- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cyber75
tag
Szép vasárnapot mindenkinek. Segítséget szeretnék kérni tőletek. Vásároltam egy W124 300D-t. Diffi problémával. Azaz a diffi jó,csak nem az eredeti van alatta. Az eredeti:3.46-volna. Most: 3.92-van alatta. Hát csal rendesen kilométerben. Esetleg valakinek jó 3.46-os diffije volna eladó,vagy valaki cserélne velem akár valamennyi ráfizetéssel is 3.92-őt 3.46-ra. Előre is köszönöm a segítséget. Csak jó diffi érdekelne,ami nem búg nem zörög. Az enyém is ilyen.
Tel 70 601 1535 csörögj meg és vissza hívlak. Köszönöm
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz Batman2 #8555 üzenetére
Az volna a kérdésem,ha ez a diffi maradna mert nem találnék. Akkor ez milyen káros hatással lehet motorra váltóra,esetleg kardánra? Lehet láma kérdés de fingom sincs. Eredeti állapotára szeretném a kocsit vissza hozni. Meg hát a km/óra sem mindegy mennyit csal.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz t.zsolti #8558 üzenetére
Szia 24-es. 1990-es 300D. Az előző tulaj szerelője rakta bele. Nekem így most 8.7-et eszik. Igaz én nem zavargatom. Esetleg valaki tudna bele jó!!!! ebbe való difit?!!4
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
Üdv mindenkinek. Volna egy olyan kérdésem:Miért van az hogy a W124 300D-nek a jobb hátsó kereke befelé dől. Nem lóg nem kotyog,nem volt törve. Most vettem észre a napokban. A gumit nem eszi.A rugó nem törött. Megkérdezem hátha tud valaki valami okosat mondani. Előre is köszönöm.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz Templomegere #8665 üzenetére
Ezek mind lehetnek? A fenekén nem látszik eltérés. Rugózáson nem látszik semmi. A kerékcsapágy nem szól. Ha felemelem,és megrángatom,akkor a legalsó lengőkarban az egyik szillent (de lehet én beszélem be magamnak) mozog. Nem lötyög és semmi furi nincs. Hogy lehet ezt kideríteni? Volna még olyan kérdésem,esetleg valakinek volna 300 D-el hez-kipufogó leömlő. Azaz csak a flexibilis cső ami kellene vagy az a darab. Az enyémet a régi szerelőm(volt) eltőrte. Most ott kifúj és érzem a teljesítményen is. A motor térben érezhető a füst szag. Látszik hol fúj ki. A kipufogós horror öszeget mondott. Esetleg valakinek ötlet vagy megoldás??? Előre is köszönöm.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
Szia.
Nem nem csúsztam neki semmilyen tárgynak,és nem ütöttem meg. Ma láttam egy ugyan ilyen jelenséget egy 2.5-ös nél. A gazdája azt mondta így vette. Neki is csak a jobb os kerék. Kipufogóra tudtok valami megoldást???
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz WunderKinder #8678 üzenetére
Mert itt a gyári is így néz ki. [link]
[ Szerkesztve ]
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
Értem én. Én így vásároltam és a gyári robbantott rajzon azzal jelölik. A linken megtudod nézni. Ezért gondoltam hogy akkor így szerelhették. Valami megoldás erre???
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz !Overdose! #8687 üzenetére
35-től 50-ig.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz Something_ #8732 üzenetére
Facebbok Mercedes csoport-ok. Ott biztosan találsz,már 1-2 vitott láttam ott bontásra is.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
Üdv urak. Valaki W124 300D-önindító leszerelés javítás baráti áron. Hiba jelenség: Hidegen indítás után (kb 2 sec) járó motornál,önindító hang. Majd megszűnik. Ezt még utána megcsinálja,ha le állítom és újra indítom. Harmadszorra már nem csinálja. (valszeg ki kellene takarítani) Budapest vagy esetleg környéke jó volna.
KöszönömAz Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
Azt szeretném megkérdezni:Hogy E Mercedes W210 300TD-diffije (automata) kompletten kardánnal és féltengelyekkel. Fel szerelhető egy W124 300D-re ??? Ha igen milyen átalakítások szükségesek? Az adott diffihez meg van minden. (kardán , féltengely, hardyk, kardán csapágy, stb)
Előre is köszönöm a segítséget.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz t.zsolti #8787 üzenetére
Csabais-egy igazi úr. Nagyon profi szerelő. Már csinálta a diffimet. Csak hozzá járok. De sajna az önindítómat,hiába szedi le. Szét nem szereli. Pedig csak takarítani kellene. Smafu pedig inkább no comment: Sanyi az szerelő, érti a merciket nagyon. Ha nem ez volna a problémám,hozzá vinném. Csak mivel mondta hogy ő nem újítja fel. Marad az hogy le szedni,kitakarítani és utána vissza.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz cyber75 #8788 üzenetére
Szerszám volna, csak nem tudom megemelni,mert akna nincs. Csak alúrol szedhető le. Ha lent volna,megoldanám. Mert 1-2 darabot takarítottam már ki. (kisgépszerelő a végzettségem) Ez sem okozna nagy gondot. Csak hát a le szerelés és a vissza rakás.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz szőröscica #8876 üzenetére
Én pedig azt mondom, hogy a régi mercik igen is biztonságosak. Lásd ezt itt: [link]
Itt a vétlen Mercisnek egy lábtörése lett. A Skoda vezetője pedig több törést szenvedett. A cikk írója természetesen, ezt nem úgy írta meg. Na de mindegy, én ott voltam és láttam. Ez a 30-éves csillagos az élete árán védte meg a gazdit. Nekem írhat bárki bármit. A régi Mercedes az még mindig jó, és biztonságos autó.
Itt egy még hogy egy Opel omega ( ami nem kicsi) bele rohant egy w124-be. Az opel vezetőjét kórházba vitték.
Ez az én személyes véleményem!!!
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz szőröscica #8878 üzenetére
Te ezt így látod. Én,mi másképpen. De ilyen a világ.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz !Overdose! #8881 üzenetére
Az öreg mercikről írtam általában. Nekem egy 1990-es W124 300D-van. nagyon szép állapotban. valós szervizkönyves 252.000Km-el Nincs se légzsák se extrák. De még soha nem éreztem magam olyan biztonságban,mint ebben a kocsiban. Az anyag használat, a minőség messze túl szárnyalja a mostani kocsikat. 24-évesen kevesebb rozsda folt van rajta, mint egy 4-5-éves társán.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
Nekem is a Merci szervizbe,a kézi váltóba. Dexron 3-as automata olajat adtak. Rá is kérdeztem,hogy ez így jó. Akkor mutatott egy könyvet és valóban. Ez volt gyárinak bele írva. W124 300D-amúgy . Tökéletes vele,és már 5000km-óta benne van.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
Szép napot.
Mindenképpen kipróbálom a difibe. Igaz kb 2000 Km-rel ezelőtt. A difibe tettem Nano energizer adalékot. Mert Ikarus hangja volt kb 60-90 között. Nem szoktam az ilyen dolgokban bízni. De a bolt ahol ezt vásároltam,az egyik jó ismerős boltja. Neki azt mondta be vált. Mit veszíthetek,én is kipróbáltam. 5000Ft-volt max azt veszítem. Bele öntöttem,és járogattam vele, azt írta a tasakon. Hogy 3000 Km-alatt épül be. Az első 1000 Km-nél éreztem némi halkulást,de gondoltam magamba biztos csak beképzelem. De nem mert kb 2000 Km környékén már jelentős javulást tapasztaltam. Már nincs ikarus hang, csak halk kicsi moraj,mint ha téli gumi volna fent. Úgy hogy bátran ajánlom bárkinek,aki ilyen gondokkal küzd. Amúgy a diffibe FUCHS-cég olaját használom. Nekem bevált.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
Szép napot uraim.
Volna egy szakmai kérdésem ha lehet.
Adott egy W124 300D. 1990-es. Tegnap elvittem egy Bosch műhelybe porlasztó csúcs ellenőrzésre.
Amit végeztek:
1: Csúcsok takarítása és bemérése. ( Mind jó volt, csak magas volt a porlasztási nyomás asszem. )
2: Hézagolás és alacsonyabbra állították a nyomást.
3: Tűz karikák cseréje.
Eredmény: Kopog a motor gáz adáskor, és alapjáraton. Csúcsokat újra kiszedték,újra nézték és jók.
Azt mondták, autókázzak jó 200 km-ert. Majd megszűnik mert levegős a rendszer. Kérdezem én, ez így van?? Mert sajna ehhez nem értek. Valaki valami ötlet??Itt voltam:http://www.hungarodiesel.hu/index.php?page=contact
Köszöntem előre is.
[ Szerkesztve ]
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz t.zsolti #9024 üzenetére
Ott voltam a szerelő mellett amikor kiszedte és mérte. Én nem értek hozzá Zsolti Ők mérték én csak néztem. Azt mondta jó a csúcs csak hézagolni kell. Ezt megtette, és 115-re állította, mert 120-on volt. Ezt most tudtam meg. Mindent kitakarított beállítottak,össze szereltek. Új tűz karikák, az adagolót nem bántották. Még is kopog és szerintem nem húz úgy a kocsi. Én teljesen hülye vagyok hozzá, ezért kértem itt segítséget.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz t.zsolti #9029 üzenetére
Szia Zsolti.
Én sem szeretnék 5-10 ezrenként csúcsokat cserélni. Ezek is még az eredetiek a kocsiban. Nem tudom ez is miért volt 120-ra állítva, amikor a gyári 115. Nem is volt vele baj,csak ki kellet takarítani. Erre szét szedték,kitakarították, hézagolták. Be állították 120-ra össze szerelték. Majd indít és kopog. Ekkor a csúcsok tetején légtelenítették őket. Továbbra is kopog. Újra kiszed újra mér,minden rendben,vissza. Persze ekkor már nem raktak új tűz karikákat.Ezt 4-szer csinálta meg a jó ember 4-óra alatt. Ekkor mondta azt: levegős a rendszer autózz 200km-majd abba hagyja. Az adagolóhoz nem nyúltak,pedig lehet megkellet volna nézni az előtöltést is. Igaz nem értek hozzá csak ugatom a témát sajna
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz t.zsolti #9034 üzenetére
Ma vissza vittem a kocsit a Bosch-hoz. Megmondtam nekik,innen ez a kocsi addig nem megy sehova. Amíg az eredeti állapotot minimum nem állítják vissza. Kiderült hogy a csúcsok 120 Bar-ra voltak beállítva,amikor én oda vittem. A szerelő meg le állította 110Bar-ra. Azzal a dumával hogy így selymesebben jár majd. Most vissza tették 120-ra és nagyon minimálisan kopog csak. Lehet már nem is kopog csak én hallom annak. Most péntekig tesztelem,és utána vissza hozzájuk,hogy egyeztessünk az anyagi dolgokkal kapcsolatban. Mert természetesen jár vissza pénz,és azt nem náluk fogom hagyni. Hogy oda SOHA TÖBBÉ a büdös életbe nem viszem. Sőt mindenkit lebeszélek róla. Hiába a BOSCH név, ha kontárok dolgoznak ott.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
-
cyber75
tag
Na a fejlemény a következő tisztelt uraim.
Tegnap vissza vittem,és újra ki a csúcsokat. Majd ellenőrizz. A koma nem 115-re állította be,hanem 110-re. Érvelése a következő volt. Ez a bevált szokás,hogy a régi merciket 110-re kell be lőni.Mert úgy selymes a járása. Megkérdeztem tőle: Akkor mi a picsának van rajta hogy 115?? Most vissza állította 120-ra a csúcsokat. Kopogás javult sokat. De nem tökéletes. Pénteken megyek vissza és addig basztatom őket,amíg nem jó. Vagy adják vissza a pénzemet. A szerelő csóka,olyan faszán össze rakta a kocsit, hogy 2km-után kiakadt a gáz kanyarodás közben. Fasza nézem,az okos tojás,úgy rakta vissza a porlasztó csöveit. Hogy a gázkar telója elakadt benne. Most komolyan egy Bosch-ba sem lehet megbízni??? Szeretnék végre egy olyan embert,aki normálisan hozzá értéssel belövi nekem a csúcsokat meg mindent. Már bánom hogy bevittem a kocsit oda, mert efektíve nem volt baja. Csak mint rendes tulaj,ellenőriztetni szerettem volna a csúcsok állapotát. Nem kellet volna tudom. Valaki esetleg aki érti a dolgát,és nem a vesémet kéri ezért??! Nagyon hálás volnék érte. Zsolti sajna nagyon messze van Miskolc a világ másik fele. Kymera vagy valaki. Budapesten vagy a közelében??
Előre is köszi srácok a segítséget.
üdv: Attila
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
-
cyber75
tag
válasz t.zsolti #9050 üzenetére
A motor még nem volt soha bontva. Csak most a csúcsok. Nem tudom a lánc nyúlhatott e. Az adagolót nem is nézték,majd pénteken néznek előtöltést. De lehet nem is engedem nekik. Elég kokler banda. Az a baj Zsolti hogy simán megmalmozhatnak engem,mert nem értek hozzá.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
Több ez mint 9-rész. de nagyon jó.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
15-van. Annyit találtam.
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz t.zsolti #9063 üzenetére
Megy,de kopog és nem jó. Hidegen is kicsit fűstől,és be melegedve sem szűnik meg. Ha üresben oda lépek neki. Akkor 3-4000-között fűstől és kormól is. Holnap megyek és megnézetem az előtöltését. Mert ha a csúcsok jók,és arra állították vissza amin volt.Az adagolót nem bántották,mást nem csináltak a tisztításon kívül Akkor mi a picsáért kopog és füstöl hidegen melegen. Eddig nem volt ilyen problémám,amíg ezek nem nyúltak hozzá. Templomegere kollégával beszéltem,és azt tanácsolta: az előtöltést mindenképpen nézze sem meg. Aztán ha az jó akkor már csak a csúcsok lehetnek. Amiket igaz már 4-szer is ellenőriztek és jók voltak. Remélem a csúcs nem megy olyan könnyen tönkre,amíg én az ő utasításukra kopogó motorral tesztelem.Azzal a címszóval,hogy levegős azért kopog járjak vele majd halk lesz. De akkor mitől fűstől????
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.
-
cyber75
tag
válasz Batman2 #9065 üzenetére
Tisztelt uraim.
Megvolt az adagoló ellenőrzése,most precízen megvizsgálták. Ehhez kellet az én 198cm-és 110kg-om és a 48-óra munka utáni ingerültségem. Reggel 7-re oda mentem,rögtön a mühely főnököt elkaptam.Közöltem vele,hogy ma véget fog érni a játék. Ezt ő nem nagyon értette,de amikor kicsit felemeltem a hangomat,akkor tudatosult benne hogy nincs más választása. Készülten mentem oda,hála nektek: Kymera,Batman,Templomegere(ő vele folyamatos telefon kapcsolatban voltam) nekik köszönhetem,és még a szerelőmnek: Csabai Sándor úrnak. Ki okosítottatok a diesel porlasztás terén,ezeket én le jegyeztem.Ki egészítettem a fórumokon és hivatalos oldalakon közzé tett adatokkal. Már úgy mentem oda,hogy 3-oldal dokumentáció a kezemben volt. Nézett is a mókus rendesen. Mert azt gondolta,ez úgysem ért hozzá mert ezelőtt sem értett. De tévedett,és ez lett a veszte. Na akkor: Kocsi indít, mühely főnök nézi füstől kopog. Mondom tessék beülni és kipróbálni. Ment 2-kört a telepen,és hát igen mondta kopog de a füstött nem látja. Mondom neki,igen fordulaton már nem igazán látszik,csak ha tapossák neki. Intett a szerelőnek,aki eddig csinálta: Szabó Miklós (nem úr) 16-ban lakik. Ő volt az aki csinálta elsőre is,de akkor sem sikerült neki. Beálltam a kocsival,elkezdte bontani a dolgokat,közben magába mormogott. Mondtam magamba,morogj nyugodtan te basztad el a dolgot nem én. Légszürő le,és a többi felesleges sallang is. Majd hozott egy kézi műszert,amin 2-vezeték egy csavaros végü az adagolóra,és egy csipeszes valahova. A készüléken 2db zöld led volt,ekkor a hajtásnál elkezdte tekerni a főtengelyt. Addig amig az egyik led nem világít.Ekkor ellenőrizte a fokot,majd valamit csinállt vagy csavart.Ekkor közölte 16-fokon van az adagoló. Gyors telefon Tegerének,hogy ez a helyzet. A javaslata 13-fok volt,ezt közöltem a szerelővel. Aki azt mondta csak a gyári 14-et fogja beállítani. Mondtuk ok legyen az. Megcsinálta a beállítást,mindent vissza szerelt.Irány próba útra a telepen,szépen lassan először hogy halljam ha kopog. Elenyésző kopogás még 80fokos motornál is.Gázt adtam és szépen kihúzattam,semmi füst és igen van erő!!!! A kopogás már 1300-nál eltűnik,idáig 2000-nél halkult el. Vissza állok a mühelybe,és nézzük alapjáraton füstől vagy nem. Semmi füst szépen ketyeg az öreg diesel. Ekkor kicsit üresben oda léptem neki,4000-felé és kicsi korom távozott.Ez simán bele fér szerintem. Megyek a góréhoz,mondom kész a kocsi egyeztessünk akkor. Mondja oké akkor mindjárt kiszámolja a dolgokat. Mondom neki:Állj testvér ne számolj semmilyen dolgot,mert egy lukas garast sem fizetek. Kérdezi de hát miért? Mondom mert 3-szorra vagyok itt,és 350km-már autókáztam azért hogy a kopogás megszünjön.Mellete az időm az ideg és a sok telefon.Mondtam neki,azt fizetem amit kértem és elvégeztek. Csúcs takarítása,tűz karika csere és unka díj. Ez 15.000Ft-Én adtam 20.000-et akkor őn vissza ad nekem 5000Ft-ot. Húzta a száját,de nem tehetett semmit mert tudta hogy igazam van. Elköszöntemés megnyugtattam,én biztosan kerülöm őket.De akit ismerek azok se menjenek oda,mert egy lehúzó brigád.Nulla szakértelem,és nulla munka kedv,nulla gép ismeret. Szóval aki oda szeretne menni,azt figyelmeztetném ezekre a dolgokra. Most szépen dinamikusan jár a motor,húzz mint ahogy kell neki. Örülés van 1000-el. Köszi srácok mindenkinek,sorry a hosszú beszámolóért.
üdv: H.Attila
Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.