- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
-
B.Kox
tag
Ferrari Enzo vs. Hohenester Audi Sport quattro: Bővebben: link - Azé Tartja a lépést az öreg Audi.
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
Type-R
őstag
''Itt az Astra OPC
Megérkeztek az első hivatalos információk a sokak által várt Opel Astra OPC-ről. A modell megfelelően dinamikus mozgatásáért egy kétliteres turbómotor felel 240 lóerős teljesítménnyel, az autó pedig már ősszel megérkezik a szalonokba.'' Bővebben: link -
-
illusiON
őstag
német német... de ez az opel kivételesen nem rossz mondjuk az opel a gm-é... de tleg, a wv is a gm-é?
( : no woman no cry : )
-
B.Kox
tag
válasz illusiON #1856 üzenetére
Nem dehogyis, a VW a VW-é. Mondjuk az utóbbi ídőben elég nehéz követni ki kié....
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
illusiON
őstag
aham.... kezdek bezavarodni, msot hogy már a chevy-nek kis van kalos nevü kcosija
( : no woman no cry : )
-
karib
addikt
Tényleg, a VW is a VW-é, mármint a VW márka is a VW konszernhez (Volkswagen AG?) tartozik.
A Porsche pontosan hogy kapcsolódik a VW-hez, erről tud valaki? Milyen tulajdoni kapcsolódás van köztük? Addig oké, hogy nagyon VW közeli cég, de mégis eléggé függetlennek tűnik. Pl. sosem hallani arról, hogy a VW mennyire örül a Porsche jó üzletmenetének (lásd Fiat és Ferrari esete ellenpéldaként).Department of Redundancy Department
-
B.Kox
tag
Az első Porsche a 356-os tulajdonképpen a bogár műszaki alapjain nyugszik. Még a 911-nél is voltak közös alkatrészek pl: VolksWagen kapcsolók a műszerfalon stb. Sőt a most újra van együttműködés a kért márka között hiszen a Porsche Cheyenne és a Volksvagen Tuareg közös fejlesztés eredménye. De a Porsche ettől még teljesen független, önálló cég.
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
karib
addikt
Egy gyöngyszem a Ford Fusion átalakításának híréből (Totalcar):
„A Fusion nem igazán felelt meg szegmense követelményeinek, kicsit rosszul mértük föl a piacot. Ennek ellenére tavaly eladtunk belőle 100 000-et Európában, így nem beszélhetünk teljes kudarcról.”
Mondta Lewis Booth, a Ford Europe elnöke. Érdekes lenne visszakeresni, de anno mintha valami olyasmit hebegtek volna (mint oly sokan manapság), hogy a Fusion egy új szegmenst talált és hűdeajdejó Ezek szerint mégsem létezik ez a szegmens, csak benézték?Department of Redundancy Department
-
Type-R
őstag
Nem tudom hány %-ban van a Porsche a VW tulajdonában, az biztos hogy nagy részben od tartozik, ahogy irtad a Toureg és a Cayenne közös padlólemez, még a 2,5l es VR6-os motor is közös, és számos más megoldás is. A Pheaton utodját is közösen a Porschéval tervezik, és valszeg egy gyárban is gyártják. Szerintem itt nem közös fejlesztések vannak csak.
u.i. még a Harly-Davidson is VW alá tartozik. -
B.Kox
tag
Az a közös VR6-os motor 3.2-es.
A HD a VW alá tartozik??!! Ezt hol hallottad?OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
#16741888
törölt tag
Hát akkor ilyen alapon az Audi legalább ilyen közel áll a Porschehez mint a VW. Lásd RS2/4
-
neduddki
nagyúr
HI!
A hd enk aszokaosk blokjat a porse szabta amai kor kovetelemneyienk megleleoen mert az emisszio mar nem vot az igazi es az amarikaik nem tuttak mit kezdeni vele: - ))) /ennek ablockan a neve volt az evolution vagy eleht hogy revolution????/
A uj blokkot pedig egy az egyben a porsche fejlesztett a v-rod-ba epitettek be
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
jajjjjjjjjj.........
A porsche a fel vilagnak fejleszt motorokat. csak kerje fel oket es fizesse meg
Ha vki rosszul emlexik meg a samaranal is besegitettek,de aszt vhogy nem nagyon emlegetett:- )))
Asztan az 1.5-is set izizza blok meg a 80-a evekbol.
MEg meg az isten se tugya.
Es hogy a Porsenak mennyi koze van a VW csoporthoz????hat kisse tobb mint a bnw-nek a mini- hez, meghozza csupa nagy betuvel...:- )))
udv
neduddki
mod: az hogy sok modelben sokkozos nicns abban tejjesen igazad van:- )))
de ugy etulajdonosi hatter meg innovacio meg meg megmeg..........
[Szerkesztve]https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
karib
addikt
Na, inkább az meséljen, aki tényleg tudja, miről beszél Ilyesmiket én is tudok mondani, nem legendákat akarok tovább éltetni
A Porsche egyrészt egy sportkocsi gyártó, másrészt egy mérnökiroda, csomó fejlesztésben részt vesznek. A VW-vel pedig kimondottan szoros a kapcsolat, lásd számos közös fejlesztés és néhány egy tőről fakadó modell. Eddig oké - de tulajdonosi szinten van valami köze a VW-hez?Department of Redundancy Department
-
neduddki
nagyúr
HI!
Wolfburgban a autovarosban minden marknak amaj a VW cvsoport tagja kulon hazikoja van:
Audi Seat Skoda VW Porsche Lamborghini Bentley. /kit hagytam ki??? Bugatineknem volt amikor kinn jart a edagos fejleszto kollega/
Egyeb hirek: a a4 es galalrdo mussszerfala egykutya, es a tuared csejen es az egyik bentlinek is
udv
neduddki
mod: ja e sha neke szantad akkor legyszives ide is cimezni...
[Szerkesztve]https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
karib
addikt
válasz neduddki #1872 üzenetére
A Gallardóban valóban az új Audik műszeregysége van, kicsit átszínezve, meg az egyéb kezelőszervek is azonosak. De ugyanígy az Astonokban most már Volvo szerű műszeregységek vannak.
A Phaeton meg bár önmagában nem lesz sikeres, ugyanerre a platformra épül a Bentley Continental GT, illetve a most bemutatott négyajtós változata is - Flying Spur, vagy hogyhíjják?
Sok ilyen átfedés van - a régebbi Astonokban olykor Fiesta-Escort-stb. kapcsolók tűntek fel, vagy a Bentley Arnage-ben is BMW klímavezérlés stb. volt, igaz a szemek elől gondosan eldugva egy míves faborítsá mögé, de simán látszott. Az új Swift meg mintha Opel cuccokkal lenne tele, csak kicsit elmaszkírozva (műszeregység, rádió-klímavez stb.).
De ezek még semmit nem mondanak el a tulajdoni viszonyokrólDepartment of Redundancy Department
-
B.Kox
tag
válasz neduddki #1870 üzenetére
A Skoda Favoritot is ők tervezték... Egyébként a Samara blokk ami a régi 2105 és 2107 továbbfejlesztése nagyon megbízható(atomtámadást is túléli) szal nincs a Porschenek azon semmi szégyellnivalója.
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
neduddki
nagyúr
HI!
Ez csak egy erdekesseg volt hogy kisse felhaboricsam a segregacio hiveit:- )))
A tulajdoni viszonyokrol otbbet mond a volwsburgi pavilonsor, de ha Neked a pontos tulajdoni hanyad kell akkor igyexem aszt is elokeriteni, kivancsi vagyok mennyire nyilvanos???:- )))
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
A lambo az kozvetlenul az audi iranyitas alatt van, lasd edagosd kollega meg a gallardo orrra /toroes/ cimu munka ingolstadtban:- )))
Hat aston meg Ford:- )))
Rgebben meg onan vettek a kicsit mindent ahonan lehetett:- )))
MIert ferrariban fiat kapcsolok??? az se jobb:- )))
GM meg suzuki tutaj...
etc etc
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
karib
addikt
válasz neduddki #1877 üzenetére
Igen, tisztában vagyok a legtöbb tulajdonosi és partneri összefonódással - pl. Renault-Samsung etc. Teljesen értelmes a konszernen belül, sőt akár azon kívüli alkatrészösszevonás. A Porschéról is tudom, hogy kellően VW közeli, emellett viszont ők mindig a függetlenségüket hangoztatják, ezért lennék kíváncsi. Nem a legfontosabb dolog a világon, de hátha mégis valaki tudja itt, mindig jó valami újat tanulni.
Department of Redundancy Department
-
Integra
titán
most nem mernék megesküdni rá, de családilag kapcsolódik a két cég egymáshoz tulajdonos szerkezetben. majd valami német buzi megmondja úgyis konkrétan.
engem egyébként aggaszt, hogy a porsche eddig igyekezett elkülönülni a vw-től, viszont mivel új szegmensekre akar betörni, a terepjáró után most a 4 ajtós luxus autó piacra, ezért viszont teljesen érthető hogy a vw-vel kufircol, nincsen elég pénze a porschénak önállóan kifejleszteni egy új modellt, nem a toyota azért a cég....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1841 üzenetére
Ha megpróbálom elképzelni, hogy ebből körülbelül mi lesz, mire sorozatgyártásba kerül, akkor határozottan igent kell mondjak. Sajnos tisztában vagyok vele, amit említettél, hogy nem lehet egy full lapos aszfaltszaggatót építeni, és ez elég szomorú. Múltkor a betyár Swiftünkkel egy parkolóban egy Toyota Yaris mellé álltam, és szabályosan megijedtem.Mint egy zsiráf hozzám képest, akkora magas a Yaris. És ha belegondolok, hogy az új Swift szinte milliméterre azonos a jelenlegi Yarissal... Bár előnye is van, nagyobb a kihasználható tér, de akkoris. Na hátha egyszer még megérjük, hogy valami autógyár autóméretű autóval rukkol elő
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
neduddki
nagyúr
HI!
Csak el kell menni a nemet cegnirosaghoz fizetne egy rakat eurot es elsolvasni merleg nyilvanos reszet:- ))))
udv
neduddki
mod: es mit szol a Volvo-Renaulthoz????:- ))))
[Szerkesztve]https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
azért várjuk meg a végét, mert nagyot fog szólni az új civic, azok alapján amiket olvasok róla, minimum akkorát mint az új accord, de valszeg túltesz rajta (több új innovatív megoldásban már biztosan) és még a fikagépek is valszeg elcsöndesednek egy időre.
hidd el nekem, a hondának a 7 gen civic annak ellenére hogy anyagilag teljesen sikeres és még ebben a formájában is a legjobbak egyike, a hondának a saját mércéje alapján kudarc volt. ahogy nekem is.
és ők tanulnak a kudarcból. fukui san jó nagyfőnök!
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Type-R
őstag
Fordulatszám-rekorder Corvette-motorBővebben: link
-
a_tesz
Korrektor
rATdrAgOn: (meg mindenki más is azért ) Bővebben: link
nem tudom, mennyire újdonság neked, de azért egy nyálcsorgatást biztos megérスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Pópa
senior tag
hőőőj, aztakutyafáját.
''Annak érdekében, hogy ilyen magas fordulatszám elérésére képes, az OHV és OHC motorok jellemzői közti különbségeket elhomályosító motort gyárthassunk, teljesen átdolgoztuk a meglévő technológiát. Pontosabb szelepvezérelést alkalmaztunk, a versenysportból vettünk át olyan elemeket, mint a titánötvözet szívószelepek és hajtókarok''
brutál...Trust is good, control is better!
-
B.Kox
tag
Nem tom mire verik a mellüket, a BMW ugyanezt a teljesítményt M5-nél 5literből kihozza, és ráadásul többet is pörög... El kéne má felejteni az OHV-vezérlést.
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1889 üzenetére
azért becsülendő, amit csinálnak,bár számomra kétséges az eredmény, mert ha csak igen költséges technológiával érhető el az OHC-motorok szintje, akkor be kell látni, nincs túl sok gyakorlati haszna a munkájuknak...
ja és egy érdekes analógia: a literes swift is 7100-nál szabályoz (legalábbis a mienk óra szerint)スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
gabe_
őstag
És a boxer motor? Annak szinte csak előnyei vannak, mégsem foglalkozik vele senki. Kivéve a subarut meg a porschét... (remélem nem hagytam ki senkit, ha igen bocs)
Sovány szakácsban sose bízz!
-
neduddki
nagyúr
válasz Integra #1892 üzenetére
HI!
Meg minek??? 35-55miles/h val orakoz keresztul forog 1500-1600-at a motor ott nem fog ellebegni nyomorudak: -)))
udv
neduddki
p.s. bocsanat gonosz volt:- )))https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
gabe_
őstag
Szerintem több előnye van mint hátránya.
Mik a hátrányai egy soros vagy egy v motorhoz képest?Sovány szakácsban sose bízz!
-
Type-R
őstag
''Készül az új VW Scirocco?
A nagy visszatérés
A hírek szerint új kétüléses kupé készül a Volkswagennél. A jól értesültek tudni vélik, hogy a legendás Scirocco utódja is ezen a néven kerülhet forgalomba. '' Bővebben: link -
Integra
titán
-
Type-R
őstag
válasz Integra #1898 üzenetére
A németek között vannak nagy scirokko fanatikusok, azoknak nem biztos hogy tetszeni fog.
Enzo vs. Quattro Bővebben: link -
Integra
titán
ezt az egészet azért csinálják, mert szarban van a vw..
és így a legolcsóbb profitot termelni, semmi fejlesztés, csak más design és egy emlék újracsomagolása.
semmi bajom nem lenne velük, ha ezt mernék is vállalni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.