- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drizzt
nagyúr
Tényleg, nem tudja valaki, hogy a BME és az ELTE TTk környezete miért van tele olyan jó kocsikkal?(Jaguárok, TT, subaruk, minden...)
I am having fun staying poor.
-
Integra
titán
hidd el, nekem is...
mondjuk a nagy módosítás után (5000 helyen módisították), nagyon pöpec kis aszfaltszaggató lett, a CTR meg kvázi mindent beledöntöl a földbe a kategóriában, egyedül az RS Focus méltó ellenfél, de valahogy mai napig nem tudok megbékélni vele.
tudtommal az új civic úgy nő fel mind minőségben, mind masszivitásban mint a mostani accord. laposabb szélesebb és jóval sportosabb lesz szemre is.
azt azért remélem hogy amennyire lehet a súlyát alacsonyan tartják.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #1259 üzenetére
nem ezt mondtam.
a suzuki itt nem játszik (soha nem is játszott), teljesen érdektelen márka. ahogy a nissan is és a mitsu is, azóta hogy lenyelték őket
nézd meg a két nagy modell és motorpalettáját.
észrefogod venni hogy mindig a kisebbik lépi meg az első merészebb húzásokat, a nagyobbik meg megy utána ha látja hogy beválik a koncepció. főleg a nagy volumenű modelleknél. a másik hogy míg a h-nak az autógyártás csak egy ágazata a sok közül, a t-nek ez a fő csapása és megélhetése....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1260 üzenetére
a suzuki itt nem játszik (soha nem is játszott), teljesen érdektelen márka.
nana!
üdvözlettel: egy hithű suzukis
szerk: persze tudom, műszaki újítások terén nem nagyon villog, pl ignis hátsó futómű
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
mondjuk akinek borospincéje van teszemazt a Tokaji-hegyen,vagy akárhol ahol borospince van,út viszont nem feltétlenül.és hozzá még nincs huszonsok millió forintja, de szeretne egy autót, amivel bátran elmehet akár felázott földúton is -> Ignis 4x4
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
etilin
aktív tag
Lehetséges bár mifelénk (hajdúság) ilyesmi kiskerti munkákra ott vannak a jó öreg szocialista autók (trabant,varnyú,moszkvics) ha gázos a terep Niva. Inkább ezeket használják. Még mindig megéri egy második keleti autót fenttartani
Ej, God Vazzeg és egyéb sokak hun vannak, he?
-
Integra
titán
ez a mitsubishi cég már nem az a mitsubishi cég
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
eddig is ronda volt a Z4, ez egy fokkal jobb
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1274 üzenetére
és ez mi? meg ki aza dimitrij vinnik? amúgy tényleg gyönyörű
sajna mitsubishinek nem tett jót hogy DC erősen tulajdonjogot szerzett benne/felette
suzuki meg persze hogy jó azért is írtam szürkévelスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz Digital #1226 üzenetére
Attol fugg, hogy honnan nezzuk.
Probaltal mar DS valtot? SM-et? CX-et? XM-et? Nem? Akkor mirol beszelsz?
Az also/kozep kategoriaban nem tul jok, de ez hangsulyozom NEM a valto (gy.k. a hajtomu) hibaja, hanem az ocska rudazate. C4-e kulonosen nem meggyozo, ezt elismerem (szerintem is tragya).
Uj C5-ot probaltad? Az mar zsir.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
strike-force
őstag
most találtam (matek tanulás helyett )
széthajtott/elromlott turbofeltöltők és javításuk
6,7 MB , PDF , angolul, de képek magukért beszélnek....
Bővebben: linkR7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
-
a_tesz
Korrektor
szvsz a benzinen elég hamar visszajön az árkülönbség, az alkatrészről már ne is beszéljünk. ráadásul nivában utazni sem kellemes. nem mondom hogy az ignis egy luxusverda, de azért van némi különbség a nivához képest
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
lao ce
aktív tag
válasz Integra #1272 üzenetére
jajj micsoda felreertes...
es szerintem ongol is. az eclipse az egyetlen amit amerikaban igazan vettek az emberek, minek kellett ekkora csotanyt faragni belole, ilyesmi auto mar annyi van. remelem a rajz csal.
es amugy szerintem a lancer rallyart a legjobb... az evo utan persze.nicht kompot
-
Integra
titán
Japán lapértesülések szerint a Mitsubishi és a Nissan autógyártók közös vállalkozásban egy miniautó gyártását fontolgatják. A Mainichi Simbun című lap szerint a közös vállalat a jövő év elején jönne létre.
A lap értesülését egyelőre a két érintett gyártó nem erősítette meg. A hírek szerint egy mindössze 660 köbcentiméteres motorral felszerelt autóról lenne szó, s elsősorban a japán piacra fejlesztenék ki, mivel ott a miniautók a teljes személyautó-piac mintegy harmadát birtokolják.
A veszteséges Mitsubishi és a Nissan jövőbeni együttműködéséről már októberben hírek keringtek, akkor arról, hogy a Nissan egyik kisautóját a Mitsubishi is gyártaná. A múlt hónapban azonban a sajtóban olyan értesülést jelent meg, hogy a Mitsubishi a francia Peugeot-val fejlesztene együtt. A Mitsubishi fő külföldi részvényese, a DaimlerChrysler viszont állítólag a japán gyártó Colt nevű, illetve a német-amerikai cég Smart Forfour nevű modelljeinek közös építését fontolgatja.
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFff.........egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
az egész autó/márka a költségcsökkentés áldozata, kap egy létező platformot, kap egy létező motort meg hajtásláncot, kalapálunk pár borítólemezt nekije, oszt kész az eklipsz.....
és azt hiszik hogy ez az eklipsz igazi eclipse...
hát nem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1283 üzenetére
nem lehet hogy akkor már jobban járnának, ha az egész mitsubishi nevet megszüntetnék? legalábbis kevesebbet égnének. de ez úgyse fog megtörténni, mert ez behódolást jelentene a keletnek (mármint Japánból nézve )
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Integra
titán
de, pontosan, ez égés ahogy van
és a nissan is elvesztette az igazi japán identitását a rönóval.
a toyota az izomból nyomulással és a ''dolgozunk mindenkivel csak hogy mi legyünk a királyok'' mentalitással veszti el szintén az egyedi japán arculatát....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1286 üzenetére
csak a másik baj meg az, hogyha nem csinálnák, akkor meg nem biztos hogy itt tartanának ahol, hanem ki tudja, lehet már nem is lenne olyan, hogy japán autó, csak a Honda. vagy az ebből fakadó gazdasági válságból az se, de ez már túl szomorú ahhoz, hogy komolyan gondoljam
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Notes
senior tag
A Mazdára is ráeröltették ezt a sportos arculatot. Régen ez a márka nem erről szólt. Tudom az eladások szárnyalnak, meg a common rail dízel is jól jött, de én akkor is sajnálom, hogy így alakult. Akinek volt régen 626-osa biztos érti miről beszélek.
Romanes eunt domus!
-
Integra
titán
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1294 üzenetére
a 6. gen az a ''békalámpás''nak csúfolt? magyarul ami a mostani előtt volt ugye? végülis, az se egy utolsó gép, csak vhogy az azelőtti formája nekem jobban bejön, de persze ez már egészen szubjektív dolog. de én is örülnék mindkettőnek
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Integra
titán
azért nem olyan ronda az a békalámpás...
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
-
Integra
titán
mostani, de nem lesz eladva, megmarad a családban.
viszont én ''újat'' akarok magamnak.
tökugyanilyen japán kasztni (billenőfényes mélyzöld), 2000 év végi legutolsó szériás töretlen 1.6VTi, teljesen gyári állapotban 65ezer km-rel. minden benne van, az elektromos kütyükig, napfénytetőig és klimáig + komplett alpine hifi (bár egy úgyis kiugrana belőle idővel ).
nagyon jó kis alap, bár kell rajta majd változtatni pár dolgot.
kell bele előre és hátra felső toronymerevítő illetve alulra is egy keresztmerevítő, és nagyon pöpec merev lesz a kasztni is a hosszanti csavarodások ellen
aztán fékcsere, sajnos a vti fékrendszere szerintem nem elég erős a teljesítményhez, hajlamos elfáradni.
legszívesebben azt remélném hogy találok egy ropira hajtogatott itr-t és abból átrakom a komplett futóművet fékekkel és lsd-vel együtt
ha meg netán még a váltó és a motor is átugorna... ejjjj
ja, és az első díszrácsot is lecserélném, mert a régi keretes H jelvényt szeretném az orrán látni, nem azt a bazi nagy H betűs gányolást ami pont abban a korában volt a hondának a civicen meg az accordon... szerencsére hamar kigyógyultak belőle és visszatértek az eredetihez, miután hatalmas volt a felháborodás a fanoktól
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1298 üzenetére
sok szerencsét hozzá! ritka egy ilyen verdát kifogni, szerintem legalábbis. pláne itthon, ahol megvesznek az emberek egy autót, aztán padlógázon közlekednek vele százezreket, közben néhányszor sz*rrá törik, és eladják. persze semmi karbantartás vagy ilyesmi.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- EAFC 24
- Retro teló rajongók OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban