- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iOS alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Napfénysüti #175650 üzenetére
Multitronic, ha jól tévedek.
Innen magyarázzam még tovább?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Napfénysüti #175650 üzenetére
Ezzel a váltóval nem veszik meg, de a motor sem a közönség kedvence
-
-
Humbucker
senior tag
Audiból akkor úgy látszik nincs olyan amire nem kell mindig egy havi fizetést ráköltenem?
Mert ha igen akkor lehet inkább Volkswageneket nézek Passat\Jetta, mondjuk a V Golf is eléggé tetszik. -
válasz Humbucker #175656 üzenetére
Az a helyzet hogy jellemzően lelakottakat találni olcsón. Ami valóban hibátlan az 1,5-2-szeres szorzót jelent. A másik fontos dolog, hogy a csoportnak vannak egyedi megoldásai ami a karbantartást drágítják. Pl a negyvennyócezer darabos lengőkarral szerelt futóművek. A kérdés esetedben nem csak az hogy állandóan szervizbe vinni hanem hogy ha időszakos karbantartás kell (pl elő van írva hogy turbót kell cserélni) akkor ki akarod-e ezt fizetni?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Humbucker
senior tag
válasz bitpork #175659 üzenetére
Dehogy akarnék turbót cserélni, meg benzines lenne a favorit nálam, az Audiban csak a kaszni ami nagyon megfogott, nem vagyok a Turbó-ba meg a nagy ménesbe belebuzulva.
Vagy pl az ilyen kasznis Passatok nagyon tetszenek, csak a motorjait, meg a karbantartási költségeimet nem nagyon ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz Humbucker #175661 üzenetére
Engem is érdekelne hogy az ilyen passatok mennyire ajánlottak, városba benzines változatban, családi autónak.
2005ös octaviat ajánlottak jó áron, ez a 2004-es totalcaros teszt, megfelel a 2005ös modellre is?
10 litert zabál az autó városban ? 8 at autópályán, hát az nagyon sok, ennél a fogyasztásnál nem is lehet lejjebb menni 4000 erós sávban?
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
426os
őstag
válasz Humbucker #175661 üzenetére
Ami ebben a Passatban van 1.6 szívóbenzin, azzal szerelt autót nyugodtan vehetsz. Nagy bajai, költségei nincsenek ellenben az eddig linkelt automata dízellel. Cserébe lomha és ehhez mérten sokat fogyaszt, egy ilyen Passatban el sem tudom képzelni milyen lehet. Golfban még so-so, ha nem autópályázol rendszeresen és nem laksz nagyon hegyes-dombos vidéken. De valamit valamiért.
trialboj: FSI motorokat kerüld, ha teheted. A sima 1.6 benzin ott is vállalható kompromisszum, ha a gazdaságos fenntartás a cél.
.
-
rbalint88
addikt
válasz Humbucker #175661 üzenetére
sokkal egyszerűbb szerkezetek, mint az Audik, igazából ezeknek a B6 passatoknak ugyanaz a futóműve, mint a Golf5-nek, csak a tengelytávjába nyújtottak bele. amivel gond szokott lenni, az az elektronikus kézifék. Ezzel az 1.6-tal városban 10liter+ és egy döglött ló dinamikája, cserébe nem igazán bajos a konstrukció. Igen-igen megfontoltan lehet vele előzni, főleg, hogy ha tele is van durrantva csomaggal és emberrel. Benzinesből ebben a szériában nincs igazán csoda motor, az 1.4 TSI még szintén nem rakéta a 122 lóval, de legalább már kokszolódik és lánccserével is lehet számolni. 1.8TSI beteg, 2.0FSI zabál és beteges, 2.0TSI zabál, beteges, de legalább jól megy. Dízeleknek is megvan a maga baja, az 1.9pdtdi vásárlása preventív csapágycserével indul, de még mindig ez a legjobb, a 2.0 CR már dupla ennyibe kerül, de amúgy az viszonylag jó motor.
-
-
Humbucker
senior tag
válasz bitpork #175667 üzenetére
Azt hittem vagy 8 liter kb, mindegy És ezek a TSI Passatok ?Ezekből több van ahogy látom.
-
nagyúr
válasz trialboj #175662 üzenetére
A nemistommennyivel ezelőtti autóm egy ilyen B6-os 1.9PDTI volt, 2005-ös, lassan 300k-nál jár, és eddig egy DMF-t + kuplungot kért a kopó motyókon kívül, a mai napig szépen el van a családban.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Humbucker
senior tag
válasz molnarpeter #175670 üzenetére
De akkor jó motorja van ugye?Ezzel sincs sok gond?
-
Humbucker
senior tag
válasz molnarpeter #175672 üzenetére
Passatoknak sajnos nem nagyon van kisebb kasztnija...
-
veterán
válasz Humbucker #175676 üzenetére
Országúton 5-5,5 ha nem mész gyorsabban 110-nél; autópályán 130-150 7 liter környéke, szabályosan 6,5 körül. Budapest óvatosan 8, nem óvatosan 10. Vegyesben nálam 7-7,5 között volt.
A fentiek 1.4 TSI, 122 lovas motorra vonatkoznak.
1.6 MPI-t csak akkor vegyél ha nem igazán érdekelnek az autók.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Humbucker #175666 üzenetére
lehet ezzel én leszek a topik G-je, de be kell látnod, hogy nincs pénzed egy ilyen autó üzemeltetésére. ha a 10 literes fogyasztáson kiakadtál, akkor a szervizköltségektől el fogsz ájulni. sokkal lejjebb kell adni az igényekből. plusz ebben az árkategóriában nem fogsz rendes passatot kapni. Golf5-ből talán tudsz lőni használhatót, de ennyiből igazából egy tisztességes Golf4-et lehet venni és akkor nem nullázod ki magad.
amit még tudok ajánlani, az a focus2 1.6 benzines 100 ló motorral. pöpec váltó, futómű, fék, a motor nem bajos. rozsdára kell figyelni. -
Humbucker
senior tag
válasz rbalint88 #175679 üzenetére
Azt hallottam a GOLF 4-nek okádék a futóműje, sokan panaszkodnak rá, hogy inkább 3-as golf, mint 4-es. De azért nem hiszem, hogy másfél millióból 4-es golfokat kellene néznem.
Megvenni megtudnám a Passatot, nem azzal lenne gond, hanem nem akarok 10 literes fogyasztást saját részre, felesleges lenne. Az igényeimből nyilván lentebb tudok adni. Inkább az lenne a fő szempont, hogy lehetőleg ne legyen nagyon szervíz igényes, mint ahogy kiderült sima szívó benzin motorokat kell néznem. Nem autópályáznék, nem hosszú kilóméterekre kellene autó, csak a Passat kasztnija nagyon megtetszett.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
venni kell egy FL147 1.9 16v/8v JTDm-t
nem zabal, de megy
1M korul a 2007-8-s autok vannak tok jo felszereltseggel
futomu a nyugos benne, de itthon miben nem lehet az?ezt a tullihegett aru nacivagen dolgot meg el kell engedni a gyaszba
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
-
trialboj
őstag
Nagyon rákattantam egy autóra mert annak a hirdetésében beleírták hogy benzin 1.6 MPI, de az érdekelne hogy ha nem írják oda hogy MPI, de benzines 1.6 akkor az mind MPI?
Ha több verzió van ebből is hogy lehet ezt kideríteni, felhívom és az eladó nem tudja v ködösít, akkor mi van, talonban kellene írjon ilyesmit?
A címben csak annyi van hogy Skoda Octavia II 1.6 benzines ha az olcsóbb fenntarthatóság a cél, érdemes kerülni az ilyen modelleket, amelyek tele vannak úri huncutságokkal, mint a fűtött ülés, meg egyénileg variálható klíma. Az előző autómban az elektromos ablakon kívül 1 extra volt, gombról állítható visszapillantó, már azon is izgultam h el ne rohadjon benne valami, mondjuk hatásosan izgultam, mert minden gond nélkül üzemelt.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Humbucker #175682 üzenetére
Ha nem a másodperceket reszeled le minden nap a munkábajárás idejéből, nem fog feltűnni semmi. Nem versenyzésre van kitalálva, de legalább tartós és olcsón van hozzá minden. SDI meg elmegy 5-6 literrel, turbó és kettőstömegű nincs, cserébe vidékre épp elég teljesítményben (autópályára nem való).
Mennyi km-t mennél egy évben? Mennyit szánnál maximum karbantartásra évente/havonta összesen?
[ Szerkesztve ]
-
Humbucker
senior tag
válasz molnarpeter #175688 üzenetére
Karbantartásra évente max 200-at szánnék ha lehet
-
trialboj
őstag
Ez azért elég nagy összeg, ebbe mit kell belegondolni?
A kötelező biztosítás, adó, téli-nyári gumicsere, havonta 1x lemosás is benne van, vagy ez csak az alkatrész és munkadíj, a kb kötelező szervizekhez?Mert nem tudom elhinni, hogy egy éppen csak 1millát átlépő értékű autóra évente az ára 20%-át bele kell tolni ismét, hogy működőképes maradjon.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
válasz trialboj #175691 üzenetére
Múlthéten cseréltem 2 első lengőkart, talpast, toronycsapágyakat, kormányösszekötőt, stabrudakat csak elöl, 220 ezerrel könnyebben távoztam. Egy 17 éves autóról beszélünk + van amit én vittem és 60% kedvezményem volt rá. Oké, kétszer kellett szétszedni, az megdobta 30 ezerrel, de pl. teli áron ezek az alkatrészek az unixnál pölö 193670 huf bruttó.
Minden évben túlzás, de előfognak jönni a bajai és ha foglalkozni akarsz vele kevés nyugodt hónapod lesz.
-
426os
őstag
válasz trialboj #175691 üzenetére
Ezért mondják, hogy autót nem venni drága, hanem fenntartani.
Attól, hogy öregszik az autó és lecsökken az értéke, a szerelőnek ugyanúgy van munkadíja és az alkatrészek ára sem fog mínuszba fordulni. Ráadásul a kor és futás előrehaladtával egyre több alkatrész megy tönkre a kopókon felül is: Egyszerűbb autó > kevesebb hibalehetőség. Ami nincs benne az nem is fog elromlani. Az újkorában drágább autó prémium/tetszési felára öregkorára is megmarad, csak vételár helyett a szervizköltségeken fog jelentkezni és a javítások az értékének egyre nagyobb %-át fogják kitenni.
Ha 1-2 liternyi fogyasztáskülönbségen aggódsz, akkor nagyon nézz utána, hogy a kiszemelt autó milyen költségeket tartogathat, ne érjen kellemetlen meglepetés..
-
trialboj
őstag
válasz 426os #175694 üzenetére
Na most ez olyan mint egy csúnya nyakleves volt 15 évvel ezelőtt.
Eddig egy pajkos G Astrat hajtott a család, még 2002ből, semmi baja nem volt sosem, best car ever. A vásárlás után kötelező vezérműszíjcsere, olaj, légszűrő stb, után csak a kötelezően előírt 2 éves ilyen olyan karbantartásokra kellet vinni, nem tudom pontosan mert nem én intéztem.
Na most egy 2005-ös octaviat néztem ami hasonlóan egyszerű konstrukció, egyszerű dolgokkal, és lehetséges hogy lazán évi 100kilót rá kell fröcskölni, hogy működőképes legyen? Totalcar oldalá a népítélet oldalán rákerestem, mindenki szépeket írt róla, igaz ezek 100k körüli futott kmel voltak, nem 200al.
Ez a népítélet oldal a legjobb hogy kiderítsem, kb mennyiben kerül fenntartani ezt az autót?
Mindenkinek köszönöm a segítséget.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Bazsee71
őstag
-
válasz trialboj #175691 üzenetére
Egy alkatrész új előállítási költsége nem amortizálódik az autó életkorával. Nekem a 13 éves tehénnek az első két lengőkarja kerül 140k hufba utángyártottban! És nem kettő van benne.
A passatban a lengőkar szett picit jobb minőségűben 150 körül lesz előre.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest