- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
brumi1024 #337081 üzenetére
Nem is láttam, hogy ennyire széles gumik vannak rajta, ez most meglepett.
A jó út az sokat számít az biztos, na holnap megpróbálom én is, csak ki kellene rakni a gyerekülést.
- amúgy leginkább a súlycsökkentés hozna, de akik közlekednek is az autóval, azok nem fogják egy pár mérés miatt szétszedni a bódét.
-
Szoboszlai Lambo bezúzva, kíváncsi vagyok mi volt meg ki hozza a cikket elsőnek. Meg ki vezette…
-
válasz
Blindmouse_ #336921 üzenetére
Nem kell ezért városba menni… tegnap két kissrác sétált a ház mellett, épp kertészkedtem, elkezdi az egyik, “hülye föld mit keres itt” és beletaposott egy 4-5 talicska földbe (homokos laza) az utcasarkon amit meg ősszel tettem oda, hogy kint tudjak még terepet rendezni. A ház előtt 300 nm van… biztosan nem lehetett kikerülni. De az árkot se takarítottam télen, van benne bezsákolva kutyakaka, meg persze sima is, meg sörös/energiaitalos flakon, pezsgős üveg, rakétásból egy csomó… szerintem egyre több az életképtelen ember. (családi házas övezet)
-
válasz
bulikavagyok #336907 üzenetére
Ezek pályára mennek (Nürburgring pl simán), tuti nem közútra… sose lesz meg. Van valakinek pár szezonja költségmentesen pályázni.
-
Mai Veszprém kör, oda nyugi szabályok betartva pályán néha alatta, vissza haladós. (ehhez képest visszafelé az útra 116 km/h átlag jött ki kb, navi 1:15 percet írt, oda 1:21 perc vissza 59 perc volt az út)
Oda 16,9 kWh, vissza 20 kWh
Trafi jelző tábla vonala előtt már mér a mérő, vagy csak annak a vonalától?- 70-es tábla 80 alatt mentem szóval kicsi az esély.
Megint kaptam egy kavicsot kamionról, E66-on… belsőben mentem előttem auto jobb oldalt kamion, láttam mikor felpattan, fék/picit arrébb húzódtam és már koppant is, nem találtam semmi nyomot szerencsére. -
válasz
sagesz93 #336580 üzenetére
Én annyira nem vettem olcsón - most ami km-ben meg felszereltségben olyan mint az enyém, az kb 2-300e Ft-al olcsóbb így 8 hónap után, annyi különbséggel, hogy több olyan eladó van most a piacon, ami ugyan több km-el, de feláras szín/ülés kombinációval vannak. Mint pl ez, ilyet kerestem: [link]
-
válasz
stickermajom #336585 üzenetére
Nem vettem magamra, csak írtam én mit látok benne, hol látom a matekot másik autóval szemben.
I3 is ilyen amúgy, most pl ma láttam 43e km-el, 120 Ah-s S-est 7,2M-ért, mikor én vettem az I3-am ez bőven 10M körül volt és ritkán is lehetett egyáltalán venni ilyet.Tototos
Majd az értékesített számokon ez látszani fog, de én szerintem itt még jópár hullám lesz elektromos vonalon, támogatás jön, támogatás kifut, üzemanyagár emelkedik, netán adóztatják az elektromosakat… sajnos ezek mindent is befolyásolnak. No meg a büntetővámos mókákról nem is beszélve. Pláne ha itthon lesz lakossági támogatás is elektromos autókra megint megkeveredik a használt piaci ár… -
válasz
stickermajom #336574 üzenetére
Amíg ez megtörténik, addig elmegyek még 80-100e km-t (addig még garis az auto), itthon szaldóban napelemről töltve (persze ha a “brigád” el nem törli ezt is idő előtt). Majd valahogy kibírom, hogy nem kell évente ellocsolnom kb 1M Ft-ot üzemanyagra, egy átlagos teljesítményű autóval.
Az első évből még van kerek 4 hónapom, most tartok 17e km-nél kb 700e Ft üzemanyag megspórolásánál.
Amúgy egy Porsche Taycan mennyivel jobb értéktartásban? -
válasz
Tsebacsi #336546 üzenetére
Mert ha egy parkoló szarul van megcsinálva, te meg beállsz az okot ad arra, hogy más autójának nekinyisd az ajtód? Azért mert valami nem értelmesen van megcsinálva, nem kell neked amiatt kárt tenned... pláne itt egy rakás hely volt, nem én vagyok fordítva bekötve, hanem az akinek ez normális, meg ezt csinálja.
Tudod milyen vékony ezen az autón a festék, ránézel és már le is pattant... aztán jó kis gyöngyház fény, sose lesz jó, mert úgy is elüt a többi felülettől... ergo vagy nézegeted a karcot, vagy utána a fénytörésben lesz rossz a kettő egymás melletti elem, nem mellesleg egy vagyon megcsináltatni.
I3-on is volt vagy 3-5 db ilyen... ha én vettem volna az autót azokat biztosan megjegyeztem volna az eladónak, vagy ha épp annyira nagy, meg se veszem. Ne már, hogy más lakja le az autómat... mert éppen neki úgy tartja kedve.bulikavagyok, Qru
Nem nagyon tudom kerülni, mert ha meg a túlsó sarokba állok be akkor is mellém állnak, meg akkor gyerkőcöt felöltöztetni jobban, hogy beérj, egy rakás plusz macera.
Költői volt inkább a kérdés, kettő percig nem lenne érdemes vele foglalkozni sajnos, mert a vége úgy is a nagy büdös semmi lenne, de pont ez az idegesítő, hogy ha én csinálnám ezt, tuti előszednének.szabónagyúr
Én se szoktam ide beállni... hát most így "jártam", de ezt max az érti aki vigyáz az autójára, a többiek meg csak kerek szemmel néznek mi ezzel a baj. Fene se érti.Macilaci78
Pont így, ahogy írod, van akit zavar, van akit nem, én kényes vagyok erre, normális keretek között azt gondolom, mert mégis csak használom és nem állandóan csak lesegetem egy vitrinbe... na mindegy ez van elengedtem. -
válasz
Tsebacsi #336541 üzenetére
Elárulom, ez nem normális.
Én meg nem csinálok ilyet, sőt megfogom az ajtó szélét ha a többiek kiszállnak… ne csapják oda másnak, legyen az 300e Ft-os auto vagy 50 millás… mert simán levered vele a felületet… pláne ha nincs az ajtó szélén gumi.
Ez a papa észre se vette hidd el… pont elég lett volna ha így beül valaki máris ott a sérülés az ajtón, a fel le súrlódástól.
A vonalon túl van az első kereke, azt is látod?
[kép]
Szóval erős túlzás ezt normálisnak nevezni, de megállok egy rendőrautó mellet nekitámasztom az ajtót és megnézem mit szólnak. -
Barátom bonca… [link]
Ti tennétek bármit? - nem látszik vagy nem vettem észre hol nyitotta rá, de lemosom utána mondanám biztosra. Rendszám megvan. Persze megint én voltam a fura aki lefotózta, hogy állt be mellénk… ezért van csak rendszámom.
Egyre rosszabb a helyzet amúgy ilyen téren az emberekkel, senki és semmi nem számít csak az önös érdek… mások és más értéke telibe le van… -
Nekem nem volt időm lemosni… de majd a héten valamikor, pénteken úgy is bejáratszik egy Veszprémi állatkertezés, arra lepucolom. Meg most kint alszik pár napot amúgy is [kép] , mert teraszt burkol végre a szaki és ki kellett raknom a mintát neki előre, máshol nem tudtam csak a garázsban, persze van 17 dobozból 4 doboznyi lap ami meg van repedezve - világboldogság rajtam van miatta… cementlap előnyei 5 éve rakosgatom… de 2-ő dobozra leredukáltam, széleken ahol a vágás lesz oda kilegóztam a repedéseket.
Annyira nem tudom mennyi az üzemanyag épp… pont újra kellett számolnom a kiszállási díjam nehezen boldogultam vele. Ráadásul olyan szélsőséges km díjak vannak, nehéz mihez viszonyítani.
-
válasz
stickermajom #336466 üzenetére
Nagyon ügyesen vásárol az a titka… I3-al is jó üzletet csinált, de persze ki kell menni, el kell hozni, figyelni kell nagyon ha megjelenik egy megfelelő áru példány.
-
válasz
focvis #336464 üzenetére
Láttam persze, meg a Draskovics Andrást is dobta az algoritmus.
Kiváncsi leszek ki mit mond majd, leginkabb persze Olivérék. - ott az a kérdés a szoftverbe mennyire megy majd a belenyúlás, de pl azt nem is láttam, hogy van plugandplay sperr előre hátra, a video után túrtam fel. Mondjuk 4e usd kb a kettő…
Rengeteg keresztbe menő Tesla video van pedig… track módban simán megy, csak nagyon hirtelen a pedál reakció ezért nem tudják sokan rendesen íven tartani és megpörögnek. -
Nekem inkább a magasság a gond… most is az összes ilyen száraz kórót kaszáltam magam előtt, meg ahol nagy gödrök/kavicsok vannak hát az világ para… alját se akarom összekaristolni, meg a felni is sérülékeny, ha a szélén elkapom egy kavicsot, gumi nem védi meg. Kettő irányból lehetett megközelíteni a gyümölcsöst - akinek van gyümölcsöse Bp körül az jelentkezzen
- persze navi a rosszabb irányból akart odavinni ilyen vizmosásos rész nagy kavicsokkal, meg traktor csapákkal azt el is engedtem, másik úton sima volt, az csak sáros volt meg picit gödrös.
radi8tor
En amúgy nem nézem, csak volt szakasz mikor 9,8 kWh-t irt és arra pattant ki a szemem, mi ez a szám nem szoktam ilyet látni. -
Beköszöntött a kánaán, ebben a mai időben 16 kWh/100 km-re csökkent a fogyasztás - utóbbi 1000 km átlaga 20,8 kWh, persze ez nem pálya, de érezhetően jön a jobb idő… picit dagonyáztam, egy kis terepszemlén voltunk a Solymári vár körül. [kép]
Oldalirányba a négyévszakos annyira nem tud mit kezdeni a sárral, de előre hátra játszi könnyen jött ment. -
válasz
Blindmouse_ #336412 üzenetére
Pályán, első meg hátsó egyszerre, úgy hogy 6-8 autós gócban közlekedtek? Egyikre már rávillogtam meg rá kapcsoltam az első ködlámpát, az legalább kapcsolt.
-
válasz
focvis #336390 üzenetére
Ma mondjuk nagyon jó idő volt, bár a szél felénk fújt, bezzeg tegnap… beszívtam oda is meg vissza is esett az eső végig (szokásos Győr karika)
Rettenet amit műveltek az emberek, ködlámpa elől hátul, 100 környéken belsőben vonatkoznak kamionok mentek mint máskor… egyszerűen a világ összes kincséért nem akartak kisorolni.
Viszont a négyévszakos nagyon jó volt, sehol nem úsztam meg pedig haladtam amikor épp lehetett.
Eső nagyon sokat ront a fogyasztáson nálam… 27-28 kWh jött ki/100km. -
válasz
Blindmouse_ #336225 üzenetére
Holnap megyek Győrbe, lehet a délutánra jósolt nagyobb eső miatt, nem maradok sokáig, nincs kedvem nekem se kerülgetni sötétedés után az embereket.
-
válasz
radi8tor #336211 üzenetére
Ez az új... a régi az koszos volt rendesen (legalább nedves nem volt - ezért nem volt büdös szerencsére).
Qru
A gyári az nálam is sima papírszűrő volt, ez aktív szenes, meglátjuk milyen. Persze nem volt egyszerű a csere, mert az összes videóban a kesztyűtartó alatti rész az két részből van összerakva, nálam valamiért ez egy bitang nagy panel... megnéztem vagy 4-5 csere videót, Model 3/Y-ra is... hát egyik se így nézett ki.Vezetékezést is változtattak, mert több gyártásban a levegőszűrő fedél előtt megy egy nagyfeszültségű vezeték, amit ott ki kell még pattintgatni, legalább ezt megúsztam. I3-ba könnyebb volt a csere sokkal, Z4 se volt bonyolult.
-
Időszerű volt már egy csere:
-
válasz
Blindmouse_ #336128 üzenetére
Tudod az a legnagyobb gond, hogy minden mögött giga pénzek vannak… és itt van elásva a kutya… napelem is jó cucc, de rommá kaszálta magát egy csomó cég az állami támogatásokkal, ahelyett, hogy a lehető leggazdaságosabban haladna… így olyan szorzóval értékesítettek, ami messze irreális és sose az a cél valójában, hogy valami gyorsan hatékonyan terjedjen hanem, hogy a felfelé ívelő időszakban mennyit tudnak lehúzni belőle. Elektromos autónál is pont ugyanez van. EU büntetővám is csak hab a tortán… itt max addig érdekli az egyént az emberiség sorsa, amíg megpörög a rulettkerék a szeme előtt, simán dob minden elvet ha saját zsebéről van szó.
Amerika meg játszik kénye kedve szerint, mindig is ezt tette… valami hangzatos álszent duma mögé bújva. -
válasz
stickermajom #336120 üzenetére
Ma én is azt hittem leköpni megy a csávó, de csak a felni/gumi méretet nézte, vagy a féket.
Sose tudom meg, sentry hez nem ment elég közel.
-
válasz
Rowon #335766 üzenetére
Naponta mennek “pár centire” az emberek Bp-en, aki itt él, közlekedik megszokta meg akik ezt csinálják azok is az nem jelenti, feltétlenül, higy nincsenek tekintettel rád, egyszerűen haladni akarnak… próbáld meg pl más városban Győr, ezt a mentalitást, ott nem figyelnek ennyire sokkal veszélyesebb közlekedni, mert nincsnek felkészülve erre.
Itt ha valaki bemegy a városba eltolt 30-50 percet ilyen körülmények között, egy kisebb városban ez 15-20 perc max, kevesebb rutin kevesebb ilyen helyzet. -
válasz
macilaci78 #335660 üzenetére
Én is meglepődtem egyiken, pl itt a M0 - 6-os útnál Növény utca… sose vettem még észre.
-
Napi fogyi, volt ma egy Balaton köröm, pár kitérő, igazából pálya/m0 minimális város, teltház, 3 felnőtt 2 gyerek/gyerekülés, 2 babakocsi.
371 km - 83 kWh elhasznált: 22,37 kWh /100km
Tesla Superchargeren töltöttem be 30 kWh-t, 13 perc alatt, ez átlagban 138 kWh töltést jelent, a peak 253 kW volt
7% töltöttségen gondoltam mérek egyet: [kép] -
válasz
6030D #335273 üzenetére
Ez se rossz, ennek a hátránya az előnye is, higy simán leveszi bárki a tetőről és viszi a boxot is.
- ergo nem annyira praktikus sehol otthagyni a kocsit cuccokkal. Illetve ez “csak” 40kg-ig terhelhető, az nem sok.
Kaptam árat “Jürgentől” a karbon sport boxra…
Performance-Dachbox bei 7.135 € netto -
válasz
6030D #335265 üzenetére
Köszi, elég spéci, mert üvegtető van végig és ilyen üveg alá benyúló karommal fog a gyári meg az alis is, Farad-ot láttam még Kleinanzeigenen - ami majdnem annyi mint a gyári, Thulét nem.
Korlát nincs, szóval a Lidl-s javaslat nem jatszik sajna.
1-1 db néha felkerül gyári, de marketen is az alisat árulják, kis haszonnal.Qru
Ez nem I3, megyek vele ahogy kedvem van, max töltök.Találtam egy gyártót még, de az vélhetően árban nem járható.
Sportkocsimra gyárt boxot és tapadókoronggal teszik fel. [link]
-
Tetősínekben meg boxokban ki jártas? Mennyire jó egy noname aliexpresses mint pl egy gyári? 52e egy alis, kb azonos felépítés a gyári közel 200k mindkettő 67 kg teherbírás (ha nem csak matrica van rajta és azonos)
Nyaralásra meg amúgy is hozni-vinni dolgokat nem lenne rossz egy tetősín + box.
Fogyasztástól tartok, meg az üvegtető miatt a rögzítéstől… de az sokadik pont, ma pont összefutottam kettő osztrák Teslaval Model Y, mentek egymás után mindkettőn volt sín, egyiken box másikon meg lécek.
-
válasz
6030D #335260 üzenetére
én appal használom évek óta, néha túrom, hátha valami bekattan, meg figyelem a kinti árakat is.
[link] ez sima böngészős link, ugyanaz a kocsi
Motor nélkül is remek lenne, csak akkor azt valami telekre kellene letenni.Évek óta ezen motorozom, de csak messzebb kerülök ettől.
A bosszantó, hogy jártamba keltembe látok egy csomó elfekvő autót telkeken, sarokba beállítva, ami tökéletes alap lenne nekem, az meg ott rohad. -
válasz
Blindmouse_ #335255 üzenetére
Nekem pont fotózásra kellene.
Mondjuk a 10-edéért…
-
válasz
Blindmouse_ #335253 üzenetére
Ezt mondjuk nagyon tudnám élni…
[link] - már csak az ára ami tyű…
-
Mindenki megnyugodhat, nem lesz belőle ajtócsapkodás, ez csak kis kosz ráadásul elektromos autón volt olaj se nagyon van rajta - max az útról, aki szokott kertészkedni, vagy bármit a ház körül barkácsolni, nagyjából ennyi koszt bevisz a tusolóba saját magán is egy keményebb nap után.
Toldat amúgy fent, persze nem volt sima játszma, kettő csavar megviccelt, azok most csak úgy félig vannak a helyükön... mert se be se ki nem akarnak mozdulni, vélhetően a roppantós anya megadta magát, persze hol máshol mint a két szélén és pont nem alul, hanem ami leginkább a teljes illeszkedést szolgálja.Lesz vele még egy köröm, úgy néz ki... illetve ragasztót se tettem fel végül sehova, most egy darabig így lesz, aztán kiötlöm a tutit, nem lötyög, nem fog leesni.
-
- a kertben még el van zárva a víz… nincs mit tenni.
-
Van, rohadt drága a fel/le szerelgetés… 38e volt a múltkor is, ha 3 alkalommal is megteszem az már több mint 100e, inkább betenném felnibe ezt a felesleges pénzkidobást, nem mellesleg se a felnit nem cseszik szét, se a kupakokat nem “lopják” le. Mondjuk megnézem fel lehet-e robbantani értelmes felnire a meglévő gyári gumit. 235 10-11J-re.
Kell csinálni talit, most már megvolt a motorcsere, mehet a racse nekem is.
IG-L Én ritkán járok ilyen övezetbe, győri származásúként nem igazán bírom az osztrákokat… pedig lenne merre kirándulni náluk. -
Mivel jóval olcsóbb volt mint a téli és az idei tél szerintem pont a négyévszakos gumik tele volt… már nagyjából végét lehet jelenteni… így remek ez télre. A normális gumi az sajnos felnivel együtt lenne célszerű de ehhez mostanában nem lesz “kedvem” 7 számjegyű összeg összesen.
tboldi
Na ja nem könnyű auto.Mai utolsó auto teszt… remélem egy darabig se buszozni se ilyenekbe nem kell beülnöm.
Jár a csoki ha tudja valaki mi ez… nagyságrendekkel jobb volt ez az auto mint a másik amúgy, a váltó is, a zene is, jobban kézre is állt valahogy, kisebb volt benne a zaj. Árban kb egy árszint a kettő pedig.
Mindkettő durva fogyasztásokat irt ki, 7,4 és 7,8l/100km vélhetően a som rövid táv, meg a nem az enyém lehet tolni… esete, ez is le volt rúgva mint a másik… elég elkeserítő állapotok vannak ezeknél a bérelhető autónál.
Ilyen melyik megy jobban meg melyiknek jobb a futóműve az nem jött át, nem is feszegettem. Csepel-Újpest között 20km-t mentem mindegyikkel.
-
Az a baj, egy egyedülálló 60++ os nő, aki még ki is tudja fizetni, egyszerűen tele van kókány jánossal a világ és az “olcsóság” jegyében nem tudnak mérlegelni mi az ami a megfelelő. Ne mondd mar nekem, hogy pl ez, hogy három fajta csatlakozó van az normális és pénz kérdése? Egy normális szerelő elküldi a bontóba, vagy megmondja ezt meg ezt meg ezt is ki kell dobni és akkor lehet vele közlekedni.
Nekem nincs időm/kedvem anyós autójának állapotával foglalkozni.
Apu most “vitte” szervizbe a 2002-es megant pár dolog miatt miközben épp nincs jogsija és nem is biztos, hogy megkapja… de az auto legyen rendbe ha be kell ülni címszóval. -
Ez már nem az én területem, lényeg elindult… de valami ilyen gond lesz. Nem kellene ennyire elhanyagolni egy autót… no meg ha már valaki “tákolja” mint szerelő akkor csinálja már meg normálisan… nem fotóztam le, de három teljesen más gyártótól volt a hengerek fölött a csatlakozó… volt 1 gyári meg két utángyártott, más-más márka. Normális ember kidobja mind a rettenet sok 3 db-ot és kicseréli.
Legalább most már a féket megcsinálták rajta, van fékhatás, mondjuk visít is, gondolom sikerült a legalja betétet is betenni.
tboldi
Köszi! -
válasz
tboldi #334960 üzenetére
Túrtam a netet, de nem találtam melyik az, bal szélső volt laza, ez is simán lehet logika alapján, bekarikáztam melyik.
Mondjuk a gyertya vezeték is elég ratyi állapotban van már, burkolat kb nulla, láttam a bemenő vezetékeket…
Én ezzel tuti nem mennek sehova ha az enyém lenne.
Ja ez netes kép, az állapotok köszönőviszonyban sincsenek ehhez. -
válasz
dellfanboy #334958 üzenetére
Köszi, lehúztam amit csak tudtam a motortérben elektromos csatit, visszaraktam, egyik hengeren nagyon laza a bekötés, de pöccre indult utána.
Jó benzin szag volt, simán lehet a pumpa, mentem egy kört, utána is indult, majd kiderül, remelem haza jutnak Győrbe majd megnézi aki javítani “szokta”. -
Ma kijut a jóból.
Valami tipp?
Anyós Fox-ja nem indul, akku okés, indító teker, 1.2 benzin.
Biztositékoknál nem látok semmi furát. -
válasz
BigBlackDog #334925 üzenetére
Leadtam a szervizbe és nem akartam, hogy ha le kell venni, kapjak cserébe valami combos költséget.
Más sose vezettem még ilyet, haaaaaat nem is igazán akarok.
Automata Fócvágen Up.
[kép] -
-
Elbontom úgy döntöttem… brutális, mennyi szemét gyűlt össze benne néhány hónap alatt. Lehet érdemes lenne valami tömítést kiokoskodnom.
-
válasz
brumi1024 #334447 üzenetére
Rengeteg gyártó lett, akik hasonlóan olcsón, átlagos használatra megfelelő autót gyártanak, nincs támogatás pusztán ez a matek szerintem is, oszlik a piaci potenciál, a kedv meg csökken, működik a büntetővám hatása is.
25,3M egy Y launch (egy régi haverom most rendelte meg végül)… pedig egy régebbi Performance 3M-val olcsóbb, vagy akár közel 10M-val olcsóbban egy még teljes garis használt Y Performance, vagy ilyen összeg esetén már sokféle más auto is képbe jöhet. -
válasz
bulikavagyok #334339 üzenetére
Egy rakás dolgot lehetne csinálni, de most költségstopp van.
Kívülről amúgy egy oldalsó toldat lenne még a cél, de egyik se hozott lázba. Felni/fék/futómű az szerintem sokat fog váratni magára… egy széles könnyű felni egy gyáritól elrugaszkodott gumiszélességgel hozna sokat a “konyhára”, a többi meg közúton amúgy se mérvadó.
Rajta van az, sőt le se szoktam szedni mert annyira filigrán, és kb ha leszedem is ugyanúgy utólag a tartót el kell tüntetni, kb ugyanannyi idő.
-
Telefonos is meg közel 1 hete volt mosás, de azért beteszem, végre megint szép napos idő van.
Baglyokat (piros színűeket...) kellett keresnem a lányommal az erdőbe, mégha elég esélytelennek éreztem is a dolgot.
Éves matricám v an, hogy On is legyek, én szerintem sok-sok éve nem szórakozok ezzel, mégha drága is, tuti vagy beesik 1-2 munka totál ellenkező irányba, Győrbe/Balatonra csak pályán közlekedek, Pest megye mindenképpen kell, innentől meg kár számolgatni, az éves lesz a célszerű, szerintem 10+ éve folyamatosan van országos, az éppen aktuális fő autóra. -
válasz
bulikavagyok #334141 üzenetére
Melyik autót? - attól függően érdemes helyet választani.
-
válasz
Rowon #333868 üzenetére
A környezetnek… az átlag ember az óvja a környezetét, az legyen kötelessége, élet célja, de ha üzleti érdek kívánja… akkor mindent is lehet, bármilyen ok mögé bújva.
Szerintem jelenleg sok auto fenntartása drágább mint egy egyszerű elektromos auto üzemeltetése, egy 3-4 M Ft-os robbanó motoros meg egy használt 5-6M Ft-os elektromos között tuti a drágább villanyos lesz a következő 4-5 évben gazdaságosabb. -
válasz
Rowon #333860 üzenetére
Ez a cikk is… mintha új villany autót vennél, mert ha sima új autót veszel, az jobb?
Megint élen járunk ebben, hiszen itthon soha nem volt divat a nagy átlagnak 3-6 éves autókkal rohangálni, pláne nem újakkal.Amilyen szinten pofátlanul emelik az új autók árait… meg büntetővámokat szabnak ki… min csodálkozunk?
Új hozzászólás Aktív témák
- pr1mzejEE: Viszlát CoD2, CoD4, CS:GO!
- Háztartási gépek
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Need for Speed: Rivals
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen NAS-t vegyek?
- Windows 10
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3014, 91% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3017, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone XS Max 64GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2898, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 84% akku
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest