Hirdetés
- Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
- Mobil flották
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- iPhone topik
- Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
ma Csalódhattak, akik arra vártak, hogy drasztikusat változik a tízéves Apple Watch. Viszont így is ez lett talán a legjobb évről-évre frissítés az óra történetében.
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it A Blackstone megerősítette: 13 milliárd dollárért építenek adatközpontot Nagy-Britanniában.
Aktív témák
-
lsc
nagyúr
Hali
"Van manuális mint a zsigulikban " Tévedések elkerülése végett , a zsigulikban nincs hidrotőke , mivel mint a nevében is benne van , a hidrotőkét "folyadék " /jelen esetben motorolaj / működteti .
"Ezért ha beszarik teleköpheti a szelepet olajjal" A szelep működtetéshez kell olaj ,tehát a szelepnek semmi baja nincs az olajtól . Amennyiben a szelepszár szimmeringnél lejut az olaj az káros a szelepre.
Más : az olajjal eddig én nyertem Corolla 1332 ccm , 3,2 l olaj szűrővel.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Hali
Amennyiben tényleg pontosak akarunk lenni , akkor az "ismertebb" kétütemű motorok kenéséről a benzinbe kevert olaj gondoskodik , tehát az a "0" mégsem nulla .
Érdekességképpen a kétütemű dizel motoroknál a forgattyús hajtóművet "rendes" motorolajjal , kényszerolajozással oldják meg , a kipufogás normál kipufogón keresztül történik. Azt hiszem egy ausztrál cég foglakozott kb 10 éve ugyanilyen megoldással benzines motorral a károsanyag csökkentése céljából , csak így pontosan a kétütemű motor egyszerűsége "veszett oda". Ha minden igaz csónakmotorként gyárt ilyen motorokat.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Hali
"A hidrotőke egészen véletlenül nem arról gondoskodik, hogy a kopásból adódó szelephézagot állítsa után?" Ez volt a kérdés . Erre írtad az # 5221-ben :" Van manuális mint a zsigulikban , és van automata , amit az olajnyomás vezérel ." Ehhez csak annyit fűznék hozzá , hogy a " manuális" az nem hidrotőke , talán mégsem nekem vannak olvasási problémáim . / Egyébként én sejtettem , hogy mit akarsz írni , viszont egy nem hozzáértő erre hivatkozik , szerintem ha csak kiröhögik még jól is jár ./
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz rebel56 #5619 üzenetére
Hali
Régebben a dízel Asconában haszáltam "öblítőt"/kicsit iszapos volt / igaz nem ezt a márkát , segített , utána sokkal tisztább lett a motor , arra kell figyelni , hogy a motort nem szabad terhelni .
Normális minőségű , és megfelelő teljesítményű /API betűkód / olajnál normál használat mellett /amibe szerintem belefér nem egy padlógázas gyorsítás is / a gyári előírás szerinti csere szerintem elég .Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Dare2Live #5622 üzenetére
Hali
Talán érdemes lenne utána nézni , mielőtt hülyeséget írunk :"A Corolla Európába szánt tizedik generációjának gyártása Japánban, a Takaoka gyárban folyik majd, az értékesítés 2007 februárjában kezdődik." Idézet innen [link] .
"Nekem egy szakszervizes véleménye tény." Érdekes , itt Szhelyen más Toyota dízelek vannak , mivel az itteni szervizesek nem igazán a tartósságára panaszkodnak .
"ADAC tesztet meg elfogadsz ténynek? Mert ha igen...." Linket kérhetek ?[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
-
lsc
nagyúr
válasz Dare2Live #5639 üzenetére
Az Auris török , ezt nem is vitattam , a Toyota viszont olvashatta az ADAC statisztikát , talán nem véletlen , hogy a Corollát ismét Japánban gyártják .
Abban egyetértek , hogy romlott a Toyota minősége , főleg magához képest .# 5642 : Legyen nektek karácsony .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Integra #5661 üzenetére
Szerintem inkább gazdasági okai voltak az EU gyártásnak , viszont annyiban lényegtelen , hogy ezt a minőség sínylette meg . Már gyakorlati példa is van , mit lehet tenni /lásd Corolla/ , viszont az , hogy minden típust újra otthon gyártsanak , az sajnos reménytelen.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Integra #5663 üzenetére
Sajnos a "biznisz" már csak ilyen /biztos kell a pénz az új NSX-re /. A Toyota szerintem presztízsből vitte haza a gyártást , amennyi nyeresége van , megteheti , a Hondánál meg rájöttek , hogy a sportosságból nem lehet megélni . Azért remélem összeszedi magát mielőbb , új CRX-ről van valami hír ?
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz pubwart #5759 üzenetére
Fiatalnak én sem mondom , "csak" megbízhatónak , keveset fogyasztónak , 150 - ig egész jól menőnek , tágasnak . Nem akarlak rábeszélni , scak egy tipp volt . Az unokatesvéremnek volt 1.5 -ös 97.es Civicje , a két hátsó sárvédő ívet "megcsípte a rozsda , igaz különben nem volt rossz állapotban , mielőtt vette én is kerestem neki , egy ugyanilyennek a jobb hátulján majdnem öklömnyi lyuk volt , amúgy az sem nézett ki rosszul .
Még egy tanács , amennyiben nem ismered a kocsi előéletét , egy vezérműszíj csere /ált. min. 50 e / ajánlott , olaj és szűrő cserékkel együtt , amennyiben biztosra mész váltó és fékolaj , fagyálló csere is .
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Integra #5769 üzenetére
Ezért javasoltam neki a Corollát , sokkal kevesebb köztük a "túl sportosan" használt darab , igaz karbantartás ennek is kell , láttam már ebben is nagyon lestrapáltat. A fogyasztás ezeknél a Corolláknál is hasonló , 8 litert még nem tudtam vele megetetni , télen városban sem . Arra kell figyelni, hogy 94-ben volt egy teljesítménycsökkentés /előtte 88 , utána 75 ló/ tudtommal a nyugati biztosítási szabályok miatt .
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Pöpec jármű , kezdő vezetőknek [MZKT] .
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Talán elég annyi , amennyiben ezt a két kocsit nézted 1.2-es motorral , akkor én inkább egy Yarist néznék 1.0-ás motorral / csak ne tartanák az árukat annyira használtan is /.
Tehát röviden , amelyik kocsinak a neve W-vel kezdődik és olksvagen-re végződik , az nálam nem igazán nyerő.
Mind ez ne befolyásoljon , ez csak az én véleményem .Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Petya25 #6526 üzenetére
Amennyiben a korra még is endegedményt tennétek , akkor egy tipp [Toyota Corolla].
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz hobizoli #6549 üzenetére
Ez Toyota Avensis T 25 talán akkor elég lenne neked is .
Mod :Gergellonak akartam .[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Üdv
Én 5 ajtóst vezettem , nem vagyok egy kis alkat , de nagyon jól elfértem , még magam mögött is . Vezettem 1.4-est , az sem rossz , csak pörgetni kell /mondjuk azt szereti /, az 1.6 -os dízelben meg egész kellemes volt . Azt jól írták a tesztekben is , a rugózása kicsit kemény , viszont így a kanyarokat lehet "támadni" vele , nekem tetszett . Az árához képest szerintem nagyon jó vétel , és az alaptípus sem fapados .Az élet kegyetlen .
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen autót vegyek?
- Autós topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Xbox Series X|S
- Battlefield 2042
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS routerek
- Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Akció! MSI Radeon RX 480 8GB GAMING X - Eladó! 29.990.-
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
- SAMEBIKE MY275 Elektromos Kerékpár 27,5 500W 625Wh
- Új HP VICTUS Gamer Tervező Laptop 16,1" -35% Bivaly i5-11400H 6Mag 16GB/512GB RTX 3060 6GB FHD 144Hz
- Eladó egy Samsung Odyssey G5 32-es curved 1440p 144hz Gaming monitor!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen