- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
Adott Mercedes-benz c200 cdi w203 2002-es évjárat.
2 kérdés:
- Külső hőmérséklet érzékelő melyik oldalt található, hova csatlakozik, mennyire macerás kicserélni?
- Gyári rádió: Ha "fontos" hír van akkor CD-ről átkapcsol rádióra, majd vissza. Ezt hogy lehet kikapcsolni?Köszi előre is
-
barnam_
nagyúr
válasz KillHates #11001 üzenetére
Igaz nem én bütyköltem, de ma talán pontot sikerült tenni a szivárgó gázolaj problémámra.
Az adagoló alatt/mellett (nem tudom pontosan) lévő üzemanyag termosztáton kellett tömítést cserélni. Remélhetőleg nem lesz már gázolaj a kocsi alattBízva abban, hogy nem fogja elfolyatni, kapott a kocsi egy tank OMV Maxxmotion dízelt , meg egy mosást is
-
#48613632
törölt tag
válasz bucihost #11003 üzenetére
Szia
203-as coupe-ban tudom, hogy jobb oldalon, a kerékjárati burkolat eltávolítása után kihúzható, az első lökhárítóból. Arra pontosan nem emlékszem, hogy mkivel van odafogatva, de mintha valami bajonettzáras cucc lenne, vagy hasonló. De erre ne vegyél mérget.
Remélem tudtam segíteni.
Ha benne ülsz, úgy jobb oldal, nem pedig ha szemben állsz vele. -
Batman2
őstag
Mit látok reggel...
hát a hírdetésben szereplő "bűzös borz" mercit egy Újfehértói autókereskedésben!
Élőben sem szebb.Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
-
barnam_
nagyúr
Azt hiszem nekem is legalul van, így nem log bele a hajam a tetőkárpitba. Amúgy nincs nagy belmagasság a 124-ben
Én mostanában a deréktámasszal nem vagyok kibékülve, sehogy sem találom a kényelmes pozíciót, akárhogy döntöm a háttámlát, nyomja a derekamat. Kéne a felfújható deréktámaszos ülés... -
nagyúr
-
Sracok, ki tudja veletlenul hogy fl w202-hoz extra opcio volt-e a kulso homerseklet kijelzo?
-
-
bucihost
senior tag
Sziasztok. C200 2002 cdi-nél hova csatlakozik a külső hőmérséklet mérő? Rendeltünk új mérőt, de kábel nélkül küldtèk. De a régi kábelt nem lelem a motortérben
-
válasz barnam_ #11017 üzenetére
Jo hir, majd beszelek egy villamossagival. Gombot csereltunk benne, 1 hetig birta, oda vannak mar a forrasztasok a nyakon. Köszi.
4e ft amugy egy ilyen dobozka, abba megy egy kabel + a led ami egyben az erzekelo is talan. Fogalmam sincs hogy kell ezt rakotni de majd megkerdezem.
-
Batman2
őstag
Az öreg járgányom ilyen hideg, fagyos időben mindíg mindenféle érdekes különféle visító hangokat produkál menet közben.
Mi a fene tudhat befagyni benne, ami akkor zenél, mikor megy az autó??
Mit nézzek meg benne ?Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
nagyúr
Persze! A jobb és baloldali zárban, továbbá a csomagtér nyitómechanikában is van elektromos vezérlése a központi zár szivattyújának, de van vezérlés a műszerfalról is. Bárhová rá lehet patkolni a távirányító kimenő jelét.
Sőt, a villanyablak vezérlést is tudja, ha van benne komfort modul!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
bucihost
senior tag
válasz KillHates #11022 üzenetére
A helye megvan. csak az érdekes, hogy eddig működött. Aztán arra lettünk figyelmesek hogy hoppá +45 fok ??!!! azt hittük tönkre ment a mérő, rendeltünk, hogy kicseréljük de nézzük sehol semmi.... szóval a helye megvan, de a motortérben hol keressük a csatlakozót? Ennyire nem értek hozzá, neten kerestem de semmi siker
-
-
nagyúr
A műszerfalon az ajtón nyitó gombnál, mert az a vezérlés nem szabotázs védett. És a riasztó beszereléséhez, úgyis ki kell bontani a fél lábteret! Ja igen! Akkor már tényleg immobilizeres riasztót rakj a vasba. Egyszerű megszakításosat semmi bonyolult motorelektronika blokkolósat (csak szopás lesz később ha beszarik) mert ha már feltörik a kecskét akkor ne lehessen default módon elkötni (sajna a régi merciket elég könnyű, a kormányzáruk az erősségük) A szirénára ne költs; a duda reléje megteszi, olyan hangos, hogy összekiabálja az a szomszédságot egy perc alatt!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
barnam_
nagyúr
Én is néztem ezeket az univerzális központi vezérlőket, de végül egy kis WD40 helyretette a zárakat, utána meg nem foglalkoztam vele.
Kulccsal nem lehet nyitni? Én inkább afelé hajlanék, és nem erőltetném a távirányítóst, a kulcs nem nagyon tud elromlani (feltéve ha néha kap egy kis olajozást a zár).
Én ma autóztam egyet, Pest - Dobogókő - Esztergom - Zsámbkék - Pest volt Fenn Dobogókőn volt egy kis hó, lehetett kicsit csúszkálni Sajnos képet nem készítettem, de gyönyörű volt, ahogy haladsz felfele, egyre inkább havas lesz minden.
-
válasz barnam_ #11027 üzenetére
Működik szépen a zár, a gombbal csukja nyitja gyönyörűen. Csak a gomb nem működik a kulcson. Kicseréltettem a kapcsolót benne, de 1 hétig működött, már oda van a nyák. Egy uni szett 4-6e ft, nem vesztek vele sokat, ha bekrepál. Most kulccsal nyitom, de manuálisan kell az összes többit kinyitni. Vagy gombbal, de ha azzal bezárom a vezetőoldali nyitása után kinyitja mindet, így bezáráskor is manuálisan le kell őket nyomkodni.
KillHates: Köszönöm a segítséged! Komfort modulom nem tudom van-e, VIN listában nem láttam, ki lehet ezt deríteni máshogy is? Ha nincs akkor csak nyitós zárós kulcsot veszek. Riasztóra nincs szükségem, Angliában élek, casco-t magában foglalja a biztosítás. Na meg aki ellop egy 20 éves Mercit, ami kevesebb, mint a minimálbér az magára vessen. Igaz sajnálnám kicsit, mert jó állapotú.
Plusz kitakarítottam kicsit a verdát belül, majd lövök pár képet ha nem lesz ilyen retek idő.
-
barnam_
nagyúr
Áhá, mivel neked van gombos központi zárad, a kulcsra csak az egyik ajtót nyitja. Nekem zárja az összeset, de csak kulccsal működik a központi zár, nincs távirányító.
(#11029) MurdR:
Ha megjön a telefonom, akkor az újon fog menni a Waze, a régi meg jó lesz menetrögzítő kamerának, csak majd ki kell találnom valamit a rögzítésre. -
Formaster
addikt
Üdv!
X204 GLK 220CDI-nél mire kell odafigyelni? Automata, 2009-es évjárat, eddig semmi gondom nem volt vele, minden szervizt megkapott a mercinél. Most járok 190-e km-nél...
-
batmanéhes
tag
üdv. van valakinek tippje hol keressek A168 ablaktekerő kurblit? köszi.
-
Formaster
addikt
válasz molnarpeter #11038 üzenetére
Igen. Sajnos az első tulajnál 1 kimaradt. A 60 ezres megvolt, de a 120ezrest már nem csinálta meg és a merci szalonban nem vették észre. 180ezerig ment még ezzel az olajjal, vagyis egy dupla ciklust, de nem érzek rendellenességet.
-
Batman2
őstag
Üdv mindenkinek!
Az öreg járgányom már ma meg kapta a karácsonyi ajándékát, egy vadiúj vízhűtőt!
Régóta fenegettem már rá a fogam, hogy veszek egy új hűtőt, amíg még egyáltalán kapható.
Végül is nem tudom ez a hűtő miből van, általában alut írnak, de ezen jól láthatóan forrasztottak a lemezek a csövekkel és a kerettel, mintha az egész tűzihorganyozva lenne.
A régi hűtő lehet vastagabb kicsit, és vízszintesen futnak hosszú vékony lemezek, az biztos alu, a csövei is, ez 28mm-es és széles lapított csövei vannak, közöttük cik-cakkban futtatva lemez. Lehet, hogy ennek a felülete kisebb, mint a másik fajtáé, de ennek viszont kevésbé hajlamosak sérülni a lemezei.
No mindegy, ez még megfizethető volt, vadi új, csak jobban fog hűteni, mint a régi, koszos, részben sérült bordázatu.Boldog Karácsonyt minden kedves fórum és márkatársnak!
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
-
atee
őstag
Sziasztok!
Egyszer volt egy 124 2.6 - hat hengeres benzineses Mercim amiből gyakorlatilag szerelem lett a márka felé!
Aztán gazdasági kényszerből 9 évig nélkülöztem a márkát.
Most újra beléptem, igaz már kicsit kissebb kicsit újabb típusba!
Ha más nem, legalább újra válság közeli állapotba tudom magam tenni Persze ez nem áll fent szerencsére. Ennyire felelőtlen nem lennék!
Szóval 2005 C 180 kompressor, automata. Sajnos "csak" a classic felszereltség.
Valahol még ebben is érzem azt mint annó amikor az első Mercimet hajtottam, megszerettem.
Remélem ha gondos gazdája leszek akkor feleslegesen nagyobbra nem rúgnak majd a fenntartási költségek sem!Valakinek valami jó szervízese a fővárosban aki ért ezekhez is és át tudná rendesen nézni? Csak egy állapotfelmérés ,mert látszólag, eddig minden rendben van vele!
Akkuból milyen teljesítményűt érdemes használni? Igaz ez már késő mert már beszereztem egy Exide Premium 77 es akkut. A benne lévő 74Ah volt Mercis/Varta de nem bíztam benne (kicsit köhögött egy reggeli hideg indításnál) és viszonylag sokat állok vele egy helyben napokig is akár. Nem szeretnék meglepetést egy hosszabb hideg hullám után.Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
D-day 2002-01-04 01:54
-
atee
őstag
válasz !Overdose! #11044 üzenetére
Köszönöm! Sajnos a 100 as vagy pont befèrt volna vagy pont nem. Határeset ebből a típusból!
Inkább maradtam a kisebbnèl. Az inditòáram így is 760A amit cserèltem annak 680A volt.
Az ajánlottak pedig eezeknèl is kicsit kisebbek.[ Szerkesztve ]
D-day 2002-01-04 01:54
-
tailor13
csendes tag
válasz !Overdose! #11044 üzenetére
1.8 benzinesbe 100as akkut?
A 240D-mben 80-as van, 5. éve (legalább 6 éves az akku), köszöni, jól van.
'82 240D
-
Batman2
őstag
Benzinesbe valóban fölösleges 100-as akku, viszont nekem a 200D-be mindíg 95-100-as akku volt, az egyik 6,5 a másik 9,5 évig dolgozott. Igaz sajna az enyém motorja gyenge volt mínusz fokban hosszan és sokszor többször kellet indítózni, mire stabilan járt, ezek ezt is bírták. A 9,5 évet szolgáló közben ugyan 1,5 évet állt üzemen kívül, aztán már kicsit könnyebb munkája volt, mert közben felújításra került a motor és bár továbbra sem volt teljesen jó, de mindenesetre többségében elsőre, rövid indítózás után indult.
Az utolsó két éve pedig napi szintű használat volt, télen napi kétszet, kora reggel és este teljesen hideg indítás és rövid menet, de heti kétszet viszont volt benne 230km is, így időnként azért vissza is töltődött, de azért a 20-25 másodperces izzítások a régi hurkos gyertyákkal bizony igényelték a nagy kapacitású és különösen nagy indítóáramú akkut.
Közben egyszer volt egy polaris 88-as akkum, 680-as indító árammal, valszeg túltárolt is lehetett már a boltban, azzal kezdettől fogva gyengén muzsikált az indítómotor, 3 évet kínlódtam vele végig, aztán csere.
Az első 100-as akku 750A-es volt, a másik 95-ös akku és 850A-es volt.
Jelenleg megint 100-as van benne, 850 vagy 900A-rel.Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
FulopBe
újonc
Sziasztok!
Vettem egy Mercedes 190D, 2000 szívó diesel, 1992-es évjárat.
Az autó 5 évig állt egy hangárban. Augusztusban elővették, és megvette egy személy. Ő használta idáig. Elmondása szerint, azért adta el, mert nem fér bele, ami reálisnak is tűnt ott, a helyszínen, a súlya és nem a magassága miatt.
A mikor megvettem, mondta, hogy az utóbbi időben nehezen indult (elmúlt 4 nap). Tehát idáig izzítás, és pöffent is.
A próbléma az vele, hogy most mikor reggel, vagy sok állás után indítanám, akkor végig izzítok (van hogy többször is) és forgatja az önindító, de nem indul, nem is pöffen, semmi. Azonban, ha kap egy nagyon pici fújásnyi hidegindítót, akkor azonnal beindul, szépen egyenletesen jár. Ha az indítás, úgy történik, hogy előtte járt a motor, de már a hengerfej, kézzel érezhetően hideg, akkor is elsőre, minden gond nélkül indul.
Az üzemanyagszűrők nagyon ganésak voltak, ki lettek cserélve, előszűrő, és főszűrő is. A tankból folyik a gázolaj, nem csak csorog.
Az izzítógyertyák közül, 3 jó volt, a végén izzít (porlasztó levételével kiderült). Elvileg, ettől indulnia kéne, a rosszat most kicseréltük.
Az előtöltés 17-re van állítva (gyári érték 18+-1), tehát elvileg az is jó. A porlasztó csúcsok meg lettek mérve, 110-en nyitnak, szép a porlasztási kép, nem csak hugyozik.
A kompresszió 30 30 30 35. Ezek az értékek is rendbe vannak.
A motor szépen, egyenletesen jár, nem dadog, semmi rendellenes hanga nincs.Valakinek, lenne bármi ötlete, amitől ezt a hibát produkálhatja?
Nem szeretném felmondani a szerződést (8 napos pénz visszaadás...), mert az autó nagyon szép, nincs sehol egy deka rozsda, eredetiség vizsgán körbemértük, a gyári értékekre van fújva, nem volt törve.
Esetleg létezik, Békés megyében, vagy környékén, valaki aki nagyon ért hozzá, esetleg akihez az adagolót érdemes elvinni, és nem megy rá a gatyám is?
Előre is várom a válaszotokat!
(elnézést a hosszáért)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Cyberpunk 2077
- Blood West teszt
- Hálózati / IP kamera
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Politika
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen alaplapot vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- 3D nyomtatott versenypályák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000