- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- iPhone topik
- Apple iPhone 11 - népalma
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WunderKinder
tag
válasz Haliltomi52 #7684 üzenetére
Szia!
Valószínűleg hidraulika hiba. Főhenger csere szívás az a pedálbaknál van, a munkahengeré egyszerű.
-
WunderKinder
tag
Tudja valaki, hogy a W124 250D-nél ('88) hol van a fordulatszámmérő jeladója? Generátornál vagy a motoron?
-
WunderKinder
tag
válasz t.zsolti #7692 üzenetére
Nem hinném, emlékeim szerint csak a kerékcsapágyat meg a féltengely csavarjait cseréltük. De 2 éve volt, nem vagyok benne biztos. Arra emlékszem, hogy sokat bénáztunk vele. Egyszerűbben is meg lehetett volna oldani, de nem bírtuk levenni a fék porvédőjét és attól nem fért oda a csapágylehúzó. Mikor raktuk össze akkor meg leesett magától Csak a kosz meg a rozsda fogta össze.
-
WunderKinder
tag
válasz t.zsolti #7694 üzenetére
Csapágyat lehúzni?
Emlékeim szerint az agyból kiszedni a csapágyat. De nem emlékszem percről percre a munkafolyamatra így két év távlatából. Tehát megelőzöm a következő kérdést, nem emlékszem milyen alsógatya volt rajtam és arra sem hogy milyen sorrendbe tekertem ki a csavarokat. Viszont pár hét múlva be tudok róla számolni mert a bal oldalon kell cserélnem csapágyat meg pár dolgot. Jó pénzért videót is csinálok róla, bár nem lesz szép látványSzerk:: Ja és még mindig W124 kombiról beszélek.
[ Szerkesztve ]
-
-
WunderKinder
tag
válasz whisky75 #7719 üzenetére
Akkor a fűtéspanelt nézd meg a műszerfalban megy-e a világítása. Ha nem megy akkor lehet testhibás, a panelen a bemenő csatlakozónál elengednek a forrasztások. De ha megszorul a keringető szivattyú az is meg tudja ölni a panelt. Első körben méregess a fűtéscsapnál, ha változik ahogy átkapcsolod a fűtést, akkor átereszt a csap. Szét lehet szedni, de ha a tömítés ment szét akkor kompletten csere. A klímát passzolom, bár a kompresszornál van egy forgásérzékelő az szeret vicceskedni (bekapcsolod és 5 másodperc múlva kikapcsol a klíma).
-
WunderKinder
tag
válasz whisky75 #7724 üzenetére
A fűtéscsap az akkumlátor elött van, elméletileg így néz ki. A két kisebb henger elött levő hármas csati ellendarabján kell mérned, ha jól emlékszek a középsőhöz képest a két szélsőt.
A középkonzolból vedd ki a fűtéspanelt és nézd meg a csatlakozásait. De először mérd ki a fűtéscsapnál, ahhoz nem kell bontani semmit. Ha kell majd leírom, hogy kell kivenni a fűtéspanelt. De látom te is kecskeméti vagy, ha gondolod alkalomadtán meg is mutatom.
[ Szerkesztve ]
-
WunderKinder
tag
Utángyártottat ne vegyél, az egy rakás betlehem. Ha bontottat veszel, érdemes használat elött szétszedni és picit megtakarítani az érintkezőket az sokat tud rajtuk segíteni (ez lehet a mostanin is segít ideig-óráig). Én az ebay-ről vettem bontottat Angliából, a 2 db volt 4500 Ft postaköltséggel együtt, Ürömön darabját adták volna 4k-ért.
[ Szerkesztve ]
-
WunderKinder
tag
-
WunderKinder
tag
Az a kompresszió tényleg kevésnek tűnik. Az enyém W124 250TD ('86 évj. 90Le), tehát nem tudom mennyire használható az infó, de szerintem a 123 tartósabb volt.
Tuti 700000 km (de inkább 900k-1m) fölött is a legrosszabb henger 22, a többi 24-25, a difinek ebben sincs hangja (jobban mondva van egy minimális, de nem hallod csak ha ki van szedve a csomagtérburkolat), féltengelyek még a gyáriak, a leömlő mondjuk elég rozsdás. Inkább a váltókulissza és a kormánymű kopásán érződik mennyit ment. Vezetőülésben cseréltem már rugókat kétszer (120kg vagyok), kormány is kezd tükör lenni, a többi része rendben van. -
WunderKinder
tag
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy a Diavia klímás 124-esekben milyen fűtőradiátor van? Klímásé vagy simáé? Vagy valami egészen más?
-
WunderKinder
tag
válasz Babszivacs #8920 üzenetére
Ha nem zavar, hogy lomha akkor 250D.
-
WunderKinder
tag
-
WunderKinder
tag
válasz Batman2 #10423 üzenetére
Többek között ezért adtam el a 124-esem. Nem sikerült hozzá használható csúcsot szerezni, a legtovább a superdiesel bírta (pedig állítólag az talán a legrosszabb), ment kb. 15000 km-t. De az nálam csak 2 max. 3 hónap. A végén már beleuntam, a szar csúcsokkal kb. 1,5-2 literrel többet is evett.
A másik amiért mennie kellett, hogy szó szerint elfáradt a kaszni, az első hossztartók bekötésénél már rendesen körbe volt törve a lemez, meg a tornyok be voltak dőlve nem lehetett már rendesen beállítani a futóművét. De túl is volt már 1,5 millió km-en, 3 gtk-n meg számtalan kisebb törésen.
[ Szerkesztve ]
-
WunderKinder
tag
válasz tailor13 #11636 üzenetére
Szerintem bármelyik hidraulika javító meg tudja csinálni, tök egyszerű szerkezet (porvédőt meg lehet rá venni traktoros boltban). Nekem anno Baján csinálták, de elsőre onnan is el akartak hajtani, mondván hogy ez egy lengéscsillapító. A Kárászyék meg azért hajtottak el, mert ez nem lengéscsillapító.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Wise (ex-TransferWise)
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...