- MG4 menetpróba
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Nah igen, az nem lenne szar 150 lóval, sajna a két ezres meg 11-12l eszik, ami már sok.
Talán ez, vagy az 1.8 benya lesz a befutó, meglátjuk."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Smani
senior tag
válasz hossszú #14503 üzenetére
Megsúgom neked, hogy volt akció pont a suzukinál. Lehet még van is. Új swiftet lehetett venni valami 2.2-ért beszámolással. Egy ismerős ki is használta mert majdnem piaci áron számolták be a 2006-os swiftjét (1.1M)
Ebből kiindulva te kb soha nem fogod 1,5-ért eladni. Kereskedő se hülye.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hossszú #14507 üzenetére
Egy millió forint környékén már igencsak szép állapotú Evansion/806/Lanchia őőőő Zeta? Fiat ulysse van, akár már bejátszhat egy külföldről behozás, papírozás is. Esetleg még a renault espace-okat nézegest, 2.0-es benzin motorral, a jó, nem eszik annyit mint gondolnád, és mehet bele gáz is. Szerintem ezeknél újabbat ebből a pénzből nem igen kapsz, esetleg szopóroller lesz. Ha megveszel egy 806ost, ennyi pénzből szépen rendbe lehet rakni, és akkor jópár évig hű társ lesz még, szeretni fogod, feltéve, ha nem számít a presztizs. Ha tényleg kell a hely, akkor felejtsd el ezeket a "nagy kombi"-kat.1.9TD, "a legendás", nem egy versenyautó, elég megbízható is, cserébe nem kér sokat enni. Erre még ráköltesz egy kisebb összeget, és tényleg hű társ lesz.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
azert amit ma a marketingesek megengednek maguknak az nem semmi
csinalunk eppen egy hekker motort a puttoba' aztan elvittem annak a hengerfejet az emberunkhoz, hogy sikolja le, meg szelepek becsiszolva behezagolva stb
mutatja, hogy szerinted ez a lanckerek ez mié?
(egy 6-8 eves gyereknek valo 16"-s kereku Tesco-s bringa lanckereke vastagabb eskuszom)
-hááát ööö nemtom
-ez egy 3.0 TD Iveco motor vezermu lanckereke
-ott volt hozza a "lánc" is
olyasmi "vastag" van sok embernek is ekszerkent, a nyakaban kbes akkor erre megadjak hogy elettartam, es meg csak nem is duplasoros am, mint a jagulie
hat 'nyad, az
ez sem birta ki, eppen azert is volt ott naluk[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Nah ez az a jelenség ami nincs és nem létezik, de urban legend szintjén a tervezett elavultatás néven fut. Mert igen is szeretik a gyártók ha lecseréled a kocsidat 5 évente, de legalább 200k km után.
Vajh miért is nem terjedt el a H1 vezérlése? Mintha valahol olvastam volt valahol hogy arra a láncra valami 20 év garanciát vállalt a gyártó. Igaz katonai felhasználású, de akkor is.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
Aki autót venne: [link]
-
8nemesis8
veterán
válasz MunezXBK #14518 üzenetére
Azért ezzel is észen kell lenni.
Aki nem tud törlesztőt fizetni az nem valószínű, hogy fog szabályszerűen olajat cserélni, szervizbe járni vagy csak átnézetni, javíttatni.
Tehát itt is oda kell figyelni rendesen, nem azt mondom, hogy messze kerülni kell, de vásárlás előtt alaposan szétnéztem én is szerintem... -
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #14505 üzenetére
Az 1,8-as nagyon korrekt a maga 143LE-jével. A váltója jobb, mint az 1,5-ösé (az 1,8-asban saját fejlesztésű váltó van, percízebb, jobb a kapcsolási érzet is), igaz csak 5 gangos, de mivel VVT-s (itt MIVEC néven fut) így szereti és bírja is a pörgetést. 4000 felett jön meg az igazi ereje (143 LE/6000 - 178 Nm/4250). Fogyiban olyan átlag 7,5-8 literre ki lehet hozi vegyesben de csak városi használattal is megáll 10 liternél.
Egy korszerűbb turbóssal ugyan nem veszi fel a versenyt (az 1,8TSI-nk is ennyit eszik de az 160LE) de korrekt masina és a fenttarthatósága is jóval olcsóbb mint egy turbómotoré, és nem kell rá annyira figyelni, pl hogy egy-egy hajtósabb szakasz után visszahűtsd a turbót.
Pályán ha megyek és pl megállok egy kávéra vagy csorgatni egyet, idegesítő hogy még 5 percet járatnom kell, hogy a turbó visszahűljön.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
Kicsit off, de:
Nézegettem vezetéstechnikai tréningeket, és van pl. az autóklubnál is meg a hungaroringen is van pálya. Utóbbi jóval drágább, de összehasonlítva annyira nem látom, mivel tudna többet.
Van valakinek tapasztalata hova érdemes menni, mik a különbségek? -
Qru
MODERÁTOR
válasz !Overdose! #14522 üzenetére
Gyorsan közlekedek azért szoktam az ilyen hirtelen megállunk esetekben 4-5 percet járatni leállítás előtt. Biztos ami zihher, egy megfőtt turbó cseréje nem olcsó mulatság...
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
Majd ha pályázol turbós autóval, akkor mielőtt megállnál gurulj az utolsó 1km-n motorfékkel úgy h közben szépen vissza váltogatsz és 2000 fölött tartod a motort, ilyenkor rendes kenéssel és terhelés nélkül, sok friss levegővel nagyon hamar lehűl a csiga. utána elég fél, max egy perc, ha tovább járatod, többet ártasz mint használsz a motornak, főleg ha diesel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #14527 üzenetére
Kemény!
Ismerős aki nem olyan felvilágosult megjátszotta ezt. Hülyét kaptam kb, jöttünk vissza Pestre, 190-200-as tempót toltunk és megálltunk a pihenőnél ő meg fogta és leállított a motort rögtön.mod:
Smani: Most nem a sima 130-140-es pályatempóról van szó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
giigz
veterán
válasz runner 125 #14531 üzenetére
Az övé valami német lesz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #14531 üzenetére
Igen, Honda I-DSI-vel tolom többnyire. Kis pici Jazz, szeretem, városba meg a vidéki rokonlátogatáshoz tökéletesen megteszi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Mágus2 #14537 üzenetére
"Roszabb lesz mint használt olajjal" <- Tapasztalatbol mondom, egyetértek!
Jut eszembe: Sima személyautóba, rak az ember egy sport ülést, mondjuk, ugye dukálna hozzá, egy 4pontos öv. Hova lehet köt a 4pontos övet, ha nincs bukócső? Mert ugye a vál vonala alá, nem lehet bekötve, viszont ha van hátsóülés, stb, akkor hova? Az em baj, ha beülni nem lehet hátra, és ott megy mindenelé, csak ne legyen gányolás. Ötlet?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Rick4
félisten
Csak szólok, az automata önmagában egy kopótárcsákkal felszerelt, komoly hőtermelő egység, amiben ráadásul a szűrő is a dekli mögé épített egység, a hőképződésből eredő megégés miatt is esedékes lehet egy váltóolajcsere, a bakelit tárcsákból pedig folyamatosan válik le az anyag, ez természetes folyamat, a papírszűrő meg szépen felfogja ezt a szennyeződést. A dekli alján ott egy mágnes ami a fémrészecskéket fogja meg, de a működési elvből adódóan természetesen kell az olajcsere, típustól és olajtól függően 50-150 ezrenként érdemes cserélni. Az élettartamot jelentősen befolyásolja a friss, tiszta olaj, és a szűrő is, hiszen egy elhasznált, szennyeződésekkel teli olajban a por pont ugyanúgy "karistolja" a fémfelületeket, mint egy homokfúvónál, az eltömődött, szennyeződésekkel teli szűrőn meg sokkal nehezebb áttolni az olajat, szóval akkor meg a pumpát erőltetem....
100 ezer után azért van már lerakódás a deklin is:Az élettartam alatti olajcsere az nyilván sokkal rövidebb élettartamot takar, van olyan váltóm, ami túl a 400 ezer km-en tökéletes, másik autóban 338 ezer után is hibátlan, holott valószínű, hogy ha nincsen cserélve az olaj, 250 után vége lett volna. Az oroszoknál terjedt el egyébként hogy nem cserélik, ha 300-ra tervezel egy váltóval, és 300-ból újítják fel, akkor az addigi 5 olajcsere helyett a zsebedben marad 100-120 ezres, ennyivel is kevesebbet kell majd kifizetni a felújításra. A gyártók meg pont úgy ajánlják a csereperiódus nélküli váltót, mint a 30 ezres csereintervallummal rendelkező motorokat. Cserélheted annyi km után, de akkor nem fog sokat menni, nekik ez a jó, neked nem.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Typhoon47
őstag
válasz Mágus2 #14537 üzenetére
nem tudom, hogy van vw konszernél, nem arra írtam. cserélni ebben az esetben csak márkaszervizre bíznám (persze mellette ott állós végig...) , de még olyanról nem hallottam , hogy le kellet volna engedi a gyári olajat, ill. törés esetén természetesen van ilyen, de az más.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Rick4
félisten
válasz bitpork #14541 üzenetére
Az biztos nem amerikai típus, ott mindnél az van, hogy kb a fele jön le, ez bele van kalkulálva. És ezek már vagy 100 éve csinálják az automatákat, talán értenek hozzá.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz bitpork #14545 üzenetére
Alapos szerelő, ez nem baj, bár szerintem tök felesleges, motorból se jön le minden. Kosz/Reszelék úgyis a mágenesen+szűrőben van, hogy bent marad valamennyi olaj, szerintem nem jelent gondod. De ha nem cseréled sűrűn, akkár pár évente belefér az a szétszedés. És minek cserélnéd 5ezrenként.
Smoke & Torque
-
Laraxior
titán
Mik a tünetek amikor olajat kell cserélni az automatában? Mert nekem produkál már anomáliákat, de a szerelőm azt mondta, nem biztos hogy megoldja az olajcsere. Mondjuk ő nem foglalkozik ilyennel, van itt helyben egy automatás, de az a hír járja, hogy jópárszázba fáj a dolog, ha meg kell bontani
Nem ér annyit ez a szemét baszki"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- MG4 menetpróba
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sorozatok
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen