Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ivan15
senior tag
Felrebeszelünk egymas mellett, en a C-203, CL-203 vagy mashogy Typ 203 asokrol irtam, föleg C180-C180K, C-200K.
Te az elsö szeriat akarod a C-osztalyban 2000- ig -ami a kesöbbi autoshirdeteses hozzaszolasod alapjan derült ki.
Mivel korabban a sportcoupe-krol volt szo (forumtars C180 Typ 203-at vett), es bedobtad a c180-at, hogy mire kell vetel elött figyelni, gondoltam arra vonatkozik folytatolagosan a kerdesed is
Amiket irtam, neked igy nem ervenyesek, a többiek tudnak majd itt segiteni -
kona01
újonc
-
#48613632
törölt tag
Sziasztok, ismét én
Na úgy néz ki, jönnek ki a kisebb-nagyobb hibák a Mercin, emlékeztetőül, piros C180 sport coupe, automat, ezt még lehet, hogy nem mondtam.
Most az van, hogy mintha érzéktelen lenne a gázpedál. Adok neki enyhe gázt induláskor, és nem csinál semmit, és ahogy növelem, egyszer csak megugrik, utána jó. Persze egyből vissza kell venni, különben elszalad a ménes. Na, ez nem túl biztonságos.
Plusz a műszerfalon világít a motordiagnosztika piktogram, baloldalt, sárga színű. A haver megnézte valami OBD műszerrel, azt mondta, légtömegmérő probléma, de tudtommal az csak kompresszoros modellekhez kell. Vagy nem?
Mindenesetre lenullázta, vagy resetelte, de megint kigyulladt.
Erre esetleg tudtok valamit?
Hálás köszönet az infokért. -
szőröscica
addikt
válasz #48613632 #9854 üzenetére
Légtömegmérő van a tiedben is, lehet, hogy az a rossz, de igazából ezt innen a távolból nem tudjuk megmondani, el kell vinni szerelőhöz. Ugyanúgy a másik jelenségre is mondhatnám, hogy lehet, hogy a gázpedálod a rossz, de az is lehet, hogy a váltó wandlere gyengélkedik már, rendes diagnosztikával azt is meg lehet nézni, hogy mennyire csúszik.
Egyébként ha D-ben van, és nem nyomod a féket, akkor kúszik az autó? Emelkedőn is?
Elsőre egyébként mindenképp a check engine okát szüntetném meg, mert simán megbolondíthatja a váltót is.
[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
válasz szőröscica #9855 üzenetére
Igen, elsőként a gumikat, és a motorhiba visszajelzést szeretném én is kicserélni, illetve megszüntetni. A váltó is furcsa kissé, de nem tudnám konkrétan definiálni, miért. Persze lehet, hogy ahogyan Te is mondod, ez a gázpedál miatt van.
Úton is, de csak autópályán hallok olyasmi felhangot, de csak időnként, mintha az autó kicsit ércesebb felületre futna, és zúg. De ez is lehet, hogy megszűnik gumicserével.
Amúgy az autó megy, ha nem nyomom a féket, emelkedőn még nem próbáltam, kellene egy kompresszió mérés is?
Ezt a diagnosztikát el tudják végezni komolyabb szervizek is, vagy csak a Mercedes? -
szőröscica
addikt
válasz #48613632 #9856 üzenetére
Szerintem kompressziót mérni teljesen felesleges, ha indul rendesen a motor és nem zabálja az olajat.
A váltóban érdemes megnézni az olajszintet, adott esetben le is lehet cserélni. Mindenképp kell keresni egy szerelőt, aki rendelkezik megfelelő szoftverrel hozzá (ez nem kell feltétlenül gyári legyen, szerintem a Bosch KTS is vinné rendesen) és ért is a típushoz. Tudom, hogy ott nagyon drágán dolgoznak, de nem szaladgálhatsz haza mindennel. Érdemes lenne angol fórumokat olvasgatni, utánaérdeklődni, hogy vannak-e a környékeden típustársak, és ők hova hordják a kocsit.
-
#48613632
törölt tag
válasz szőröscica #9857 üzenetére
EZT találtam angol fórumon, itt mintha arról lenne szó, hogy érzéktelen gázpedál, és alatta a válasz, a légtömegmérő problémára utal, szóval ez lehet, hogy összefügg.
Az jó lenne, mert pár fontból megúsznám ebayról. Érdemes utángyártottat venni, vagy maradjak a gyárinál? Az kicsit drágább mondjuk.
-
Lui82
tag
válasz csillagwagen #9853 üzenetére
Köszi, szépen az ötletet, elvittem közbe merciszervizbe, ott is ezt mondták, nem is lenne vészes a csere/javítás, csak ki kell szerelni hozzá a motort,stb.
-
tailor13
csendes tag
Üdv!
Nem tudom, hogy mennyire ragaszkodsz a 202-höz, a saját privát véleményem, hogy nem adnék pénzt egyikért sem. Rohadnak, mintha kötelező lenne, nagynak nem nagy, és lépten-nyomon látom a kérdéseket róla a facebookon, hogy ez meghalt benne, az meghalt benne, hogy kell megjavítani. És nem csak a Lucas adagolós 220D-k térdelnek le, hanem fűtőmotorok, SRS hiba, ABS ,stb.
Arról nem is beszélve, hogy közelében sincsen az Avensis megbízhatóságának.
Ha megbízhatót szeretnél, inkább javaslok egy jó kis 124-est, nagyobb is, kevésbé is rohad, és megbízhatóbb mindene.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/200/mercedes-benz_200_te-8745519
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/230/mercedes-benz_230_te_w124_7_szemelyes-8532843
Mondjuk egy jó 250D-t sokkal többre tartok ezekből is, mint egy bármilyen benzinest, de azokkal rengeteget mennek, családi autónak jelenleg nem alkalmasak, főleg úgy nem, hogy az ember használni akarja, meg néha olajat cserélni benne.
Persze, ha szíved vágya egy 202, vagy ültél egyben, és úgy érezted, megérkeztél, és jól érzed magad benne, akkor tárgytalan, amit írtam, szerintem mindenki vegyen olyan autót, amiben jól érzi magát. Ha valami rossz emléked fűződik a 124-eshez, akkor felejtős...
Ha Avensis megbízhatóságot szeretnél, hasonló komforttal, vegyél japánt, cápa orrú Galantot, vagy 626-os Mazdát, azok tudják azt.
Merciből azt a megbízhatóságot talán az állólámpa és a 123-as tudja, sokkal-sokkal megfontoltabban vagy sokkal iszákosabban, és mivel dupla annyi idősek mint egy Avensis, kevesebb komforttal, és több rozsdával. Persze, ha van lakatos a családban, vagy nem kell a klíma, villanyablak, és a 130-as utazó, akkor egy 240D tuti választás, mert örökös, mint a nyomorúság, ha nem rohad szét.
Én belezavartam két év alatt több másik autó használata mellett a 240D 123-ba bő 50 ezret, ez alatt egyszer állt meg, amikor kifogyott a gázolaj, és a trutyival 30 év alatt telerakódott tankjeladó nem mutatta. Utána nitórval 10 perc alatt kimostam, visszatettem, azóta jó. Minden egyéb esetben hazahozott, de időnként kéri a törődést, bár nem sokat.
Tudom, mit beszélek, volt a családban 88-as Camry, 2.0TD, elmentünk vele síelni 800 km-re, meg vissza, töltés nélkül (utána pedig 120 forintból orvosoltuk a problémát )
Bocs, hogy kicsit hosszú lett, de igyekszem objektíven megítélni ezeknek az autóknak a megbízhatóságát, valamint használati értékét.
'82 240D
-
!Overdose!
őstag
-
nagyúr
válasz tailor13 #9860 üzenetére
Szerintem olyan Mercedes nincsen amiben ne sz@rna be a fűtőmotor kötelező jelleggel, mert eddig elromlott a Zoli barátom W124 E250-esében, a 190-esünkben, az A160-unkban, az E290TD-nkben, sőt az elpusztíthatatlan S350D-esemben is. Egyedül még az új E270CDI-mben húzza még, de ott meg az elektromos fűtéscsap sz@rakszik
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
kona01
újonc
válasz tailor13 #9860 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a hosszú válaszodat!
Sokat segítettél vele!
Úgy néz ki, hogy nem mercedes lesz a befutó, maradok a japán vonalon. Már csak tényleg azért sem mert fontos hogy legalább olyan megbizható legyen a következő autóm mit az avensis és ezért sajnos fel kell adnom a merci filinget.
Viszont nem szeretnék sokat foglalkozni a rozsdával sem, ezért nem akarok régebbit(124, és a C osztály).
Még egyszer köszi az írást!Üdv!
[ Szerkesztve ]
-
Robika11
csendes tag
Hali!
Első rugót cseréltem 124-es 2.5d kombimban. Eddig sem volt alacsonyan az orra de most még magasabb lett. Ez nem is zavarna,de mintha a szintező nem emelné olyan magasra a seggét. lehet hogy hátsó rugókat is cserélni kellene?
w124 2.5 kombi
-
Jaffa75
őstag
Sziasztok,
tanácsra lenne szükségem, remélem tudtok segíteni...
Öregem szeretne venni olyan 2004-2005-ös évjáratú CLK kabriót. Amit most kinézett, az egy 1,8-as kompresszoros (161 LE-s) példány, 172.000 km-rel.
A hirdetés szerint friss B-s szerviz volt rajta februárban (számlával igazoltan). Abszolút második autó lenne, kb 6-8000 km-t futna évente.Van tapasztalatotok arra vonatkozóan, hogy várható-e a km alapján kötelező nagyobb javítás/alkatrészcsere? Vannak-e az autónak típushibái, amit érdemes lenne leellenőrizni? Mennyire megbízható ez a konstrukció?
Előre is köszönöm a segítségetek!
-
Vaze
őstag
Sziasztok!
Azt szeretnem kerdezni hogy a muszerfal vilagitasat milyen uton,modon lehetne cserelni (ha lehet) jelenleg sarga szinu a muszerfal vilagitasom,keket szeretnek ha lehetseges...Kerem aki ert hozza irja le nekem.
Az auto egy C 220 CDI 2001-es Dizel
Koszonom Szepen elore isMSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Jaffa75
őstag
Illetve még egy kérdésem lenne: a 2005-ös modelleknek van már elektronikus szervizkönyvük? Hol és milyen térítés ellenében lehet lekérdezni egy autót?
-
nagyúr
JAJ NE !!!!! Olyan orbitálisan proli dolog az utólag betaknyolt kék műszerfal világítás!
Ráadásul a kék fényre fókuszál a szem a legnehezebben, így még balesetveszélyes is.Ha inhomogén a műszerfalad fénye akkor elég az izzókat megpucolnod; gyaníthatóan . De ha valami modernebbet szeretnél, akkor szép lehet a jégkék megvilágítás is (ami kékesfehér, vagy hidegfehér) . Az OLX-en GYAFITUNING néven hirdet egy srác elég jó minőségű és jó fényszórású T5-ös LED-eket, amiket és is szereltem az Opelembe. Ez egy elég kulturált megoldás, de szerintem ez is "márkaidegen":
Itt találsz videókat a barkácsolás menetéről!
DISZTROJ!!!!
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Vaze
őstag
válasz KillHates #9871 üzenetére
Szia!
Eloszor is Koszonom Szepen a valaszt,es segitseget
Igen valoban az elso kepen lathato szin az igen csak undorito,de a masodik az tetszik azt szivesen bevalalnam
Mondjuk a muszerfal kiveteltol felek,mert meg egy autobol nem kaptam ki muszerfalat,de majd megnezem a videokat amit linkeltel
Koszonom SzepenMSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Vaze
őstag
válasz KillHates #9873 üzenetére
Ha jol olvastam akkor T5-os ego kell bele,neztem ebayen de mikor megnezem hogy jo e az automhoz,azt latom hogy nem kompatibilis hozza...Szoval akkor melyik jo nekem?
Ez a pontos tipus... elvileg
Mercedes-Benz C-Class 2001 W203 [2000-2007] Saloon C 220 CDi.[ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Robika11
csendes tag
Hali!
Első rugót cseréltem 124-es 2.5d kombimban. Eddig sem volt alacsonyan az orra de most még magasabb lett. Ez nem is zavarna,de mintha a szintező nem emelné olyan magasra a seggét. lehet hogy hátsó rugókat is cserélni kellene?w124 2.5 kombi
-
Vaze
őstag
Csereltem magnot a Merciben,de sajna se kep se hang...van ennek valami trukje hogy mukodjon is a betett uj magno?A magno egy Jvc...
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Ivan15
senior tag
kell egy iso --Din atalakito tehat egy antenna adapter szett hozza
-
#48613632
törölt tag
Bocs, hogy közbeszólok.
Nekem eddig az összes autómhoz kellett csatlakozó átalakító, amiben fejegységet cseréltem. A lényeg az, hogy a fejegység, és az autó kábelcsatlakozói nem egyeznek, ami természetes is.
Ehhez lehet venni közbelső darabot, ami mindkét irányba kompatibilis.
A Lagunámhoz tudtam venni olyat is, hogy a bajuszkapcsolón lévő rádio kezelőszervek működtek, pl ffw, rew, volume + és - .. stb. -
-
Vaze
őstag
válasz #48613632 #9880 üzenetére
Amugy at is kothetem a fejegysegnek a csikijaban a drotokat ugy hogy az jo legyen a Merci csokijahoz?Az az igazsag hogy ez nekem nagyon magas...Citroenbe betettem eloszor mikor megvettem a Jvc-t es ossze kotottem a csokikat azt mar mukodott is...
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
#48613632
törölt tag
Szia, nem cseréltem semmit egyelőre, van benne egy valamilyen Sony, ami tud USB-ről mp3-at.
Ami miatt viszont akarok, hogy ez a tipikus csilli-villi, minden szinben villogok, ami éjjel nagyon zavaró.Azt nem tudom, hogy csatlakozó nélkül is át tudnád e kötni a drótokat, én szerintem nem ilyen egyszerű. De pár font egy csati, ebayon minden típushoz van. Pl ITT egy Sony adapter, amivel a CLK mercik kormánykapcsolói működtethetőek. De sok van ilyen, pontos típusmegjelöléssel könnyen lehet találni, ha gondolod, segítek. Ehhez kelleni fog az autód és a fejegységed pontos tipusa
[ Szerkesztve ]
-
#48613632
törölt tag
Sziasztok
Tegnap megpucoltam a légtömegmérőt, jó is lett, örültem, mint majom a farkának. Na mára megint ugyanazok a tünetek, érzéktelen gázpedál, stb, főleg álló helyzetből indulásnál jelentkeznek.
Tegnap, mikor szétszedtem, enyhe olajosodás volt a csőben. Az honnan jön, és mi lehet? Esetleg légszűrőt kell cserélnem?
Mindjárt szétszedem megint ... -
Puma K
veterán
válasz #48613632 #9885 üzenetére
Nézd meg mindegyik cső csatlakozást a motornál.
Nézd végig mindegyiket.Nálunk a 3 céges autóból ami napi 24 órában megy, 1 tonnát is húzunk velük elég gyakran, 1 év alatt 34-37 ezer km-t raktunk beléjük abból 2 ugyan azokat produkálja amiket te írsz.
A motornál valamelyik cső csatlakozása meglazult az extrém használat miatt, majd le is lökte magáról ami után szép füst is volt... kb mintha ki akart volna gyulladni.
Amit leírtál a Mercidnél, hogy a 2 hátsó abroncsod megkopott, de leginkább ez a kísértetiesen hasonló hibából arra lehet következtetni, hogy taposták rendesen.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
#48613632
törölt tag
Most egyelőre az van, és ezt eddig figyelmen kívül hagytam, hogy sok benne az olaj. A nívó is mutatja, hogy felette van a szintnek, túl van a max-on, meg 1x be is pirosodott a képernyő, magas olajszint miatt. Most bízom benne, hogy ez lesz a gond, holnap délelőtt eresztek le egy picit belőle, és meglátjuk.
Kösz a segítséget
Amúgy milyen csőről beszélsz? A levegőrendszer valamelyik műanyag, vagy gumicsövéről? -
Vaze
őstag
válasz #48613632 #9884 üzenetére
Szia!
Az auto C220 CDI Diesel 2001-es kombi.
A fejegyseg egy JVC KD-R741BT
Ma voltam bent Halfordsban es rendszam alapjan megneztek es azt mondtak hogy nem ir nekik semmit a gep hogy kellene extra atalakito vagy bar mi is ahoz hogy ossze kosem a fejegyseget az autoval...Azt mondtak hogy siman a JVC kabele eleg kell hogy legyen...
De sajna hiaba kotom ossze a csokikat max annyit csinal hogy kiadja a cd-et meg beveszi...
Mast sajna nem csinal...
A fejegyseg muxik mert betettuk unoka ocsem autojaba (Opel Vectra) es ott muxik,aztan at tettuk az o fejegyseget a Mercimbe es az sem muxik...[ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
!Overdose!
őstag
Csak, hogy tisztábban lássunk készíthetnél egy képet a kábelről. Én úgy képzelem el, hogy egy Mercedes to ISO átalakító van az autóban és erre próbálod csatlakoztatni a JVC fejegységet szintén ISO kábellel. Ennek pedig így működnie kell. Viszont az ISO kábelkötegben van két vezeték (általában sárga és piros) ami széthúzható és fordítva is lehet csatlakoztatni. Ezzel tudod beállítani, hogy csak gyújtáson vagy a nélkül is működjön-e a fejegység. Nem lehet, hogy itt lesz a probléma?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Vaze
őstag
válasz !Overdose! #9889 üzenetére
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
-
#48613632
törölt tag
Hűű, jönnek itt a problémák elő. Csomagtartó nem nyílik, csak kívülről, kulccsal.
Vaze
Ja, végülis nem dől össze a világMerre vagy amúgy UK-n belül?
-
Ivan15
senior tag
válasz #48613632 #9898 üzenetére
miert, melyik autobol lehet belülröl nyitni a csomagtartot? csak kivülröl nyithato minden markanal
-a tul sok olaj betöteshez: nehany markakönyv pl. so wird´s gemacht is 5,5 litert ir olajcserere (ill. ennyi van sok helyen megadva mint maximum), de 5,5-nel mar jelez az elektronika pl. ha az auto lejtön /emelkedön megy, hogy tul sok van benne -mert 5,5 Liter mar tenyleg a maximum. Ezert 5,2- max 5,3- litert kell tölteni bele es akkor OK.
[ Szerkesztve ]