Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tiv83us

    veterán

    válasz T.Peter #40 üzenetére

    Noh, kicsit busy voltam, sorry a kesleltett infokert. :B
    Szoval az elso reszben megismert inventory teljes egeszeben eltunik, egy teljesen uj rendszer lesz az inventory-ra es a fegyverek fejlesztesere.
    Sokkal tobb fele pancel lesz, tobb unique kinezet, mas fejlesztesi rendszer.
    A mako iranyitasat konnyebbe teszik.
    Megszunnek a 10 perces liftes turak, helyettuk mas fajta transzoportaciok lesznek az allomasok kozt /mint ahogyan azt lathattuk az egyik videoban is, ahogy Shepard ul egy asarival abban a repulo izeben/.
    Mas lesz a bolygok felfedezesenek menete is, errol reszletesebbet nem mondtak.
    Megszunik a textura pop-up hiba, ami igen idegesito volt az elso reszben, elegge elrontotta a jatekelmenyt, ahogy jatek kozben pakolta fel a layereket a fejekre az engine.

    Tovabba a donteseid sokkal nagyobb sulyt kapnak, peldaul ha egy csapattagodat minden aron vedeni akarod es nem akarod, hogy bantodasa essek, akkor pl. nem biztos hogy jo otlet ha mindig magaddal viszed egy missziora, de lehet az sem, ha ott hagyod a hajon...
    Barmely csapattarsad meghalhat barmikor es ha meghal, akkor meghal, ennyi. Sose tudhatod, hogy mikor melyik a jobb valasztas, nem lesznek kiszamithato esemenyek.

    A feliratos dologgal kapcsolatban nem tudok semmit, magyar disztributort kene majd megkerdezned, itt ezzel egyertelmuen nem foglalkoznak.

    Always Outnumbered, Never Outgunned

Új hozzászólás Aktív témák