- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
thotzoltan
tag
"Most a Iphone telefon és a Command kapcsolatával vívok:
Command 4NTG fejegység van az autómban,és ezt szeretném olyan módon összekapcsolni az Iphon 4 S telefonommal,hogy az betöltse a névjegyeket,kormányról lehessen telefonálni,ne kelljen a telefont nézegetni,hogy ki hív?..(Telefonálni tudok,a telefonszámot látom,illetve fel tudom venni,és le tudom rakni a hívást..ennyi..)
Mi módon oldható ez meg?
Két féle választ kaptam eddig,de miután feleslegesen nem szeretnék dolgokra pénzt kiadni,100 %-ra törekszem..
az egyik info szerint a fejegység SW-jét kellene frissíteni,és ez megoldja a gondokat..hiszen egy bluetooth egység már van....
a másik egy Sap modulról beszél,aminek az előkészítése a kesztyűtartóban van(és ha ezzel az iphont összekapcsolom,akkor az mintegy komfort telefon működik,és betölti a névjegyeket,illetve az SMS-ek kezelésére,olvasására is képes lesz..,..látszik is ,hogy használhatta az előző tulajdonos,hiszen a csatlakozón kopások vannak,illetve a telefonkönyve be volt töltve a komfort telefon névjegyzékébe..
"Üdv Hölgyek/Urak!
A változatosság kedvéért kicseréltem az iphone4S telefonomat 5s-re,és sajnos ismét ott tartok,ahonnan elindultam...a 4 s telefon cradle nem fogadja el kapcsolatnak az 5s-t..ötlet?[ Szerkesztve ]
-
Batman2
őstag
válasz Gebriel #9249 üzenetére
Szerintem egyáltalán nem ideális, gyári alap felszereltség kellett volna legyen az 5 fokozatú váltó, pontosan azért, mert ezek a motorok még elég szűk határok között működtek a legjobba hatásfokkal, legnagyobb nyomatékkal, így a minél több fokozatú sebesség (nyomaték) váltóval lehet minden tempóhoz a leg közelebb hozni az motor ideális tartományát.
Viszont ekkoriban még újdonság volt az 5 fokozatú váltó, így nyilván ezért nem általános.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz thotzoltan #9253 üzenetére
Passz, ilyen ketyerékkel nem élek.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
nagyúr
válasz thotzoltan #9253 üzenetére
Egy barátom úgy oldotta meg, hogy hanyagolta a mindennel inkompatibilis Apple termékeket és vett egy Galaxy S5-öt
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
senior tag
válasz Batman2 #9193 üzenetére
(#9193) Batman2 - Nem civakodok senkivel Nincs értelme . Van akit meg lehet győzni észérvekkel és vannak "mások" ...
Felül kell emelkedni ezeken a dolgokonKérdezted a 2,3-as Vito motort.
Ha ez segítség volna valakinek : ez egy négyhengeres motor amit a W124 blokkból fejlesztettek . A furata megegyezik a W124 200 D motoréval viszont a lökete hosszabb.
A blokk 80%-ban ugyanaz mint a W124 esetében. Értelemszerűen más dugattyúkkal,hajtókarokkal,adagolóval (a turbo-feltöltés miatt) és az olajrendszer is kicsit más.Tavaly sikerült beszerelnünk egy ilyen Vito 2,3 TurboDiesel motort egy W124 200 D-be. Könnyebb volt mint ahogy elsőre gondoltuk.
Kevesen tudják de a W124 és a 190-es Mercikből létezett gyárilag 2,3 L-es szívódízel. Ezeket elsősorban (vagy inkább kizárólag) az USA piacára exportálták.
KillHates + 1
[ Szerkesztve ]
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
oncsi
őstag
Nem. A W201-ben még a malomkerék kormány volt, majd módelfrissítés után kapta a kisebb (w124) kormányát. Ez egy (bocsi, de szerintem) teljesen típusidegen kormány, ami nem Mercedeshez méltó.
Vannak fa (félbőr) Mercedes kormányok, de az nem alap felszereltségű W201-esekhez készültek. Ez sem esztétikai , sem biztonsági szempontból csere érett. Mindamellett vannak (sajnos) szép számmal ilyenek.
Szerintem (aki nehezen viseli a nem gyári tuningot) sürgősen cserélném. De ugye ízléseken nem érdemes vitatkozniKinek csak kalapácsa van, mindent szögnek vél
-
Puma K
veterán
Köszi az infót!
Esetleg jó bontót tudnál mondani "ahol minden van"?
Sőt...
Érdekelne még karosszéria lakatos és alvázvédelemmel foglalkozó kontakt is.Keresgélek neten, de amiket találok azokról nem nagyon találok visszajelzést... olyan emberke kéne aki hogy is fejezzem ki legegyszerűbben... lelkiismeretesen dolgozik.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
nagyúr
"Esetleg jó bontót tudnál mondani "ahol minden van"?"
Hát, a szép állapotú karosszéria elemeket a bontók is arany árban mérik... Én oda jutottam, hogy a feleségen W210-eséhez vettünk egy garázsban tartott rohadás-mentes donort. Azonos színű, minimális javításokat igényel a történek, csak át kell pakolni az elemeket.
Mert nem elég megvenni a jó eséllyel szép elemet, azt le is kell fényezni. És horror árakon dolgoznak a fényezők...
Persze az elemeken kívül még kimentek kismillió szir-sz@rt is; fűtéskapcsoló mágneseket, ablakemelőket (W210 mumusa) klímakapcsolót, a szép állapotú fényszórókat, stb.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Puma K
veterán
válasz KillHates #9262 üzenetére
Most nézem az első találat alapján amit kodobott a Google "autó fényezés ár" címszó alatt ha csak a sárvédőket (első-hátsó mind a két oldal) meg az ajtókat (jobb első és hátsó) fényeztettem le akkor 22% kedvezménnyel 200k Ft.
Az a gond, hogy nincs garázsom... ahol meg most áll ismerősék lakóparkjában ott max 1 hónapig lehet utána az utcánkban kell parkoltatni vagy a környéken.
Köszönöm az infókat!
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
nagyúr
Hát igen... És ebben a lakatolás, javítás nincsen benne.
Reggel óta gittelek, csiszolok, alapozok.
Estére mehet a padlásra száradni a két első sárvédő.
Most pihenésképpen átépítem az állófűtést!Apropó,lesz eladó fűtés-rásegítésem (kézzel vagy automatikusan is kapcsolhatós, Merci vízközbe köthetős) Webasto.
Sajnos csak dízel Mercikbe jó, viszont némi kézügyességgel bebütykölhető az összes vasba. Csak gázolaj kell neki a tankból (elég leágaztatni) és a vízkörbe bekötni (párhuzamosan) ha nincsen külső hőmérő a kocsidban akkor kézzel is kapcsolhatod,vagy a 14-es gombára kell kötni (az figyeli a hűtővíz hőmérsékletét)Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
oncsi
őstag
válasz KillHates #9264 üzenetére
Ha CDI-böl való (w210) előmelegitős fűtésed van, az kis ráforditással átalakítható álló fűtéssé. Egy prógramóra (15e), egy kábelköteg, 3 biztositék, meg egy kisegitő vizpumpa kell. Meg ha gyáriasan akarod, akkor űzemagyag csövek. Már pár éve játszottam evvel én is. Nagyon hasznos extra. CDI-be színte nélkülözhetetlen. Bár az enyém benzines.
Ja, most látom a képet, azon van vizpumpa is. Álltalában Mercedeseknél még azokon is elő van készítve a helye, ahol eredetileg nincs benne.
[ Szerkesztve ]
Kinek csak kalapácsa van, mindent szögnek vél
-
oncsi
őstag
123-124-hez sajnos egyre kevesebb alkatrész van bontva. Ürőmi bontó jó, árak kb jók (közepesek). Vecsési bóntó nem a legolcsóbb, de van pár szép 124 bontva. 123-már ott nem nagyon van. Útángyártott karosszéria elemekkel mindig baj van. Azt inkább ne. 202-höz van minden csepelen (abban ami már majdnem az m0-nál van) 140-hez is van színte minden Ámonéknál újpesten de az nem ólcsó műfaj. [link]
Amit leírtál fényező árat, az kb reális, sőt inkább 250 a legtöbb helyen. De van Csömörön egy NAGYON profi szerelő, (CSS) meg egy jó fényező is, akit mernék ajánlani. (Hőkamrás) Csak mindkettő várólistás. (Nem véletlenül)Kinek csak kalapácsa van, mindent szögnek vél
-
oncsi
őstag
W201-hez kb. mint a 124-hez. Ismerek olyan 201-es tulajt (kettőt is) akinek van donor osztrák színte karcmentes donor autója. Az egyiket biztosan tudom, hogy 1000 € alatt vette, és gyönyörű állapotú. De menj ki a MBCC találkozóira, és sok okos ötletet kaphatsz. Minden hónap utólsó szombatján vannak, időjárás függően a Lurdy-ban, vagy az Arénában. Szívesen látumk minden Csillagost (meg az azt kedvelőket)
[link]Kinek csak kalapácsa van, mindent szögnek vél
-
cyber75
tag
Igen csömörön Sanyi bátyám igazi profi. Csak ő jöhet számításba,ha a mercit kell szerelni. A fényező is ott van, csak ha jól tudom,sajna az ő műhelye égett le nem rég. Ha jók az infóaim persze. A szerelő tuti váró lista van,épp azért,mert jó szaki jó áron.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
Puma K
veterán
Helló!
Lerobbantam M7 budaörs és budapest között... Nem idnítózik...
Próbáltam betolni de nem jön össze...
Valaki van a környéken és tudna segíteni?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz KillHates #9272 üzenetére
Köszönöm szépen, de szerencsére volt kollégám otthon volt Budaörsön és ki is tudott jönni 15 percen belül.
Menet közben elment az áram ami úgy jelentkezett, hogy elment a rádió, világítás (még szerencse hogy sütött a nap hétágra) és az elektromos ablakokat sem tudtam lehúzni.
Leesett a fordulat és akkor történt mindez.
Egy STOP táblához értem és akkor ment el az áram, majd mikor már megint haladtam kis idő múlva visszajött az áram aztán közben rámentem az autópályára. Haladok ránézek a fordulatszámmérőre pont leesik és azonnal elment megint az áram pár másodperc múlva meg elkezdett rázni mindezt 130-nál.
Elkezdtem lassítani és félreálltam a leállósávba.Mindent lekapcsoltam, majd próbáltam kis idő múlva indítani... semmi nem forgatta meg, de még csak elkezdeni sem tudta. Felnyitottam a motorháztetőt és elkezdtem nézelődni meg szaglászni, de nem találtam semmit. Akkunál a kábeleket megnéztem és ott is minden oké volt.
Az út szélén próbáltam segítséget kérni de senki nem állt meg... aztán elkezdtem telefonálni... majd a volt kollégám segített.
Srác volt autós újságíró és kérdi mi a baj... elkezdtem neki mondani és szerinte akku meg akiket hívtam hogy mi lehet a gond ők is az akkut mondták vagy a gyújtást esetleg gyertyák, de szerintem akku lesz a ludas.Végül srác betolt és beindult az autó.
Haza jöttem majd mikor a kapunál megálltam, hogy kinyissam azt megint leállt... aztán betoltam 3 emberrel akiket az utcán láttam meg és látták mi a gondom.
A 2 héten belül valamikor (addig úgy sem nagyon fogom használni az autót) elvisszük a Kárpát utcai Merci szervizbe egy full diagnosztikára.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
nagyúr
Én inkább feszszabályzóra gyanakodnék, mert ha az akku rossz, attól még kellene mennie a kocsinak.
A generátor termel elég kakaót ahhoz, hogy ellássa a motort árammal és még az akkut is feltöltse.Szerintem nem megfelelő az akkud töltése vagy csak időszakos és jobbára akkuról ment a kocsid.
A Bosch generátorokban a generátor fenekén van a feszültség szabályzó híd. Szigetszentmiklóson van egy aranykezű mester aki elég olcsón gyári állapotra újítja fel az generátorokat.
A sláger modellekhez van beadom a rosszat és kapok egy javítottat megoldás is.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
oncsi
őstag
Ebben az autóban még nincs diagnosztikai lehetőség. Kárpátban majd kiszámlázzák a "diagot", megnézik az akut, töltést, és vagyonért akarják majd javitani. Inkább egy autóvillamosságishoz vidd. De te is egyszerűen kimérheted a töltést egy síma multiméterrel. Söt, még anélkül is. Jár a motor, és bekapcsolod a világitást. Belső világitást is felkapcsolod, és gázadásra ha nő a fényerő akkor tölt a generátor. ettől még lehet kevés, de kiindulásnak jó. Majd (a töltés után) a testkábelt nézd meg. Korosabb 201-nél (meg bármi hasonló korunál) gyakori gond forrása.
A stoptáblás fékezés, a pálya rezgése is kontakthiba szerű meghibásodásra utal. 87-es autónál a legvalószínübb a korrozió okozta csati bántalmak. Halgass Killhatesre, és hagyd a kárpátot a maguk fölényességében.
[ Szerkesztve ]
Kinek csak kalapácsa van, mindent szögnek vél
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Puma K
veterán
válasz KillHates #9277 üzenetére
A diagnosztikát arra értettem, hogy bevisszük a Pappashoz és nézzenek át rajta mindent aztán írnak egy listát mit kell cserélni és adnak egy árajánlatot is mellé.
Aztán ezzel a listával elkezdjük járni a bontókat és beszerezzük az alkatrészeket.
Szerelni szerelgettem már anyum barátjával akinek 190 D-je van, szóval menni fog a dolog ha ketten állunk neki.Tapasztalat van, én meg tanulok tőle.
(bár szerencsére ahogy írjátok neten vannak segítő emberek és leírások mit-hogyan)Az akku amúgy is cserélve lesz (kisebb a fizikai mérete mint kéne, hogy legyen de nem mozog), csak a szokásos használt autó vásárlása esetén cserélendő alkatrészeket, olajokat és egyebeket még nem cseréltük (sokat dolgozom).
A diagnosztikát arra értettem, hogy átnézik az autót és írnak egy komplett listát mit kellene cserélni az autón.
A kimérést majd megnézzük.
Köszönöm nektek a segítséget!
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Batman2
őstag
Önmagában az akku nem lehet problémás, mert ahogy már más is mondta, egy benzines autó is megy akku nélkül, miután már beindították és rendben működik a generátora !
Kontakt hibának tűnik a dolog, de valahol a főkábelben.
Ha tisztán, vagy szinte csak akkuról megy már a rendszer, mert a generátor hibás, akkor előfordulhat szerintem ez a helyzet, hogy a motor egyszer csak leáll, mert már annyira alacsony az akku feszültsége, hogy nem alakul ki szikra a gyertyákon.
Ez viszont nem magyarázza az összes fogyasztó áramhiányát !Ha van netán valami védő elektronika az autóban, esetleg az tilthat le túl alacsony akku feszültségnél, pl. lekapcsol egy relét, ami megszakítja a főkábelt, akkor fennállhat az általad tapasztalt jelenség, de ez csak feltételezés, nem tudom, van e ilyen elektronika autókban.
Ezen túl már csak kontakt hiba marad, pl. lötyögő csavarkötés, elrohadt érintkezés.
A helyedben végig követném mindkét főkábelt az akkutól a vázig, illetve az indító motorig, generátorig.
És végig követném az utastérbe bevezető főkábelt is, mert ha az kontakt hibás, akkor "elsötétül" minden és indítózni sem lehet, mert a gyújtáskapcsoló sem tud áramot adni az indítómotor mágneskapcsolójának !Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
oncsi
őstag
válasz Batman2 #9283 üzenetére
Nincs. A 124-es 1993 és 1995 közötti tecnikájára épül. 1996-tól CAN buszos, meg onnantól kapta a 210-es alkatrészeit. Annyira, hogy rengeteg 210-es cikkszámú kütyű van benne. De nincs fedélzeti kompjutere (a motorvezérlő is csereszabatos a 124-es infrakulcsosokkal) Az enyémben van már 210-es óracsoport ami nevezhető "fedélzeti kompjuternek" de az is csak annyiban, hogy kiírja a hibaüzeneteket, meg digitális számlálója van. Igazából szerkezetileg mint futómű, kormánymű, motor nagyon 124-re hasonlít. Már legalábbis a 96 előttiek, mert azután nagyot esett a mínőség.
Persze a 123-hoz képest valóban bonyolultabb szerkezet, de még az otthon javítható kategória. Kívéve az üveg tolótetőt, mert azt pár éve már állitgatomKinek csak kalapácsa van, mindent szögnek vél
-
Gebriel
veterán
Alapjáraton 800-900 a fordulatom de indulás után már nem esik vissza 1000 alá.. 1200-1400 körül van.
Mit tudok vele csinálni, hogy jó legyen? -
tailor13
csendes tag
válasz Batman2 #9246 üzenetére
Nem, úgy emlékszem, a furata nagyobb talán... De ez nem biztos, mivel a Mercedes ebben a széria Diesel motorban már egységesített dugattyúkat használt, kinézem belőlük, hogy a ravasz németek a löketet növelték.
Ennek a motornak a szívó verziója van 78 LE-vel a 208D T1-es buszokban is.
'82 240D
-
Balazs831
csendes tag
Sziasztok!
Találtam egy szép 124 - est, ami felkeltette az érdeklődésemet.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/e_200/mercedes-benz_e_200_t_124-8368937
Ha jól tudom, ez már a 16V - s motorral szerelt változat. Érdekelne, hogy mennyire megbízható ez a benzinmotor? Mi az, amire egy 124 - es vásárlása esetén feltétlen kell figyelnem? -
cyber75
tag
Szép napot uraim.
Két dologban kérnék segítséget.
1-w124 300D- sibeda bowden és vezető sínt keresnék. Csak jó állapotban lévő érdekelne. Az enyém szétt nyílt,és a bowden burkolatát is szét vágta. Ha esetleg valakinek van,és eladó esetleg tud segíteni a cserében is.
2: A kocsi váltás közben ránt, amikor a kuplungot felengedem. De csak néha és menet közben indulásnál nem. 5-ős manuális váltó. Tavaly cserélve kardánfelfüggesztő csapágy. Idén diffi és diffi szillentek. Valaki valami ötlet??
Előre is köszönöm.
Szép hétvégét.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz t.zsolti #9294 üzenetére
A diffi zúg egy picit,de az már régen. Hardy tárcsa 1-éve cserélve. A kerekek megemelve,nincs hang. És csak néha csinálja váltás közben. Olyan mintha néha hamarabb venném le a lábam a kuplungról.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
Puma K
veterán
Hali!
Eddig autó bontókat kérdezgettem most jön a többi...
Legyetek kedvesek és mondjatok nekem általatok javasolt:
-karosszérialakatos emberkét-céget
-autóvillamosságis emberkét-céget
-fényező emberkét-cégetHa Pest megyén belül lenne mindegyik az lenne a legjobb!
De ha ismertek olyat aki az ország más területén lakik, szépen dolgozik és jó áron azt is írjátok bátran!Az autó kapott egy új akkut és most a rádió fényei, a belső világítás és az ABS hibát jelző sárga visszajelző enyhén vibrál-villog. Nem feltűnő csak ha nézi az ember akkor látja hogy valami nem oké.
Meg ma mielőtt mentem volna letenni az autót, balra indexelve felgyorsult az indexelés pár másodpercre majd vissza állt normális tempóba a kattogás-villogás.Üdv
Puma"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
nagyúr
Úgy néz ki holnap gazdája leszek egy E 270 T CDI-nek. Alap classic modell, de nem is vágyom puccra.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz cyber75 #9298 üzenetére
Nab@sszameg! Ma elmentem a kereskedésbe (persze leegyeztettem telefonon, mert vidéki vagyok) és az orrom előtt foglalózták le. Hogy ezek az autónepperek is mind egy takonygerincű mocskok! Remélem a gyereke gyógyszerére költi majd. Úgyhogy lecsúsztam a jó kis autó vásárlásáról
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
csillagwagen
csendes tag
190-es merci: diesel motorból 2.9es tdi motorral nem gyártották ( 312-es sprinter 5 hengeres 2.9 tdi motorját akarom beletenni a mosatni 2.0 orál D helyett. igen ám most ugrik a kis majom a nagy vízbe, hogyan lehet ezt legalizálni, ha lehet egyáltalán, valaki ilyet- csinált-e már vagy ehhez hasonlót, azért esett erre a motorra a választásom mert 2.5 td blokkot sehol se találok hiába keresek, valaki segítsen