- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
T-Jet Bravom van egy éve. Nagyon kellemesen lehet vele autózni, 1800-tól tényleg ott van a 200+ NM nyomaték. A turbólyuk (merthogy van egy kicsi) 2000-től nem feltűnő. 2500-tól nincs. Kb. 5000-5500-ig érdemes kihúzatni, felette már gyengül. Olajfogyasztás elenyésző, kb. 0,5dl/1000 km.
A turbó jól bírja, nem nagyon hallani cseréről, pedig vannak 200+ ekm feletti autók is.
Egyetlen zavaró dolog jellemzi a motort, hogy nagy hidegben, hideg motorral nagy gázadáskor rángathat, ahogy érkezik a turbónyomás 2000 rpm körül. Nem mindig, de előfordul.
A váltója lehetne jobb, a gyors váltásokat nem szereti.
Vannak még olaszos szarságai, mint pl. hogy néha csak kulccsal nyílik a kocsi, mert meghülyül a távirányító, ennek ellenére ajánlható a gép. Van benne egy kis dolcsevíta, ami miatt újra ezt venném, ha visszamehetnék az időbe, amikor vettem.A TSI kicsit kevesebbet eszik, az tuti.
-
zoo8800
veterán
Ha kocsikáznom kellene menni az egyik kocsival, akkor nekem inkább ez kellene, mint egy Corsa OPC. Mai mércével gyenge ugyan, de sportkocsi, és nem csak egy kisautó erős motorral. Egy Integrát sem nagyon fikáznék le azért, mert nem turbós vagy mert nem 250 lovas. Más az élmény, amit ad.
-
zoo8800
veterán
válasz
!Overdose! #22737 üzenetére
Gyakorlatilag nem kell benne olajat cserélni, mert a rengeteg rátöltéstől mindig friss az olaj.
-
zoo8800
veterán
K.O.
légrugós citrom -
zoo8800
veterán
Kis helyzetjelentés.
A hétvégén Bravókával végigjártam a horvát tengerpartot Rijekától a Kotori öbölig, ami már nem is Horvátország, hanem Montenegró.
Egyszer mindenkinek érdemes végigautózni a parton, szuper volt.
Montenegró érdekes egy hely, túlzás nélkül állíthatom, hogy minden tizedik kocsi Golf. Jellemzően kettes és hármas, de 1-től 6-ig minden van, és minden sarkon áll egy Golf. Vagy Passat. -
zoo8800
veterán
válasz
!Overdose! #21894 üzenetére
pontosan.
-
zoo8800
veterán
válasz
h1ght3chzor #21796 üzenetére
Ebben turbo szvsz nincs.
-
zoo8800
veterán
válasz
h1ght3chzor #21678 üzenetére
Röviden: azt nézd meg, hogy mennyire van szarrá menve. Mi működik rajta, mi nem, hol rohad, stb.
Fogyasztás kb. 7 liter vegyesben. -
zoo8800
veterán
válasz
dJ Peer #21560 üzenetére
Csak amikor a vevőd szembesül a ténnyel*, hogy a kocsi 1:10 arányban fogyaszt olajat és benzint, akkor morci lesz, és az eltitkolt hiba miatt kellemetlenségeket okozhat, pl. kérheti a vételárkülönbség megtérítését. Ehhez persze pereskedni kell, de sose tudhatod, kinek van ügyvéd ismerőse.
*feltételezem, hogy a vásárláskor nem kötöd majd az orrára, hogy a motor megérett egy generálra. De ha igen, és áron alul adod majd, akkor nem szóltam
kollégámnak volt egy E30 318-asa. Igen látványosan kerültek elő a fehér felhők a kipufogóból, de ilyen olajfogyasztása neki sem volt.
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz
Tothgera30 #21330 üzenetére
Nézegesd a Saab 9-5-öst is.
Nagyon komoly vas.
-
zoo8800
veterán
válasz
bitpork #21246 üzenetére
Ácsi, szerinted elpattog a kerék, amikor a légrugót repülő szőnyeg üzemmódba állítod?
MunezXBK
Hangulatkeltésen kívül nem volt értelme. Nem hiszem, hogy gyökeresen más metodika szerint vizsgáztatnák a kocsikat akárhol máshol. Vagy minek írtad, hogy welcome to Hungary?
Kifogtál egy trehány vizsgabiztost, és azt hiszed, hogy az összes kocsit lazán átengedik bármilyen hibával? Ez a példa mire volt jó?
Egyébként nem tudom, mire volt jó trükközni a lapos kerékkel. A saját biztonságodat teszed kockára a szar gátlóval. -
zoo8800
veterán
próbaúton összetört
-
zoo8800
veterán
válasz
Kornel #21003 üzenetére
Mondom én, hogy qrva okos vagyok!!!!
Nem mindenki tud egyig számolni.
Komolyra fordítva a szót: Aki 1 pohár helyett 10 pohárral iszik, az nulla pohár helyett is tíz puhárral iszik. Ezekkel nem tudok mit csinálni.
Aki 1 pohár pálinkát iszik, csak eltéveszti a poharat (fél decis pohár helyett vizespohár vagy korsó, stb.) azokon még lehet segíteni, az űrmérték feltüntetésével és/vagy szíves fotókkal, ábrákkal a megfelelő ivóeszköz kiválasztásához. -
zoo8800
veterán
Milyen sokan otthon vagytok a börtön-témában.
tomcsi23
mesélj, csak, mit tudsz a dutyiról? -
zoo8800
veterán
válasz
laszlo168 #20990 üzenetére
A képen új X5 van, szóval én személy szerint a szememnek hiszek inkább.
Én olyat hallottam egyszer régen, hogy a Budaösi úton befelé karambolozó Lambo és Porsche 300-zal ment. Ezt persze nem a szakértő állapította meg, hanem egy szemtanú...
-
zoo8800
veterán
válasz
Kornel #20982 üzenetére
Letöltendőt, mi?
Lőjük le, ott helyben.
Az agyonajnározott bezzegországokban mindenhol van egy megengedett véralkoholszint, csak a nyugat-balkán országokban van az a primitív hozzáállás, hogy aki egy korty alkoholt iszik, az rögtön tökrészeg. -
zoo8800
veterán
válasz
LaptopSystem #20880 üzenetére
Én azt lógatnám ki az ablakon, aki 10 centire áll meg a másik kocsitól
A rendszámból ítélve ez Franciaországban történt, de pl. Milánóban a napi rutin része, hogy helyet csinálnak maguknak a sofőrök. Ott szó szerint nem dísznek van a lökhárító... -
zoo8800
veterán
válasz
Napfénysüti #20649 üzenetére
Vannak leminősítések, korábban 2-3 csillagos autóknál látni áthúzott csillagot, ebből gondolom, hogy szigorodik a tesztrendszer.
-
zoo8800
veterán
válasz
Napfénysüti #20644 üzenetére
Azért valljuk be, "kicsit" biztonságosabbak a mai kocsik, mint a 20 évvel korábbiak. Mégsem annyira csak dísznek vannak azok a csillagok
-
zoo8800
veterán
válasz
Dare2Live #20533 üzenetére
A régebbi kocsik zajosabbak, kevésbé szigetelnek el a külvilágtól, szóval többnek érezni a motorerőt -> ergo azt hiszed, hogy jobban megy. Röviden ennyi.
Az a bajom a mai távol-keleti átlag autókkal(nem a GT-R-re gondolok), hogy benzinmotorok tekintetében nem haladnak a korral. Az európaiak szinte mind kijöttek a feltöltött mocikkal, míg ők a szelepvezérléssel vacakolnak. Ha a turbó hibahajlama miatt kerülik a feltöltött motorokat, az gyenge kifogás lenne, mert tuti meg tudnák csinálni tartósra. A változó szelepvezérlést is meg tudják csinálni örök élet +1 napra, míg az európaiaknál ez gyakrabban hibaforrás. Turbóval lazán sokkal jobb motorokat csinálhatnának.
Szóval: a mai feltöltött motorokhoz, pl. 1.4 TSi-hez képest az 1.33 VVTi szar, mert sokkal rosszabbul használható. Sokkal több nyomaték, alacsonyabb fordulaton, és pörgetni is lehet. Ezt tudja a TSi. Fogyasztás se rossz. (a vezérlés problémát most hagyjuk, javítható hiba)Ugyanez fordítva is igaz, a Toyota elő tudott állni a zseniálisan jó 1.8 hibriddel, míg a többi márka megoldása ehhez képest nevetséges kategória.
Ez szerintem egy elég meggyőző video, hogy előzésnél miért is jobb a turbós...
-
zoo8800
veterán
válasz
Tökmindegy #20370 üzenetére
A Pezsót már elvitték. Csapj le erre a jó kis Hondára
-
zoo8800
veterán
válasz
Tökmindegy #20352 üzenetére
Erre még jön az ÁFA, de még így is olcsó. Szóval, a Pözsót Dacia áron adják
-
zoo8800
veterán
válasz
Tökmindegy #20347 üzenetére
Szerintem csak elírták, vagy nem fejezték be a hirdetést, hiszen ki sincs töltve az extralista.
A 875.000 kb. a fele a reális piaci árnak. -
zoo8800
veterán
válasz
Tökmindegy #20344 üzenetére
5 éves 307, 875.000-ért?!
-
-
-
zoo8800
veterán
válasz
Tökmindegy #19807 üzenetére
arányaiban jóval több renault ,pug,citroen rohangál az utakon,mint japó autó
Toyotából rengeteg van
-
zoo8800
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #19636 üzenetére
+1 a benzinesre.
A TS a Twin Spark, hengerenként két, különböző gyújtógyertya 100.000 km csereperiódussal.
A JTS-ből kevés van, közvetlen befecskendezéses motort jelöl.A 2.0 TS-t vadásznám...
-
zoo8800
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #19627 üzenetére
Átlag középkategóriás autóhoz képest alacsonyabb vételár, magasabb fenntartási költségek, és magasabb dolcsevíta faktor jellemzi a kocsit.
-
zoo8800
veterán
válasz
hobizoli #19562 üzenetére
Hasonló tesztet láttam már, megoldási javaslattal. Erre tessék.
A lényeg az, hogy a kocsi lepattanjon az akadályról, ahogy a Volvo és az Acura... -
zoo8800
veterán
[link]
Ezekkel az adatokkal számold újra a költségeket.Jövőre ez is 2x 50%-ot fog drágulni, szóval szerintem aki most akarja berakatni, tuti 2x is meggondolja.
pontosabban a jövedéki adó lesz több, emiatt az ÁFA is. A drágulás kb. 50 Ft lesz, az ár felmegy 230-ról 280-ra...
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: RTX 5060 - Az új népkártya?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- PlayStation 5
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- LEGO klub
- OLED TV topic
- Kerékpársportok
- Battlefield 6
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Bluering Libra irodai forgószék
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2051
- Lenovo Legion Pro 7 i9-14900HX 32GB RAM 1TB SSD 16" QHD+ 240Hz RTX 4080 12GB 175W DOBOZÁBAN, MAGYAR
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 256GB 1év garancia
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltők
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest