- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
Egy autó elektronikai kérdés !
Feleségemék autója (2009-es Fiát Panda) a múlthéten csinált egy kis meglepetést !
Elment vele az apja, aztán mikor visszajött és beállt a garázs elé, leállította a motort, mikor indítani akarta már nem volt hajlandó indítózni !!Megnéztem multiméterrel, üresen meg volt az akku 12V-ja, de mihelyst rátette a gyújtást, a feszültség leesett 1,7V-ra, majd kb. 1 másodperc múlva visszament 8V-ra, pedig semmi sem volt bekapcsolva.
Rátettem az én öreg autóm 95Ah-ás akkuját, ami ugyan már 8 éves, de még mindig indít, azzal 8V-ra esett vissza egy pillanatra, majd vissza 12V-ra és azzal indított is.
Azt tudom, hogy a mai autók önindítójában van egy elektronika ami védi azt túlterhelés ellen és lekapcsolja túl alacsony feszültség esetén is, eddig rendben van, nyilván ezért nem indítózott.Viszont azt nem tudom, hogy mi az, ami a gyújtás ráadásakor egy pillanatra nagyon megterheli az akkut ?
Netán valami sönt ellenállást tesz rá, amivel megterheli az akkut és megnézi, hogy megfelelő e még az állapota az autó működtetéséhez, és tilt, ha egy értéke felé növekszik a feszültségesés ??De ha ennyire "okos" az elektronikája, akkor miért nem jelzi ki, hogy "akku kuka, cseréld ki" !
Az is érdekes, hogy pont a hidegindításhoz még jó volt az akku, de mikor vment az autó és töltése is volt az akkunak, akkor meg már nem volt elég a szufla ??
Hogy van ez ?
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek