- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
- Három célcsoportra fókuszál az Edge 50 széria
Hirdetés
-
Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
ma Egy finn forgalmazó viszont véletlenül már ma kilőtte a termékoldalt árakkal, specifikációval.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olyat tett a Netflix, amire senki sem számított
it Többé nem számol be az előfizetői tábor növekedéséről a Netflix, ennek pedig nem igazán örülnek a szakemberek.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Szada85 #182000 üzenetére
Szvsz nem OFF a téma; az autóápolási topik a megszállottak gyűjtőhelye.
Jó ronda.
Qtya123: Nyáron vettem Wolf's gyurmát aránylag sok pénzért, nekem hologramos lett tőle.
A Volvóval veszett ki belőlem az autómosási kényszer. Mondjuk mikor néha megmostam, újfent megtetszett az autó. Majd most a fehérrel, nem tudom mi lesz.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bandus #182002 üzenetére
Pont a legvastagabb valaminek ment neki... egy jól odarögzített fém oszlopnak.
A pirosnál megálló autónak is mázlija volt, hogy nem kapta el...
Bizony ilyen az, amikor valaki/k elköt/nek vagy kölcsönkérnek egy verdát csapatni, kb. slick gumikkal, "gyeretesó' medzsünk egy kört".
Teljesen értelmetlen halál.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #182007 üzenetére
Szerintem ennel rosszabb. Es ez a tipikus viselkedes az, amiert nem szeretem a regi, konnyu, elektronika nelkuli fwd-ket.
Rarugott a srac kanyarban a fekre. Elol tarcsa, motor es ket ember, hatul ures es pille konnyu.
Az egesz auto a fekezes hatasara elore billen, hatul nem marad tomeg, es - mivel amugy is sok a tempo - ettol indul is keresztbe a feneke.
Ezt aztan rutin nelkul ossze nem szeded, foleg, hogy suly es tapadas tovabbra sincs a hatso kereken.Same rules apply!
-
flash-
veterán
175/65/r14 re milyen 4évszakost vennétek?
itt a nexen nyert,az télleg ilyen jó? [link]"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Integrale
veterán
válasz tboy93 #182015 üzenetére
Hugom nemreg csinalta a jogsit, mentunk egyutt legutobb, es azt latom, hogy kanyarban all bele a fekbe (eleg megteveszto kanyar, van az ivben egy tores, ezert ra kell huzni, tehat ha az elso ivre jo a tempo, a masodikra mar sok lesz).
Mondtam neki, hogy ezt felejtse el, lassitson elotte, de semmikeppen se ugy, ahogy most tette.
Hat neki az oktato semmit sem mondott errol, csak annyit, hogy fekezzen, ha soknak erzi."Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz Integrale #182019 üzenetére
Motoros képzés hasonló. Az oktató összes tanácsa amit a fékről mondott, hogy felejtsük el a hátsó féket, mert az elsőt pontosabban tudjuk adagolni Mindezt amúgy úgy, hogy korlátlanra mentem és előtte életemben nem ültem motoron. Hozzátenném, hogy a váltó használatát sem magyarázta el, mert "nekem már úgy is van B kat.-om, tudok váltani". Persze, autón tudtam, de mondjuk azt nem ártott volna elmondani, hogy jönnek sorban motoron a fokozatok (1-0-2-3-4-5-6) Ezt is, az index használatát is, meg még sok mást a csoporttársaimtól tanultam meg.
-
ivana
Ármester
válasz EQMontoya #182010 üzenetére
Ez a viselkedés pont hasznos, ha jók a gumik. Nem véletlen akkor poén a delta a dobogókői úton Irgalmatlan gyorsan lehet vele kanyarodni. Csak utasok ne legyenek, mert azok szívbajt kapnak.
(#182002) bandus Azt hittem ennél jóval gyorsabban ment, ezzel a sebességgel simán be kellett volna tudni venni azt a kanyart.
-
-
freeknight
őstag
válasz bandus #182002 üzenetére
Elég durva, mintha a szaúdi driftes kollégákat látnám, csak ők szándékosan csinálják ezt, és azért nem városban. Esélye nem volt megfogni, szerintem ez egy rutinos sofőrön is kifogott volna, főleg slick gumikkal. Bár kezdjük ott, hogy egy rutinos sofőr alapból nem fog 150-el döngetni a belvárosban, mert tudja, hogy nagyon könnyen rossz vége lehet.
-
Integrale
veterán
válasz freeknight #182031 üzenetére
Volt minta azokon a gumikon, keprol nezve sem volt kopott.
Itt inkabb a rutin es a tulvallalas egyuttese volt az ok."Bad reklám is reklám too"
-
#89309696
törölt tag
válasz bandus #182002 üzenetére
Pff. Ezek szerint nem szülők által vett kocsi, ha jogsija se volt még. Piroson, mindenen át.... Ezt egy laza ESP megfogta volna, meg itt a topikban lévő emberek 90%-a is a rutinja miatt (én vagyok a 10% ). Ez van.
Sajnálom a gyereket, de aki ilyeneket csinál az nagy eséllyel meghalt volna egy évvel később is jogsival a kezében, egy kevésbé szar autóban ugyanúgy, mert ezt masszívan túlvállalta. -
EQMontoya
veterán
válasz freeknight #182031 üzenetére
Nem volt ez 150, szerintem 100 is csak szuken. Es a kanyarban is inkabb csak megijedt, mint komolyabban megcsuszott.
Lehet latni, hogy igazabol akkor tor ki a feneke, mikor az auto eroset billen elore. Szerintem picit elkezdett csuszni a feneke, attol megijedt, rarugott a fekre, az meg a legrosszabb, amit ilyen esetben tenni lehet.
Ha szimplan sok lett volna, es nem fekez, akkor egy ilyen auto alapvetoen az orrat tolja, es felment volna villamossinra.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Ck.
addikt
Helyzetjelentés, remélhetőleg ezúttal utoljára.
Visszakaptam a C350e-t a Mercedestől, valóban az indítómotor volt a baja, mostmár rendesen működik. Mellé egy téves tipp miatt kaptam egy új gyári akksit is, úgyhogy amiatt sem kell már aggódni. Átnéztem amúgy mégegyszer a szerviz történetet, 20 ezer mérfölddel ezelőtt volt az indító motor cserélve, egész pontosan 2019 májusban, ami nem túl biztató. Reméljük ezúttal tényleg egy átdolgozott változat került bele.Köszi mindenkinek a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz EQMontoya #182010 üzenetére
Samara, Swift pontosan ilyen, de még a Kangoo is, ezekkel sokat megyek. Mikor bele kell lépnem a fékbe masszívabban, de még nem blokkolnak, ha kicsit dől az út vagy mozdítok a kormányon, hátul kb. nulla súly, ostoba a futómű, öreg a lengéscsillapító, a mechanikus fékerőelosztó sincs a helyzet magaslatán már stb. mint minden ilyen őskövület szaron és már úszik is kifele. Mint a jégen, de igazából egyenes úton is képesek rá, ha kicsit göröngyös. Megtévesztő főleg egy kezdőnek, mert azt hinné, hogy a száraz úton végtelen tapadása van.
Ha higgadt az ember, kicsit ért hozzá meg a fizikához és épp nem 100-zal megy, meg van elég helye akkor össze lehet szedni szépen. Kanyarban lévő gödör, bucka is érdekeseket képes művelni az ilyen autókkal.
Fék nagyon érdekes dolgokat képes művelni, ezt még a motoron is érezni, hogy kanyarban bedöntve ráfékezve felránt és kiegyenesíti az ívet.
Ezt gyakorolni kell, olvasni róla stb., ismerni az autót és viselkedését.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #89309696 #182036 üzenetére
A Focus feneke 1x indult meg egy nagyobb kanyarsebességnél, az utcában ahova kanyarodtam szembe jött egy néni autóval, de középen, nem a sávjában. Oké a Fóka kb. betette a fenekét, nem csúszás volt, inkább helyezkedés. Amiket írtál öregebb autók tuti eldobódtak volna a fenébe.
Legyünk óvatosak, még a rohadt falevelek is úgy csúsznak hogy na!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
vans?
őstag
sziasztok,
bocs, de ide is berakom a kerdest, muszaj lenne a nemeteknel bejegyeztetni az autonkat, ehhez kellenek adatok, a CoC mar megvan, de kellene egy un. "motorcimke".
[link] - Skoda Rapid, tudja valaki esetleg, hol van ez? A B oszlopon talalhato cimke megvan, ez elvileg egy masik.
koszi!
hábm bábm
-
Szoszo94
őstag
válasz Dluinet #181496 üzenetére
Na most van időm mindenre is válaszolni
Kulcs téma:
szintén keyless, nagyon jó dolog, a kép pedig:Biztosítás:
26 év, B2, kisvárosi lakcím, 153kW, 2013-as B kategória: 54 000,-/évMilyen autót 6mrd-ból:
Hűha. Ha csak autóra lehetne költeni, akkor a kötelezőkön kívül (MR2 és Mustang) ritka, egzotikus autók bármekkora mennyiségben Az a baj, hogy sok autóban találok valamit ami miatt szívesen birtokolnám, hajtanám, jópár álmatlan éjszakám lenne mire kisakkoznám miket vegyek ekkora költségvetésből.Jogosítvány szabályzása:
Egyrészt a kötelező veztech tréningeket jó ötletnek tartanám bevezetni, a rutinvizsgát hülyeség volt eltörölni, na meg a mai morál (büntifék, gyalogosgázolás után elhajtás, stb) a PÁV-ot is indokolttá teszi szvsz. Másrészt a lóerőkorlát szerintem sem lenne megfelelő, veszélyesebb gyenge autóval előzni, viszont utóbbival is lehet túlvállalni magad, lásd a mostani balesetet amiről szó is volt az előbb.
Másik dolog, hogy a német KRESZ nem olyan megengedő, mint ahogy írtad, pont a héten jött meg a csekk 60 helyett 67-ről, amit autópályán szedtem össze (120-100-80-60 így jöttek a táblák, nem siettem, spóroltam az üzemanyaggal, mivel egy tankkal kellett 680km-t megtennem, így a 120-asnál elvettem a gázt és 67-el gurultam bele a hatvanas részbe, ahol pechemre a tábla mellett volt a traffi..), ott elég kicsi a tűréshatár. Cserében az összegek is barátiak kis túllépés esetén, viszont +40-nél már ugrik a jogsi ha jól rémlik egy hónapra. Gondold el ezt itthon, autópályán az útépítések 60-as tábláinál hány embernek ugrana egyből a jogsija? EU-n belül még mindig a magyar KRESZ a legmegengedőbb - pontosabban nem a KRESZ, hanem a szabályzások.Ablaktörlőfűtés:
Nekem is van, van rá dedikált gomb, de ritkán használom. Ha lefagy a szélvédő, úgyis fújok rá jégoldót, az meg a lapát alatt is feloldja a jeget. Ha minden igaz, a fúvókát hidegben alapból fűti, ez viszont jó dolog. Ide kapcsolódóan, Goodyear lapátokat vettem kábé fél éve, kalap kaki, pont előttem húz csíkot újkora óta. Ráadásul elég vastagot. A régi Valeo minimálisan csíkozott, nem volt zavaró, csak néha volt hangja emiatt cseréltem le. Rossz ötlet voltNexen 4Season:
+1 szavazat, bár nekem R17 volt a Passaton, de nagyon meg voltam vele elégedve.Más téma:
A hétvégén bejelentkezett egy ismerősöm, hogy Győrben van az IS250-ével, van-e valami tali. Volt, elmentünk, aztán ahogy lenni szokott 11 körül megindult a banda aváciragyorsulások helyszínére (félreeső szervizút, forgalom nélkül, Győr ipari részén). Odafele is eléggé lemaradt, illetve mentünk egymás ellen és még úgy is elléptem előle, hogy egyik esetben elpörgettem rajtnál a kereket és egy autónyi hátrányból indultam. Végül arra a következtetésre jutottunk, hogy elég nagy a különbség a Sport csomag miatt mind felfüggesztésben (neki jobbak a gumijai jóval, nekem csereérettek, mégis neki mindig tolja az elejét kanyarokban, nekem soha - ezért is maradt le jóval, mikor mentünk a helyszínre, sok körforgóval tarkított úton, mert folyamatosan eltolta neki az elejét az autó), mind motorhangolásban. Az ESP kikapcsolására is máshogy viselkedik neki az autó, más piktogramokat ír ki (pedig pre-FL mindkét kocsi, majdnem egyidősek), burnout esetén is csak az egyik kereket forgatja neki el (nekem valszeg belenyúl a fékbe az elektronika, mert 10/10 mindkét kerék elforog egyenes kormányszög esetén, kvázi sperrként működve - a difi nyitott, emiatt gondolom, hogy a fékkel játszik, megfékezve az elpörgő kereket), illetve a váltója is nyúlósabb és más fordulaton is váltogat el. Racse közben persze manuálba mentünk mindketten, 6800-as leszabályzás előtt elváltva (bár neki 7000-nél szabályoz, ez is fura, hogy különbözik), mégis elég durva volt a különbség ahhoz képest, hogy elvileg ugyan az a két autó. Illetve nem csak az elejét tolja el neki, hanem dől is valamennyit a kanyarokban az autó, az enyém viszont semennyit, köszönhetően a gyári ültetésnek és keményebb futóműnek. Mákom van, hogy Sportot vettem, ezekről nem tudtam és nem is olvastam eddig, hogy ekkora különbség van, sehol nem írnak ilyenekről.Hopsz, hosszúra sikerült Lehet jobb lenne az aktuális témákra egyszerre reagálni, mikor olvasom
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Tényleg, most, hogy írod, a vízen való tapadása lepett meg engem a legjobban. Erősen gondolkozok egyébként, hogy a téli szettet eladom és veszek helyette négyévszakost. Nincs kemény tél, sem hó, sem pedig erős hideg, max latyak. Lassan értelmét veszti a téligumi, mert napsütés és nulla fok feletti hőmérséklet pedig elég sokszor van télen az elmúlt évek tapasztalatai alapján. Erre pont jó lenne egy négyévszakos, a télinél kevésbé kopik, nem baj ha korán lecseréled rá a nyárit és későn teszed vissza, nem zavarja a meleg aszfalt. Ki mit gondol erről egyébként? Nyárra maradna nyári ofkorsz
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
#89309696
törölt tag
válasz ivana #182038 üzenetére
Elkezd oldalra begyűrődni és onnantól a gumi élén, külső szélén csúszik, nem tapad teljes felülettel az útra. Én mondjuk szeretem a ballonosat, mert lusta vagyok gödröket kerülgetni, meg nagyon szépen jelzi a határokat, ha finoman kigyorsítasz íven akkor elkezd mászni, szépen gyakorolható vele mit szabad és mit nem, persze kisebb a kanyarsebesség ezekkel a gumikkal jóval mint a feszesebb társaikkal, de legalább szépen jelez is. Ha százzal megy bele a kanyarba akkor már nem jelez semmit, hanem deformálódik és csúszik, vége.
Persze véletlen kisodródás esetén is meglesz ez a hátránya, oldalcsúszva kevésbé lassul.Swiftre felmegy a 175/65R13 a gyári 155/70R13 helyett, én is azt akartam rá, de volt egy baziolcsó új téligumiszett 155-ös méretben, így megvettük azt. Muter úgyse megy 60 fölött , én meg rendelkezem józan ésszel.
Az automatának hála 80-nál is úgy ordít, mintha 120-szal mennék. Mondjuk motorfék nincs, szóval ez a kocsi duplán tanít a kanyarbevételre.Egyébként engem se tanított az oktatóm semmi ilyesmire, pedig ő még jónak is számított. Oké, hogy vezetési tréningre nem tudnak tanulókat vinni, de elmondani el lehetne, már az rengeteget segítene. Én se voltam sose tréningen, csak olvastam róla és úgy tanultam meg, hogy mit is művel az autó. Már ez rengeteget számít, ha elméletben ismertetve van.
[ Szerkesztve ]
-
vans?
őstag
Koszi a valaszt, megnezem a potkereknel, csak a motorterben kerestem. Ott szerintem nincs, nem tudom, mi az a zarhid.
@tboldi: nalam Skoda eseteben a Porsche Hungarianal kellett befizetni kb. 30k-t, es kikuldtek ide par nap alatt a dokumentumot. Sehogy mashogy nem mukodott.
hábm bábm
-
#89309696
törölt tag
válasz Szoszo94 #182045 üzenetére
Teljesen jó, már többször is felvetett téma volt, hogy itthon a nyári és négyévszakos cserére át lehetne állni. A nyamvadt hómentes, száraz, -5 fokos teleinkre tényleg egyre kevesebb értelme van a télinek. Tényleg csak azoknak akik a hegyen laknak, meg sárba is küldik neki.
Persze ott van a WTF faktor, hogy tél közepén gondol egyet az idő és leesik egy méter hó egy hónapra és -15 fok lesz végig.
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Assetto Corsa Competizione
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nagyon gyorsan betilthatja az EU a TikTok újítását
- Vezetékes FEJhallgatók
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- callmeakos: A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.