- Realme GT 2 - aláírjuk
- Most a Galaxy S25 FE megjelenésére tippelnek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Komoly akcióval érkezik Magyarországra a Honor Magic V5
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel topik
- Mobil flották
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
nagyúr
válasz
MunezXBK #247813 üzenetére
Alapból nekem a hagyományos szedán/4ajtós/3 tömbös: csomagtartó+utastér+motortér forma az ami tetszik.
Egy kombi nem tud lázba hozni még ha alá is van téve olyan hajtás ami a hajamat leszedi. A csapott seggű verdák meg az én szememnek olyan hiányosnak tűnnek. A SUV-ok végképp hidegen hagynak. Terepjáróból a Range Rover II és a Jeep Cherokee XJ az amit nagyon élnék. A 2 ajtós autók meg hát azokból se sok van amiknek a láttán egy kicsit is megemelkedne a pulzusom.
De ez a forma ezekkel az ívekkel, domborulatokkal, letörésekkel és élekkel nagyon adja. Még úgy is, hogy nincs feneke. A belseje is tök jó. Bár ezektől az eltüntethetetlen kijelzőktől agyfszt kapok... ha nem akarom látni, használni akkor had csukjam már le... és az alap funkciókat érjem már el a középkonzolról vagy akár a kormányról. A sárga fényezéssel meg rendesen jóféle
-
macilaci78
nagyúr
válasz
MunezXBK #247705 üzenetére
Engedd el...
Nekem nyáron volt egy köröm, 4 óra alatt sikerült előállítani az orrvérzésem.
Mondjuk, ebből 3,5 óra azzal telt, hogy az első helyről a 4.-re átértem, ahol volt kauterizáló gép, és dolgozni is hajlandó orvos...Aztán vettem egy vérnyomásmérőt, 1 hónap után meguntam mérni, minden mért érték megfelelő volt pedig még munkába is hordtam magammal.
-
válasz
MunezXBK #247696 üzenetére
Jut eszembe nekem is kellene szedni, de 130-140 körül megáll. Persze nem az "etalon" 120/80 amit az üzemorvos mindig felírt a papírra anélkül hogy megmérte volna...
160 még oké egy húzós nap után, de a 200 nem normális, annak utána kellene járni.
Jobbulást!#247705: nincs az a stressz ami miatt megéri meghalni.
-
válasz
MunezXBK #247696 üzenetére
Vigyázz magadra, jobbulást! Be kell állítani a vérnyomáscsökkentőt.
Én is most kezdtem el szedni 35 évesen. Mindig tudtam, hogy kicsit magas, 130-140 de mostanában gyakran feljebb szaladgált, nekem is volt egy 167, meg konditetemből idő előtt el kellett jönnöm, mert annyira feszitett a fejem, hogy már hányingerem volt. -
-
Snoop-y
veterán
válasz
MunezXBK #243424 üzenetére
Motorikusan vagy futomuben lesz valami kulonbseg vagy csak dekor az egesz?
Nevermind:
Regrettably, there are some disappointing things about the Audi TT RS 40 Years of Quattro. Ok, so it’s really just one thing.
The coupe’s award-winning 2.5-liter turbocharged inline-five cylinder engine produces 394 horsepower and 354 pound-feet of torque.
Those are actually impressive figures, but they’re also the standard power and torque output of the TT RS. Audi didn’t touch the engine of the sports coupe so don’t expect any performance upgrades in that department. -
-
sagesz93
addikt
válasz
MunezXBK #241926 üzenetére
Én is logoutról nyomom mindig, nem tudom elviselni az új felületet, kicsit olyan mint egy nagyított üzemmód(főleg mobilon). Valahogy nem ehhez a témájú lapcsaládhoz tartozó stílus nekem. De úgy érzem nem sok időnk van hátra a logouttal
Gondoltam írok egy kis szösszenetet a Swace-ről, 1hónap és 3000km alapján(ebből 1600km Győr-Pula-Győr nyaralás). "fapad" GL+ felszereltség (8,9 volt az ár júliusban) mannhattan gyöngyház színnel(290k felár) Ezt a jövőnek írtam le, hisz már azóta drágult egyszer 750 ezret, és ki tudja hol áll meg.
Fogyasztás: jelenleg a 3000km átlaga 4,6l, rátankolás alapján nem csal a gép. Pályázás nélkül ez a szám simán 4 liter környéke lenne. Városban sok EV használattal simán kezdődhet 3assal, megerőltetés nélkül.
Motorerő: 122 lovas ez az új generáció a régi 136 lóval szemben, de nyomatékban erősebb, ami tuti, hogy az EV rész sokkal erősebb mint a régi, padlón sokkal alacsonyabb a fordulat már, nem bőg a motor, sokkal többet segít be az EV rész, illetve a nagyakksi is jóval nagyobb, városi üzemmódban simán össze lehet hozni 80% EV használatot, ilyenkor szinte olyan a feeling mintha teljesen elektromos lenne. Ami még jó a régi hibridhez képest, hogy nem kell dolgozni nagyon a nagyakksi kapacitásért, egy nyújtottabb fékezéssel is rengeteget visszatermel már, de akár guruláskor is.
Belső: érezni a spórolást, közel 10misiért nem ilyenre számítanék alapból, de hát ezek az idők elmúltak. Nem annyira bejövős a "varrott műanyag" műszerfal, illetve az ajtókon is csak ott van szövet ahová a könyökét rakja az ember. A középkonzol zongoralakkjai borzasztóak, eleve hajszálkarcosan lett elhozva a szalonból. De legalább jól össze van rakva, masszív, hangja semminek sincs, nem lötyög semmi. A váltókar számomra érthetetlen, rengeteg helyet foglal, régen ha jó volt a joystick, most miért nem? Vagy lehetne tekerős, esetleg gombos, mindegyik sokkal jobb lenne mint ez a bumszli középen. Legalább egy sorban jár, nem kell jobbra-balra húzni, az lenne már csak a pláne... Beüléskor a műszerfal kitüremkedése helyett a kormány kerek formája zavar jobban, kár, hogy nincs lecsapva az alja, mint az első Aurisnál(pedig ott magasabb volt az utastér, ha lehet így mondani). A tetőkárpit antracit, már-már fekete színű ami baromi jól néz ki, de a belső térérzetet nagyban rontja. El lehet férni benne pedig jól, csak a lapos-hosszú kialakítás(és a hátsó sötétített ablakok) nem annyira kellemes a térérzetnek.
Funkciók: az infotainment nekem megfelelő, magán a kijelzőn érezni, hogy nem egy 4k, régebbi generáció, a menürendszer nincs agyon animálva, de nem akad, nem laggol, nem fagy ki, ilyeneket még nem tapasztaltam. A tolatókamera minősége OK, de amikor egy nap használtam a teslával, hát ahhoz képest azért siralom. Este is jó képet ad, sokat segít tolatáskor(radar elől-hátul csak a GLX-ben). Carplay és AA csak kábelen, kicsit kényelmetlen ez, de én örülök, hogy legalább van. Carplayt használva azért felüdülés ránézni a kijelzőre, kicsit szebb a dizájn mint a gyári menünekA műszerfalon totál felesleges az analóg fordulatszám mérő, nekem annyira fura, hogy minden hibrid generációban variálnak ezeken... De a kijelző ott is megfelelő, sok mindent mutat amik fontosabbak mint a fordulat... Toyotával szemben itt sok-sok funkció le van tiltva, amit a toyoták tudnak, többféle műszerfal skin, központi kijelzőn extra funkciók - telefonos app stb. Navi sincs gyárilag, szerintem a GLX se tudja.
Fényszóró GL+-ban "sima" ledes, manuális magasság állítással, ez az első ledes kocsim, nyilvánvalóan elsőre brutál nagy előrelépésnek tűnik a halogénhez képest. Ami még nagyon bejön így elsőre az automata refi, nagyon bejön ahogy működik, egyszer nem villogtak rám emiatt. Ami fura, hogy a fényszórókapcsolónak nincs "OFF" állása, automata - helyzetjelző - tompított, gondolom ezzel próbálnak védekezni a sok baromtól, aki estefelé is csak menetfénnyel közlekedik az automata lámpakapcsolás helyett.(de a lámpa kapcsolása egyébként elég érzékeny, már egy nagyobb erdős árnyékos résznél is egyből kapcsol) Ha már lámpák, ami fájó, hogy a csomagtartóban nem LED csík világít mindkét oldalon mint a corollánál ami baromi jó, hanem csak egy nyomi izzó és csak egy oldalon. Illetve a hátsó lámpa nem ledes, sima izzók vannak benne (ez a corollánál is van alacsonyabb szinteken). Kicsit lohasztó a full ledes elejéhez képest...
Az "önvezető" funkciók nagyon jól működnek, de számomra csak autópályán élvezetes a használata, gyérebb forgalomnál, de ez sem az autó hibája, forgalomban egyszerűen túl nagy távolságot hagy a legkisebb fokozaton is, a sok gyökér bevág stb. a kocsi meg csak pillázik, ez a fogyasztást biztosan megdobja, mert gazdaságtalanul gyorsít és fékez, engem zavar nagyon(nem fog így elmenni 200ezret a fék) Nyilván nem tud előrelátni annyit mint egy ember, ez egyszerűen ennyit tud jelenleg.(főnökömmel egyeztetve a tesla sem tud finomabb lenni ennél, a gázadásnál egy kicsit, de ott a féknél jóval nagyobb erőt tud elektromosan, így ott annyira nem para.)
Ami még fura, hogy az autó 20km/h alatt zümmögő hangot ad kifelé EV módban, nekem nem tetszik a hang, aki hallotta eddig azoknak meg inkább tetszett, viszont akinek igazán hallania kéne(járókelők) én úgy veszem észre nem igazán párosítják ezt a hangot autóval, simán lelépnek az útra, mert azt hiszik nem jön senki.(nem zebráról van szó).
A csomagtartó nagyon kellemes csalódás(alfa 156 sw-m volt csak eddig mint kombi), nagyon bejön, hogy a csomagtér padlója kétoldalú, ha valami dzsuvás dolgot rak be az ember akkor nem kell félteni a szövetet, csak át kell fordítani.
Így hirtelen ennyi, ha van kérdés, szívesen válaszolok. A kocsit egyébként itthon is meg külföldön is rengetegen megnézték, bár én is megnézném ha látnám forgalomban, nagyon kevés van belőle, illetve abszolút nem Suzukis a dizájn(de az eleje át van szabva, így látni, hogy nem corolláról van szó) -
norrberth
addikt
válasz
MunezXBK #241277 üzenetére
Áhh már nem.
Nem lehet ingyen kreditet gyűjteni.
Csak vásárolni lehet100 credit 7500 forint.
12 hónapos pro előfizetés
20 ezer, ha komolyabban beleakarsz nyúlni valamibe.
Pl nekem a golfnak takarítás után alapbeállítást kell nyomni a folytószelepnek és EGR nek is.
Na ehhoz Pro előfizetés kell.
A kütyü 25 ezer.Szerencsére gyűjtöttem kreditet szorgalmason míg ingyenes volt.
1400 lett
Meg a csoportból lecsaptam élettartam Pro licenszre.Most nem vásárolnám meg már meg az OBD elevent..
Inkább a VCDS Facebook csoportból árulnak normális kábelt.
Az 20 körül megvan. -
gooool
őstag
válasz
MunezXBK #240517 üzenetére
A linkelt cikkben nem volt, a másikban valóban (bocsánat, nem olvasok el minden linkesített szót
).
Qru:
Ettől függetlenül azért biztos örültek neki...a "milyen állapotban" kijelentésem pedig továbbra is tartom, nem hiszem, hogy különös figyelmet fordítanának az ilyen járművekre. -
-
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
MunezXBK #238397 üzenetére
Szittyamagyar vagy import?
Golf nekünk is kódos, de az eredendően némethbe lett újonnan forgalomba helyezve, és a honosításnál már nem volt a vezérlés fedélen a motorszámos matrica... Fiat, Jumper, meg úgy a pár tucat céges kocsi amit újonnan vettem át itthon (főleg Octavia), mind motorszámmal lettek papírozva.
-
w.miki
veterán
-
Vismajor01
addikt
válasz
MunezXBK #237932 üzenetére
Hat röhej volt tényleg. Belül hulla az osszes, a legutóbbi mechanikusan elment de az is összevolt verve mindenhol. Persze uleshutes jó dolog, de most softcloseal mit csináljak? Betudom csukni az ajtót:D
Ez is tudja az alapokat (tolatokamera, ulesfutes, tempomat, automata ablakok, elektromos csomagtarto) belerakatok egy tesla androidos cuccot és lesz android autó is meg minden kutyafasza. Cserébe ez benzin v6 és 10l alatt elmegy.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
MunezXBK #237848 üzenetére
Valóban necces a parkolás, kb olyan mint Budapest lesz 10 év múlva. Ha nem figyelsz lerakod a kocsit egy kerületi lakosoknak fenntartott helyen (mert ugye csak ott van hely). Vagy másik véglet, hogy betonkeverő kocsi végig fröcsköli a verdát (megesett velem - még szerencse hogy 16 éves kocsival).
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme GT 2 - aláírjuk
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Most a Galaxy S25 FE megjelenésére tippelnek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sorozatok
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- HIBÁTLAN iPhone XS Max 64GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2898, 100% Akkumulátor
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 32GB 1000GB 1 év garancia
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Eladó Új állapotban lévő Xiaomi Redmi 13C 4/128GB / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest