Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
lapa
veterán
válasz t.zsolti #8802 üzenetére
hát több minden lett cserélve, bolygatva lett az első kerék két-két oldalra forgató kúpgörgős csapágya is....
nem biztos, hogy ki akarom deriiteni mit húztak túl... de elvileg új a kormányrúd is, bár az annyira nem szorulhat. a kúpgörgős csapágyak igen, azt kinézem belőlük, hogy különösebb játszás (alátétlemezek) nélkül összehúzták. bár ennek annyi ellentmond, hogy az első kerékcsapágyak jól lettek belőve.
egyelőre az öregen lesznek a szilentek cserélve, aztán ha úgyis jobb (azon elég laza a kormánymű), akkor lesz hozzányúlva-laziitva a másikon esetleg.
-
senior tag
válasz Batman2 #8796 üzenetére
Batman2 - nem , csak a küszöbök és 1-2 elem lesz megcsinálva
Most komolyan - eddig kipróbáltam kb 8-10 féle alvázvédőt de egyik sem volt elég tartós Már unom azt hogy kétévente alvázvédőzni kell
Ezekkel van valakinek tapasztalata ?[ Szerkesztve ]
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
t.zsolti
tag
egy másik fórumon ajánlották
lemezösszetételekhez:- csiszolás- brunox - cinkspray - alapozó - sikaflex - fényezés.
alvázra:- body 933ezekkel én nem dolgoztam , és nem is ismerem az anyagokat, - másmilyent használtam, de ahhoz hogy sokáig ellenálljon az időjárásnak majdnem ujj felület kellene
üregvédő viaszba kellene mártani .
( a kollegám sviftjének a küszöbje 18 évesen adta fel, belül a többi részeken még valami félig áttetsző fehér alapozó volt )MB 123 3.0d
-
pekmisi
újonc
Sziasztok ! " Régi " MERCIs vagyok , de csak most találtam rátok !!!
Volt pár '23 - om , most ' 124 mercim van , sok problémától szabadítottam meg az együtt töltött közel 6 év során , de most újfent feladta a leckét !!
Állítólag az adagolóm fosta el magát , de ha ez igaz akkor még mehet a motor tovább ???
Azt csinálja , hogy elindul , megy rendesen , egyszer csak leáll , majd indításkor indul , de olyan mintha egy henger menne , nagynehezen fölpörög ( egy - két perc ) aztán megy 5 - 10 km után ismétel !!!
Nézettem a szerelővel ( akkor éppen 3 henger ment ) azt mondta ADAGOLÓ CSERE !!! Nem tud valaki egy jó adagolót eladót ' 87 124 W 200 D ??????????
Nem kell ingyen , de egyszer már cseréltettem az adagolót , mert a tápszivattyú is elment , és annál is csak 3 henger ment !! Ennek 3 éve ( jó tudom bontott volt , de akkor is !!! Az akkor 60 000 .- volt meg két hét !!! ) azért az ember többet várna !! Nem vagyok már fiatal , padlógázos fajta , és olyan helyen lakunk vidéken , hogy az autó létfontosságú , vonathoz egyebekhez ( sajnos kemo - ra járok ) !!!
Gyömrőn lakunk , ha van is tipp , nem árt ha elérhető távolságban van !!!!
Köszönöm , hogy elolvastad !!!!!!!!!!! -
senior tag
válasz pekmisi #8808 üzenetére
pekmisi Nem vonom kétségbe a szerelők "szaktudását" de az én W124 200 D-mbe 867.000 km van és még a gyári adagoló van fent . Eddig soha semmi problémám nem volt - kivéve hogy egyszer nekem sem akart csak 30-at menni az autó ..... aztán egy szűrőcsere megoldotta a problémát.
A te esetedben én ellenőrizném:
1 - a szűrőt (1-2000 Ft és lehet hogy megoldotta a dolgot)
2 - a rendszer légmentességét a tanktól az adagolóig (csövek,bilincsek , illesztések,stb)
3 - a szűrők légmentes zárását. (a kollégám 2 adagolót cserélt le mire kiderült hogy az elő-szűrőtesten volt egy repedés és ott levegőt szívott)Egy adagolósnak az a "dolga" hogy kicseréltesse veled az adagolót mert neki az a jó üzlet
-------------------
Más:Tudna valaki egy eladó 240 D lendkereket ami kisteherben volt ?
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
#34633984
törölt tag
Sziasztok
Nem tudja valaki hogy mi lehet a baja a lámpámnak?
Első lámpákról van szó a hiba oka pedig az hogy amikor felkapcsolom helyzetjelzőre a lámpát akkor már világítanak az első ködlámpák pedig a kapcsoló nincsen kihúzva és amikor tovább kapcsolom tompítottra akkor is ugyan úgy égnek a lámpák, vagyis nem lehet őket lekapcsolni csak akkor ha a kapcsoló "0"-án van. Esetleg testhibája lenne? A lámpa csatlakozók már nem eredetiek mert valaki átforrasztotta őket és nincs a kábel végén a dugó csak rá vannak forrasztva a kábelek a lámpára. Esetleg ha valaki tudna nekem küldeni egy kapcsolási rajzot azt megköszönném
E-mail: agoston.gajdacsi@gmail.comRemélem érthetően írtam le
-
Batman2
őstag
No, pénteken elhoztam az autót a szervízből, meg volt a hátsó futómű felújítás is, illetve az elsőben is kellett szilentet cserélni, majd beállítani, mert kicsit már deformált volt.
Kapott a járgány új papucsokat is.
A hátsó futóműben a felfüggesztő szilentek mellett az egyik kerékcsapágyat is cserélni kellett.A futó tényleg nagyon jó, nagyon stabil, érzékenyen és finoman reagál minden úthibára, a kaszni csak átsiklik fölöttük, miközben a kerekek dolgoznak. A kormány remegés megszűnt.
De a futómű, vagy méginkább a hajtáslánc zaja nem hogy csökkent volna, hanem inkább nőtt összességében, bár az is megváltozott, ott is minden egyben van, lötyögés, kotyogás nem hallatszik, csak morgás, vagy morajlás.
Annyit mondott még a szerelő, hogy a kardáncsapágy gumija gyenge, érdemes lenne cserélni, a csapágyat benne nem tudom, hogy milyen, ez okozhat zajt, illetve ha már ez is kiesik, akkor marad a diffi.
Egyszerűen hiába fülelek, mert nem tudom megállapítani, honnan jön a zaj. Előttem, a bal első lábtér felől hallatszik a legjobban, mintha azzal lenne baj, de ha hátra fordítom a fejem, akkor is hallatszik, csak másképp.
Ha 100-nál kinyomom a kuplungot, hagyom a motort lepörögni és a járgányt szabadon futni, akkor ugyan jelentősen csökken a zaj, kiesik a motor és a kipufogó zaja, de akkor is marad a morajlás, ami még mindíg lehet a kardán is a diffi mellett, mivel az pörög olyankor is.A csapágyat már megrendeltem, alkalom adtán azt is cseréltetem, aztán meglátjuk.
Elég lelombozó, hogy egy csomót költök rá, mindent cseréltetek, amit kell, összességében mégsem lesz jobb a helyzet, csak kicsit.
Tegnap meg volt a műszakija is.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #8801 üzenetére
Műszaki 20, szerelés 20, alkatrész kb. 25 volt.
Kiváncsi lennék, hogy egy újabb, mai, pár éves járgányon mindez mennyibe kerülne, de gyanítom, hogy többszörösébe, és hiába pár éves, már cserére szorulna.
Nyáron volt szerencsém vezetni vagy 20km-t egy ford mondeo-t, ugyan remekül futott, de az első futóművéből úthibákon már enyhe kotyogás hallattszott, pedig 5-6 évesnél nem igen lehet több.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Sajnos ugyanez a tapasztalatom.
Két éve, a műszaki előtt tettem rendbe az alját, javítottam ki minden hibát és kentem le egységesen Body 930-as alvázvédővel, de a kerék által csapott vízsugár nyomában már lement a réteg és egy kis drótkefés simogatásra szépen jön le a maradék is.
Most is csak ezt tudom tenni, hogy ledörzsölöm a laza réteget, majd áttörlöm a felületet nitro hígítós ronggyal, aztán lefestem egy nitrós, német alapozó-zománc festékkel, majd újra lekenem alvázvédővel.
2 éve csak a javításoknál kentem a festékkel, meg a emelő szemeknél és ott még mindig megvan a festék, véd, hiába pereg az alvázvédő, nincs rohadás, másutt igen.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #8815 üzenetére
Mármint a műszakira gondolsz ?
Az 19.9xx Ft-ba került konkrétan.
Jobb mint régebben, mert akkor 22-24ezer volt és a környezetvédelmi ráadásul nem is volt benne !
Apropo, környezetvédelmi:
Mérték rendesen a részecske kibocsájtást, kicsit sokat mértek, igazolja a porlasztók rossz állapotát, pedig alapjáraton meleg motornál semmit sem látni, még felpörgetve sem terítette be a műhelyt, nem is látszott semmi !
Menet közben, gyorsításokkor azért szépet tud kormolni, ha odalépek neki, de egyáltalán nem kell vele szégyenkeznem a mai dízelek mellet sem, mert azok is bizony ám szépeket tudnak kormolni, egyesek pedig már mást is produkálnak.
Tény hogy lehetne jobb.
Fogyasztás stabil 7,3-7,5 nagy többségben országúton, 95 körüli tempóval, intenzív gyorsításokkal.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
-
Batman2
őstag
válasz pekmisi #8808 üzenetére
A leírásodat végig olvasva én is elsőre szűrő eltömődésre gondolnék, esetleg levegősödésre, de az szerintem nem okoz ilyet.
Nem tudom, a 24-esben van e tank szűrő, ha van, akkor javaslom megnézni, mert az simán tud ilyet okozni !A többit pedig egyszerű, és nem túl drága lecserélni, ha mostanában nem volt.
Jobbulást !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
#34633984
törölt tag
válasz Batman2 #8817 üzenetére
Az a baj hogy nemrég cseréltem és az úgymond újjal is ugyan ezt a hibát csinálja én arra gyanakszom hogy valami rossz helyre lett forrasztva a lámpánál és ezért kapcsol állandóan vagy esetleg még testhiba nem tudom
ezért lenne jó egy kapcsolási rajz vagy legalább egy olyan rajz hogy tudnám hogy melyik kábel mit kapcsol a lámpán -
senior tag
Batman2 - kerékcsapágy vagy difi-csapágy lesz az
Ha valaki igényel egy nagyon komoly , eredeti ZF "vasházas" ötsebességes váltót (a hosszabb áttételű verzió) akkor keressen meg privibe. Felszerelhető bármilyen benzines és dízel W115 , W116 , W123 , G és W126 I Gen kasznival rendelkező autóra.
[ Szerkesztve ]
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
Batman2
őstag
válasz #34633984 #8819 üzenetére
No várjál, mert valami nem világos !
Egyszer csak magától kezdte el ezt csinálni, hogy világít a köd a többivel együtt, vagy volt valami munka az elektromos rendszeren és utána ??Ha csakúgy magától, akkor csak a kapcsolóban keresném a hibát !
Ha javítás után, akkor biztosan elkötés van !
Ha jól értem, akkor kapcsolót cseréltél magad !
Előtte is ez volt a probléma, vagy más okból cseréltél ?Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
#34633984
törölt tag
válasz Batman2 #8821 üzenetére
Amikor már idekerült az autó akkor még nem világított a ködlámpa amivel nem is foglalkoztam és később kiderült hogy nem volt benne izzó és amikor beleraktam az izzókat utána kapcsoltam már akkor is világított a helyzetjelzőn kicseréltem a kapcsolót mert azt hittem hogy az a rossz de a probléma az új kapcsolóval ugyan az, szóval ezért gondolom én is hogy el van kötve.
-
t.zsolti
tag
válasz Batman2 #8816 üzenetére
nem ,hanem az autók kategóriájára gondolok
"Kiváncsi lennék, hogy egy újabb, mai, pár éves járgányon mindez mennyibe kerülne, de gyanítom, hogy többszörösébe, és hiába pár éves, már cserére szorulna."egy kis kategóriás Plpel corsa , alkatész árai , és egy nagy kat. pl : 7-es bmv,alkatrész árai közötti árdiferenciára gondoltam. A 123-as a mercik között E osztályos( nem kicsi ) de mivel még nem a tervezett avulás korszakában csinálták sokáig tarthat , kivéve ha nem kinai alkatrészből ujjítja fel az ember ( volt egy műsor: ki a leggyengébb láncszem, ha jól emlékszem, minden annyira tartós/üzembiztos amennyire a legszarabb alkatrésze )
MB 123 3.0d
-
senior tag
válasz t.zsolti #8824 üzenetére
Aztahétfánfütyülőrézangyalát mégmáma !
Végre meg van a megfelelő lendkerék és az eredeti rögzítő-csavarok is megjöttek.Mostmár csak egy olyan spéci pad kellene ahol kiegyensúlyozzák mert könnyítve lesz. Tud ilyet valaki ?
t.zsolti - mire van még szükséged ? Van kulisszám is , kuplungom , kardánom is és igény esetén fel is szerelem. (ezek nincsenek benne az árban)
Két verzióban kerülnek értékesítésre a váltók:
1- teljesen működőképes állapotban , de nem felújítva !
2- teljesen felújítva (új SKF csapágyak , szimeringek , tűgörgők és pakolások)4 váltóm van (amiből 3 lesz eladó mert egy megy az én gépembe) úgyhogy lehet jelentkezni .
[ Szerkesztve ]
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
Batman2
őstag
A motor tartó gumibakon vajon hogy lehet észre venni, hogy szar, mikor még nincsen szétszakadva, látszólag ép ?
Figyeltem továbbra a járgány hangját, ahogy felgyorsul 100 és a fölé, majd 120-nál kinyomtam a kuplungot és a motor lepörgése után figyeltem a zajokat.
Van futászaj több féle ism de úgy vettem észre, hogy a számomra előlről hallható erőteljes morajlás megszűnik a motor lepörgésével.
Olyan, mintha a bal oldali, az előttem levő gumibaknál a tartó már verődne !Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
senior tag
válasz t.zsolti #8829 üzenetére
Batman2 - Egyszerű. Ha érzéssel tolatsz vagy indulsz akkor nem remeg be a motor-váltó együttes még abban a pillanatban mielőtt teljesen kiengeded a kuplungot ? Ha igen , és furcsa vibrációt kelt akkor esélyes hogy elgyengültek a bakok
t.zsolti - Sokat dolgozom - éjjel nappal Nem vagyok koránkelő típus
[ Szerkesztve ]
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
geri0920
csendes tag
Üdv!
Megmértem az ABS jeladókat az első kerekekben. A baloldali keréknél a jelző nem mutatott semmit sem, még akkor sem miközben forgattam a kereket. A jobboldalinál pedig mutatott értéket. Szóval a baloldali ABS jeladót cserélnem kell. Vettem is bontottat, de előtte bemértem és egyezett a jobboldalival. Tegnap ki is akartam cserélni de egy kis gondom akadt. A jeladó az idők során szépen beépült/berohadt a helyére...
Ki nem tudtam cserélni, de annyit elértem hogy beletört a mágnes. Az idő megette.
Szóval a problémával tisztában vagyok. Most azt szeretném megtudni hogy ha valakinek valamilyen ötlete lenne hogy kiszedjem onnan a benne maradt darabot azt megköszönném.
Próbáltam fúrni, de mágnes és nem csinált semmit.
Köszönöm előre is az ötleteket!
Gergő. -
senior tag
válasz geri0920 #8833 üzenetére
geri0920 - veszel egy csavarkiszedő készletet , fúrsz egy kisebb lyukat a mágnesbe (ha nem akarja megadni magát , próbáld kisméretű vidiás ütvefúróval) , belehajtod a készletből a megfelelő tüskét és egy lehúzóval megpróbálod kivenni
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
senior tag
Üdv uraim !
Egy kis csemege:
Eladó egy Mercedes W124 Sperr-Diffi 3,23-as áttétellel.
Érdeklődni priviben.
[ Szerkesztve ]
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #8830 üzenetére
Szevasz
Igen, azt még márciusban rendbe rakták.
Félre volt kopva az egyik első féktárcsa + ütése is volt, természetesen a pofák is félre voltak kopva, azokat is cserélni kellett.
A tárcsák már vékonyabbak is voltak a kelleténél, így mindenképpen cserélni kellett, az ütéssel együtt pedig már szétrobbanás veszélyes volt.
Ennek ellenére túléltem vele szerencsémre két vészfékezést is.Igen, jó lenne helyben megpörgetni, hogy kvázi menet közben lehessen az autót körbejárni a futómű közelében lehessen lenni, amit normál menet közben lehetetlenség megtenni.
Ha van alacsony, strapabíró fa tuskód, akkor meg lehet tenni, azzal stabilan fel lehet támasztani az alját, hogy a kerék szabadon pörögjön, már csak az első kerekek lefékezése a gond.
Mondjuk igazából így sem kapunk tiszta képet a normál menet közbeni viselkedéséről, mivel a futómű nem úgy áll, mint normál esetben, a rugók kinyomják, ha csak nem ott tudjuk valahol megtámasztani.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Dyno padon sem veszélytelen a járgány felpörgetése, youtubon lehet látni olyan videot, ahol lemászik az autó a padról, mert nem jól rögzítették !
Egyszer szivesen megméretném a járgányt rendbe tett porlasztókkal, vajon mennyit tud az eredeti teljesítményhez képest !
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
De, ugrál az egész, ha csúsztatom a kuplungot !
Az érdekes az, hogy korábban is meg volt ez a baja, akkor feltételeztem is, hogy a váltó bak, illetve a kardán csapágy lehet a rossz és azok rázkódnak be.
Kicserélték mindkettőt 4 vagy 6 éve és szinte semmi sem változott, rángat azóta is.Legutóbbi motorfdelújításkor a kuplung tárcsát megnéztük Telekes Zsoltival, teljesen rendben volt, pedig gondoltam, hogy alkopott, annál is inkább, mert nyekergő hangot is hallatott csúsztatáskor.
Annyit találtunk csak, hogy olajos volt a tárcsa egy része.
Azt kiáztattuk oldószerben, majd kisütöttük belőle a levet hőlégfúvóval és azóta nincs nyekergés, csak a rázkódás van még mindíg.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
#00809728
törölt tag
Szasztok...
Vettem egy W169 A180CDI mercit 113.000km szervizkönyves.
Ha hideg ha meleg a moci akkor is szól egy nyekergő hang mikor a tengelykapcsoló pedált (kuplungot)
benyomos és felengedem.
Gondolom a kinyomócsapágy lesz az.Ha van valakinek tapasztalata kérem ossza meg.
Láttam,hogy nem 5ft egy ilyen cocc 40.000ft felett kezdődnek.[ Szerkesztve ]
-
kisbrekes100
tag
Sziasztok!
Mercedes Vito 112 CDI alkatrészek akinek kellenek írjon már privátban!
Nagyon olcsón adom... Írj rám, és mondom hogy van-e! -
senior tag
Batman2 - Ekkora igény van egy Dyno padra ? Mert akkor építek egyet a kertbe
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Anime filmek és sorozatok
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Peugeot, Citroën topik
- Óra topik
- Linux kezdőknek
- Adobe Photoshop
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...