- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- MIUI / HyperOS topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
cyber75
Ezt írtad :
Van egy barátom,mond mi kellene? Aztán megkérdezem tőle hogy vállalják vagy sem.Ezt válaszoltam:
Egy Brembo fékrendszerhez kellene egy konzolt csinálniNem értem a válaszod:
Kellene de hogyan ??? Most ez van, ezt vettem csak megáll ezzel is a szekérNekem egy konzol kellene
[ Szerkesztve ]
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
Batman2
őstag
Szerintem ezt nem próbáltam.
A Magnatechet ajánlgatták sokan, de az meg annyira drfága, hogy szerintem nem éri meg, másrészt azt is hallottam több forrásból, hogy éppen ezért a legjobban hamisítják is !A Total, Mobil1 szerintem ezek elég jók.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
A kardántengely lötyögésén hogyan, mennyire lehet segíteni, mit lehet állítani ?
Múltkor magyarázott valamit a szerelő, mikor szétszedték, hogy a két fél összerakásánál van valami szorító gyűrű, amivel tán szorosabbra lehet húzni a csatlakozást.
Önmagában attól, hogy vagy 5 fokot ide-oda el lehet forgatni kattanástól-kattanásig, az csak a diffi, esetleg váltó fogaskerekeinek hézag problémáit jelzi, de ettől szerintem még nem kellene nagyobb tempónál berezonáljon.
A váltó utáni hardi tárcsa, bár épnek látom, de kicsit mintha már lágy lenne, lehet egyx picit fel-le is mozgatni a tengelyt !Mikor kell azt a tárcsát esetleg cserélni ?
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
senior tag
válasz t.zsolti #9104 üzenetére
t.zsolti - Ezt nem én mondtam A YT-on feltett valaki egy videót erről és "mélyen" elgondolkodtatott
Batman2 - A lötyögést a kúp-és-tányérkerék együttes helyes beállításával lehet csökkenteni . Ez komoly meló ! Könnyen elronthatod ha túl feszesre vagy túl lazára állítod
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
t.zsolti
tag
tudom , hogy nem Te mondtad oda is írtad a yt-ot.
difi: sok minden lötyöghet nem csak a kúp és tányérkerék foghézagából adódik a lógás ( sajna )
hanem megkopik a bolygókerék, a tengelye, a féltengely fogaskerék mozdulhat magán a féltengelyen , és a féltengely " lóghat" a tengelycsonkban ( mint nekem )
én kicseréltem a bolygókerekeket a tengelyel együtt , és csökkent a " búgás" de nem jó még .Vettem bontva egy másik difit ami eleve " nem lóg" , belenézek , megszimeringezem , és felkerül - majd, és remélem nem fog búgni .
Ja ez a 4-dik difi.[ Szerkesztve ]
MB 123 3.0d
-
senior tag
válasz Batman2 #9106 üzenetére
Batman2 - Csak neked összeírtam pár fontos infót
Sokan nem tudják , de ha kardánkeresztet vagy más lényegi alkatrészt cseréltél az autóban akkor azt az együttest (a két vagy három részét a kardántengelnyek + keresztet) ki kell egyensúlyozni mert másképp rezonálhat / búghat . Kis infó erről : LINK.
Ezt követően a difit is meg kellene nézni / felújítani / beállítani - de ez nem egyszerű kalapácsos / kombináltfogós művelet !Csak hogy tudd mivel jár egy KOMOLY difi felújítás , beállítás :
LINK 1
LINK 2Nyilván vannak különbségek a Merci difi és a linkeken szereplők között , de a lényeg ugyanaz - gondosan be kell állítani a kúpkerék csapágyhézagát és gördülési / forgató nyomatékát , majd ugyanezt el kell játszani a tányérkerékkel és amikor már azt hiszed hogy befejezted akkor jön a kúpkerék / tányérkerék közötti hézag beállítása (max 0,1 mm) és ha ez is megvan akkor már csak meg kell festened a tányérkereket hogy lásd hogy az egész fogfelület "dolgozik-e" - és ezt a teljes kerületén ellenőrizned kell , minden fognál !
Amit t.zsolti kolléga is említett : ha már szét van szedve a difi akkor ellenőrizni kell a féltengelyeket / csuklókat / a féltengelyen a ripniket / meg kell szüntetni az esetleges lötyögést a féltengely és a bolygókerék között valamint ellenőrizni a hézagokat magában a bolygóműben is ! (a 4 bolygókerék között valamint a bolygókerekek és azok tengelyei között)Ugye már nem is olyan egyszerű beállítani a difit
-------------------------
Ha ezekkel megvoltál és még nem ment el a kedved akkor a váltót is szétkaphatod és ellenőrizheted abban is a szinkronokat / tűgörgőket / fogaskerekeket / fő- és melléktengely állapotát / csapágyak és szimmeringek állapotát , stb
-------------------------Mivel senki nem jelentkezett , ezért bosszúból megterveztettem SolidWorks-el a Brembo fékkonzolt és legyártatom CNC-n
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
senior tag
válasz t.zsolti #9107 üzenetére
t.zsolti - Nekem csak 3 difim van de ezek is csak azért mert ritkaságok és jó lesz tartalékba
- van egy 2:24-es extra hosszú áttételű difim.
- van egy 2:24-es extra hosszú áttételű LSD - azaz Limited Slip Differential - önzáró difim. (ez a kedvenc)
- van egy 3,07-es sima , hagyományos difim.A 3,07-est felújítottam és itt pihen a polcon. Az önzáróhoz megrendeltem a lamellákat és a csapágyakat
Nem lesz semmi összerakni az LSD difit
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
qdak
addikt
sziasztok, ugy adódott tudok venni autót, bedobom ide is, amiket kiszurtunk idáig:
-1-
-2-
-3-
az 1. vel beszéltem, elvileg felujitotta a valtót, futómuvet. (többen is erre szavaztak.)
3. at most néztem csak.
ha vki hd ben megnezi, kuldök privatban kódot, mert kiváltottam 2 hetre.
ha tudtok 1M ig eladót, jot, jöhet link. leginkább 126, 140. benzines/gázos.
köszi.(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
senior tag
qdak Én csak a tapasztalatom írom meg
A W140 V8 5000 cm3 32V zabálja az automata váltókat .
Mi hármat cseréltünk ugyanabban az autóban 20 hónap alatt és nem bontott hulladél váltók voltak hanem németben felújított , garanciális darabok.Persze ez függ attól is hogy mennyire nehéz a jobb lábad.
Amit leírtam az az 5000-esre vonatkozik amiben ugye elég komoly a nyomaték
A 320-as már jobb helyzetben van ebből a szempontból .1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
Batman2
őstag
Igen, valóban, a kiegyensúlyozás probléma lehet !
A kardán csapágyon kívül más alkatrészt eddig nem cseréltek a a hajtásláncban, csak le volt bontva az egész kardán.
Viszont mikor össze rakták, ki tudja, hogy jól jött össze a két fél, mert gondolom, hogy valahogy egymáshoz képest sem mindegy, hogyan állnak és futnak.Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
qdak
addikt
köszi az infot, lehet végul mégis az 500 as lesz, merci fan a gyerek, majd fél órát beszéltem vele telefonon, ebbe még a jobbik 4 es válto van, nem az 5 gangos problemasabb, persze attol még lehet ez se birja a strapat annyira, de nem vagyok az a padlo gazos fajta, omega is szinte csak elözésnél járt padlon, de akkro s emindig jobban szeretek lenduletböl menni. persze ezt nem azért irom mert kételkedek abbana mit mondasz, nem nagyon akartam 500 ast amugy
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
qdak
addikt
amugy, ugy néz ki váltó cserés lessz a w140 es, lessz hozzá 1 garis váto beszerelve
szóval biztos igazad van, de rendes a srac el mondta h kidobta, ha rapadlozott, szoval ugy hozom csak el, ha ez benne lesz, azzal meg ha nem nyomom ki a szemet 1 darabig csak nem lesz gond(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
cyber75
tag
Srácok szép estét. Olyan kérdésem volna, hátha valakinek van ilyen. Ha nem jól írom akkor Kymera majd kijavít Szóval egy kardán rezgés csillapítóra volna szükségem. W 124 300 D-re kellene. A kis lukas kellene,nem a nagy lukas. Ezek a számok vannak rajta: 202 411 0047-a másik 210 411 0047. Ez hiányzik a kocsim alól. Az új ára kicsit borsos, hátha valakinek van elfekvőbe ilyen. Előre is köszönöm.
üdv : Attila
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
t.zsolti
tag
meguntam azt a " majd a jövő héten" szöveget,
meg lassan már olyan kevés hely van ahol nem csak " rádugom a számítógépet " tudják megoldani.
nézd , ha évente 2* mérek vele akkor annyit ,és mivel úgy látom ezeket a régebbi vasakat ( autót ) már nem akarják vállalni , hát majd akkor nálam meg lehet mérni némi apróért.MB 123 3.0d
-
t.zsolti
tag
válasz cyber75 #9132 üzenetére
dízelnél olyan ez mint a benzines előgyujtása
az előbefecskendezés mértékét fokban ( előtöltés )
van a statikus - amikor álló motornál állítod be az előtöltést ( csak nagy eltéréssel lehet kb : minimum +-5fok )
és van a dinamikus- amikor járó motornál ( nevezzük üzemi körülméynek ) méred meg az előbef. értékét, és a motort leállítva tudsz módosítani rajta , és ha türelmes az ember beállítható a gyári érték +-0.5 fok.a kocsidon statikusan a 2 fokot nem lehetett volna beállítani, de ezzel a készülékkel igen.
[ Szerkesztve ]
MB 123 3.0d
-
Robika11
csendes tag
Üdv!
Néhány tanácsot kérnék.
1. Két hete történt,hogy reggel nem vette fel a gázolajat és nem indult, csak köszörült. Rájöttem,hogy padlógázon indítva rögtön indul.Ezt egy hétig csinálta aztán csak úgy elmúlt,Ma reggel megint elkezdte... Tettem bele visszacsapó szelepet hátha elengedi a gázolajat,de semmi.Észrevettem,hogy az adagolónál a nagynyomású csöveknél szivárog a gázolaj,ettől lehet? O gyűrű csere vagy más?
2. Néha rángat az autó, váltás után vagy gyorsításkor. Ötlet?
3. Tudna valaki elektromos rajzot prezentálni? főleg a testelési helyek érdekelnek.
Köszi!
w124 2.5 kombi
-
senior tag
válasz t.zsolti #9138 üzenetére
Robika11 - Elektromos rajzot a komplett kocsiról ? Próbáld meg hogy beteszel egy új üzemanyagszűrőt
t.zsolti - Hát majd jól ideadod én meg jól kifizetem a bérleti díjat előre ! (1-2-3 napra)
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
senior tag
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
cyber75
tag
válasz t.zsolti #9145 üzenetére
Motorszám: 60391210064574
Motorkód: OM 603.912
Teljesítmény: 109 LE / 80 kW
Felépítmény: Lépcsőshátú
Ajtók száma: 4
Alvázszám: WDB1241301B390479
Hengerűrtartalom: 2996 cm3[ Szerkesztve ]
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
senior tag
cyber75 - Ha eddig nem találtál akkor hétfőn tudok segíteni
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
Robika11
csendes tag
Adagoló javító készletet tud valaki akciósan? w124 2.5d 1989
w124 2.5 kombi