- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
válasz tailor13 #9448 üzenetére
Magyar bontókban, ha egyáltalán találsz valahol, akkor sem adják ingyen.
Rozsrétszőlőn pl. azt mondták, semmiféle tempomat cucc sincs.Ebayen láttam egyet, de 12ezer forintot kér érte az illető, kicsit drága.
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz !Overdose! #9449 üzenetére
Újonnan vettem, kb. 6mm lehetett a mintája.
Gumis, és sokan mások is mondták, hogy a mai gumik 20-30ezer km alatt elkopnak.
A nyárinak 1,6mm a kopáshatára, így van még bőven minta.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
nagyúr
Nabaxxameg, hogy jártam!! Elvittem a vasat váltóolaj cserére, meg a legelső hengernél a porlasztó alól kinyomott havonta egy babszemnyi kokszot. Nem igazán volt zavaró, de elég jellegzetes traktor szagot csinált az utastérbe. Nem is volt semmi gond; kijött az első porlasztó rendesen, tömítés csere 1.200,- Ft, de a szerelő nekiesett a másodiknak is, mire visszamentem a szervizbe, mert szerinte ott is kifújt. Kifúrta a tőcsavart, és már nekiesett a lengő kalapáccsal. Mondanom sem kell, nem jött ki, szétverte az egyébként jó porlasztót és ami a nagyobb dráma, hogy leszakadt egy darab valahonnét amit akkor észre sem vett, csak akkor amikor beindították a kocsit. Ha szerencsém van, akkor nem tette tönkre a dugattyút és a hengerfalat...
Szóval morgó most odalett
Még szerencse, hogy az egyik legjobb szakik kezeiben van; Székesfehérváron a Merci szervizben. (Gáléknál)
Nagyon normális csapat, nem fintorognak, a régi vasaktól sem (sőt, azokat szeretik igazán)Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
!Overdose!
őstag
válasz Batman2 #9452 üzenetére
Esetleg az olcsóbb kategóriás gumikról tudom elképzelni, de azokkal nincs tapasztalatom. Ott kezdődik a dolog, hogy a prémium gumik nem 6mm-es mintával készülnek, hanem 7, de inkább 8mm a jellemző. 2013-ban vettem egy szett új Dunlop Sport Bluresponse-t. Most nincs előttem az excel-táblám, de kb. 30k km-t mentem vele és még 6mm felett van a profilmélysége. Ha körbenézel egy gumiteszttel foglalkozó oldalon, akkor te is láthatod, hogy a neves gyártók esetében 50-60-70k km-es futásteljesítményről beszélnek. Nyilván vegyük ki a képletből a nagy tapadást biztosító, de gyorsan kopó sportgumikat. Egy szónak is száz a vége, egyszerűen nem éri meg alsó kategóriás gumiabroncsot vásárolni, mert a rosszabb tapadás mellé még lényegesen rövidebb élettartamot is kapsz. Megspórolsz 10-15k-t vásárlásnál, de a korábbi cserével szépen vissza is bukod.
KillHates: Részvétem.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Batman2
őstag
válasz KillHates #9455 üzenetére
Ezért nem bízom szerelő kezére, ha csak lehet, mindent magam csinálok meg, ami miatt néha nagyon sokat szenvedek, de nem nézem a ráfordított időt, energiát.
Ha mégis szerelőhöz megyek, ezzel azzal, akkor lehetőleg végig ott vagyok, míg meg nem csinálják !Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz !Overdose! #9456 üzenetére
Ok, köszi az infót, megfontolom !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Én most cseréltem km spirált, jónehény év után elszakadt megint, de sikerült a javítás.
Beépítés előtt meg szoktam öntözni egy kis gépolajjal, vagy motorolajjal, hogy a spirál minél könnyebben fusson a házban.A két első sárvédő lemezt is cserélem frissen festettre, de mindkettőnél vannak deforméciók, így a jobboldalit egyelőre fel sem tudtam tenni, alakítnai kell egy kicsit a helyén.
Ezzel együtt már az egész autó egyéges, friss, klasszikus fehér lesz.
Csak a tetőt kell meajd tavasszal újra fújjam, mert esőcseppes lett.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
nagyúr
válasz Batman2 #9457 üzenetére
Én sem riadok vissza attól, hogy olajos legyen a kezem. De a porlasztócsúcsot nem szedi ki otthon senki. Főleg ha megmakacsolta magát; oda kellenek a célszerszámok. Ott is voltam zsűriztem végig (ki is voltak a szerelők, de vigasztaltam őket, hogy csak szopás közben nézem őket, dugás közben nem )
Aztán csöngött a telefonom, kimentem a műhelyből, mire visszamentem ráhegesztettek a porlasztócsúcs végére és az természetesen szétrepesztette a csúcsvég-kelyhet a hengerfejben.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
cyber75
tag
válasz KillHates #9460 üzenetére
Na akkor ez is valamilyen kokler szerviz volt. Biztosan az ideg vágott volna szét ha velem ez történik. Nekem azt mondta a szerelőm,hogy a porlasztó csúcsok körül van egy műanyag védő. Ha netán valaki kiszedi a csúcsokat,azokat ne engedjem eldobni. Mert az védi meg a szennyeződésektől,amitől sajna bele rohad. Az enyém 25-éves W124 300D most voltak először kiszedve idén a csúcsok. De mivel ez a műanyag megvolt és meg van. Így gond nélkül jöttek kifelé. Utána új tűzkarika,és műanyag a helyére és mehettek is vissza. Ez csak az én véleményem.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz Batman2 #9457 üzenetére
Én sem hagyom sehol az öreget sehol. Sőt ha szerviz,akkor ragaszkodom hogy a kocsi mellet legyek. Ha ez nekik nem tetszik,akkor máshova viszem a pénzemet.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
Batman2
őstag
válasz KillHates #9460 üzenetére
Nekem nyáron a féltengely gumiharang cserekor állt neki az egyik szerelő kalapáccsal, hogy szétszedje a csuklót, végül szétperemzték, mondva több ilyen autó van, ahol másképp nem lehet megoldani !
Nem örültem neki, mert úgy visszaperemezni, hogy abból ne fojjon ki az olaj, már nehéz vagy nem lehet. Nem is olajjal lett már feltöltve csak egy adag lágyabb fajta zsírral.
A féltengely csuklót is kalapáccsal akarta ez a fickó kiszedni, mire a másik utánanézett és neten megtalálta az infót, hogy a diffiben egy alátétet kell kihúzni, akkor kijön.
Aztán megint a másik koma (pedig az az idősebb és szakmunkás tanár !!) a csukló összerakásánál a prést akarta volna használni, hogy a golyók és a tengely a helyükre kerüljenek, mondván, legfeljebb kell egy új féltengely.
No ezt már leállítottam, mert biztos voltam benne, hogy annak van más, erőszak mentes módszere, pláne mivel magától jött szét is.
Előzőleg ennek a fazonnak köszönhettem egy 3000 Ft-os csavart, mert az egyik szilentből megintcsak a prés géppel akarta kiszedni, persze a csavar inkább elgörbült. Ahelyett, hogy vágta volna szét a szilentet, vagy kente volna meg a csavart, vagy valami egyéb, de hát nem az ő pénze bánta.
Akkor éppen sajnos nekem is el kellett jönnöm, mire vissza mentem már ez a helyzet fogadott.
Egy másik csavar meg állítólag annyira be volt szorulva, hogy beleszakadt a hátsó lengőkarba, abból is újat kellett vennem, az meg 2000Ft volt.
Természetesen ez is akkor volt, amikor nem voltam ott.
Ez van akkor, mikor nekem is szerelőhöz kell vinnem.Azt a fickót most már nem engedem az autó közelébe, csak a másikat, aki gondolkodik is!
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Porlasztó ügyben T.zsolti kollégát, barátomat tudom ajánlani Miskolcoi, nekem már csak Ö szedi szét a csúcsokat, senki más !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
w108
újonc
Sziasztok. Teljes futómű felújítást végzek w124 kombimon. Most eljött az idő, hogy összerakjam de nem tudom hogyan légtelenítem majd a színtszabályzó rendszert. illetve annak gázgömbjeit.
-
csillagwagen
csendes tag
190/124 első lengőkar szilentje ugyan az, DE hogy vegyem ki ? ez itt a nagy kérdés, a kéri lengőkarom elgörbült.... de a szilentjei jók, de amit ma vettem első lengőkart, elég viseletesek benne a szilentek és az egyikbe a tengely is úgy bele van rohadva h hiába kalapáltam, meg se mozdult, valahogy ki kéne szedni azt a szilentet, és át kéne rakni az enyémet, de hogy ? :/
-
csillagwagen
csendes tag
régi*
-
tailor13
csendes tag
válasz csillagwagen #9467 üzenetére
Általában ki szokták égetni a régit, és újat betenni...
Én mondjuk vagy vennék új szilentet(nem tudom fejből, mennyibe kerül), vagy olyan lengőkart, amiben jó a szilent, ez utóbbi talán praktikusabbnak tűnik, én ezt csináltam a 123-as esetében, amikor a talpas gömbfejet kellett volna cserélnem: vettem egy komplett, jó állapotú lengőkart+ csonkállványt, jó szilenttel, jó gömbfejjel, valami másfél darab köszönömért egyébként.
'82 240D
-
gumibugyi
újonc
Sziasztok...Kérlek benneteket segítsetek...2.napja a géphez szegeztem magam...nem találok sehol....
mercedes c180 1.8-benzin 1997.1.havi automhoz difit...391-est
[ Szerkesztve ]
-
csillagwagen
csendes tag
kiégettem belőle a régit, kikocogtattam a peremét ami benne maradt, a belsejét, csiszolópapírral kicsiszoltam tisztára, bezsíroztam, (vettem unixba új szilentet egy lengőkar szett szilent 10% kedvezménnyel 10800 ft volt, bezsíroztam, satu padba befogattam (de falapokat tettem a satu két vas részéhez hogy semmi ne sérüljön) és a szilentek bezsírozása után tökéletesen szépen a helyére ment, olyan mint új korába lengőkar már a helyén, rugó is benne, bár azzal nagyon sokat szenvedtem mire bele bírtam rakni, de sikerült holnapra már csak a stalibizátor rúd, a féknyereg, kerekek fölrakása, fék lelégtelenítése marad, és mehet egy futómű beállításra
-
csillagwagen
csendes tag
am a minap hallottam egy érdekességet, az első futóművel 3mm összetartással kell beállítani, mivel a tehetetlenségi erő miatt menet közbe 0-ásra áll be (mivel hátul hajt/hátsó kerekes) . Szerintetek ez mennyire igaz ? logikát is látok benne DE szerintem a futóműnek nem igen szabadna menet közben se változnia
-
tailor13
csendes tag
-
csillagwagen
csendes tag
lám, lám, a baj nem jár egyedül, szegény Zénó ( 190D) ma is elintézte h nem mennyen gond nélkül az összerakás mind2 első féknyeregbe sikeresen beletörtem a légtelenítő csavart, úgy bele van r*hadva , remélem holnap tudok vele valamit kezdeni valahogy le kell légtelenítenem a rendszerét...
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Üdv uraim.
Elég rég jártam erre
Van valakinek tapasztalata a Goetze hüvelyekkel ? (tartósság , minőség , stb)
Nem találtam Mahle hüvelyeket W123 300 TD-hez, 90 mm-es méretben csak a Goetze-tőlTi tudtok esetleg Mahle hüvelyeket 90 vagy 90,5 mm-es méretben ?
[ Szerkesztve ]
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
Robika11
csendes tag
Hali!
Pár kérdésem lenne:
1. Ha a kardán hátsó fele a difinél eléggé kotyog (van jó kis holtjátéka) akkor az diffi hiba vagy kardán? A kardánon 1 éve cseréltem első hardyt és rezgéscsillapítót,de a hátsó hardy nem lett cserélve mert az jó volt. (most sem néz ki rossznak első blikkre).
2. Váltás után gázadásnál hintázik az autó. Mitől lehet? (kollégámnak is ezt produkálja, ő gázrudazatra gyanakszik az ő kocsijánál)
3. Sebességben 1000-1500 közötti fordulatszámtartományban morog,rázza a kasztnit. (csak az úton, csápossal felemelve sesemmi) Ürömön azt mondták ki kell centírozni a kardánt. Szerintetek?
w124 2.5 kombi
-
Robika11
csendes tag
3 napja semmi mozgás errefelé... Karácsony van vagy csak lefagyasztottam mindenkit a hülye kérdéseimmel??
Boldog Karácsonyt a fórumozóknak!!!
w124 2.5 kombi
-
senior tag
Robika11 - Karácsony van
Békés , boldog Karácsonyt mindenkinek !
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
Gebriel
veterán
-
t.zsolti
tag
szia
egy másik fórumon is felvetődött a motor dolog, ott az egyik úriember azt mondta csináltak már 23-asba blokkmotort ( nem kapott hüvelyt ) ,, szerinte a blokk anyaga keményebb mint amit belehúznak hüvely.
200e km es 200d t megbontotta kopás még nem volt a hengerfalon.Kellemes karácsonyt minden kedves márka és fórum olvtársnak.
[ Szerkesztve ]
MB 123 3.0d
-
nagyúr
Boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánok a csillagos topic lakóinak!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
-
senior tag
válasz t.zsolti #9483 üzenetére
t.zsolti - nem véletlenül a blokk belső része (hengerfalak) lettek bevonva Nikasil- al ? Mert azt a technológiát ismerem már a motorkerékpárok világából.
A hüvelynél nem csak a keménység számít elsősorban. A Mahle hüvelyeknek nagyon érdekes anyaga van. Kristályos grafitot tartalmaz .1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
cyber75
tag
Szép napot és Boldog új esztendőt mindenkinek. Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy W 124 300 D-m. 1990-es. A tegnapi mínusz 15-fok nem tetszett neki. A gázpedálom leragadt,már indításkor. Vissza piszkáltam,majd indítás és 3000-re ugrott a fordulat. Rögtön állj,megnéztem a gázkarokat. Szépen be voltak ragadva.(később leszedtem,majd silicone zsírral össze raktam.most tökéletes) Na de amikor leállítottam,a generátor és a vízpumpa közül kifolyt vagy egy deci fagyálló folyadék. Elindítottam a kocsit,és hallom nyikorog nyöszörög valami. A szíj nem csúszik,ahogy láttam. Meg hát 10.000 Km-van a szíjba. Járattam a kocsit alapon,míg az 50-fokot eléri szépen. Utána lassan elindultam,és mentem pár km-ert. A hang elhalhatott,a víz hőfok 83-fok volt. Mentem 30 Km-ert hátha valami jelentkezik. Ma reggel újra indít,rögtön nyöszörgő hang, víz most nincs alatta. Megint autókázás,hátha fel megy a víz. De ugyan az,83-fok és max ennyi. Kérdésem a következő: Miért csak hidegen csinálja ezt a hangot? Vízpumpa vagy generátor csapágyra gyanakodjak? Esetleg mi okozhatja ezt a problémát? A vizem nem fogy és nem forr, de első alkalomkor,biztos hogy fagyálló folyadék fojt a generátor mellöl a vízpumpából. De most még csepegés sincs. Macerás a vízpumpa csere,vigyem szervizbe vagy magam is megtudom csinálni? Ha netán vízpumpa,akkor mit érdemes még vele egy időbe cserélni? Gondolok feszítő görgő vagy ilyenek. Előre is köszönöm a segítséget.
üdv: Attila.
Boldog Új Évet Minden csillagos gazdinak.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
nagyúr
válasz cyber75 #9490 üzenetére
Szia!
BÚÉK! Megérett a vízpumpád a cserére. Biztos, hogy annak a csapágya vacakol.
Mivel nem egy nagy összeg (csak nagy szívás kicserélni) ezért nem ódáznám el sokáig a dolgot, mert ha megjönnek a melegek és meghajtod a 3 literes olajkályhát (szerencsére nem TD) akkor az szereti megrottyantani a vizét főleg hegyvidéken. Ha ekkor kinyomja a vízpumpa tengely szigetelését a megtágult víz, akkor pillanatok alatt kihugyozza az összes vizedet...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Batman2
őstag
válasz cyber75 #9490 üzenetére
Szevasz
Nekem a generátor csapágy szokott hidegben kicsit csörgös, csikorgó hangot hallatni.
A vized rendben van a hűtő rendszerben, nem kásásodik hidegben ?
A víz kifolyása utalhatna enyhén elfagyott hűtőrendszerre, mikor a csővégeknél a bilincselés alatt kiszorul a víz a fagyás hatására, vagy meghibásodott vízpumpára.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Én sajnos tegnap vettem észre, hogy megint enyhén elfagyott a hűtőrendszerem a vagy -13 fokban.
Egy növekvő vízfoltot vettem észre az autó alól kicsorogni.
A gumicsövekbe beállt a kásás hűtővíz.
Pedig még októberben tettem bele -72-es fagyállót, de sajnos a papírját megnézve csalóka a dolog, mert alig hogy elkezdem hígítani, rohamosan csökken a fagyálló képessége töményen meg ugye nem is lehet használni.
A motor beindult, a blokkban tudta keringetni, a kásá vizet, de a hűtő csövekben eléggé össze volt állva és a bilincseknél kinyomódott s lé, ahogyan tágult fagyás közben.A hűtőtés a csöveket kiolvasztottam hőlégfúvóval, majd leeresztettem a levet és tele raktam a minusz 72-essel, majd elmentem vele egy körre.
A blokk és a hűtő rendben volt, de a fűtő radiátor sajnos nem olvadt ki, hiába melegítettem, vagy fél órát az utasteret is a hűlégfúvóval.
Aztán mára megenyhült az idő, kora du. csak -3 volt, így már a radiátorban is megmozdult a hókása, egy részét ki tudtam belőle fújni, majd hűtőt ismét tele tettem fagyállóval, majd megint elmentem egy körre.
Beindult a fűtés egy kis szusszanással megindult a keringés a radiátorban is.
Gőz, víz szivárgás nincsen, a bilincseket is lelazítás után visszahúzta, nincs szivárgás, megúszta a rendszer.
Lehet jobban megéri -35-öset venni, mint ezzel a minusz 72-essel szórakozni.Érdeked volt, higy kb, -10-ben az első indítás teljesen rendben voltmm e gyenge (8 éves) akku és a csiga forgatás ellenére éppen elkapta a motor, beröffent és kis gázzal rendben járt, minimális bizonytalansága, remegése volt, majd leállítottam, és vagy 10 perc muolva újra indításkor már hozta a formáját, indult rendesen, de pár fordulat után elkezdett döcögni, kihagyogatni.
A mai menetnél is hidegen még sokáig be-be csörrent menet közben, csak majd olyan 50 fokos hőmérsékletnél simult már ki teljesen a járása és húzott csendesen.
A becsörrenések gondolom, hogy elhibázott poralsztások lehetnek, pl. elcsöppent a porlasztó és lehet hogy egy ilyen hiba indítás után közvetlen kihagyásokat eredményez.
Csak mitől romlik le ilyen hamar a poralsztás ?A hűtő elé papírt tettem, vagy 5-5cm látszik ki csak belőle a két szélén, a fűtés csöveket betekertem, hogy minimális legyen a menetszél okozta hőveszteség és mégis pár kilométeres menet után is csak éppen hogy meghaladta a motor a 80 fokot, és a fűtés maxon sem volt sok.
Az a ventilátor télen tök fölöslegsen kavar, csak lehűti az egész blokkot, még letakart hűtő mellett is jól érezhető a szele.
Úgy tudom, hogy a benzineseken elektromágnesen kapcsolású ventilátor van, ami csak akkor teker ha kell és megbízhatóbb, mint a 300D visco kuplungos ventilátora, olyat kéne bele szerezni.
Dugóban araszolva és nyáron persze kell a ventilátor, csak minusz x-ben fölösleges.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Olajozási hiba okozhatja, hogy hideg indulást követően döcög a motor ?
Az adagoló tengelyénél mi tömíti le az olaj furat csatlakozását, hogy ne fojjon mellé (el) az olaj ?
Az adagolót meghajtó tengelynél lehet e bármi lötyögés, ami esetleg minimális hibákat okozhat a befecskendezésben ?Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
cyber75
tag
válasz Batman2 #9493 üzenetére
Szia. Bemérettem kúton a vizet. -36-fokot mértek. Az érdekesség az,hogy -5-ben nem nyikorog csak -15-körűl sír valami. A szíj Continental-2000 Km van benne. Vizem nem fogy,nem kásás,és nem forr ha hajtom. 83 C-az átlaga.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
Batman2
őstag
válasz cyber75 #9499 üzenetére
Bele kell fülelni a motorházba, hogy honnan jón a hang !
Nekem egyértelműen a generátor csapágya csörög hidegen.
Az egyik csapágyat már pár éve kicseréltem, de a másikat nem tudtam, mert nem bírtam leszedni a tengelyről.
Amúgy elég ramaty állapotban van már, legutóbb kiáztattam benzinben, majd bele nyomtam egy kis olajat, illetve zsírt, amennyit tudtam a porvédőjétől, mert az ebben akadályoz.
Jó kis rozsdás lé ázott ki belőle, igencsak már teljesen lekopott a golyók felületéről a króm.Próbálj a csapágyhoz egy kis WD40-et nyomni, ha hozzáférsz, a befolyik !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- BestBuy ruhás topik
- Könyvajánló
- eBay-es kütyük kis pénzért
- E-roller topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- További aktív témák...