- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #11998 üzenetére
BBD! Ne keress tovább! S600 kell Neked!
Szopórollernek egyiket sem mondanám, de a K-Jetronic kétségkívül bonyolultabb szerkezet. Cserébe mivel többet fogyasztanak, talán kevesebb a széthajtott.
Automatával kapcsolatban nem foglalnék állást, így én is csak azt tudom mondani, amit hallottam eddig, hogy a 4-es váltók megbízhatóbbak. De szerintem az 5-ös sem lehet akkora szívás.
Nekem szerdán megvolt a váltótartó bak és a szimering cseréje (remélhetőleg nem fogja már ereszteni az olajat). Kapott friss ATF olajat is, bár a Liqui-Moly MOS2 váltó adalékot elfelejtettem beletöltetni.
A kopogás elmúlt, és mintha stabilabbnak érezném is az autót. Eddig ha leugrottam a gázról, mindig mozgott a váltókar is, most meg se mozdul. Elégedett vagyok, az úthibákon hang nélkül megy át. Persze van 1-2 pont az utastéren belül, ahol idegesítő rezgés van... (biztonsági öv magasságállító a bal fülem mellett, és a bal első ajtókárpit a könyöklőnél)
Viszont azzal, hogy a szerelő leszedte, és visszarakta a kardánt, előjött egy újfajta hang, ami eddig nem volt. Olyasmi, mint a difi búgás, csak kicsit mélyebb és halkabb, és ez sem mindig van.
Nem tudom, mi adhat ki hangot a hajtásláncban a difin kívül?El tudnám viselni, hogy kussoljon, mert úgy 2500-as fordulatig a motornak sincs hangja, s a futómű is csendes.
-
ricsmoka
tag
Sziasztok! Egy olyan dologban kérném a segítségeteket, hogy a w203-as mercim fűtése elkezdett rosszalkodni! Tavaly télen még rendesen ontotta a meleget és egyik nprol a másikra csak hideget fújt. A napokban fűtőradiátor át lett mosva termosztát rendesen működik minden végig lett ellenőrizve és hol fúj meleget hol nem. Szerintetek mi lehet a hiba oka? Fűtéscsap vagy belső hőmérséklet éezékelő? Netán kezdődő hengerfej? Köszi a válaszokat!
-
bajzal
őstag
W203-as C-osztályból egy kis benzines, C180 Kompressor és C200 Kompresszor mennyit fogyaszthat városban kb.?
-
hzx0
aktív tag
válasz ricsmoka #12006 üzenetére
Fűtés box 2 oldalán van 1/1 szervó motor az állitja a terelő lapokat hideg, meleg irányba. Lehet elkalibrálodott a végállás. Ha le veszed az utas oldali müszerfal alsó boritást járó motornál meg tudod nézni hogy kimegy e mind a 2 irányba végig. Diagnosztika ki irja ha szorulnak vagy nem müködnek megfelelöen. Vagy esetleg egy ilyen kalibrálás is segithet. https://youtu.be/H7lVYscW5nE
-
-Solt-
veterán
Ilyet nekem is csinál a Sprinter ha nincs maxra tekerve a fűtés. Gondolom van benne valami hőmérséklet érzékelő.
www.smart-bus.hu
-
hege21
senior tag
Vaneo ugyan az a motor mint az A-class 1.7 cdi ....
Bejött a hidegebb idő és változó intenzitással visszaesik az alapjárat majdnem lefulladásig majd visszaáll,ez még nem is zavarna,de erőtlen és indulásnál többször is lefullad a motor.
Volt már hasonló gondom akkor a karter szűrő fagyott be,de most lekötöttem a csövet ideiglenesen és a hiba megmaradt!
Mitől lehet még,olyan mint ha fulladozna a motor?Pixel 4A 5G fehér eladó
-
Satheios
újonc
Sziasztok! w124 200d 1991
Olyan problémám lenne h fejszeleptömítést cseréltem mert folyatott a gázolaj, sikerült is csak miután összeraktam nincs izzítás ( legalábbis visszajelzés)... izzítórelét cseréltem de így sem sikerült és most csak tekerget de nem indul ( a légtelenítés megtörtént, gyertyák kb 3 hete lettek cserélve, eddig ment az izzítás, behúzásra elindult).
[ Szerkesztve ]
-
Satheios
újonc
Igen elfeledtem írni h ki lett mérve az összes gyertya ( és jók)
-
czirok000
csendes tag
Sziasztok!
Kérdésem lenne felétek hátha járt már más is hasonló cipőben, megúsznék pár felesleges kört
2004-es w209 clk Merciről lenne szó aminek hepe hupás úton nyikergett a hátulja mint egy rossz kanapé
Cserélve lettek hátsó lengőkar külső GL szem szilentek, hátsó lengőkar belső "nagy" szilentek és a 2 hátsó stab szilent. Pár napig a nyikergés meg is szűnt de a hang újra visszajött a kocsi BAL hátuljból. Autó rugóztatása közben én alatta és a bal hátsó lengőkar belső nagy szilentje nyikereg, látszik hogy cserélték meg is van zsírozgatva a csavar stb de mégis nyikorog, fújtam rá a csavar 2 végére zsír sprayt semmi változás.
Valakinek tippje a hang megszűntetésére? Az első Mecedes-em nem tudom van e valami praktikája ennek a dolognak hátha, ha nincs kérek újra időpontot a szervízben de azt a pénzt inkább eltankolnám és megoldanám házilag ezt a dolgot ha van rá mód. Köszi előre is mindenkinek -
ricsmoka
tag
Tegnap egészen jó meleget fújt de most, hogy minuszok vannak csak langyosabb jött. Na ez mizöl lehet?
-
Hyperion
senior tag
válasz Satheios #12022 üzenetére
Én szívócső tisztítás után futottam bele hasonlóba. Meg kellett mozgatnom az izzítás vezetékeit a szétszereléshez. Meg gyári korbács volt, ami a mozgatás hatására ledobta a szigetelését és zárlatot okozott. Csináltam egy új korbácsot és minden rendben azóta. Próbáld kimerni5a vezetékeket is!
-
Templomegere
senior tag
válasz czirok000 #12025 üzenetére
2 hátsó stab szilent ..... pedig a stab szilent nyekreg az esetek 90%-ban . én ránéznék +1x .....
enyémen (W210) cseréltem kb 1-1,5 éve , de idén nyáron úgy elkezdett egy nagy meleg után nyekeregni hogy egy 50 éves hintaszék köszönt volna neki .... egész hátsó futómű felújítás lett belőle , de mivel tudtam hogy azt cseréltem az nem lehet , ezért azt hagytam is , na első úton ugyan úgy nyikorgott a drága , akkor gyorsan leszedtem őket bezsíroztam és vissza , amíg nem rendeltem újakat addig így jártam vele . Csendben volt végig . Aztán kapott ismét újat . első stab összekötő szintén 1,5 éves volt kb , de kukák lettek pedig lemfölder vettem bele , most éppen ezért TRW-t vettem hozzá , kibontom a TRW dobozt , erre lemfölder karok vannak benne
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Templomegere #12030 üzenetére
Lemförder az egyik legjobb.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Templomegere #12032 üzenetére
Mondjuk ez így meglepetés. Azt tudtam, hogy gyilkolja ez a széria, én is ezzel szenvedek a 203-on (most is nyöszörög, de sajnos elől is valami így télre). Sokan mondják, hogy gyári kellene, de de meg sem akarom tudni, mennyi lenne.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
czirok000
csendes tag
válasz Templomegere #12034 üzenetére
Köszi az ötleteket, újra alákúszás lesz a program amint lesz rá idő.
Utánacsekkoltam a stab szilent FEBI, a lengőkar szilentek Swag gyártmányok, elvileg nem kéne hogy gond legyen velük minőséget illetően de valami mégsem klappol mert ismét nyekereg a járgány -
Trident28
tag
Sziasztok!
Új vagyok még itt a fórumon.. Van egy W202-esem C280 T-modell. Olyan kérdésem lenne,hogy valamiért nem megy a ventilátor.. Akármilyen fokozatba állítom. Biztosíték dobozt a motortérben már átnéztem. Esetleg relé?? Egyik nap le lett állítva az autó, akkor még ment.. Másnap már nem. Ötletet, kapcsolási rajzot stb... szívesen fogadok. Köszönöm!!
-"-
-
Chal
addikt
Nekem meg most tűnt fel, hogy tök sötétek szinte a klíma kezelőszervei (w203 2002). Utánaolvasgattam kicsit, gyakori hiba, ki kell benne cserélni az izzókat. Valaki próbálta már, mennyire szívás a dolog?
Illetve bónusz kérdés: ha már úgyis kiszedem, akkor akár ki is cserélhetném az LCD-s verzióra (nekem a sima van), gondoltam lövök egyet ebayen. Itt azt írja egy atyafi, hogy "plug&play" megoldásról van szó, nem kell semmit hackelni hozzá az autón, és a csatik is ugyanazok. Tényleg így van?
[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
Szerintem a W203 full LED.
Viszont pre faceliftnél biztosannem plug&play a két klímavezérlő. A sima az climatronic, az LCD-s pedig thermotronic. Utóbbinak jóval több szenzora van, pl. a beltéri világításban is, napfény, stb., keringető motorja van a motortérben, jóval több szervomotorja. Rá lehet venni, hogy működjön, de az autó így is tele lesz hibakóddal.
Faceliftnél nem tudom, hogy van.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Chal
addikt
-
czirok000
csendes tag
válasz Templomegere #12034 üzenetére
Újabb tesztrugóztatás után egyértelműen az új bal hátsó Febi stab szilent nyekereg,
Vigyem vissza a műhelybe hogy zsírozzák be? Vagy mi a fityfenét kéne tennem vele? ' kis szilikon sprayt megpróbáltam az semmit nem ért. Üdv -
Templomegere
senior tag
válasz czirok000 #12040 üzenetére
szétszedés nélkül hiba kened fújod , semmit nem ér . vagy basztak megpucolni a stab rudat , vagy nem tudom .....ki sem cserélték ...... bármilyen szart teszel be hónapokig kussban lesz , az fix. Esetleg ha maga a stab rúd van megkopva ..... akkor hiába cserélgetik . Ráadásul ezt kicserélni kb 10 perc , nem egy atomreaktor
-
Jim Tonic
nagyúr
Ha nem zavar a hibakód, működni fog. Többen megcsinálták már. Mondjuk mindenkinek kellett a felső hőmérő, ami a beltéri világítás mellett van. Anélkül a pre facelift nem indult el. A fickó csak faceliftet csinált.
czirok000: Nekem az autószerelő befújta WD40-nel, az befolyik a szilentbe. Több, mint fél évig jó volt.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz molnarpeter #12043 üzenetére
A zsír spray nem folyik be, a WD-40 viszont pont arról híres, hogy viszkózus olajat tartalmaz, ami nem párolog el. Viszont mindenhová be tud szivárogni. Érdekes lenne, ha elpárologna, mivel pont arra tervezték, hogy ott maradjon.
[link]Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Jim Tonic #12044 üzenetére
Petróleum alapú összetevőket tartalmaz, de előbb-utóbb elpárolog, csak rövidebb ideig ken. Hosszú távú kenőanyagként a honlap is a WD-40 Bike-ot ajánlja [link] Egy ideig ajtóhatárolóra fújtam WD-40-et, de nem tartott sokáig, átálltam szilikonra. Mondjuk a legnagyobb probléma továbbra is abból fakad, hogy a gumi alkatrészeket mégis mivel szabad egyáltalán kenni, elvégre az olajszármazékok nem feltétlen barátságosak, elvileg a teflon spray nem károsítja a gumit.
[ Szerkesztve ]
-
Templomegere
senior tag
válasz molnarpeter #12045 üzenetére
szilenteket nem kenünk semmivel , ha sikeres is a dolog (kívülről fujkodás) csak az időt tudod húzni vele , attól még szar marad . Én is fújtam minden szarral mert a világból kikergetett hogy egy Mercedes úgy nyekereg mint egy szekér , de semmit nem ért . Szétszedés bezsirzás segített a hangon kívülről fújkodás semmit , zsirzás után csendben volt . De rá pár nappal cseréltem is őket , és kussban van
-
andyTM
senior tag
Sziasztok! Tudna nekem segíteni valaki? A140-ben hol találom a benzinszivattyút? Gondolom a tartályban, de hogy jutok oda?
-
czirok000
csendes tag
válasz Templomegere #12046 üzenetére
Este a garázsban sikeresen megbontottam a bal hátsó stab szilentet, a rúd a szilent alatt és mellette tiszta rozsda barna a fekete gyári bevonat már a múlté ( a jobb oldal érdekes mód OK ) gyanítom hogy ez a nyikergés fő okozója meg hogy nem lett abszolút megpucolva a rúd. Egyenlőre félbehagytam a projectet, a szilentet belülről gondoltam megkenem Szilor átlátszó szilikonzsírral de a stab rúddal kéne valamit kezdenem.
Ötleteket elfogadok, finoman kis csiszolóvászonnal pucoljam meg majd fújjak rá matt feketetét , száradás után zsírzott szilent vissza és jó kéne hogy legyen? Bármilyen ötletet tanácsot meghallgatok[ Szerkesztve ]
-
andyTM
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Gmail
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Windows Insider Program
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND