- A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Honor 90 - modellalkat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
ph Félmillió forintba kerül az LG új, 240 Hz-es gamer monitora. Megnéztük, mit tud!
Új hozzászólás Aktív témák
-
johndeegwed
tag
Hello mindenki van 1 mercedes e 220 cdi w210 es tiptronic váltos a tolatásnál nemigazán van benne erő
(erőlködve megy mintha félig le lenne nyomva a lábfék(Kézifék).
Akitöl vásároltam azt ondta hogy rángat is de én eddig nem vettem észre.
Mi lehet a probléma és mennyibe kerülhet a javítása???
Ez az első autómata váltos kocsim
És még lenne 1 kérdésem még pedig hogy hogyan cseélhetném ki gyári autósrádiót ugy hogy tudjam kezelni a hangot a multi kormányrol ?????? -
ördög 124
csendes tag
Üdv mindenkinek. Segitségre lenne szükségem.Hengerfejet venném le a dieselemröl, de a vezérmülánc vezetöcsuszka csapja meggátol ebben.Probáltam kihuzatni de csak 6-os menet van benne félek hogy kiszakad. Meg azt sem tudom hogy csavarni kell vagy csak simán kihuzatni. Megköszönök minden hozzászolást.
w124 200D
-
johndeegwed
tag
Szerinte máshol próbálkozz ha választ akarsz kapni.
Én is már rég óta fel tettem kérdésem és még most sem jött válasz. -
Batman2
őstag
válasz johndeegwed #8005 üzenetére
Sajnos a Te járgányodhoz nem értünk, ezért nem válaszolunk.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
#34633984
törölt tag
Sziasztok!
Az nekem a problémám hogy az adagolóm nem ott nyom ahol kéne neki vagyis nem 26-27 fokon hanem teljesen máshol pl 10fok, 5fok. Pedig az adagoló a jeléhez van állítva és a főtengely is 26-27 fokon van.
Nem tud valaki valami egyszerű trükköt amivel pik-pakk belehet rakni? -
Asterix71
csendes tag
Sziasztok!Olvasgattam a hozzászólásokat de ilyen gonddal,mint nekem van nem találkoztam.
123 300D mercit vettem 1 éve.November elején behalt az önindítóm amit Decemberben tudtam kicserélni egy felújítottra.Addig nem használtam a vasat mert nem volt kedvem tologatni.(Ugye nem talicska?)Miután megvolt a csere azóta nem akar elindulni a vas csak nagyon haloványan lassan teker az önindítóm. Akksit töltöttem párszor mert azt hittem lemerült (2 hónap állás után), de semmi hatása nem volt.Izzítógyertya cserélve porlaszók jók de semmi röffenés.Nekem az a tippem hogy az aksim totálkáros lett. Esetleg valakinek van valami ötlete ami nekem nem jutott eszembe?Előre is köszi a segítséget. -
#34633984
törölt tag
válasz Asterix71 #8013 üzenetére
Szia
Nekem is ez volt nemrégen.
Nézegesd körbe az önindítón a csavarokat nincs-e valamelyik meglazulva, vagy ha sokáig tekerteted az önindítót valamelyik csavar nem izzik-e fel vörös izzásra. Nekem az volt a problémám, és miután meghúztam sokkal jobban erősebben tekert az önindító, egy próbát megér. -
t.zsolti
tag
válasz Asterix71 #8013 üzenetére
méresd meg az aksi kapacitását, én ezt tettem egy akus boltban , a 720A indítóáram lecsökkent 560-ra nyögve forgott, hidegbe ( -10 ) meg nem indult.
de azért ellenőrizd az akusarukat , ha réz akkor vedd le drótkefézd meg kend be póluszsírral ,a tőkéket is drótkefe,
a saru csatlakozása a kábelhez, ha ólom a saru ellenőrizd nem -e olvadt ki , vagy lógósodott meg,
esetleg ezek után is szar akkor megkérsz valakit akinek van a kocsijában hasonlóan nagy aku , bikakábellel rápróbálni,
megvan a test kábel a motor és a kaszni között?? ellenőrizd a kontaktot.
ha ezek után sem megy felmerül az önindító mégse olyan felujjítottMB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
válasz #34633984 #8012 üzenetére
kell lenni rajta ilyen jelölésnek , mondjuk ÉN a jobb oldalra emlékszem.
csak berakásnál könnyen bemegy úgy is , hogy 10-12 foknál többet nem tudsz állítani , meg gyakorlatilag bárhogy össze lehet rakni .és a motorblokk oldalára rákarcolt jel csak ( összejelölés ) csak akkor használható ha sikerül ugyanoda visszarakni az adagolót ( mert egy racnival odább már nem jó mert nem állítható be a 24-26 fok )MB 123 3.0d
-
Asterix71
csendes tag
válasz t.zsolti #8015 üzenetére
Szétszedtem az önindítót és el vagyok keseredve mint állat.A szénkefék az állórészen kissé kopottak de jók.Amik a lapkához vannak rögzítve na azok úgy láttam hogy teljesen elengedte őket a forrasztás.Lötyög az egész így vagy van kontakt vagy nincs sztem.Ráadásul tele volt valami porral az egész önindító.
Tartom valószínűnek hogy nem úszom meg felújítás nélkül,bár felújítottként vettem.Azthiszem a jövőhéten viszem szén kefe cserére.Köszi a tippeket neked is.Hálám üldözni fog benneteket. -
Batman2
őstag
Elindult a motorom szétszedése és hiba feltárásaT.zsolti barátunk jóvoltából !
Most van a motorban 25ezer kilóméter.
Eddigi infók, hogy a hengerfal semmit sem kopott a 2000km -es szétszedése óta, ugyanolyan jól látható rajta a hónolás nyoma.A dugyattyú oldala viszont még erősebben meg van kopva, mint volt.
Nem a szoknya alja, hanem közvetlen az olajlehúzó gyűrű alatti szakasz, a szoknya alja csak éppenhogy.
Ugyanilyen volt a régi dugója is, csak x ezer kilóméter után.
Erről nincs igazán tippünk sem, hogy mitől van, talán hőtágulási problémák lehetnek, a dugattyú jobban tágulhat melegre, mint maga a furat (mivel gondolom, az is tágul kicsit).Viszont meglepődve vettük észre, hogy nem alapméretesre csinálták a blokkot a gépműhelyben a felújításkor, hanem első javítóméretesre (87,5mm) !
Erről halvány fogalmunk sincsen, hogy miért csinálták így, mikor persely csere volt, nem csak felfúrás ?A gyűrűk hézaga 0,4mm, ami kicsit soknak tűnik, lehet itt vész el a kompresszió.
Vettem egy garnitura új gyűrűt, gondolván, hogy azzal már biztosan rendben lesz a hézag, de a furatba belepróbálva azzal is ugyenekkora a hézag, holott mérés alapján nem tűnik úgy, hogy elfúrták volna.
Így mást nem tehetek, szerzek bele 2. javítóméretes gyűrűt és annak a végét szabjuk bele, amennyiben az már túl szoros lenne.A hengerfejet is átvizsgálta, rendbe rakta, az üléseket újra összecsiszolta a szelepekkel, bár nem látszott egyiken sem durva eltérés, csak pici berágódások az ülés felszínén.
Viszont utánanéztünk a szelepforgató mechanizmusnak és kicserélésre kerültek, mivel már teljesen szét voltak esve belül.
A benne levő golyók a sok év alatt szögletesre koptak, így nyilván az egész mecahnizmus funkció képtelen volt, nem forgatott, pedig biztosan nem véletlenül tették bele. Nerm hiszem, hogy sűrűn cserélnék ezt az alkatrészt felújítsákor a műhelyek !
Ugyan nem volt olcsó, de kapott a fej új forgatókat.A dugattyúk egyelőre maradnak a régiek, ha a gyűrű hézagot sikerül beállítani másik gyűrűvel, akkor összerakásra kerül a motor és reménykedek benne, hogy mostmár normális lesz a kompresszió és a hideg járása is !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Mintcar !
Neked hogyan néztek ki a régi dugóid, mennyire volt megkopva az oldaluk és főképpen hol ?
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Újabb infók vannak a motorommal kapcsolatban:
Kiszedésre került a többi dugó is, és hasnoló mintázabtan mindegyik esetében igen közel vannak egymáshoz a gyűrű hézagok, nem pedig az ideális, legtávolabbi állásban !
Ez is bizonyára nyomásveszteséget okoz, de hogy mennyit, azt nem tudom.A mintázatukból ítélve kevésbé tartom valószínünek, hogy elforogtak volna, sokkal inkább így lett összerakva eredetileg a motor, annál is inkább, mivel kezdettől fogva rosszul jár, füstös hidegen és alacsony a sűrítési végnyomása.
Ha mégis maguktól álltak így be, egyformán, akkor nem tudom, hogy mi okozza ezt, a hónolása szerintem rendben van, nem egy irányból, hanem egymásra lapos szögben két irányból vannak barázdák a hengerfalon, tehát nem vezetik szerintem el a gyűrűket.
Mindenesetre megy belle a nagyobb gyűrű, hogy a hézag kisebb legyen, persze az ideális távolságra állítva a hézagot, aztán reménykedek, hogy végre minden rendben lesz !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
Hali! Kellenének pontos méretek. Furatok pontos mérete, minimum 3 szinten, minimum 3 pontos mikrometerrel. Dugó alsó holtpont, felső holtpont kb a futár közepe. Dugattyut is mérni kellene. És megtudni hogy milyen gyártmány. Ha azok a dugók csapszeg magasságban van megkopva akkor lehet hogy picit szűkre vették a furatokat, vagy szimpla szarok azok a dugók. Tehát milyen dugó és milyen méretek.
-
Templomegere
senior tag
A honolasnak magának a látványa nem jelent semmit.....gyűrűhézag nem olyan veszes de van. De az mindig van. Gyűrűk összefordulasa nem jó, de ha minden jól működik akkor azok a gyűrűk mocorognak. Ha nincsenek letapadva akkor nagy baj nem lehet. Több dolog együttes hatása mint ami nálad lehet sem okozna ilyen hibát.
[ Szerkesztve ]
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #8025 üzenetére
Szevasz
Pontos infókat Telekes Zsolti tud Neked mondani, ő dolgozik rajta.
Próbálta mind a furatot, mind a dugót mérni.
A furatot csak legfelül mérte, a dugót három helyen is.
A furat felül, megfelelőnek tűni, vagy egy lehelletnyilvel nagyobb, de semmiképpen sem kisebb, mint 87,5mm (1. javítóméret).
A dugóba felül bele van ütve a 87,5mm és asszem egy KS jelzés, ami talán Kolbeschmidt lehet, bár annak idején a gépműhelyes fickó nekem Lengyel - Horse Power cuccokat emlegetett, hogy az lesz bele téve, de ez biztosan nem az !
A szoknya legalja az majdnem megvan 87,5, a közepe az is hasonló lehet, a teteje viszont talán még a 87-et sem éri el, hasonlóan a régi dugóhoz, bár kicsit mintha annál arányaiban nagyobb lenne.
Igazán nem sikerül eldönteni, hogy szorulhat e a dugó a furatban, vagy lötyöghet és azért van kopás.
Hidegen biztos, hogy könnyen megy bele, melegen pedig ki tudja, hol milyen hőtágulás lesz !
A szoknya alja kevésbé kopott, csak nehény erősebb szántás van rajta, a gyürük alatt, a szoknya oldalán viszont erős kopás van, a rajta levő valamilyen fekete bevonat már teljesen lekopott. A dugó, gyűrűk feletti oldalsó felülete csak kissé, van megkopva, a szoknya aljához hasonlóan csak kevés nagyobb szántás van rajta. A szoknya teljesen szimmetrikusan van megkopva mindkét oldalt és a csapszeg felöl egyik oldalon sem látszik semmi kopás.
A gyűrűk, a gyűrű horony, a dugattyú felszíne egyáltalán nem kokszos, a gyűrűk teljesen szabadon tudnak mozogni.
A rajta levő gyűrűk hézaga a furatba illesztve 0,4mm, a vett, vedi új, 1. javtóméretes, Mahle gyűrűket belepróbálva a furatba pontosan ugyanúgy 0,4mm-es volt a hézag, ezek alapján elég gyanús, hogy lehelletnyivel nagyobbra fúrták a hengert, mint kellett volna !
Ezért visszacseréltem ezeket a gyűrűket 2. javítómérets gyűrűkre, amik most asszem Goetze márkájúak, hogy csökkenteni tudjuk a gyűrű hézagot.Ami most derült ki, mikor ki lett véve az össze dugó, hogy kissé össze vannak forogva a gyűrűk, vagy eleve így tették fel őket anno (lsd. fotó):
Apropo, mi a véleményed a Schöttle gyűrűkről ?
Állítólag ez a gyári beszállítója több európai autógyárnak is, köztük a Mercedesnek is.
Az oldalukon a régebbi dízelekhez krómos gyűrűt javasolnak, aminek a felülete könnyebben csúszik a furatban így kisebb a hőtermelés és az üzemanyag fogyasztás, nagyon kopás álló a gyűrű, így lassan kopik el, és nagyon rugalmas, mivel valami acél ötvözet, szemben a régi gyártású vas gyűrűkkel, ami miatt jobban fekszik fel a hengerfalra és jobban tömít.A régi dugón egészen fényes felszínű gyűrűk vannak, feltételezem, hogy azok is valami krómos gyűrűk lehetnek, az biztos, hogy max. sebességben többet tudott a járgány velük, mint felújítás óta, igaz, szó szerint tükör sima volt már a hengerfal is.
A régi dugót megnézve az a gyűrű alatt közvetlen csak kevéssé volt megkopva, az inkább a szoknya alján kopott meg erősebben, nem úgy mint a mostani, ebben a dugóban semmi jelzés, sem méret, sem márka.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #8026 üzenetére
A henger hónolása így néz ki, ha esetleg ez mutat számodra valamit:
A régi dugó gyűrűi pedig így néznek ki:
A felülete mindenhol teljesen fényes, és igazán, szemmel látható kopást nincsen rajta.
Apropo, Te milyen gyűrű osztást szoktál használni 60 lovas 200D-hez ?
Ebben 3+2+4.es osztás van és a régi is az, de a boltban a katalógus ehhez a motorhoz 2+2+4-es gyűrű osztást hozott !
Ha tényéeg az való hozzá és azzal érvényesek a megadott paraméterek (60ló, 113Nm, 135km/o-ra végsebesség), akkor gondolom, hogy a vastagabb kompresszió gyűrűvel valamivel gyengébbek lesznek ezek a paraméterek, mivel nagyobb lesz a surlódás.Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
Üdv , van nekem egy ezer éves mahle katalógusom abban meg tudom mézni milyen gyűrű is való a motorba , de elő kell keresnem . Ha valamit javasolhatnék az az hogy ne túlméretes gyűrűket vegyél hanem a blokkot perselyeztesd újra . Attól hogy a gyűrű passzolni fog a dugó még nem . Ezeket a merci motorokat igen kicsi illesztéssel tervezték , meglepően kicsivel . Szóval 4 új persely , majd valami értelmes műhelyben rendes méretre fúrni . Ha "csak" a gyűrűket fogod kicserélni semmi nem fog változni , ebben biztos lehetsz .
Én csak mahle cuccot vennék bele , mást nem . Teljesen felesleges minden féle szarságot kitalálni , ilyen meg olyan gyűrű ilyen meg olyan ötvözet ....lószart ...... Anno az 1960-as években amit kitaláltak a mercedes mérnökök én úgy gondolom őket igazolta , simán elmennek 500e km ezek a motorok minden féle probléma nélkül ...... mi ez ha nem jó?
-
Templomegere
senior tag
válasz Batman2 #8027 üzenetére
W123-as dugót szinte lehetetlen megmérni ........ eléggé cifrán van kitalálva , tudod mérni de szinte mindegyik mérés más eredményt hoz A furat mérés fontosabb lenne mint a dugó , és ne tizedesig mérjél .......... minimum 3 ponton mérni . Lengyel dugók nekem is kerültek anno a motorba , kb fél évig voltak bent , kivágtam őket .... füst , olajevés stb .
Utána került bele mahle -
Batman2
őstag
válasz Templomegere #8029 üzenetére
Szevasz
Akkor légy szíves keresdd már elő, már csak kiváncsiságból, hogy melyik is lenne bele való !
Most biztos, hogy nem fogom újra perselyeztetni, egy rakás pénzem van már benne ebben a motorban, nincsen már keretem rá.
Egyelőre így összerakjuk, aztán kiderül, hogy fog járni.Nem akarnék okoskodni, Neked van gyakorlati tapasztalatod, csak egy gondolat volt a Schöttle, mivel úgy hallottuk, hogy az a gyári beszállító.
A Mahle gyűrűkre viszont azt hallottuk, hogy nagyon puha anyag, 50ezer km alatt már el is kopik !
Szerinted ?Jelenleg nem volt választásom, az kerül bele, amit tudtak nekem adni.
Az tény, hogy egy rendszeresen karbantartott motor (rendszeres olajcsere) elment állítólag akár 500ezret is felújítás nélkül, sőt talán még az 1 milliót is volt amelyik megérte.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Snooker
senior tag
Szerintetek melyik a legszebb Mercedes ami valaha készült?
Szerintem az R230-as SL, facelift-es
Egyébként még nem írtam ebbe a topikba és nincs is Mercedesem, de nagy rajongója vagyok a márkának -
Batman2
őstag
válasz Templomegere #8032 üzenetére
Értem, köszi.
A gyűrű osztást, illetve a különféle w123 200D-be való dugókat légyszi szedd már majd elő és írd le ide, hogy mindannyian okosodjunk, melyik évjáratú (79 előtt, utánű) és típusú (615.940, stb.) motorhoz melyik való, melyikkel (melyekkel) szerelték ??
Köszi előre is !
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Snooker #8033 üzenetére
Nekem legjobban a w124-es és a korai E széria (kerek lámpa előtti) tetszik a legjobban formára (pl. metál-meggypiros színben), de a w123 is nagyon szép tud lenni szögletes lámpával és pl. egy acélkék, vagy égszinkék-metál színben.
A kupék tetszenek még, mind w123, mind w124-ben.
De a kombi is igen jól nézki a w124, vagy korai E-ben, és a w123-sem rossz formára, csak a hátsó lámpa kialakítása puritán kicsit, elmarad a szép nagy, jellegzetes, csíkos merci felület.De ezek közül bármelyik tud tetszeni, ha újszerű, szépen fényezett külsővel rendelkezik !!!
A korábbi modellek, a w116-tól eltekintve túl régisek már számomra, az újabb modellek pedig már túl jellegetelenek, vagy a formájuk nem tetszik számomra.
A w126-os tetszik még nagyon, gyönyörű, tekintélyt parancsoló a mérete, és szép a formája, épp a régies és az újszerű között van, a w116-os ehhez hasonló, csak laposabb ás picit régiesebb, de szintén nagyon tetszik !
Üdv.Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #8032 üzenetére
Most derült ki, hogy a vízpumpám is gatya, a ház és a lapátok is erősen megkoptak !
Mit javasolsz, vegyek újat, vagy próbáljak keresgélni jobb bontottat, mi a tapasztalatod az újakkal ?Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Templomegere
senior tag
ebbe bele lett töltve valami hűtő tömítő adalék?
-
t.zsolti
tag
válasz Templomegere #8030 üzenetére
a furat 87,5és 51, de gyakorlatilag ez lehet mérési pontatlanság, többször több helyen mértem nem sikerült eltérést felfedezni a méretekben.
elővettem én is amit kivettem a saját autóm motorjából , amiibe lehetett sokszáz ezer km, közel sem volt a szoknya annyira megkopva, látszott a forgácsolási nyom.MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
válasz Templomegere #8032 üzenetére
lehet , hogy régen úgy volt de itt már nem , és ha most tud a schöttle márkás gyáraknak beszállítani és még az AMG-nek is akkor olyan szar nem lehet
http://www.novopolma.hu/motorikusMB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
válasz Templomegere #8038 üzenetére
kb 2-3mm hiányzik a házból és a lapátokból is
a lapátoknak a méretét hozzáhasonlítottam egy ujjhoz,
a házba belemértem a szélén ,meg van egy olyan házam amit féloldalasan kikezdett a kavitáció és van olyan oldala ahol gyári méret - itt is hiányzik 2-3mm.
meg ahogy a vízpumpa szerelve van , jó házban is lenne 3mm hézag kopás nélkül és az sok.MB 123 3.0d
-
Snooker
senior tag
Ma láttam az új CLA-t, nagyon szép autó lett Jobban néz ki élőben, mint képen!
-
Templomegere
senior tag
válasz t.zsolti #8040 üzenetére
Engem kérdeztek , én elmondtam a véleményem . Tőlem a Nasa is gyárthatná azt a dugattyút nekem akkor sem kellene más mint Mahle . Én már csak ilyen makacs vagyok
Halkan még annyit , hogy a Mercedesnél sokat csökkent a minőség az évek alatt ezt sajnos mindenki tudja hogy az a híres minőség már nem az ami , jelenleg próbál vissza kapaszkodni oda ahol régen tanyázott . úgyhogy ez a régen mi volt jó és ma mi jó ezt ne feszegessük .
Mivel ezt a motort te csinálod , a te döntésed a te sarad nem az enyém , biztos vagyok benne hogy tudod mit csinálsz , és ha azt mondod az jó akkor az jó . Én nem ismerem ezt a márkát , akkor amikor ezek a motorok készültek a Mercedes sem ismerte nekem így ha már van lehetőségem választani ezek alapján a Mahle az ami Szeretem a bevált megtapasztalt dolgokat
-
Templomegere
senior tag
pontos évjárat és motor kód kellene !!!
-
t.zsolti
tag
válasz Templomegere #8043 üzenetére
goetze került bele.
Ha vissza akarna kapaszkodni , akkor nem a renault motorokkal szerelnék az A kategóriát ( már ha igaz amit a mende mondákban hallani )MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
válasz Templomegere #8044 üzenetére
szerintem a kavitáció lebontotta mind a házat mind elhordta a lapátot.
Van némi jártasságom a lakásfűtések terén , ott is ez az egyik probléma , ha kavitál ( a szivattyú lapátokról leváló vízben pici légbuborékok keletkeznek , és amikor elpukkanak bontják azt amivel érintkeznek. Ennek a dolognak egyik megoldása amikor növeled a nyomást a rendszerben és nem tudnak létrejönni , ( na márpedig ebben az esetben amiről szó van nem volt a hűtősapka alatt gumitömítés és gyakorlatilag légköri nyomáson dolgozott a rendszer. Viszont kellene egy kis túlnyomás ahhoz , hogy ne alakuljon ki a jelenség ( kavitáció ) ,.
A lakásfűtő szivattyúknál is megadja a gyártó milyen hőfokon mekkora ráfolyási nyomásra van szükség ( mivel a szivattyú szívóoldalán lecsökken a nyomás , és 80-90fok körül elég lehet ennyi nyomásesés ahhoz ,hogy telelegyen légbubival).
én csak javaslatot tettem a kukát megközeliteni az alkatrésszel, a pénztárca nem az enyém.[ Szerkesztve ]
MB 123 3.0d
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #8038 üzenetére
Mióta nálam van az autó, semmiféle hűtőtömítő, vagy pucolószer nem volt a hűtőrendszerben, csak ioncserélt víz és fagyálló.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #8045 üzenetére
Ok, várom !
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon olcsó, madzagos gaming headset a Sharkoon háza tájáról
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Spórolós topik
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Bestbuy játékok
- Autós topik
- Steam Deck
- A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
- További aktív témák...