van 108-110lo, a segget a foldhoz verheti mar azzal is)
erre a vegen aszondja a supergumi-nal a multkor vmi VTI-t megkajalt vele 3 autoval
en meg erre vissza neki, hogy hat srac, akkor abban le volt mattolva a motor, vagy vmi hikomat volt a pilotautana nem forszirozta a tovabbi beszelgetest
-
hobizoli
nagyúr
volt itt par napja szo egy elado sarga GTi Swift-tol vmi HFD-s rendszam volt
na ma bandaztunk, aztan odajott az az auto is
kerdezgettem a juzert, hogy elado-e vagy most mi van de mar nem az
aztan hogy es mit tud a vas?hat most lett uj motor csinalva bele, mert a masikba vmit rosszul raktak ossze es szethullot
de ez most Honda Civic dugattyus tokig lesikolt hengerfejes, nagytengelyes, iszonyu eros, van 130lo siman 6500-nal
magamban: aha, de
ez azt jelenti, hogy 6500-nal 150Nm-t kell tudnia a motornak ugy, hogy ott mar esik a nyomatek... de akkor mennyi lehet a csucs, amirol esik? gyarilag vmi 113Nm van asszem, literenkent 120Nm fole menni kb keptelenseg szivobande majd felprogizzak a nagytengelykre es akkor lesz 150
(o persze)es ha az sem lesz eleg, akkor letezik az Ignis-re van vmi kompresszor kit, es azt felberhelik ra es akkor mar karcolni fogja a 200lovat
(na itt mar majdnem felrohogtem, mert ezekben a gyari hajtokar kb kirugja a blokk oldalat 0.4bar-n)es mi fogja vezerelni?
hat megcsippelik, aztan jo az ugy
es a szivocsoben a 100kPa-nal nagyobb nyomast majd mi fogja nezni megfujva?
őőőő
es a kuplunggal mi lesz?
azt birja ez, 16k bele egy komplett szett
az lehet, hogy 16k, csak azt nem kecca lora meg 200+Nm-re almodtak ki, hanem a felere...feltengelyek, valto, meg vmi rendesebb fekek melle?
mi van veluk?
ja semmi, nincs tobb keredesem...aztan csak nézett, hogy hátdemostmé?
most igy kivi lesz mit megy az auto vasarnap, mert gyariban tudott 16.4-t, es 15 aljat szeretne menni hetvegen a Hring-n 1/4-n
(na most ehhez nem art tudni, hogy a Hring celegyenese emelkedos picit)a JDM belpiacos Swift Cultus GTi volt 11:1 CR-l meg tengelyekkel 115LE gyari vatta uj koraban 100-s benzinnel
szoval a juzer szerint ugy ropkodtek bele pikk-pakk a 10-20loerok, mintha vmi turbos auto lenne
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Elektrosokk #117204 üzenetére
erdekes, hogy nem okadja a kormot melle, nem?
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #117139 üzenetére
Ignis 130-140-nel 9.6-t iszik
4.8-t akkor mutat a BC ha 65-70-l megy konstans, 85-90korul aki szerint 5.4-5.6 alatt elmegy, az szimplan hazudik
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Elektrosokk #117123 üzenetére
5-6literrel 2literes motor max 85-90-l kruzolva eszik egy Volan busz mogott... varosban (Bp) mar siman beharapja a 10-11-t
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #117124 üzenetére
jah őőő igen, szoval 23 evnel fiatalabb nem vezethet 80lonal bikabb autot...
3000-nel lathatoan erdekesen hirtelen letorik a nyomatekgorbe
nem lennek meglepve ha ez csak egy sw-s vagas lenne, pl ott elveszik az uzemanyagot, mert amugy menne az tovabb is simanelso ket linkre nekem a BMW E31 850iA adatai jonnek be
-
hobizoli
nagyúr
válasz
LógaGéza #117120 üzenetére
mert gyarilag ugy van beallitva, hogy ahol a low-lift es a high-lift vezermuprofilok kulon-kulon felvett nyomatekgorbeje metszi egymast, ott valt at a ket profil kozott
ezert nincs "VTEC rugas" sem, azt ugyanis latni lehetne akkor a nyomatekgorben is vhol
ott csak megvaltozik a hang es "huz" tovabbiVTEC-nel pedig elforditja a szivo tengelyt is, ezzel modositva a vezermutengely fazissszoget (oda-vissza elfokolja a tengelyt menet kozben hidraulikusan)
a legtobb gyarto amugy ezt a fazisszogmodositast hasznalja, pl a mk2 Clio RS is, pedig nincs rajta semmilyen V betus mozaikszocska emiatt
az mk2 PuntoHGT motorja is ezt csinalja -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #117112 üzenetére
Modell: Fiat Punto 1.9 JTD ELX
Karosszéria: ötajtós
Motor: négyhengeres, közvetlen befecskendezéses, Common Rail rendszerû turbódízel
Hengerûrtartalom: 1910 cm3
Legnagyobb teljesítmény: 59 kW (80 LE)/3000 ford./perc
Legnagyobb forgatónyomaték: 196 Nm/1500 ford./percélek a gyanuperrel, hogy csak a 3000rpm-s limit miatt 80* paripa ez csak...ennyinel normal esetben nem szoktak elvágni egy dizelmotort sem
mert vhogy pl a 182-s Bravo-ban ugyanez a motor ugyanennyi rpm-nel ebredo csucsnyomatekkal mar 105lo 4000rpm-n*a digoknal nem vezethet 80lonal bivajabb autot 23evesnel idosebb pilota, ebben a Carabinieri nem viccel ott
ezert is van minden popularisabb digo autobol egy pont 80 paripas is -
-
hobizoli
nagyúr
meg koss ra kifejezetten oda biztositast, mert ha lezuzod a vasat, konnyen tobb ezer EUR lesz a palya fele fizetendo tortenet
pl a szalagkorlat metere vmi 100EUR, ha tobb szint magas, akkor nyilvan szinetnkent is szamoljak a cserejet
meg a palyalazaras fel orara amig osszeszednek is egy valag penz, meg a automento is, ami leviszi a TK-ra csukott autodat se free
aztan ha kell mentoauto meg beverted a buksidat vagy mentohelikopter mert annyira serultel, az megint csak megtolja a szamla vegosszeget eleg meredeken, es akkor meg ott a esetleges korhazi kezeles(ek) koltsegei... -
hobizoli
nagyúr
válasz
Vesztor87 #117074 üzenetére
200Nm a nyomateka csak az RS Clio-nak
2.0 Clio Sport F4R 1,998 cc DOHC 16v 169 PS @ 6,250 rpm 200 Nm @ 5,400 rpm 1999–2001
2.0 Clio Sport F4R 1,998 cc DOHC 16v 169 PS @ 6,250 rpm 200 Nm @ 5,400 rpm 2001–2003
2.0 Clio Sport F4R 1,998 cc DOHC 16v 178 PS @ 6,500 rpm 200 Nm @ 5,250 rpm 2004–2005es 7.3sec kilora a 172lojjos mk2 RS Clio, es 7.1sec a 182lojjos
Model Displacement Power Top speed 0–100 km/h
172 1998 cc 169 PS (124 kW; 167 bhp) 139 mph (224 km/h) 7.3 sec
182 1998 cc 178 PS (131 kW; 176 bhp) 139 mph (224 km/h) 7.1 sec -
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #116929 üzenetére
ha csak eloiraskori km-nel csereltek benne olajat, akkor elofordultat, hogy idovel az olajszuro szivokosar szuroje reszben eldugul a lerakodasoktol, es akkor nem tud eleg olajat szivni a szivattyu fordulaton
olajcserenel tekno le, kitisztit es 10k km-kent olajcsere ajanlott, Selenia olajjal
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #116894 üzenetére
mondjuk az a 2.6M-s ar eleg meleg, foleg, hogy kereskedesben is csak 2M lenne egy masik, amit bevettek vagy 1.7M-ert
-
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #116890 üzenetére
ITR is lassan kultauto lesz, aminek felfele megy az ara
-
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #116886 üzenetére
azert nyilvan kemenyebb a futomuve van az Ignis Sport-nak, mint pl egy sima 99lojjos 1.3/1.5-snek, de azert ne varj csodat
ami jopofa kisauto meg, az a Yaris 1.5TS
abba vmi masik japan autonak jo a sperrdiffije is asszem... talan az Integra-e(?) -
hobizoli
nagyúr
válasz
Satan_Claus #116871 üzenetére
nincs meg egy minimum p bar gaznyomas, akkor nem fog elindulni a klima, mert a nyomaskapcsolo nem engedi
-
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #116858 üzenetére
regen sok kijart oda is, most mar csak Tokolre jarnak ki, pont azert amit irtam is
KKL-n 1-2 van kint max, Tokol-n meg 8-10
ok kipakoljak az autot meg fel a 13-s slick, aztan igy mar verik a sima utcai allapotban odagurulo ellenfelet a jobb indulassaligazabol ok csak kihasznaljak az ottani szabalyok adta lehetoseget, ami barkinek adott lehetoseg, de maskepp nem biztos gyoznenek amugy
en is leszarom nagyivben, nem cserelgetek gumit ezert, meg nem szerelgetek fel-haromnegyed orat ki-be semmit
-
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #116850 üzenetére
persze van amelyiket le tudja verni, en is ismerek olyan PGT-t, ami papiron 170lo, aztan megy 16.5-t melle
mert a juzer nem tud vezetni, es ennek 14 teteje idot kene mennie
5000-rol indul, aztan kiesik a kupplungbol, kapar 1-sben vegig, tulhuzza 7700-g, ahol revlimitre ledadog, ott nem huz mar, csak forog, aztan ott osszeszed annyi hatranyt ezzel, hogy azt nem hozza be a celig sena az ilyeneknek 4WD+automata kene inkabb
azert azt vedd figyelembe, hogy Tokol-n ki lehet pakolni az autot, meg hasznalhatsz slick gumit is akar, de Kiskunlachaza-n street-ben full belsonek bent kell lenni, meg csak E jelu gumid lehet (nem veletlen nem jarnak ki mar oda
)
es nagyon nem mindenki all neki ezert kereket cserelni Tokol-n se, meg kiramolni az autot, az autok 90-95%-a ugy all oda, ahogy begurul az utcarol
de az az igazi, mert az az utcan is ugyanugy tud menni -
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #116836 üzenetére
A másfél liter feletti turbómotoros autók és a két liter feletti szívók tudják megfogni.
bla-bla-bla
ezeket hulyere vertuk a szeria allapotu 1.4T PGT-kkel is mar 10eve
Buxy-nak kicsit vetitos volt a dumaja, de a fele sem igaz kb1/4-n 16.389-t olyan PGT megy, amiben le van mattolva a motor mar
en esoben mentem az enyemmel szeria allapotban 15.2-t isiden kiprobaltam a Marea-t is, 16.8-t mentem vele elsore (1x mentem csak) es az siman 500-550kg-val nehezebb egy GTi Swift-nel
ez csupan 4-5 autohossz diffit jelente a celvonalnal, azaz kb 20-22memlexem amikor Buxy azon sipakolt a ssgti forumon, hogy nyaron 35+ fokban fel delutan kaparta ki a hangszigetelo katranyozast a cikkben szereplo autojabol, es nyert vele vmi 1.8-2kg-t
wow
o maga meg 100-105kg
ha lefogyna abbol 10-15kg-t sokkal tobbet ert volna azzal -
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #116838 üzenetére
ugyanaz, de megsem az
egy replika Delta Integrale se fog annyit erni sosem, mint egy original, amit annak gyartottak
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #116836 üzenetére
A főtengelyt is át szokták hozni a GTi -ből, de most ezt nem cserélték. Az eredeti magyar főtengely egy kilóval könnyebb, mint a GTi-é, így még pörgősebbnek ígérkezett
azert nem veletlenul nehezebb am a gyari GTi fotengelye
a fotengely sulyabol fakado tengelyvonalban forgo giroszkopikus ero tart ellen a fel-le alternalo tomegeroknek, amik e hianyaban idovel szetvernek a csapagyazast, ahogy picit mindig meghajlitja a fotengelyt a lenduletuk
egyes esetekben a fotengely sonkakba wolfram pogacsakat is besajtolnak, mert az nehezebb a vasnal:
-
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #116833 üzenetére
a masodik egy epitett, replika GTi, gyarilag nem az volt
'99-ben mar reg nem volt mar gyari GTi, foleg nem facelift-s kivitelben
ezt itthon csinaltak egy szetrohadt kulfoldi GTi-t felhasznalva donorkent
a papirjai szerint minden bizonnyal 68loeros G13BA motorja van, es nem a G13Ba G13BA-ra amugy ramegy G13B DOHC GTi hengerfeje is meg nagyjabol minden atrakhato, de ezt az autot Esztergom-ban gyartottak 1.3 8v-kent, az origi GTi-ket meg Japan-ban
mondjuk el sem olvastam a kepek alatt a leirast, de konnycsepp fenyszoros '99-s evjaratu 3 ajtos Swift eleve nem lehet origi GTi, meg ha annak latszik se
ezek nem fognak sosem annyit erni, mint egy origi GTi
-
hobizoli
nagyúr
ecce mentunk ki Kiskunlachaza-ra az 51-sen a sargaval, allunk a Dunaharasztinal a lampanal, elottunk egy D-4D Corolla dekkol mar ott
zőőődd
gondolom hallotta az alapjaraton is eleg sportos hangu kidorrenot, ez meginspiralta, elindul, de nyomja neki am faszan, a Dunaharaszti vege tablanal mar siman 85-90 korul ment, nyomatja nekiiiii tovabb vegig az egyenesben is, de megyunk mogotte egy-masfel autoval vegig, mondom a haversracnak meg ne elozd meg, -pedig lenne ra hely, mivel nagyon kis forgalom van-, ez 90 nyiha, szoval 170-175 korul vege van, mint a botnak, megvartuk a ~170-t, aztan usgyi
szerintem a muki azota is azon gondolkodik meg, hogy dafaq?tortent
-
hobizoli
nagyúr
ja azt a feketet lemertek a multkor, a safjorral egyutt 1163kg
85kg a safjor ebbola sargaban 16v motor siman nehezebb 25-30kg-val meg a safjor is vagy 15-l, meg abban full (gyari) bor belso van, ami megint jelent par kg pluszt
szoval az 1200kg megvan ugy ott a stage-ben allva simannem mondnam eppen konnyunek, bar mihez kepest nezzuk?
egy mostani hasonlo hothatch-hez kepest nezve biztos az, bar a meretuk is nagyobb marmondjuk nekem is mondtak anno, hogy persze, mert 900kg az auto
aha de
abbol az idoszakbol (90-s evek eleje) a legnehezebb kis hothatch a PGTa Fiesta 1.6RS Turbo 935kg menetkeszen, a Swift 1.3GTi meg 820
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ludsimon #116764 üzenetére
dizelnel vedd azt is figyelmebe, hogy telen lassabban melegszik be, szoval siman elmesz 4-5km-t mire lekezd vmit futeni, es lefujja a parat a szelvedorol, amit kilehelsz ra
benzinessel meg 1.5-2km utan rendes futes van, vagy amire lekaparod a szelvedot korben, mar van vmi lingyi-langyi
-
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #116765 üzenetére
Saxo 1.0i 19.1sec
-
hobizoli
nagyúr
válasz
footy #116759 üzenetére
lehet hogy elegnek tunik, de 16v ~ugyanannyiba kerul, es nem veszi zokon annyira a klimat se, meg ha veletlenul ki kell menni Bp-rol is sokkal hasznalhatobb
nyomatekban is vegig erosebb a 16v, a 8v meg alul sem tud tobbet ebben, 4500 korul mar 20Nm a diffi a ketto kozott
eccer kikerestem itt par honapja es 500rpm-n kent leirtam melyik mennyi Nm-t tud, a 16v vegig jobb mar 1500rpm-rol nezve isna meg a 16v-hez volt 6-s valto is, amivel meg lelkesebb lesz az a motor
-
hobizoli
nagyúr
300lo nem kell hozza, hogy 20sec legyen 200-g
azok a PuntoGT-k, amiket farigcsalunk 12.5-13sec alatt vannak 180-n, szoval olyan ~16sec lehet 200-g a sprintjuk
100-g olyan 5-5.5sec korul lehetnek, mert 8-8.5 alatt futjak a 201m-t ebbol 140-142-les ehhez "csak" 260-280paripa van a kazanfedeluk alatt
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ludsimon #116727 üzenetére
turbos autoknal a legnagyobb fojtas az maga a turbo, utana a free flow kipurendszer a legjobb megoldas
a HDI meg nem adagolos oldschool technika mar, hanem commonrail
ez a kozosnyomocsves turbodizel rendszer a Fiat-tol szarmazik (JTD) amugy, es az osszes gyarto ezt hasznalja mara (bovli) sportlegszurot felejtsd el, rendesre meg nem fogsz kiadni 15-20k-t ugyse, hasznalj gyarit csak azt ne evtizedenkent csereld ki, meg ne csak a gyari eloiras szerint, mert az elegge optimista saccolasra jo csak
evente vagy 10k km: szurok +olajcserenemtom a 68lojjos HDI-ben van-e intercooler, de en azzal kezdenek
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Elektrosokk #116514 üzenetére
asszem 2500-nal tud vmi 300Nm korul...gyarilag
ha kell feljebb lehet okositani a kozeptartomanyban hogy megjobban vegye a lapot 3000-5000 kozott egy elozeshez kiugrani, vagy kanyarbol kigyorsitashoz annelkul, hogy fent csucsban erosebb lenne a gyarinal -
hobizoli
nagyúr
válasz
Elektrosokk #116512 üzenetére
úgy is hívják "a csórók Ferrari-ja"
amugy a 20vT 6-s valtos az veszett jol megy, 250km/h-nal az elektronika allitja csak meg, amugy menne 270 korul vegre, meg van az 5 hengernek egy olyan tipikus RRRRRRRRRRRRRRRRRRRR hangja
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Satan_Claus #116505 üzenetére
lehet van 5 fele, de a 20vT+ azjojaz
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2183, 100% Akkumulátor
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
- AKCIÓ! Dell Latitude 5550 notebook - Intel Ultra 7 165U 16GB DDR5 RAM 1TB SSD Intel Graphics WIN11
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest