- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- iPhone topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
stangli
senior tag
válasz Integra #40700 üzenetére
így próbálja papírral levédeni magát, hogy a vásárlás pillanatában ennyi szerepelt az órán a papír szerint is... elég kemény dolgok, de hát a magyar autópiacon szeretjük a 200e alatti számot, a felett nem is létezik autó, annak ellenére némelyikbe több mint 400e is lehet...
-
EQMontoya
veterán
válasz #10726912 #40701 üzenetére
Porsheből 5 guriga alatt nem kapsz értelmeset. És a Boxster helyett már inkább vennék S2k-t vagy Z4-et, ár-érték arányban szvsz. jobbak. Persze a dicsóban nem tudsz velük Porsche slusszkulcsot villantani...
Eclipse meg frankó, frankó, de könyörgöm, mifasznak egy 3 literes v6 fwd-hez?
Same rules apply!
-
-
Laraxior
titán
válasz EQMontoya #40704 üzenetére
Mi a baj a 3literes V6 fwd-vel?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
#10726912
törölt tag
válasz EQMontoya #40704 üzenetére
Egyikkel sem értek egyet...eclipse lehet játékos hátsó kerékkel, és azzal a motorral (a váltó sajna gyakran automata). A Porsche meg...ugyanaz, mint a többi. Találni azt olcsóbban is. Z4-est meg minek írjak, ha már írták előttem (ha jól emlékszem) s annál is könnyedén lehet kevés a 4 millió...ráadásul a két kocsi más (kinek mi jobb, személy szerint nem rínék, hogy nem tudtam választani, s mindekttő a garázsban áll).
-
Magyarország, én így szeretlek!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
EQMontoya
veterán
válasz #10726912 #40707 üzenetére
Az Eclipse még mindig fwd. Nem rossz móka, csak olyan semmilyen nekem. Tényleg gyorsan menni nem jó, mert fwd (arra inkább Celica turbo 4wd, pl.), mókázni nem jó, mert ahhoz hátsó hajtás kellene, még csak nem is cabrio... Szép a hangja és szép a formája, de az előzőek okán nem tartom olyan sokra, mint ahogy pl. a Prelude-ot sem. Pedig vérbeli japánbuzi vagyok, ezt a 3 japán autóm bizonyítja.
Valszeg nem véletlen, hogy egy S2k azonos korban kétszer annyiba kerül, mint egy Eclipse...
Same rules apply!
-
#10726912
törölt tag
Javaslom, hogy bitpork-ot ne szeressük, elrontotta a mai napunkat is...nem lett volna elég megtudni a kúton, hogy megint hungarisén járunk? Jogunk van a strucc politikához, ne húzgálja már ki a fejem folyamatosan a (hóakadályból, kátyúból, elöregedett gépjármű parkból, növekvő kiadásokból) homokból
Bocs bitpork[ Szerkesztve ]
-
-
EQMontoya
veterán
-
m3tr0
senior tag
-
Integra
titán
válasz hobizoli #40715 üzenetére
sok sikert hozzá fotelhuszár, megnézem
majd szólj ha kész a projekt, megyek megmosolyogni, a kukamotoros kukamotoros is marad. max veszel gyári újat bele. és akkor sem lesz töretlen, ép darab. de tényleg hajrá, kíváncsian várom az eredményt, a sufnis haverokkal, meg az összekukázott bontott alkatrészekkel mire mész.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Szplöttyy
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #40719 üzenetére
aha ...gyorsan rákeresve 2400USD bele 2.3literes stroker kit B18/B20-ba, vadonat új főtengellyel, csapágyakkal, meg kovidugoval és H-beam hajtókarral
ehhez képest a gyári motorbelső egy marék ropi
gyári ccm-s kovacsolt belsőt meg jóval 2000USD alatt is lehet venni beleblokk régi belseje repül a levesbe ahogy van, vagy vihetik a brazilok vazsba'..., es az egész újra új, "alapméretes" motor, meg a gyárinal is jobb anyagminoségű meg nagyobb terhelhetőségű is egyben már ennyiért
fél literrel nagyobb lökettérfogatot meg eléggé észre lehet venni már...
több drón kell ;P
-
EQMontoya
veterán
válasz hobizoli #40723 üzenetére
Valahogy ezek a stroker kitek szoktak párszáz km után szétrepülni a picsába. Én azt mondom, addig jó valami, ameddig gyári. A 323 turbómat is igyekszem minél gyáribb állapotban megtartani, pedig ott aztán van kísértés. Higgy Integrának, nem ma kezdte.
Same rules apply!
-
Integra
titán
válasz hobizoli #40723 üzenetére
net bogarászásban tényleg kiváló vagy, ezt már számtalanszor bizonyítottad. látszik, sok autót raktál már össze, vagy láttál összerakni.. jól vagdalózol az infókkal, idegen szavakkal, számokkal, meg árakkal. pár kevésbé fogékony meg lehet, hogy még el is alél az írásaidtól, de most komolyan, kit akarsz hülyének nézni?
majd azért szólj ha egy nap végre a saját büdzsédből is képes vagy valamit összehozni. addig maradnak ezek a szánalmas kötekedéseid, meg internet kopi pésztjeid. velem a hülyeséged nem eteted meg. főleg nem az anyagi részét.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
8th
addikt
Beszakadt az M1-es burkolata Győrnél Sírok bazdmeg...
-
őstag
Sziasztok,
Az elmúlt pár napban megnéztem 1-2 autót autókereskedésekbe, 1-2-öt ki is próbáltam. Megnöveltem a rendelkezésre álló keretet (2M Ft), mert megtetszett egy-két újabb típus. Mai friss élmények közé tartozik egy 2007-es Seat Leon 1.8 TSi (160Le) Stylance 120K KM első tulajdonostól, szinte újnak néz ki. Másik jelölt egy Accord 2.0 Executive My. 06 (100k km) amit nem tudtam kipróbálni, de ma megnéztem egy 2004-es szintén 2.0 Sport felszereltségűt. Sajnos kb 10-15 percet tudtam csak eltölteni az autókban így nem tudtak mély benyomást tenni rám.
Az volna a kérdésem, hogy a 1.8TSI motor megbízhatóságáról, valamint magáról a Leonról mik a tapasztalatok, mert különösebben nem találtam sem tesztet sem vásárlói visszajelzést erről a párosításról. Kicsit tartok a turbo motortól, mert nem tudom, hogy az előző tulajdonos, hogy használta, mennyire vigyázott rá. Egy átvizsgáláskor gondolom, hogy nem nagyon lehet ezeket megállapítani és nem lehet érdemi következtetéseket levonni.
Az Accord mellett több racionális érv van, (egyszerűbb motor konstrukció, nagyobb helykínálat, talán jobb fogyasztás, nagyobb kényelem, autópályán vélhetőleg csendesebb) de a Seat sportos bunker hangulata pillantok alatt megfogott (a német autókat szeretem, nem vagyok különösebben Japán párti) közvetlen kormányzásával, jól támasztó ülése, rugalmas nyomatékos motorja, kellemes hangja. Egy kicsit talán inkább erre vágyok a szofisztikált autóink után amiket eddig vezettem, elvégre még fiatal vagyok (27, 10 éve vezetek), most kell inkább egy sportos autót venni, nem 35 éves koromra.
Mindenféle lehetőség kavarog a fejemben, így megpróbálom egy táblázatba önteni, hogy el tudjam dönteni merre érdemes elindulni. Nem akarok sokat tökölni, mert amit elsőre kinéztem Avensist (ami racionalitás aljának és omegájának volt tekinthető) ma el is vitték.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
-
dabadab
titán
-
latyak17
tag
Kicsit nem ide vágó story, de tegnap este már nem volt erőm leírni hisz 19 éves fejjel még sok volt nekem.
Kezdem ott a történetet, hogy Győr városházánál állunk a hídon fordulnánk balra előttünk egy ismert chips és egyéb sós termékeket forgalmazó nagy fehér VW márkájú kistehere.. állunk.. állunk állunk és majd 10 percig semmi előre nem láttunk mert akkora volt mögöttünk busz őis tétlenül.. oké egyszercsak a kisteher gurul, mondok éjjó mehetünk oké, de gurul gurul gurul, olyan 1/4 ig be a kereszteződésbe... mondom havaernak mert ő vezette saját kocsijukat, kerülje ki mert ez így nemokés.. kikerüljük, hátranézünk nos a csávó telibe a kormányon... oké beállt elé nehogymá padlógázzal legyen egy kereszteződés kiszállok utána haverom is,odamegyek, kopogok nehogy az legyen, hogy kirabolom stbstb.. oké nyitom ajtót, mondom uram minden rendbe.. jóestéét erre nagynehezen felkel, mondom jó estét uram minden rendben van valószínű bealudt... Jó és ? Szívesen amúgy, de ettől függetlenül én nem engedtem volna tovább szívesen... csak mögötte a buszos inteliggenciával, mia*urva vanmá... mondjuk bealudt... Bealudt? igen, ugh nem kell a duda köszi.. 50 körüli fickó kb.. utána ment ki a szent istván úton, csak mi már az első lehetőségnél lekanyarodtnk... nos hát nem egetrengető történet, de hétfő estére, igenis az...METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
_NCT
őstag
válasz latyak17 #40738 üzenetére
Rendszámot felírtam volna, megkerestem volna a céget és bejelentettem volna, hogy a munkatársuk vezetésre nincs alkalmas állapotban. Mind1 hogy ittasan, vagy fáradtan, életveszélyes úgy vezetni, h mondjuk aludt előtte 1-2 órát. Továbbá én biztosan nem engedtem volna tovább....Miért nem lőttétek tarkón ott helyben?
-
A gond a cégnél keresendő, vagy a Magyarországi helyzetben: nem biztos h jószántából ült be a kocsiba. Tény hogy veszélyes, de ha elveszíti az állását emiatt -mert ugye a cég szarja le, majd lesz másik-, már korántsem ennyire egyszerű a helyzet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
latyak17
tag
Mert 1. nem vagyok senki apukája, hogy nekem kelljen elmagyarázni, hogy miért NE tegye, világos jel volt az is neki, hogy két vadidegen srác keltette, ha ezek után sem állt le és éjjel /de rossz belegondolni/ legyalult az útról, de csak ő sérült, remélem visszagondol ránk, am meg simán fel lehet ígyis dobni nem sok 50-es ősszes *** színű kabátos sofőr járkálhat Győrből autópálya fele éjjel 11 után..
2. nem gondolkodik abban a helyzetben senki tisztás, mert ha szívinfarkusa van akkor mivan.. ilyenek az ember fejébe megfordulnak, de már mind1, tanulságos volt..
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
_NCT
őstag
válasz latyak17 #40741 üzenetére
Persze ha infarktusa van, akkor máshogy állsz hozzá, érthető. De mikor kirajzolódik benned, h simán csak elaludt, akkor azért meg lehet dorgálni, h így ne vezessen tovább, mert ő sem örülne, ha a családját valami hasonló nagytudású írtja ki...
Na igen, én sem akarnám hogy miattam rúgják ki az embert, viszont ha múlt éjjel bármi okból nem tudta kialudni magát, vegyen ki szabadnapot. Az meg más dolog, hogy a munkaadó nagyívbe szarik rá h milyen állapotban van a sofőr, csak legyen ott az áru. Ez megint szegénységi bizonyítvány. Sajnos kamionosoknál is ez a módi.... Bár úgy tudom mostanában már kezdenek visszaszorulni ezek a problémák, mert elég szigorúan veszik és komoly pénzbüntetéseket mérnek ki rájuk.
-
nagyúr
Valakinek van szemelyes tapasztalata Mazda CX-7-tel?
while (!sleep) sheep++;
-
8th
addikt
Láttam ezt a bejegyzést tegnap FB-n de azt hittem csak kamu. Hát nem az. Hihetetlen... videó
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- E-roller topik
- Hobby elektronika
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Ingatlanos topic!
- iPhone topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Diabetes - Cukorbetegség
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest