- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huami Amazfit Bip okosóra
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboldi #176095 üzenetére
Jazz után ráadásul minden kisebb vagy közepes autó picinek fog tűnni belülről. Amúgy optikailag a Sport az még valami aprót mutathat, még ha nem is megy.
Qru: lol.
mezmorize: Fiesta ST nem véletlenül olcsóbb kb. 800k-val egy twingo RShez képest. Nem tudom mennyire vagy képben egy autó fenntartási költségeivel, de első körben tényleg valami kevésbé sportos darabot néznék, ami nem GTA, QV, MPS, RS, ST, Sport stb. Ceed jó autó, dízelként emlékeim szerint a mai napig nincs benne kettős-tömegű, 150k-ig 1 kuplungozás kell nekik, a többi kopó (olyan 60-80 ceed alapján), az újak még nagyon fiatalok, de akkor sem való városba.
Német egykor volt prémiumokkal vigyáznék, a legtöbben van olyan alkatrész, ami a vételár egy jelentős részét ki tudja tenni, ha cserélni kell. Városi cirkálásra lehet valami kisebbet keresnék, viszonylag nagyobb motorral, de az említett focusnak is remek futóműve van, nem teljesen halott az autó,ha ez számít (bár alul tud rohadni, pontosabban nem is a karosszéria, hanem minden, ami arra van felerősítve alul).
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #176095 üzenetére
Simán
Jó a dinamikus erős túlzás, de pont te magad tudod, hogy amúgy milyen praktikus és megbízható olcsón fenntartható kocsi
(#176101) CactuS: Jó a CRDi, de 80% városi használatra akkor se azt venném. Ott előbb vagy utóbb le fog térdelni sajnos. A focus meg a ceed amúgy is egy kategória.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
válasz LZs?! #176085 üzenetére
1.4t-re szavaznek. Nincs benne reszecskeszuro, jobban elbirja az automatat es szebb a hangja. Meg valszeg jobban eladhato lesz. GL+ sztem eleg, a GLX felaraban sok olyan dolog van, amire nincs szuksege (pl a fos mubor karpit), ehhez kepest sokat kernek erte.
Mezmorize: 1.4 tjet jo, vegyed nyugodtan, csak nezesd at elotte, mint barmi mast is
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #176102 üzenetére
Egyetértünk, sose ajánlanám, sose használnám csak városba a dízelt. Flotta szinten mi cseréltük a Focusokat pár éve Ceedekre (a többségét), mert kevesebb a gond velük és generációról generációra ugranak egyet a beltér minőségében.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz mezmorize #176104 üzenetére
Mindegyik kisebb kategória Focusnál. A Megane-ról egészen pontosan tudok nyilatkozni. Az általad írt összegért csak M2-öt kapsz. Ennek a kacsaseggű típusnak köszönheti a rossz hírnevét a Renault Nem ajánlom, ha a gondtalan élet a cél.
(#176108) CactuS: A legújabb generációk már baromi jól néznek ki. A kettő között nem tudnék észszerűen választani.
(#176106) tboldi: Nem tudom, hogy miket költöttél rá. Volt vele valami gond ami elvitte a pénzt?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
LZs?!
aktív tag
válasz LZs?! #176085 üzenetére
Doki16, tboy93, CactuS, rbalint88
Köszi szépen az eddigieket.
Amit még megjegyeznék: az újraeladás, értéktartás nem feltétlenül szempont. Nálunk 25 éve már-már családi hagyomány, hogy az autót totálkárosra törjük és fizet a biztosító (főleg), vagy megmarad kulcsos kocsinak (kevésbé)...
Édesanyám Micra-ja az, ami 'űdítő' kivételként piacra került, mert 12 év után már cserélni akart...
Illetve volt egy Opel a családban 2000. környékén, ami magától kiégett. Azt nem fizette senki.
Viccet félretéve: ez a kocsi is marad, amíg megy (remélhetőleg legalább 10 év) vagy túl nyűgössé nem válik. Mondjuk ennek fényében az 1.4-esnek még értelme is lenne.
Ami még zavar, hogy szeretném 16-os kerekekkel, ballonosabb gumikkal, de szerintem elhajtanak.
@rbalint88
Nem minden E6(d) motor részecskeszűrős már?
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
A JSZP-ben lekérdeztünk egy Németországból 2017-ben behozott, 2014. évjáratú i40-est, aminek minden papírját eddig teljesen rendben találtunk.
Viszont a kapott eredményben a következő található:
VIZSGÁLAT SORÁN TETT FELJEGYZÉSEK
Záradékok
Hivatalos feljegyzések
216 Motorazonosító adatot nem tartalmaz, típuskódja megállapított (D4FD)Ez mit jelenthet? A tulajdonos szerint nem volt főalkatrész csere a kocsiban.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz q13579 #176111 üzenetére
Külföldről behozott autóknál ez jellemző, szinte kivétel nélkül csak az első néhány karaktert írják be a forgalmiba. Emiatt én nem aggódnék.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz q13579 #176111 üzenetére
Az se baj ha nincs motorszám csak motortípuskód. Sok modern autónál már nincs motorszám csak motorkód. Ez inkább előny mint hátrány, pl egy esetleges motorcserénél nem kell átíratni a motorszámot a forgalmiban csak egy típusazonos motor kell bele és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
q13579
senior tag
Köszi a segítséget, megnyugtattaok
És még egy kérdés.
Esetleg tudtok-e ajánlani megbízható szervízt, ahol érdemes átnézetni az autót (jelen esetben Hyundai i40) Budapesten?
Köszi a tippet.
-
rbalint88
addikt
válasz q13579 #176115 üzenetére
Barmelyik markaszerviz.
A hanyatlo Nyugatin nem szarakodnak a motorszammal, mivel ott nem ordogtol valo dolog a motorcsere a magas munkakoltsegek miatt, igy eleve csak motorkodot irnak be es szabadon cserelhetsz motort. Termeszetesen csak ugyanolyan motorkodura
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Tuti vételek és hibahalmazok egymillióig - TC
Egész jó kis gyűjtés.
#nincsbennetarcsi
-
ribarszki
őstag
Sziasztok! 3gyermek mellé szeretnénk autót vásárolni a nagycsaládos támogatással. Hosszú távra terveznénk vele, így most kell jobban átgondolnom a választást. Két mrka 1-1 típusára szűkítettem le a válsztást, de itt tanácstalan vagyok. Ti melyiket választanátok?
1, Ford S-Max 1.5 Ecoboost - manuális váltó
2, Kia Sorento 2.2 CRDi - automata
3, Kia Sorento 2.4 GDI - automata.
Megbízható, csendes, ringatózós, utazós autót keresek. A mostani 3-as Octaviám zaja, zajcsillapítás elégtelensége, futómű rázása, felütése nagyon zavaró.
Évente 12-13.000km-t megyek. Így nem lenne feltétlenül indokolt a dízel. Viszont a Sorentonál kicsit tartok a szívó 2.4-es benzinesől, hogy igen komoly étvágya van. Viszont a benzines automata árelőnye a dízel automatával szemben pont 1millió forint.
Kicsit tanácstalan vagyok, hogy hosszú távra az S-maxban vagy a Sorentoban gondolkodjak, és benzi vagy dízel..
Remélem tudtok valamilyen választási szempontot, segítséget mondani.
-
ribarszki
őstag
Köszönöm, városban szinte semmit. Szüleimhez utazunk autópályán. 1-2 havonta. Ez 600km oda vissza, meg egyéb helyi utak, de nem városban, hanem főúton.
Egyik kolléga akinek S-Max autója van, a másik topikban pont most írta, hogy az S-Max feszesebb és keményebb. A Sorento ringatózósabb.
Amúgy lehet eldől a kérdés, mert most beszéltem a Kiával, hogy van-e benzines tesztautó, illetve mi a reélis fogyasztása. Tesztautó nincs, és októberig nem is lesz. Amúgy is x darab kvótát kapott Magarország, amennyi benzines Sorentot ide legyáratank Kóreában. De ez minimális darabszám. Tehát teljesen vakon kellene berendelni a benzinest. Fogyasztásra sem tudnak mit mondani, de szerintük 12-14literrel számolja.
-
Gaben92
őstag
válasz ribarszki #176123 üzenetére
Komolyan kezdem azt érezni, hogy Magyarországon csak dísznek van az autószalon... Bárki jár erre, hogy új autót venne pár nap múlva visszajön azzal, hogy “a kereskedés azt mondta 6 hónap, 8 hónap, 2042, nincsésnemislesz”, stb. Komolyan mondom egységesen ki kéne b.szni a “Merkúr” feliratot mindegyik szalonra és akkor egy szavunk nem lehetne.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
kisza25
félisten
12-14ekm/ év és 1M drágább a diesel, kb 100 ekm után jönne ki jobban
Gaben92: kettő dolog miatt van ez:
1., euro 6d átállás
2., A készlet csökkenés mellett a kereslet meg nő[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #176125 üzenetére
Egy kolléganőm párja berendelt egy VW T-Cross kocsit. Most figyelj, 2017 szeptember környékén adta le a rendelést. És a mai napig csak vár a kocsira. Azt mondták neki, hogy idén október környékén talán megkapja.
Biztos nem tudnék 2 évet várni egy kocsira.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
soldi3r
veterán
válasz Doki16 #176128 üzenetére
Az elso masfel even nem is kell csodalkozni, 2019-ben jott ki. 2018 decembertol rendelheto.
En Passatot probaltam konfiguralni, jelenleg nem lehet.E30 (oo=[][]=oo)
-
Doki16
addikt
válasz soldi3r #176132 üzenetére
Hopp, bocsánat elírtam. VW T-Roc, a megjelenéskor rendelte.
(#176130) soldi3r: Biztos, hogy van belőle jó és alapból rendben van a motor. Csak mára már sok a lerúgott hülyegyerek kocsi belőle. Nehéz lehet már belőle okés példányt találni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
soldi3r
veterán
válasz Doki16 #176133 üzenetére
Ez olyan, hogy pl egy A4 B6-bol vagy akar egy T25 Avebol is nehez jot talani es az biztosan nem lesz olcso sem. Viszont esetenkent megeri vadaszni ra.
(#176134) NB2, A keszleten levo autok azonnal viheto a VW-nel. A Golfom is ilyen volt. Viszont 1-2 tipusnal 3-9 honap a varakozasi ido.
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
kisza25
félisten
válasz molnarpeter #176136 üzenetére
Bénák a kereskedők
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
NB2
aktív tag
az a kérdés, hogy ezeket bizományba kapják vagy ki kell fizetni?
-
CactuS
Arcképgyáros
Srácok, a Corolla TS 2004 utáni darabjai mennyire problémás autók? Azt nézem, hogy ami kint van HAHUn azok még olcsóbbak, mint a Twingo RSek és talán több is van pár darabbal. Toyotánál maradva láttam pár Yaris TSt is, de arról azt olvastam, hogy eléggé visszafogott a boogie benne. Fiesta ST felé nem mernék elmenni, de sajnos a Twingokból ami fent van és még nem kelt el, azok nem túl biztatóak, volt amelyik 2 év alatt 5 tulajon van túl, mégis úgy hirdeti, hogy szeretett autómat...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #176144 üzenetére
nem problémás, csak nem élményautó se a Yaris,se a Corolla TS. Sajnos se a fék, se a futómű nem nő fel a feladathoz egyikben sem igazán, főleg a Corolla elmaradott ilyen szempontból.
ha belefér időben, szánj rá egy napot és menj el kipróbálni a kinézett típusokat, aztán azt vedd, ami kézre áll. -
soldi3r
veterán
A szinen kivul eleg sok minden testre szabhato utolag is. Na meg ugye a keszleten levokre eleg jo kedvezmenyek is vannak. Mondjuk ha kiindulsz egy Comfortline konfiguraciobol, akkor a keszleten levobol siman kijon a Highline. Szoval azert megeri elgondolkodni azon is.
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rbalint88 #176145 üzenetére
Akkor ezért van viszonylag mérsékelt áruk, akkor most ebből a körből kiesnek, közlekedő edény már volt és van is a családban.
Picik között kettő maradt, Swift Sport (vasaló) és Twingo RS. Swift sport méretben határeset, Twingo jóval többet ad ilyen téren. Fiestába is beférek, de attól kicsit félek. Yaris TS, ha csak picivel erősebb, de himbi-limbizős, akkor ejtem, Colt cz3/czt nem az én világom annyira. Lupoban ültem anno, nem volt nagy élmény, polo GTI kissé talán túl van árazva, ráadásul itthon 1 db van és a kockás ülésen túl nem sok minden fog meg abban az autóban. Abarth ennyiért nincsen, Fiat 500 meg hát amúgy is.. mindketten gömböc alkatok vagyunk, de ezen kívül semmi közös nincs bennünk, belseje a lineára emlékeztet, az meg nagyon-nagyon rossz céges emlék. Lineás emlékeken túl az olaszokat egyébként nem ismerem, csak a hírüket - meg azt, hogy a Tjet meglepően problémamentes tud lenni - . Céges flottában jelenleg már csak 1 alfa van, egy giulietta, az gond nélkül üzemel, de az jóval fiatalabb, mint amiket én nézek. Szóval ha nem néztem el, akkor kb. ez a kettő típus maradt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #176147 üzenetére
Csak arra akartam ravilagitani, hogy nem fotebol kell megszakertrni, hogy mi lesz fasza, hanem vegig kell ulni oket. Plusz ugye hot hatchnel nem az (kellene legyen) a josag merceje, hogy mennyi ido alatt talal korbe a nurburgringen, hanem hogy mennyi elmenyt ad. Ezt egy sima szivo 1.6 alfa is jol csinalja es egy golf4gti hatszor korbeautozza, csak steril az egesz. Mar nem emlekszem mennyi a keret, de akar golf5 gt-t is erdemes megnezni, azokat emlekeim szerint dicsertek es abban tuti elfersz (meg meg rajtad kivul masnak is marad hely)
Új hozzászólás Aktív témák
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Elemlámpa, zseblámpa
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen notebookot vegyek?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- EA Sports WRC '23
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest