- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
emvy
félisten
válasz
T0mBd1gg3R #190280 üzenetére
Ha bemesz sargaval, akkor megbuntetnek, kb. 120 eurora.
-
emvy
félisten
válasz
vzsryl #190130 üzenetére
Az, hogy ket hatso gyerekules koze be lehet-e ferni, nem feltetlenul fugg szorosan ossze az auto meretevel. A mi Superb-unkben peldaul szinte keptelenseg beulni a ket gyerekules koze hatul, pedig hatalmas auto. Egy Volvo S60-ban meg elfer harom ules, pedig sokkal-sokkal szukosebb kocsi egyebkent. Van oldal, ami kifejezetten ezt is tesztelik. https://babydrive.com.au/
A Mazda 6-ban konkretan jobban elfer 3 gyerekules, mint a Superb-ben. Mazda 6:
A Superb-ben fotelszeruek a hatso ulesek, emiatt kevesbe fer el harom gyerekules.
-
emvy
félisten
válasz
z-csongor #186151 üzenetére
A Passatokban hasonlo technologia van, mint a Superb-ben, szoval ezek alapjan azt tudom mondani, hogy
- Carplay/AA teljesen jol mukodik
- a matrix fenyszoro a Superb-ben allat, de nem tudom, h ez ugyanaz-e mint a Passatban
- savtarto: nem egy Tesla, autopalyan oke, de varosban nem hasznos. Leginkabb azert, mert nem annyira masszivan kozepen tartja, hanem a sav szelerol tekeri vissza
- parkolassegito: ez kb. az egyetlen extra, amit kihagytam a kocsibol
- klima szerintem oke, nem binaris, nem is hangos -
emvy
félisten
válasz
pècsimunkás #185861 üzenetére
Oke, no offense
-
emvy
félisten
válasz
pècsimunkás #185859 üzenetére
Oke. Legyunk realisak: ha valakinek van 10+ millaja egy uj autora, amit 10 evig meg szeretne tartani, akkor az egyik legfontosabb dolog, hogy oruljon neki. Ha 10 evig nez egy Camryt, ami nem tetszik neki, akkor az az esetlegesen megsporolt millio (?) tenyleg szamit? Nem szamit.
Ha csak az ujraertekesitesi ertek szamitana, akkor mindenki RAV-4-et venne, szurkeben.
-
emvy
félisten
válasz
pècsimunkás #185844 üzenetére
Honnan veszed, hogy sokkal kevesebb lesz? Honnan jonnek ezek a dolgok? Mi az a 'sokkal'?
Ezek ilyen urban legendek. Ha nagyon beszopsz valamit, es bele kell tolni egy extra milliot, az is 10 ev alatt mit szamit?
-
emvy
félisten
válasz
Radioactive #185839 üzenetére
Azt szamold bele, hogy a neked gyartott peldanybol valoszinuleg lehet alkudni. A neked gyartott nagyon soka fog elkeszulni a mostani korulmenyek kozott. En ennyi kulonbseggel nem vennek bemutatoautot -- tobbet szamit az, ha pont olyan felszereltsegu/szinu, mint ami neked tetszik.
A fenntartasban jelentos a kulonbseg, en ezert se vettem BMW-t. Akar feleannyi is lehet adott dolog Peugeot-ban, mint Merciben.
A Merci azert jelentosen nagyobb auto. A Peugeot meg irto faszan nez ki.
A lenyeg: ne hallgass kb. senkire, az uj autok kb. mind jok; 10 millaert legyen olyan, hogy minden reggel orulj, amikor ranezel. Attol, hogy a forumozok Camryt meg ilyeneket ajanlanak -- szard le.
-
emvy
félisten
válasz
szabonagyur #185737 üzenetére
Jaja, azon en is rohogtem
-
emvy
félisten
válasz
molnarpeter #185686 üzenetére
Ez nem annyira fekete-feher, tekintve a kedvezmenyeket.
@bandus Pappas keszlete meg tele van Ceed-ekkel a weblapjuk alapjan. Lehet, hogy ez hulyeseg persze.
-
emvy
félisten
válasz
BigBlackDog #184932 üzenetére
Superbet, asszem. Ez nekem elfogadható megoldás.
-
emvy
félisten
Most ott tartunk, hogy a heten megprobalnak intezni valami csereautot.
> Azért nem egy 2 Ft-os autóról van szó (és ha még arról is lenne akkor is...).
Hat nem. A problema az, hogy nem is arrol van szo, h csuszik a gyartas, hanem azt mondtak januar vegen, hogy ott az auto, menjek be erte. Nyilvan akkor eladtam a sajatomat, es bementem, es ..
-
emvy
félisten
PoHu alkot. Itt van az autom Magyarorszagon, legyartva, hetek ota. Ehhez kepest ugy nez ki, meg masfel honapig nem tudom atvenni, mert valamit elszurtak tobb szaz auto homologizacios dokumentumainal.
-
-
emvy
félisten
Most az jut eszembe, h a párom halál komolyan erőltette, hogy vegyünk kabriót, amikor jöttek a babák
merthogy: nagyobb csomagtér -> több pakolás. Mondjuk mi tavalyelőtt másfél hónapos nyaralásra három kishátizsákkal mentünk, és ebben már benne voltak a gyerekek játékai..
-
emvy
félisten
Miert?
Persze tudom, a dizel varosban tuti tonkremegy, franciak mind szarok, osszes BMW-k leeg, turbot gyartani 20 ev utan se tud senki ugy, hogy ne szarjon be ket bevasarlas utan, Teslakban megdoglik az akku 100k utan... es kizarolag szivo Jazz, Lancer meg Avensis johet szoba
Qru: koszi, szoval az is leeg
-
emvy
félisten
válasz
D1Rect #184391 üzenetére
Az emberek jo resze total felreerti ezt a kopas-dolgot. Ha evi 5k-t mesz az autoval ugy, hogy az napi 10 km-ekbol tevodik ossze, akkor jobban elhasznalodik a motor, etc. mintha evi 40k-t mesz autopalyan... ha _kilometerenkent_ nezed a kopast. Abszolutertekben viszont nyilvan nem.
Pelda: ha veszek a varosba egy dizelt, reszecskeszurovel, hasznalom evi 5k-t, akkor meg 10 ev mulva sem kell DPF-et cserelnem; ha viszont evi 50k-t autopalyazok vele, akkor 4-5 ev utan cseres.
Peldaul a C5, amit most epp eladtam, 8 eves, es 165e km van benne, az utobbi 5 evben 45k ment bele. Rossz esetben jovore DFP-csere, ami 400k, de ize, kit erdekel?
-
emvy
félisten
Milyen kovetkezmenye lehet annak, ha valaki egy forgalombol kivont autoval kozlekedik?
-
emvy
félisten
válasz
#46372352 #183505 üzenetére
> Az lenne most a kérdésem, hogy kanyarstabilitásban ezek a SUV-ok, terepjárók mennyire gyengébbek mint egy Mazda 6?
Joval. Meg kenyelmetlenebb a rugozasuk is, mert magasabb epiteshez kenytelenek kemenyebb rugozast tervezni.
> Ha mondjuk lakott területen kívül egy kanyargós úton a Mazda 6-al mondjuk 80km/h val kényelmesen be tudok venni egy kanyart, akkor ezekkel mennyivel tudom szintén kényelmesen?
Erre a javorszarvas-tesztek adnak jo valaszt. Pl. ugyanazon a teszten a RAV4 68 kmph-val ment at (allitolag eleg veszelyesen), mig mondjuk egy Mazda 6 75-el (asszem). De az ESP szamit igazan sokat, ha kanyarvetelrol van szo.
-
emvy
félisten
-
emvy
félisten
válasz
nandow #183332 üzenetére
Kényelmes. Hátul és elöl is jók az ülések. Viszont azt hiszem nem volt ülésszellőztetés (Rav4-ben volt), másrészt az infotainment elképesztő elavult. Android Auto vagy Carplay még nincs. De tágas, szellős, kényelmes, a CVT meg olyan, amilyen (engem nem zavar).
Én simán vennék Camryt, ha a sedan forma és az infotainment nem gond. 2020-ban már lesz Carplay meg Android Auto is.
A RAV4 is tök jó, belülről nekem sokkal jobban bejött, mint az Alfa Stelvio például. Sokkal tágasabb.
Ja, voltam Mazda meg Alfa szalonban is. A Pappas volt még a másik nyomorult hely, elképesztő rossz salesessel, kb. ki se akarta nyitni az autót. A Mazda rendben volt.
Leginkább egy Toyota hajtáslánc + Mazda 6 belső + VW infotainment + Skoda Superb tér + Volvo ülések kombó kellene
-
emvy
félisten
By the way, ha mar itt vagyunk, leirom az engedmenyekkel es eladokkal kapcsolatos tapasztalataimat, ceges vasarlas (de siman 1 darab, nem flotta):
Alapveto tapasztalat, hogy nem vesznek komolyan. Nem vagyok tul idos, kapucnis puloverben, farmerban, borostaval es sima feher poloban mentem be a kulonbozo szalonokba, es csomo helyen latszott, hogy egyszeruen nem hiszik el, hogy meg tudok venni egy autot.
Ezen jokat rohogtem, de direkt igy mentem mindenhova, pedig eskuszom van rendes ruham itton
. Hozza kell tenni, hogy (a forumos jelenletemmel ellentetben
) eloben az atlag (autovasarlo)nal szerintem sokkal kedvesebb/szerenyebb/kevesbe arrogans modon allok az eladokhoz, egyaltalan nem ugy megyek oda, hogy huha, most en vagyok a vevo, mindenki boruljon le elottem. Nade:
Kia Duna Auto: a legkemenyebb. Konkretan eroltetnem kellett, hogy adjanak ajanlatot, de nem igazan akart a kedves uzletkoto. Pedig ugy mentem be, hogyha kozepesen kezseges lett volna az elado, akkor ott helyben lefoglaloztam volna az Optima GT-t. Egyebkent kb. 5%-ot lehetett belole alkudni.
Seat Duna Auto: kedvesek, de nem nagyon erolkodtek ok sem. Engedmenyekig nem jutottunk el, mert abszolut nem tetszett az auto.
Volvo Galeria: kedvesek, keszsegesek, a tesztautobol is adtak volna kerdes nelkul 10% kedvezmenyt.
Porsche Buda: vegul ugye itt vettem a kocsit, nem kis reszben az uzletkoto miatt. Egyreszt kaptam majd' 25%-ot, masreszt okos modon csinalta -- rabeszelt az allofutesre, es lebeszelt par olyan extrarol, amit en akartam, de szerint nem jo otlet. Raadasul egy kb. 70e forintos extrat elfelejtettem kerni az autoba, leszerzodtunk, es egy het mulva irtam, h ubazze, ezt kihagytam - gond nelkul belerakta a rendelesbe utolag, varialas es rafizetes nelkul.
Seat Szabó (Pest): fu, hat ez olyan haverkodos volt, egybol tegezodjunk, kb. ugy kezelt, mint valami tinedzsert, aki eljott autozniFura erzes volt, hagytam a fenebe.
Wallis Pest: itt egy ismeros ismerose szolgalt ki, kifogastalan modon.
Buda Auto (BMW): a hasznaltreszleg eleg fura, aki viszont az uj 3 GT-t mutatta, az elkepesztoen jo fej volt, pedig volt koztunk vagy 20 ev korkulonbseg az o javara. Alkudni nem igazan lehetett.
Toyota Schiller, Pest: szuper elado, a Porsche Buda-s fazon mellett a legjobb. Egybol, idopontfoglalas nelkul beultunk vele a Camry-be, es nyomtunk egy kort. Szakmailag nem volt a topon. Kb. 15=18%-ot lehetett alkudni RAV4 es Camry kategoriaban, ami meglepett, azt hallottam, h Toyotaknal nem nagyon engednek.Mast asszem nem neztem uj auto teren, ha jol emlekszem; csak Camryt, Superbet, Optimat, Tarracot, Tiguant; meg a 3-as GT-t.
-
emvy
félisten
válasz
Tothgera30 #183310 üzenetére
Semmi gond azzal, hogy penzbe kerul. Ez az a resze, amit nem ertek: ha valaki ennyire elfoglalt, miert nem emel arat, vagy miert nem vesz meg fel embert? Nekem siman megert volna akar 500k-t is, ha pont azt hozza, amit szeretnek.
-
emvy
félisten
válasz
Tothgera30 #183305 üzenetére
Nekem az volt vele a gondom, hogy ... egyszeruen nem eroltette meg magat egyaltalan, kb. ugy jott le, hogy a hata kozepere se kivanja az ugyfelet.
-
emvy
félisten
válasz
z-csongor #183272 üzenetére
Borulest venni ulesszelloztetes nelkul szerintem fail. Par honapja, amikor elkezdtem autokat keresni, en is 7-8 milliorol indultam lelekben, en ugy latom, hogy ez egy 'nehez' arkategoria (mar nem nagyon olcso, de meg nem is kapod meg a modern premiumokat, meg hasznaltan se). En a lentiek kozul az A4-et vennem.
-
emvy
félisten
> A vételárban nem nagyon tudod érvényesíteni azt, hogy te most költöttél el ennyit az autóra...
Ertem, de hasznaloi szempontbol _szerintem_ boven megerheti fel milliot rakolteni egy egymillios autora (hiszen a masfelmillios hasznalt siman lehet varhato ertekben megbizhatatlanabb).
-
emvy
félisten
válasz
TayRol #183156 üzenetére
En ennyi budzsebol nem biztos, hogy lecserelnem a Golfot, oszinten szolva. Esetleg Mazda 6?
pl: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/6/mazda_6_2_5i_revolution_automata_94_937_kmautomata-15246005
(Nem feltetlen ez a konkret darab, csak ilyesmi.) -
emvy
félisten
válasz
Kickass #183155 üzenetére
Ja, Hydractive. Az altalanos velemenyekkel szemben szerintem a Hydractive nem annyival komfortosabb rossz uton, en inkabb azt szerettem benne, hogy mindig szintben van az auto (terhelestol fuggetlenul), es ha esetleg magas a padka, akkor fel lehet emelni kicsit.
Sajnalni fogom, ha nem nalam lesz, de legalabb csaladban marad.
-
emvy
félisten
válasz
Kickass #183130 üzenetére
Az én C5-öm, amit épp cserélek, pont megfelelne neked. 2012 körüli darabok beleférnek ebbe az árba 2.2-es HDi-vel, ilyen felhasználásra jó lehet. Én most 160k km-el adom tovább, semmi különös gond nem volt vele. Annyi talán, hogy a szilenteket a lengőkarral együtt lehet csak cserélni, szóval így kicsit drágább, de egyébként nem vészes fenntartani.
Hahun szokott lenni pár darab mindig.
-
emvy
félisten
Egy ismeros autojarol kiderult, hogy nincs (mar) forgalomba helyezve. Hasznaltan vette, volt rajta valami ideiglenes (6 honapos?) forgalomba helyezes, ami mar lejart, o meg nem volt kepben.
Mit kell ilyenkor tenni?
-
emvy
félisten
-
emvy
félisten
válasz
aero. #180462 üzenetére
Nem tudom. Hatso legzsak azert nem, mert isofixes speci gyerekulesek lesznek hatul, es amelle felesleges (sot, valoszinuleg veszelyes). 8-12 het, nekem igazabol tokmindegy, mikor jon meg.
Ja, meg 3 zonas klima sem lesz, hogy a gyerekek ne csesztessek.Fene, de, lesz, mert az resze az L&K-nak alapbol. Majd leszigeteloszalagozom.
-
emvy
félisten
Én a Volvot vettem volna, de abból csak a használt jön szóba (4-5 M differencia az újhoz képest), és túl sok időmet elveszi ez az egész. A V60 egyébként nem egy high-end autó azért, a 310 lóerő mellett sem sportkocsi, nem olyan a hangolása, gyorsnak meg a Superb is gyors (valami 5.6 alatt van százon). Meg azért a C5-nél kevesebb a hely elöl a V60-ban (a V90-el egyéb gondjaim voltak).
Igazából ha még nyugodt szívvel rászántam volna +4-5 millát, akkor egy fiatal 530i vagy 540i Touring ideális lett volna, de ennyit nekem most nem ért meg a történet. Az 540i az tényleg elég kompromisszummentes.
Utcán úgysem sportolok, őszintén szólva; arra ott a motor, gokart, stb.
-
emvy
félisten
Folytatásos autós dráma-tragikomédia:
Szóval három autó maradt bent a kalapban.
- Volvo V60 T6, kb. fullos. 1 éves, 30e km. Pro: legjobb ülések, erős motor, hifi, nekem ez tetszik külsőre leginkább, legjobb vezetési segédletek. Kontra: legkisebb, feleségnek nem tetszik a hogy és a külseje.
- BMW 520xd, rengeteg belső de semmi külső extra, 1 éves, 20k km. Pro: minőségi futómű, jó fedélzeti rendszer. Kontra: dízel, külsőre nem igazán megnyerő, drága fenntartani, nincs Android auto.
- Skoda Superb, 272 lovas benzines, új, kb. mindennel felszerelt. Pro: olyan színű, amilyet szeretnénk, legolcsóbb megvenni és fenntartani, pont megfelelő extrafelszereltség. Kontra: legnagyobb menetzaj.Holnap reggel vszeg berendelem a Skodát.
-
emvy
félisten
válasz
cipofuzo87 #180416 üzenetére
Evjarat?
Egyebkent BMW 4-es kabriot, az belefer ebbe az arba, szep es dogos is. Audival szerintem nem lehet ugy csajozni (marmint azokat a csajokat, akiket te celzol, nem hiszem, hogy occso hasznalt Audival vagy Mercivel lehet megfogni).
-
emvy
félisten
Jelenlegi finalistak az autokeresesemben:
- Skoda Superb kombi L&K TSI
- BMW 520xd kombi
- Volvo V60Mind kb. ugyanaz az arkategoria. Lehet savazni
-
emvy
félisten
Na, 3 nap alatt 3 autot ajanlott egy kereskedo (amit meg is akartam venni), de mire leraktuk a telefont, mar a kollegaja eladta. 3-at.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ritkaság! Hibátlan! Intel Core I9 13900KS Processzor!
- i7 Gamer konfig bővítési lehetőségekkel! - GARANCIÁVAL
- Apple iPhone 14 Pro / Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 88% akku
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plusz
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest