- Google Pixel topik
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Minden készen áll a Galaxy Unpackedre
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vasinger!
nagyúr
Ha a Logitech garanciában cserél egy terméket és az is meghibásodik idővel, akkor mit lehet csinálni? Az cseretermékhez nem jár számla, azt mivel lehet gariztatni? Egyáltalán arra jár az x év gyártói garancia?
-
Vasinger!
nagyúr
Nem tudjátok, hogyha a Logitech kicserélte gariban egy terméket, akkor arra újraindul a garancia, vagy az előzőé folytatódik tovább?
-
Vasinger!
nagyúr
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
werszomjas #867 üzenetére
Ezen a számon hívjam fel őket és mondjam be az S/N és PID számot, ugye? 36 177 74 853
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
werszomjas #865 üzenetére
Használtan vettem itt HA-n, de nem volt hozzá gari vagy számla.
Te akkor mit javasolsz, mit tegyek ilyen helyzetben?
Kidobni csak nem kéne.
-
Vasinger!
nagyúr
Üdv.!
Ha a Fixit ezt az e-amilt küldte:
Kedves Ügyfelünk!
A reklamációjához tartozó RMA számot rendszerünk elfogadta. Kérem kövesse az alábbi utasításokat:
1. Lépjen be a weboldalra http://rma.fixit-service.com
2. A listából RMA List válasza ki @ id_zrma RMA RMA számot (kattintson a RMA számra)
3. A címke nyomtatás a weboldalon található “RMA részletek” fül alatt @ id_zrma
4. Ragassza a címkét közvetlenül a dobozra.
5. Küldje a csomagot a szervízközpontba (minden szükséges információt a “HOGYAN” fül alatt találhat meg.)A weboldalon http://rma.fixit-service.com nyomon követheti a reklamációjának pillanatnyi státuszát.
Üdvözlettel
És Fixit oldalán Elfogadva állapot van, akkor ha elküldöm nekik a futárral, akkor ingyen megjavítják vagy kicserélik akkor is, ha nincs meg a számlája/gari levele?
Mert a PDF-ben azt írják a 7-es pontban, hogy azt is el kell küldeni.
-
Vasinger!
nagyúr
Üdv!
Valaki leírná röviden, hogy ez a szerív pontosan hogyan is működik? Mennyi a költsége a dolognak, postaköltséget hogy kell fizetni, ilyesmi. Azt mondták, hogy a PID és S/N alapján már nem garis az egerem, tehát csak oda tudnám vinni, de én szerintem még nem járt le rá a gari. 1 éve vettem és 3 év garancia van rá, csak számlája nincs meg.
-
Vasinger!
nagyúr
Ma sikerült megtudnom, hogy minek is számla az adott termékhez:
Számla nélkül csak és kizárólag akkor cseréltünk mindig is termékeket, ha a termékkódokból egyértelműen bizonyítható volt, hogy a termék még garanciás. Mivel a termékkódokból értelemszerűen a termék gyártási időpontját tudjuk csak kiolvasni, előfordulhat, hogy a vásárlás időpontja lényegesen később, akár 1 év múlva történt meg. Ezt ugyanakkor már csak egy számla tudja igazolni
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
stickermajom #305 üzenetére
Ugyanez van nálam is. Lassan 1 hete. Azt hittem, hogy csak nálam.
Lehet, hogy sztrájkolnak
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
werszomjas #302 üzenetére
G27-et valóban még küldik és nem javítják. Kérdés, hogy miért csak azt.
-
Vasinger!
nagyúr
Tény ami tény, ha valaki, akkor én tudom, milyen Logitech cuccokat britokolni, elég régóta, számos eszközöm volt, csak hogy néhány említsek: G11, G5, G9, G9x, Z-2300, K800, Wave, MX5500, K120,K200,K300, Anywhere Mouse stb....
Régen teljesen más volt minden. Írtam nekik, hogy mi a baj, kérték, hogy bizonyítsam be, hogy enyém e a cucc, le kellett fényképezni egy kóddal a terméket és küldték a vadi újat, nem szaroztak, nem javítgattak/tákoltak.
Akkoriban úgy tartották, hogy felesleges szervizt fenntartani, elég ha így oldják meg és valóban igazuk volt, mert úgy biztos elégedett volt a vásárló, ha küldtek neki egy újat.
Most meg, ha gariztatni akar az ember akkor szenvedhet számlákkal, futárokkal kivizsgáltatni, várni heteket stb.
-
Vasinger!
nagyúr
Na igen, és gondolom Te neked is az a baj, hogy számlát kérnek ami meg ugye nincs.
Pedig ez így nagyon nem fair szvsz. Sokszor vesz az ember használtan ilyen dolgokat, vagy Ebay-ről ahol általában nincsen számla, pedig gyártói garanciával adják mindig....
Nem értem minek ez a bizonyítsuk, hogy hol vettük dolog. Nem teljesen mindegy??
-
Vasinger!
nagyúr
Sziasztok!
Írtam a Logitech-nek, hogy kb. 1.5 éves MX5500-as billentyűzetem elromlott, szeretném legaranciáztatni, de nincs meg a számlája vagy a garanciajegye, mert anélkül vettem. Erre azt írják, hogy a gyártói garanciához kell a számla is.
Hallott már valaki ilyet?
Nem lehet gyártói gariztatni számla nélkül? Ez nekem új.
-
Vasinger!
nagyúr
Üdv.!
Most szeretnék venni egy Logi bill-t, de az eladó csak a bill-t adná, tehát a vevőt, dobozát, garilevelét nem tudná. Önmagában a billentyűzettel le lehet gariztatni a terméket, ha valamiért visszakérnék kivizsgálásra?
-
Vasinger!
nagyúr
Sziasztok!
Egy K300-as billentyűzetet koptatok már kb. 1 éve, de nagyon megviselt lett ez idő alatt. Eléggé nehezen tudom leütni némelyik billentyűt már, iszonyú hangos a billentyűk járása is és a jobb shift gyakran csak az átlagosnál nagyobb nyomásra reagál, kényelmetlen lett rajta gépelés, fárasztó és hangos.
Van rá még garancia Iponba, de valószínű, hogy ennyitől nem fogják legariztatni.
Az lenne a kérdésem, hogy ha ezt így leírnám a Logitechnek, lenne rá esély hogy kicseréljék?
Ha sikerülne rávenni őket, hogy kicserélnék ugyanilyet kapnék vagy mást? Ez a billentyűzet már nincs kint az oldalukon, mit ajánlanának fel helyette?Ha kicserélnék a billentyűzetem, akkor az újra újból élne a 3 év garancia vagy már csak 2?
A válaszokat előre is köszönöm!
-
Vasinger!
nagyúr
Hellósztok!
Van egy Logitech G9-es egerem, aminek tönkrement a görgője, kihagy görgetéskor, eléggé érdekes, olyan mintha kontaktos lenne.
Mivel nem mai az egér, így úgymond ez várható is volt.
Írtam a Logitechnek egy levelet, hogy mi a baj, mi a helyzet vele, erre Ők már válaszoltak is.
Kiemeltem a fontosabb részeket a levélből:
Since the issue is withstanding on other computers as well, I would deem this an obvious hardware issue.
When and where did you buy it? Often retailers should handle the replacement for up to 1 year.
If this would not be possible for you, please take a look below;We would like to arrange to have your faulty product shipped to us by yourself through your local post-office. This shipment is completely free of charge.
However, before we initiate this procedure, we need to inform you of the entire process, gather your address details and ensure that you are in agreement with its requirements.
Please confirm your address below:
First Name:
Last Name:
Company, if any:
Address Line 1:
Address Line 2:
Postal Code:
City:
County, if any:
Telephone Number:As soon as we have confirmed your agreement including received the required address and contact details, you will receive an automated email from our shipping company including the instructions for posting the parcel back to us within two to three business days.
A többi arról szól, hogy mi fog lenni a következő levélben, mire figyeljek oda és hogy kb. mennyi ideig tart ez a procedúra. stb.
Szóval, ha jól veszem ki a szövegből:
Azt mondják, hogy ez egyértelműen hardverhiba és amennyiben nincs rá kiskergarim ami általában 1 év, akkor küldjem vissza hozzájuk az egeret ami ingyenes lenne.
Na most a következő kérdéseim lennének:Nem tudom, hogy mennyi idős az egér, mert nem boltból vettem, hanem valakitől, de tőle bontatlanul. Viszont se gari, se számlalevelet nem adott. Beírtam az első levelemben minden infót amit kértek róla (PID/SN, PN, MN) azokból az adatokból ugye kellett volna tudniuk már, ha mondjuk lejárt volna a gyártói gari (3év)? Mert nincs kedvem fölöslegesen megutaztatni az egerem ez miatt.
A másik kérdésem, hogy miért kell ezt visszaküldenem? Én úgy tudom, hogy a Logitech garanciáztatásnál nem kéri vissza az eszközt, csak fényképet kér max róla.
A válaszokat előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo ThinkPad T14 3 Gen 16/256GB SSD, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Xiaomi 15 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Odyssey OLED G8! 32"/4k/240hz/0,03ms/10BIT/Freesync-G-sync/HDMI 2.1/Smart Monitor
- Új 512GB WD SN5000S Gen4 x4/ Steam Deck ready/ garancia/ ingyen fox
- i7 8700/ RX6500/ 32GB DDR4/ 512GB m.2/ garancia/ ingyen foxpost
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B250 i5 6600 16GB DDR4 256 SSD 500GB HDD GTX 1050 2GB Zalman Z1 Njoy 550W
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 Prémium
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest