- Netfone
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ördög 124
csendes tag
válasz w124 200d #8198 üzenetére
hello ,én is cseréltem INA-t raktam bele, elötte állt olajban hogy belemenjen a belsejébe? Mert lehet hogy levegö van benne és az nagyon nehezen megy ki belöle. Nekem is csattogot még kicsit aztán abbahagyta. De lehet az uj töke is hibás több szerelötöl is hallottam már.
w124 200D
-
turbobusa
senior tag
R230-as Sl mercihez gyári első lámpáim vannak, ha esetleg valakinek kellene írjon . Több típushoz tudok szerezni egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
w124 200d
újonc
sziasztok megvan a hiba oka hengerfej alól igencsak szivárog az olaj a motor hátsó részénél én szerintem ez lesz a gond mer melegen csattog csak érdekes h melegen kezd el szivárogni hétvégén szétszedem kap uj tőmités és rem jó lesz
-
Batman2
őstag
És honnan ?
A porlasztó és a hengerfej találkozásánál, a csavarmenetből, vagy a porlasztóház összerakásánál ?Nálad is a melegen hígabban folyó folyadékra gondolnék, illetva még arra, hogy a porlasztó ház magában, illetve a hengerfej is méretet változtat picit, ezért is keletkezhet olyan rés, ahol már lehetséges szivárgás.
Én úgy tudom, hogy a porlasztó házak minimális méretű szivárgása megengedett jelenség a mercedesnél, de szerintem hasonlóan van ez más típsunál is.
A poralsztó háznál ráadásul a két fél különböző hőterhelésnek van kitéve.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
sasa83
csendes tag
Sziasztok!
Olyanban kérném a segítségeteket hogy a hátsó főtengely szimeringet ki lehet-e cserélni a motor kivétele nélkül?? Nekem nemrég csinálták a motoromat az is lett cserélve de azóta folyik az olaj!! Visszavittem ismét kivették a motort új szimering bekenték pasztával úgy rakták be de semmit nem ért mert ugyan úgy folyik!!
Azt mondták nem tudnak vele mit csinálni!! Elvittem máshoz az majd csak másfél hónap múlva tudja csinálni! Akkor inkább megcsinálom én csak nekem nincs motorkiemelőm!! Mert azt tudom hogy nem nagy ügy kivenni a motort, csak amikor nincs mivel az már problémás! Igazából arra lennék kíváncsi hogy le lehet-e venni a kartel teknőt meg a főtengelyt bent a helyén? Addig nem állok neki a még nem tudom biztosra!! Ha lehetséges írjátok már le hogy kell!! És azt esetleg tudjátok-e mi lehet a baj ha az új szimering illetve burman gyűrűnél folyik az olaj?? hogy lehet azt rosszul berakni?? Előre is köszi!W123 240D 1978
-
Templomegere
senior tag
Szia !
Ki lehet cserélni , sajnos nekem volt benne részem úgy 30x ..... Van jó pár ok amiért folyhat , a legegyszerűbb hogy nem megfelelően építik be . A legszarabb hogy ha blokk repedés van .
motort így is kicsit meg kell emelni hogy a karter kiférjen, a vezérműláncot is le kell lazítani , szóval szuper meló . amikor heti szinten csináltam akkor a végén már 4 óra alatt végeztem vele ........ autó beáll autó kiáll
-
sasa83
csendes tag
válasz Templomegere #8208 üzenetére
Szia!!
Arra szeretnélek megkérni hogy írd már le nekem a pontos munkamenetet! Ha megteszed! Arra gondolok hogy a láncot hogy kell meglazítani, elég ha kiveszem a lánc feszítőt? Mire kell figyelni amikor rakom be az új burmant? Nagyon remélem hogy nem a blokkal van baj, előtte a 34-éves burman nem folyt, nem is szivárgott de ahogy hozzányúltak azóta csinálja, pedig Viktor féle tömítés ment mindenhova tehát a minőséggel nem lehet baj szerintem !! Az a fő bajom hogy itt a környékemen nincs normális szakember!! Amikor visszakaptam az autót a felújítás után nem volt a motor lecsavarozva sehol sem!! A bakokra gondolok!! Egyedül a váltó fogta a motort de úgy hogy ott is kihagytak 3-csavart!! Még jó hogy alámentem másnap körülnézni!! Persze már akkor is okádta hátul az olajat!! Ezért én megfogadtam hogy többé rajtam kívül nem nyúl más az autóhoz!! Bármikor vittem valahova soha nem tökéletesen kaptam vissza!! Előre is köszi!W123 240D 1978
-
tamasn19
újonc
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Van egy 92-es W124 230E mercim, csak azt szeretném megtudni, hogy a képen látható bejelölt elektromos érzékelő pontosan micsoda. Eltörött a gázbowden befogatása és ideiglenesen meglett drótozva, hogy hazajussak és valamennyire tudjam használni. Szinte alig van alapjárata a kocsinak. Az lehet a probléma, hogy nincs benyomva az a műszer, úgy, mint a képen? Segítségeteket köszönöm!
Üdv![ Szerkesztve ]
-
Batman2
őstag
Valaki mosott e már hűtőrendszert savazással (citromsav, esetsav), vagy esetleg trisóval, egyéb vízkőoldó szerrel ?
Kicsit hajlamos melegedni a motorom, ilyen nagy melegekben, 10 fok fölé ugyan nem megy, de érezhetően veszít az erejéből, mikor átforrósodik, tehát jobb lenne hűvösebben tartani, ezért gondolkodom a rendszer átmosásán, vízkőoldáson !
A felújítás előtt nem volt különösebb gondja a melegedéssel, jó volt a hűtése, annak ellenére, hogy kopott felületű lapát volt rajta, ami ráadásul feltehetően benzineshez volt való, mivel 4 lapátos, fehér színű volt, a dízeleken pedig eddig csak fekete, ötlapátos kiviteleket láttam.
Azóta lecseréltem a lapátot, kapott légterelőt, ami nem volt előtte és most legutóbb kapott új vízpumpát is, mert kiderült, hogy a régi rendesen el volt kopva és mégis hajlamos a melegedésre, különösen, amikor le kell lassítnom menet után, illetve városban lámpáknál állás közben, pedig a vízszint, termosztát megfelelő.Az felújítások előtt viszont egyésfél évig állt a motor, az alatt vastag kirakódás alakulhatott ki a blokk víztereiben, így erre gyanakszom, hogy az nehezíti a blokk hőleadását a hűtővíznek.
Mikor szét volt szedve most legutóbb, a vízjáratokban és még a régi hengerfej tömítés vizes lyukaiban is vastag, barna lerakódást láttam.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
rambo4ésfél
aktív tag
válasz Batman2 #8211 üzenetére
Szia!
én már mostam ki hűtőt trisóval, korábban ez volt a jelenség nálam is hogy lámpázgatásnál felment a vízhőfok, megkérdeztem egy pár embert és mindenki ellenezte ezt a trisós mosást, mert ki fogja marni és lyukas lesz a hűtő stb, ennek ellenére mondom ha már így is úgy is vennem kell egy újat legalább előtte játszok egy jót
így is lett kiszereltem a hűtőt és először is átmostam slaggal "nagy" nyomással jött is ki belőle valamennyi kosz de többre számítottam, ezek után egy netről szedett leírás alapján bekevertem a trisós oldatot ( pontosan már nem emlékszek rá de azt hiszem hogy 0,5kg trisó és 20L meleg víz kb 40°C-os ) majd készítettem egy "medencét" ami kb a hűtő méretétől minden irányban nagyobb volt 5-10 centivel és felöntöttem az oldattal majd beleraktam a hűtőt úgy hogy kívül és belül is teljesen ellepje és állni hagytam 4órát, az eredmény megdöbbentő volt ugyanis a kis fürdőzés után iszonyatos mennyiségű kosz kijött belőle főleg az alsó részénél slagozás addig amíg tiszta víz nem jött belőle mindegy hogy közbe mennyire rázom -->elvileg már nincs benne több lerakódás, aztán egy gyors nyomáspróba a medencében, ledugóztam mindenhol kivéve a leeresztőt mert erre egy csövet tettem majd a hűtőt víz alá nyomtam és a csövön át levegőt pumpáltam bele, izgalmakkal teli pillanat volt ez hiszen ha jön a buborék akkor bizony jöhet az új hűtő is, de nem jött, így visszaszereltem feltöltöttem fagyállóval és go próbaút kb 45percet autóztam a városban klíma is ment és 85°C-nál tetőzött a vízhőfok ezután még figyelgettem hogy nem e csepeg a hűtő de nekem szerencsém volt és megúsztam egy új hűtő beszerzését -
Batman2
őstag
válasz rambo4ésfél #8212 üzenetére
Szevasz
A hűtőradiátort magát már én is mostam ki régebben, csak ecetsavas levet áztattam benne, így feltételezem, hogy nem az a leg problémásabb esetemben.
A blokk vízjáratait viszont még sohasem mostam ki, és a lagutóbbi szétszedés alapján van is benne bőven lerakódás, szerintem ez a réteg okozza a problémát !
Hőszigetel, lassítja a hő átadását a blokk fén elemeitől a benne keringő víznek és ezért a késleltetett melegedés !
Azon túl ha 90-100 felett hajtom, akkor eleve feljebb megy a vízhő, pedig nem feltétlen kéne, mivel ez a hítő látja el a 240-es és 300-as motorokat is, amik azért csak több hőt termelnek.Szóval a blokk, az egész rendszer lerakódásainak kimosására, feloldására kellene recept !
A boltokban nézegettem ilyen hűtőrendszer öblítő leveket, asszem trisó volt a fő komponensük.
Azza viszotn az a baj, hogy pl. a mosógápünk kifőzésénél nem oldja fel a vízkövet, csak meglazítja a réteget, ami után az darabokban jön le, ez pedig nem hiszem hogy használna a vízszivattyúnak az autóban !Ha viszont híg savat teszek bele, az feloldja a lerakódást, így legfeljebb homok szerű anyag lesz a rendszerben, ami szintén nem használ a pumpának, de talán még mindíg jobb, mint a nagy darabok.
Kérdés, az öntöttvas blokkot és fejet mennyire kezdi ki a sav, még ha híg is ?
A trisó azt nem bántja csak a vízkövet.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
rambo4ésfél
aktív tag
válasz Batman2 #8213 üzenetére
nah igen így már másabb a helyzet esetleg azt próbálnám meg a helyedbe hogy egy rossz/rosszabb vízpumpával kitakarítani a rendszert és utána visszarakni a jó pumpát, a savas módszer pedig biztos használható, mivel pl horganyzás előtt is savval is tisztítják ugye a bevonandó fémeket csak utána le kell mosni, na most nyilván nem a savas vízzel járkálnál, azzal csak kimaratod a lerakódásokat utána pedig kimosni sima vízzel 2-3x. egyébként egy ismerősöm mondta hogy ő kb 2 evőkanál trisót tesz a hűtővízbe és ugy jár a kocsival, én ezt még nem próbáltam én miután sikeresen kitakarítottam a hűtőt tiszta fagyállóval öntöttem fel vagyis nem tiszta hanem az a rózsaszín glicosam vagy mi a neve
-
Batman2
őstag
válasz rambo4ésfél #8214 üzenetére
Mondjuk állandó trisós lével nem mernék járni, mivel az lúgos és hoszabb távon megeheti a fémeket, tönkreteheti a gumi alkatrészeket is, és kirakódásokat okozhat.
Igaz, hogy ha csak kis mennyiséget teszünk a vízhez, akkor vízlágyító hatású, reagál a vízben levő mész sókkal, majd oldhatatlan csapadék fomrájában kiválik, ilyenkor megszűnik a lúgos hatás, de ha több a trisó, mint a mészsó a vízben, akkor biztosan lúgos lesz a víz.
Ha rendesen ioncserélt, vagy pláne desztillált vízzel töltöm a rendszert, akkor nincs mészsó, nincs szükség vízlágytóra.Akár trisóval, akár savval csinálnám az átmosást úgy végezném, hogy előszőr leengedném a fagyállós levet, majd teletölteném a rendszert előre bekevert vízkő eltávolító lötyivel. Majd mennék vele egy kicsit, hogy üzemmeleg legyen a motor, mert a trisó pl. csak úgy hatásos kellően, de a sav is jobban reagál melegen, majd lereresztés, a rendszer átmosása tiszta vízzel többszőr, illetve amíg még jön valami trutyi a rendszerből, aztán feltöltés újra fagyállós lével.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
qdak
addikt
válasz Mintcar #8202 üzenetére
Nem tudom, van 12 db porlasztom, holnap megnezem a marka t,
Sajna amuket utolag vettem, kopogott veluk a motor... U h tisztitva visszakerultek a regiek.
Az auto omega b 2.5 td az x25dt a bmw motoros omega.
( igen tudom bocs h ide irom )Batman2: sztem a porlaszto es a hengerfej talalkozasnal, resolajcso vadi uj, dupla falu.
Ja es csak 1 ereszt.Mar csak annyi h ilyenkor az alapjarat nem jo razkodik a gep, erzesre erotlenebb.
Esetleg uj csucsokat ti honnan vesztek?
Mert csak hasznalt komplett et dob ki a net(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Mintcar
tag
Akkor a teljes üzemanyag rendszered Bosch. Még annyit kéne tudnom hogy a kocsid 1996/07 előtti vagy utáni? Mert akkor variáltak valamit a porlasztók nyitási nyomásán és a porlasztócsúcsok is mások. Ha megnézted akkor átküldöm a gyári robbantott ábrákat, Bosch gyári számokkal. A számok alapján már könnyedén be tudsz szerezni mindent, és látod a felépítését.
Az én véleményem szerint érdemes komplett porlasztót cserélni, az csak annyi hogy kiteker a régi és beteker az új, és garantáltan nem lesz vele probléma. Gyárilag nyomatéra van húzva, és a nyitási nyomási pontosan be van állítva.
A te kocsidba 0432217223 vagy 0432217278 számú porlasztó van (évszám függő). Ahogy nézem ezekben a porlasztókban van tömítőtárcsa lehet hogy ott ereszt.
w123 200D 1.1millió km+
-
-
Batman2
őstag
Tűzkarikűt cserélgettél e a porlasztók ki és betétele között ?
Már ha ennek külön van még, de valami tömítő felület akkor is kell legyen.Annak elvileg az a feladata, hogy tömítse a porlasztót és a befecskendezett gázolaj csak a hengerbe juthasson !
Ha már egyszer rátekertél egy karikára egy porlasztót a megfelelő nyomatékkal, akkor az a karika már kilapult és legközelebb nem fog tömíteni.
W123-asnál és hasonlóaknál, ha bele illesztessz a közepébe egy fém golyót visszafelé és kalapáccsal enyhén megütöd, esetleg van esély egy picit visszagörbíteni, és akkor valszeg újra fog tömíteni egy porlasztó alatt, de nagyon rideg anyag, könnyen reped.Mást nem igazán tudok elképzelni a szivárgás okozójaként.
Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Mintcar
tag
válasz Batman2 #8220 üzenetére
Hát igen, a tűzkarika csere alap lenne minden cserénél. Van neki is tűzkarika. Szinte ugyan az a porlasztó van abban is mint a miénkben. Ugyan olyan KCA rendszerű, két részből álló. De neki a porlasztó alsó és felső része között van tömítés, ott nekünk fém a fémen tömít.
w123 200D 1.1millió km+
-
qdak
addikt
válasz Mintcar #8217 üzenetére
Bocsi teljesen attaludtam napom...
94.7. Havi
Hu nm tudom az mennyi lessz, de 40 ert vettem a hasznalt "rosszakat"
Igen van rajtuk, ranezesre jo allapotuak voltak.T.Zsolti koszi megnezem az oldalt, rem nm esek hanyatt az araktol
Batman2: nm csereltuk ki kulon van.
Azert jol sejtettem h ide kell jonnom tobbi hejeken,hozza se tudtak szolni,
Nalatok is amugy szivosor leszedese nelkul szinte hozza ferhetetlen?
Specko hosszabitott kulcsal, uszhato meg, de a jelado visszarakasa 5 perc, veres kezzel, termeszet ellenes kezhajlassal megy csak
Na megnezem az oldalt, koszi a helpet fiuk!(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
JOEPAPA
tag
Sziasztok!
Van egy C200D-m, OM601.913 motorral soros Bosch adagolóval.
Az adagoló tetején, a ricnis megfogású fejszelepházak alól szívárog a gázolaj, 50km alatt tele a trapni alul.
A szívócsöveket (felül 4+1 műanyag levegőszívócső rajta gázrudzat, nyomócsőtartó) leszedem, gázolajszűrőt házastól leszedem, akkor hozzáférhető.A helyén (adagoló leszedése nélkül) ki lehet cserélni, az ott lévő gumi réz tömítéseket?
Mennyire kell tisztaság ehez, elég egy motormosás, vagy ide a fejszeleptartó alá sem kerülhet be porszem, azaz amikor lebontok fölötte mindent, mielőtt kitekerem, féktisztító spray fogkefe, stb vel polírra kell tisztítani, gumikesztyűben széttekerni, és akkor ki lehet cseélni?
Keresek, de nem találok képet a soros (azthiszem 0 400 074 936) Bosch adagolóról amin metszetben látszik, hol vannak ezek a tömítések, fotót sem amin ki vannak tekerve a ricnis megfogású fejszelepházak.
Mekkora nyomatékkal kell majd visszahúzni, illetve többféle helyzetben betekerhetők, rögzíthetők, ez állít-e valamit, Batman2 régi írásában olvastam, sokat változozz kis elmozdításra.
Vagy a ricnizés csak a nem túl erős meghúzás miatti kilazulásveszély miatt van?
Tegnap megpróbáltam, de a lefogató alátétet megfogtam fogóval, avval nem tudtam kilazítani.
Sortömítést cserélni kell ugye a műanyag szívósor alatt? (Azt már vettem)
Csöves audiophil 6P3S SE 2x4W 50e.
-
JOEPAPA
tag
Ha valaki C200D W202 ben vagy más Mercedes-ben soros Bosch Adagoló fejszelepház alóli olajszivárgással találkozik, itt a megoldás:
Hazet 4556 kulcs kell.
http://www.benzworld.org/forums/w123-e-ce-d-cd-td/1547587-leak-top-injection-pump-my-gray.html
Csöves audiophil 6P3S SE 2x4W 50e.
-
JOEPAPA
tag
Sikerült lebontani a szívócsatornát , a vákumszivattyú fő csövet (így fér kis a szívósor), az izzítógyertyákat is kicseréltem, ha már ennyire szét van szedve, de sikerült eltörnöm az 1-es izzítógyertya alatt lévő termosztaikus levegős szelepet, amire megy két vákumcxső, gondolom a szívás, és az adagolóra, vagy nem tudom, mit is kacsol ez hogyan is?
0011405260 a ráírt cikkszám, valakinek sikerült utángyártottat találnia?
Lehet nekem nem is működött jól, mert szóvbahőn, és melegítve, kb 70 fokig semmi, végig el volt zárva, most fagyasztom, hátha akkor nyit.
Csöves audiophil 6P3S SE 2x4W 50e.
-
JOEPAPA
tag
Megvan a szelep fagyasztva nyit, pl mélyhűtőbe téve, reggeli hidegindulást szimulálva átereszt.
Csöves audiophil 6P3S SE 2x4W 50e.
-
Batman2
őstag
Most értékeltem ki a járgányom fogyasztását a legutóbbi motorgenerál óta.
1356km alatt mérve 7,1-re adódott a fogyasztás, amiben volt 110-115-is, több 90-100-as országúti is és sok városi tötymörgés, lámpától gyorsítás !
Meg vagyok vele elégedve !!Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz t.zsolti #8231 üzenetére
Szevasz
Az előtöltést egyelőre nem bántom, ha csak valamiért el nem megy nagyon, most jónak mondható, indul is rendesen a motor és húz is rendesen.
Ellenben az egyik befecskendezőt majd meg kell néznünki, mert a két fél összeillesztésénél eléggé ereszti a gázolajat.
Modnjuk mélg mindig jobb, mint ha a nyomócső csatlakozásnál tenné, mert ettől még lehet vele közlekedni, nem fog szétmenni.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Balupapa
senior tag
Sziasztok!
Van valakinek 160CDI BlueEff itt valakinek? (vagy akar, 180,200cdi)
_-=*WheelWhores*=-_
-
#34633984
törölt tag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy a 123-as 300D-nek a hátsó lengéscsillapítóit hol találom mármint az ülés alatt van a vége vagy hol? A másik meg hogy a 200D-nek a porlasztócsúcsait bele lehet-e rakni a 300-asba?
Üdv
-
geri0920
csendes tag
Üdv!
hogyan tudom az adagolót az optimális (vagy inkább megfelelő) szögben beállítani? Úgy értem hogy a helyén lehet dönteni a motor fele és vissza fele is. Most kb. középen van.
Azért szeretném ezt beállítani mert a gázreakció nem tökéletes (késik). Szelepek be lettek állítva.
Üzemanyagszűrő nem most lett cserélve. Kb. 2éve. Illene kicserélnem. Az üzemanyag szűrő befolyásol valamit ha ilyen rég nem lett cserélve?
Ja meg alapjáraton (hidegen) kihagy egy henger. Mikor bemelegszik akkor már megy az is. Gondolom azért mert kopott a henger. Vagy lehet adagoló beállítás?
Köszönöm előre is! -
Mintcar
tag
Egy kicsit késve (közbe jött egy kis nyaralás) de itt van amit ígértem. A számok alapján könnyen rákereshetsz az elkatrészekre.
w123 200D 1.1millió km+
-
Mintcar
tag
válasz JOEPAPA #8225 üzenetére
Szia!
A Fejszelep tartót csak nyomaték kulccsal szabat visszatenni! Nagy galibát csinálhatsz ha nem a megfelelő nyomatékkal, és nyomaték lépcsőben húzod meg. Itt vannak a nyomaték értékek. Rád a 4. pont vonatkozik.
Én tölük rendeltem.
w123 200D 1.1millió km+
-
Batman2
őstag
válasz geri0920 #8236 üzenetére
Adagoló beállítást leg jobb, ha teljesen előlről kezded, mert egyáltalán nem biztos, hogy tudsz eleget billenteni rajta, már ha tényleg muszály állítani !
Ezeknek a motoroknak működés módjukból ered, hogy jelentős késéssel reagálnak a gázadásra, ezen nem segít az adagoló állítás.Természetesen, ha nem az optimális helyen áll az adagoló, akkor ez még tovább romlik, ebben az esetben tényéleg állítani kell rajta, de nehéz megítélni, hogy a maximumot hozza e vagy sem.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
chosa921
tag
Jaj de örülök neki hogy találtam itt ilyen fórum topicot, gyorsan fel is teszem kérdésemet:
Autó vásárlás előtt állok és nagyjából a mercedes (dizel) c200 és c220-at néztem ki, a kérdésem az lenne hogy mi a különbség-e két tipus között?motorikusan van-e, belső tér,kaszni, felépités... stb... ilyesmikre gondolnék. Válaszotokat előre is köszönöm.
ui: ha esetleg van valakinek megkimélt állapotú mercedes c200-c220, w124 190 , 200 250 max 2500ccm3-as motorig ( csak is dizel ) akkor irjon rám képekkel , településsel.[ Szerkesztve ]
Üdv.:Peti
-
Batman2
őstag
válasz chosa921 #8242 üzenetére
A c200 és c220 minden bizonnyal a motor űrtartalomban tér el, elsősorban, ahogyan az anno volt a w123-azok első szériájánál !
2000 és 2200 köbcenti.
Asszem ezek már mind CDI technikák, viszont a teljesítményük még ezen belüle is változik, hogy mennyire "hegyezik" ki azt a motort, mennyire járatják csúcsra, mit hogyan állít bennük a kompjúter szoftvere.
A belső, és egyéb különbségeket nem ismerem.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979