Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Májusban már megérkezhet a Xiaomi 17T
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Vivo V70 – a stílus érték?
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Poco X8 Pro Max - nem kell ide sem bank, sem akkubank
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
....
mindössze az ilyen nevenincs iskolákban, meg ilyen sulikban általában nem akar tanulni a gyerek, aki azt hiszi, hogy neki minek....
ez inkább a tanár és az iskola hibája, hisz nekik kell megtanítaniuk tanulni is...
szerintem kéne külön olyan tanóra, h tanulásmódszerek pl, és ez szerintem sokaknak jól is jönne... -
raczger
őstag
hy
lenne egy kérdésem:
én még diák vagyok, és gimnáziumba járok
nos egy dolgot nem tudok megérteni. Sok tanár az év végi jegyet nagyrészben, vagy teljesen a második félév alapján adják
szerintem ez teljesen hülyeség.... az év végi jegy az egész éves munka, tanulás alapján kéne sztem afni, értelemszerűen... -
lorcsi
veterán
A 15-16 éves diákok közel harminc százaléka nem érti, amit olvas és a matematikai teljesítményeik is egyre aggasztóbbak – erősítették meg egy 2006-os felmérés most közzétett adatai a korábbi vizsgálatokat.
[link]
a rohanás és a minél több tananyag fejekbetömésének az eredménye
[Szerkesztve] -
liksoft
nagyúr
válasz
Steelheart
üzenetére
Nem kell órákat rááldozni a gyerekre. Csak a dupláját mint a másikra. Egy osztályba 1 maximum 2 ilyen tanulót szabad tenni, és a létszámot ennek arányában csökkenteni. Vagyis egy ilyen nehezebben tanuló gyerek esetén kettőt számolunk az osztálylétszámba. Így az idő is rendben van, valamint együtt tanul azokkal, akikkel felnőttként együtt kell élnie.