Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- iPhone topik
- LTE frekvenciák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
McSzaby
őstag
hali,
olajteknőt hogy illik tomiteni? siman csak a tomitessel vagy szokas rasegiteni tomitopasztaval, vagy inkabb csak paszta magaban? 17 eves teknorol beszelunk..
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
stickermajom
addikt
Qru, a büntis felajánlásod záróvonal átlépésre is vonatkozik? Azt hiszem a szupertraffik első napján sikerült összeszedni egy 30k-s csekket a Rákóczi hídról lekanyarodva a Közvágóhíd felé. Azon a lefele menő úton rögtön az elején van egy nagyon szétkopott forgalomtól elzárt terület felfestés, illetve egy kamera pont odairányítva.. Szigorúan a balesetmegelőzés jegyében.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz hurenzon #31005 üzenetére
Úgy már nem is kéne
Ha bejön, akkor sok boldog km-t hozzá, és kérünk videjót a túráztatásról, csapatásról, krúzolásról, mosásról... Az lesz a legjobb, ha teszel egy kamerát a fejedre és amikor beleülsz felveszed, majd feltöltöd nekünk
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zoo8800
veterán
válasz stickermajom #31006 üzenetére
Elvileg az nem szupertraffi, sima térfigyelő kamera lesz az
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
stickermajom
addikt
válasz zoo8800 #31010 üzenetére
Akkor lehet mázlim van és csak benéztem, hogy az is az lenne. Mindenesetre valamilyen kamerákat felszereltek ott a 3 sáv fölé még régebben előre és hátra is irányítva.
Régen még a Waze is mutatta, mint kamera.Szerk.: Viszont nem én vagyok valószínűleg az egyetlen, aki azt hiszi, mert kedd óta a jobboldali sáv teljesen feltorlódik ott, nem sorolnak át, csak sokkal lejjebb.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz stickermajom #31011 üzenetére
Passz, totózni nem akarok, egy térfigyelő (fehér a teteje) tuti van ott. A másik kettőről nem tudom, hogy mi
Egyébként egy tilosban parkolásért Anyám is kapott már csekket (30e, kb 5 éve), a térfigyelő felvétele alapján.rip and tear, until it is done
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #31011 üzenetére
Forgalom számláló/figyelő kamera, nem kapsz miatta büntit.
Büntit a térfigyelőtől kaphatsz (pl tilosban parkolás) a közteresektől (ezt írta zoo8800), a szupertraffit meg felismered ha más nem azért mert azt ki is kell táblázniuk előre.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
A telefonálást nem nézi a szupertraffipax - [link]. És az öv becsatolást is csak akkor látja ha kedvezően állnak a csillagok... Jól van, alakul ez.
#nincsbennetarcsi
-
Skillet
addikt
válasz hurenzon #30987 üzenetére
De amúgy miért 326 lovas? Valamit mókoltak vele?
El van gázosítva. Az viszont.... picit viccesSzép, tetszik. De ezek az idétlen csíkok
No meg a hűtőmaszkon a lámpák...
De ha már vannak, akkor inkább valahogy így kellene
De nélküle a legjobb
Persze, kinek mi. De az autó irígylésre méltó!!Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz hurenzon #31020 üzenetére
Elvileg 200 ló körül kellene legyen (ami egyébként nagyon buta. 4 liter v6 és 200ló? Ezt egy 3 literes v6 is tudja).
De az a 100+ ló honnan van, az a nagy kérdés?!
A többi meg ízlés dolga.
A gáz meg... hát pojácaság egy ilyen autóban... de csak olcsóbb azzal járni
Ha mindennapi használatra lesz, még jól is jöhet. Remélhetőleg hivatalosan van benne.
Max nem használod ki, de ha már ott van...(#31022) tresh
Szerinted kitalálták, hasraütés szerűen? Hááát, nem tudom. Majd kiderül valami... talán.
Erre is érdemes lehet rákérdezni, hogy honnan az a sok plusz paripa és van-e róla mérés.(#31023) Declare
Simán? Hogyan? Ez szívó. Buta vagyok ehhez. De jó volna tudni, mit csináltak vele pontosan.(#31024) zack
Na, kezdődik megint a nyomaték
Akkor vegyen ő is dízelt, nem?
Akkor is buta. A nem éppen mai 2.5v6 sohc motorok is már simán tudják a közel 200 lovat.
Amúgy az a sok nyomaték 240. Ha jól olvastam utána.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
zack
nagyúr
válasz Skillet #31021 üzenetére
Mindennek van B oldala is...4L V6 kb örök élet + 1 év. Lehet 200 ló csak, de milyen nyomatékkal? Teljesen jól használható. Akinek bivaly muscle car kell amcsiba, ott a Dodge Charger...
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #31021 üzenetére
Sőt egy jobb szívó 2,5 V6 is... Pl Lexus IS250
Lehet akasztottak rá egy kompit vagy csak bekamuzták... Amúgy meg ultra fillérszexuálás egy ilyen gépet elgázosítani.
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
válasz Skillet #31025 üzenetére
Hát sokat nem kell rajta gondolkodni, mert már fent sincs.
Hurenzon? Tudsz valamit róla hogy miért?
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
-
Skillet
addikt
Bezony.
De ott van a nyomatékszegénységéről híres honda 3.5v6 legend. 300 ló környékén, 350Nm.
1.8tonna de még így is egy hangyakönyöknyivel előbb szalad fel 100-ra, mint a mustang.
Értem, hogy az amerikainak nagy köbcentis autó kell (nem tudom, ez mennyire igaz még), de akkor abból hozzanak is ki valamit. 4liter 200 ló? Szerintem vicc kategória.
De amúgy nagyon szép vas!!! Imádtam a mustangokat mindig is... de ettől függetlenül...Itt egy korábbi, ami mégviccesebb
KATT
3.8 V6 147 ló
Persze szintén gázosított(#31032) Declare
Ahogy mondod
De az turbo. Itt eléggé szívókról volt most szó. 2 liter turbóból nyilván ki lehet többet hozni, mint 200 ló.
Az 1 liter turbo meg szerintem szintén vicc kategória. Aki akarja, vegye. Nekem nem kéne.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Integrale
veterán
válasz Skillet #31021 üzenetére
A V8 tud 320 lovat, szerintem csak vevocsalogato kamu.
V6-bol egyedul az utolso faceliftes otodik Mustang tud 300+ loerot.
Szerintem nincs baj ezzel a teljesitmennyel, masfelol tegnapi TC cikk pont ide tartozik ismet, 0-100.
Pontiac GTO 5.0 V8 1700-as fordulaton elketyeg 130-cal, ehhez kepest a kihegyezett 1.4-es 145 105 lovat tud, 130-nal 4500 rpm.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
LógaGéza
addikt
válasz z123456789 #31034 üzenetére
Tegnap is piszkálták, mert amikor este ránéztem, egy darabig Ár nélkül volt kinn.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #31030 üzenetére
Azért finomodnak ők is, most már ott is mennek a turbós varrógépmotorok (igaz amcsi mértékkel, tehát a 4 literes V8 helyett 2.0T). Dízel is terjedni kezdett amíg a VAG nem rúgott magának egy óriási öngólt a csalószoftver miatt. De ott sokkal környezettudatosabbak és inkább a hibrid technológia hódit. Főleg, hogy ott divat/menő is hibriddel vagy elko autóval járni.
Legend az nem rossz, én csak az öreg 3,2 V6-osban ültem de nekem bejött.
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
Nissan update:
-futómű ok, nem kell semmit cserélni benne
-a klímások nem hallottak semmi furcsa zajt, úgyhogy most járok majd vele, aztán meglátjuk - hűteni hűt bivaly módjára
-friss Dunlop Sport Bluresponse-ok rajta
-nem áll leViszont áll a szervizben tovább.
Összerakták a váltót, elvitték próbakörre, és 140-nél egy gázelvétel, gázadás után kidobta a hatost megint. Így derült ki, hogy nem csak a reteszeléssel és néhány egyéb alkatrésszel volt gond a váltó belsejében, hanem valami kitámasztó rúd sem tökéletes. Így terhelésre mozog a váltó, gyakorlatilag magát vágja üresbe (eddig a kopott belsővel már 90-nél kiugrott gázra).
Alkatrész elvileg ma megrendelve, ha minden jól megy, jövő hétvégén már haza tudok menni az autóért, és vége a Fiestázásnak.
-
Declare
őstag
Ha kicsi a ccm sok a lo, akkor az a baj, mert az nem normalis
Ha nagy a ccm es keves a lo az a baj, mert röhej
Ha van turbo az a baj, mert az ördögtöl valo (erdekes, szivo dizelt senki nem akar , csak a benzinnel van a baj)Kihagytam valamit?
Ok a 6 henger / 8 henger hangra gerjedöket megertem az tenyleg pech, hogy igencsak csucs autok kivaltsaga lesz....mondjuk azert az elmult 20 evben sem 6/8 hengeres autok rohangaltak az utakon....es az hogy levaltjak az 1.0, 1.2, 1.4, 1.6 motorokat turbosra, nekem semmi bajom. Azok turbo nelkül sem szoltak szebben, mint turbosan, cserebe nem is mentek. A turbos tesoik legalabb rugalmasak, a mindennapokban praktikusabbak....az meg hogy egy vw polo orraban nem egy 4 hengeres 1.4 üvölt, hanem egy 3 hengeres 1.0......hat en nem erzem vilagvegenek
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #31039 üzenetére
Ha kicsi a ccm sok a lo, akkor az a baj, mert az nem normalis
Nem feltétlen, csak legyen tartós. Ez utóbbi sokszor nem jön össze.Ha nagy a ccm es keves a lo az a baj, mert röhej
Ebből következik sajnos egy döglött karakter is. Mivel nyomaték szinte biztosan van, ez azt jelenti, hogy teherautós karaktere lesz: 4000-ig forog max, aztán annyi. Márpedig egy v6-ot vagy v8-at lehessen tisztességesen elforgatni, akkor üvölt igazán szépen.a van turbo az a baj, mert az ördögtöl valo (erdekes, szivo dizelt senki nem akar , csak a benzinnel van a baj)
Nem feltétlen. Egyetlen bajom vele, hogy agyonvágja a hangot. Illetve hogy sokszor van benne komoly késleltetés, de az igazából inkább az euro5-6 számlájára írható, mint a turbós konstrukcióra.A Poloban szerintem is tökmindegy, hogy mi van.
De mondjuk egy 3-as BMW-ben legyen egy tisztességes selymes sorhat, ne egy reinkarnált Waresz csettegjen benne.Same rules apply!
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #31041 üzenetére
Ennek egy elég komoly oka van: ár. Illetve, hogy tényleg elég teljesítményre az, amit a kétliteresek nyújtanak. A Q7 is nemrég kapta meg a kisebb motorját, eddig volt belőle 272 lovas 3.0 TDI és 333 lovas 3.0 TFSI. Miért akarnál egy két tonnás terepjáróval, amit sokszor családi autónak is vesznek fél sec-et verni egy GTI-re 0-100-on?
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #31041 üzenetére
Egyrészt sok embernek tényleg A-ból B-be kell.
Másrészt ma már tényleg csak a csúcsmotorok sorhatok.
És - legyünk őszinték - az emberek döntő többségének 200-250 ló több mint elég egy 5erbe is.
Már csak azért sem veszi meg a 30i-t meg a 30d-t, mert feleslegesen erős.Régen sem a 330i-k meg az 540i-k hemzsegtek az úton, de a sorhatos 320i-ből, 325i-ből volt bőven, illetve ugyanezekkel a mocikkal az 5-ösben is.
Same rules apply!
-
nagyúr
válasz z123456789 #31027 üzenetére
Nagyon gyanúsan olcsó volt az. Az ilyennek mindig oka van.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #31040 üzenetére
1. Ok, tartossag fontos, adom. Viszont ez a szivobenzin az = örökelet+1 nap sem örökervenyü. En 2 eve követek kb az opel topicot es azota biztos, hogy nem 1 olyan eset volt, hogy kis köbcentis szivo benzinben volt motorgeneral vagy motorcsere es nem azert mert zs@r az opel, valszeg mashol is ez van. A TSI motorok azert regota vannak es nem hemzsegnek a setesett motorok es motorcserek....vannak hibak, de folyamatosan fejlesztik (kb azert uj technologia...)
2. Teherauto feeling...ok...lehet de azert csak pörög 7000 et ez a linkelt mustang is...azert nem lehet az olyan rossz
3. egy turbo 6 henger nem szolna ugyan olyan szepen, mint egy szivo 6 henger?
4. A bmw az egy erdekes kerdes. Ott levaltottak a 4 hengeres 316i, 318i -t (3er szerianal) a 3 hengere 318i re....hat ezert a 316i vagy 318i nek a hangjat sem kell visszasirni....csereben ez a 3 hengeres legalabb kapott nyomatekot es loeröt, azaz megy is jobban azert. Egy fapad 316i/318i kb semmire valo. Megkapod a hatso kerek hajtas elmenyet, bizonoyos körökben lehet villogni, hogy propeller, de ennyi. Most ez a kategoria a 318i 3 hengerrel.....aki eddig a 316i-t vette, az veszi most a 318i-t es nekik eddig sem szamitott sem a hang, sem a teljesitmeny....a 316i vel ellenben ez lagalabb 10 alatt megfutja a 100 ast es 6 alatt kijön a gyari adat szerint a fogyasztas. Igazabol nem rossz...söt sokkal jobb, mint a 4 hengeres 316i volt. szvsz
A bmw nek is elni kell valamiböl es csak M szeriabol, meg 200lo feletti kocsikbol nem menne igy a szeker
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #31040 üzenetére
A 4. generációs Mustang V6-os motorjára igaz amit írsz, 3800 ccm 2500-nál nyomaték, 4000-nél lóerőcsúcs.
5. generációra már nem igaz, 6-6500-nál van lóerőcsúcs és 3500-nál Nm.
Viszont némelyik hengerenként csak 2 szelepes, azok nem is pörögnek annyit.Declare: Eu-ban sok szívó az olajcserével van meghágva, Amerikában 7-10e mérföldenként cserélik, ilyen hozzáállással egy ilyen nyomatékos ős V8-as kimegy a világból.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Evil Snowman: Egér bemutató - Keychron M1 Wireless
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gumi és felni topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- További aktív témák...