- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #158999 üzenetére
Nem szabad már ezeket a kocsikat "bőrrel" venni. Mindegyik nagyon gagyi. Valami darált vacak lehet ami nyúlik mint a tészta. Az Oulanderben is botrányosan rossz volt. Ezekbe nem tesznek normális valódi bőrt. Sokkal jobban megéri normális szövettel kérni. A Golfban is tök jó a GTI szövet ülés. Míg a bőrüléses verziók amiket láttam elég gázul néztek ki.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Magnum_ #158999 üzenetére
Az ilyen autókon váltott sofőrök élik ki a mindennapi frusztrációjukat, van aki újságírónak hívnak, van akit leendő vásárlónak, van akit autóértékesítőnek stb. Lényeg a lényeg, hogy mindenki lesz*rja, ezekre senki nem figyel oda, beleveti magát, mindenki megcsinálja benne a maga kis alom-tesztjét, mocorog, dörzsöli a fenekét az ülésben, fészkelődik benne - ki-ki belepukkant - és elképzeli, hogy milyen lehet hosszabb távon. Aztán nyírja tovább amíg nála van (1-2 nap vagy hét) és kezdődik újra. Anno nem értettem, hogy a BMW például (Rack) miért árulja ki max. 5000 km-esen a tesztautókat, ma már nem csodálkozom rajta.
Doki16: Ebben az ársávban - és még felette is - nagyon ritka a rendes pl: marhabőr, szinte mindenki textilbőrt használ, még a kormányon is. Nyilván nem bírja olyan jól, mint az igazi, de azért sokat számít az a használat is, amit fentebb leírtam. Mi anno szövettel kaptuk, meg még szinte teljesen új volt:
Stinger v6 pl. nem nézett ki vészesen, de látszik, hogy az ülőlapot összebarmolták, felsértették, abban harminc valahány ezer volt eladáskor. Kapott az élettől rendesen (bocs, jobb kép nincs az ülőlapról )
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
Ha már villany:
#nincsbennetarcsi
-
Zola007
veterán
Tudtok ajánlani jó minőségű hagyományos (nem elektromos) autós pumpát?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
EQMontoya
veterán
-
Doki16
addikt
Igen itt ez a baj, hogy ráerőltetik az emberre a bőrt. Ha akarod ha nem akkor is az van a magas felszereltségi szinten. Miért nem lehet választani rendes szövet ülést? Sokkal többre tartok egy ilyen ülést: [link] 160k km és semmi nem látszik rajta. Az oldalában sincs baja a szivacsnak.
(#159005)CactuS: Teljesen logikus amit mondasz. Nem is várok el ebben az ársávban A8 szintű bőrt. Csak az zavar, hogy "ráerőltetik" az emberre a gagyit. Amúgy sajna a Golfnak se igazi már a bőrkormánya [link] A Passatomban jobb volt. [link]
A Mitsubishinél konkrétan csak a fapad model volt szövet üléssel. A legmagasabb felszereltségbe ezt a gagyi bőrt rakták. [link]
Az Aurist szerettem, jól el van találva a három anyag. [link]A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #159013 üzenetére
Sohasem szerettem a bőrt. Tudom, hogy a tiedben az van Irtózok egyszerűen az érintésüktől. A Golfban sem az igazi. Bár hozzáteszem klasszisokkal jobb mint az Outlanderben volt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#89309696
törölt tag
Ezzel körülbelül annyi annak, hogy mostanában bárhol is 130 fölé menjünk Európában. El se kellett olvasnom a cikket, már tudtam, hogy valami eco f#sz ugatta le, nagyon sokat fogunk még szopni a jövőben a zöld dumákkal, mindent rá lehet majd kenni. Közben meg tényleges segítség alig lesz.
A vége az lesz, hogy 90-nel mehetünk majd pályán is. A felháborodás oka inkább ez, mert tényleg csak idő kérdése és egyáltalán nem fog meglepni, ha sok országban pár éven belül lehullik 120-ra a sebességhatár. -
-
#89309696
törölt tag
válasz szebe #159017 üzenetére
Ja, meg északon se 130 mindenhol. Ahelyett, hogy egységes 140-re gyúrnánk, inkább az egységes 120-110-et látom életszerűbbnek a jövőben. Hogy ennek ténylegesen mennyi haszna azt meg sose tudjuk meg.
Talán majd a villanyautók korában felemelik.
Na nem mintha sokat mennék autópályán, de ettől még átérzem a helyzetet.[ Szerkesztve ]
-
válasz #89309696 #159019 üzenetére
elégé nő a fogyasztás még 10-es lépésekben is 100 felett.
Nálam:
100-110-el 6-6,5 liter
110-120-al 6,5-7 liter
120-130-al 7-7,5 liter
130-140-el 7,5-8 liter
140-150-el 8-8,5 liter
és ezzel együtt a károsanyag kibocsátás is nőEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz #89309696 #159019 üzenetére
Villanyautók korában nem fogják, egyelőre minél gyorsabban mész egy villanyautóval, annál drasztikusabban nő a fogyija neki is. Majd 20-30 év múlva és valamivel jobb akkutechnológiánál talán. Az önvezető autók korában, amikor majd beülök és olvasok/filmet nézek utazás közben idegeskedés helyett
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Magnum_
nagyúr
[link] hazahoztam a golfot, de elotte alaposan lecsapattam, koszosan adtak at, amiert elnezest kertek. Leszarad, csak ablakokat torolgettem le. Hetfore jo lesz.
Ha nem lenne ciganykodas a cegnel, akkor viszont en ciganykodnek vele haza videkre holnap. Kuplung kemeny, budos, kerreg, valto se tul pontos mar, nincs egy ep elem se rajta, tipikus 1.6 tdi pool auto.I humbly and respectfully decline™
-
yodamester10
őstag
Bocsi de nem megy a német,végül mennyit fizetett a magyar fiatalember?
[link] -
Csókolom
tag
válasz yodamester10 #159024 üzenetére
280€ +
2 Büntetöpont +
2 Honap vezetesi tilalomBulgar fiatalemberek es a vezetö "egy baratjara" van a merci bejelentve.
-
#89309696
törölt tag
válasz yodamester10 #159024 üzenetére
Fú, de kemény a sofőr a bőrkabiba, mintha a Cobra 11-et nézném.
-
Zola007
veterán
válasz focvis #159011 üzenetére
köszi, kerestem, de sajnos nem kapni sehol készletről vagy korrekt áron
ha tudsz forrást, megköszönnémMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
#89309696
törölt tag
válasz stickermajom #159028 üzenetére
Az oké, én arra céloztam, ha EU szinten meghoznak ilyet vagy sok ország akkor b#szhatjuk, mert 110-120-szal mehetünk és annyi.
Bár nálunk még akkor is a büntetőhatárok miatt mehetnénk 130-cal.
Csak persze az már nem 145, mint most.[ Szerkesztve ]
-
válasz stickermajom #159028 üzenetére
A károsanyag kibocsátás a lényeg, nem a fogyasztás, csak ugye a kettő összefügg ezért csökkentik a sebesség határokat.
Ausztriában egy csomó helyen van IG-L 100 ami az miatt van, hogy ne puffgogj ki annyit azon a részen.
Amúgy múlt héten 3x voltam Fehévár oda vissza. Egyszer haza fele egyedül voltam, ráértem, ment előttem egy leaf, mondom kipróbálom kövezem 110-el. Nagyon nem tudsz annyival menni, mert külsőben kamionok 80-90-el, ha meg előznéd őket, akkor mindig valakit feltartasz. Kb 5percig bírtam, 120-130 lett belőle. 5 percel tovább tartott az út, mint 135-145-el oda fele, de 1,5 literrel kevesebbet evett 100 km-en.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz yodamester10 #159024 üzenetére
Kétszer meg kellett néznem, mire észrevettem, hogy a roppant indokolt helyen kitett 80-as tábla miatt büntettek.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #159039 üzenetére
Lada pumpa nekem is van a Szamárban, meg 2102-es gyári szerszámkészlet hiánytalanul a feltekerhető műbőr táskájában. Ezek már értékek manapság.
Ha jól rémlik a pumpa is bőrtáskában volt, de abból csak a pumpa maradt meg.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #159014 üzenetére
A Skodában is undoritó textilbőr a komány bevonata. Akkor inkább legyen műanyag és bebőröztetem utólag.
Fehér Farkas: Ez a trend, látod. Még szerencsénk van, hogy itthon 150-ig is elmehetsz. És nem csak Európa szintű ez a szigor, ez pl Kanada:
Engem inkább az bosszant, hogy itt izmoznak a 120-110 pályatempóval miközben a repülők/hajók 1000x szennyezőbbek, mint a komplett polgári autós közlekedés.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
válasz yodamester10 #159024 üzenetére
Nem bolgárt mondanak? Bulgarische és nem Ungarischet érték én.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
#89309696
törölt tag
Nem véletlenül mi bosszankodunk legjobban, mert szerintem nálunk lehet az egész bolygón a leggyorsabban menni büntetés nélkül. A németek után. De ha belevesszük az első büntetőhatár 30 ezres értékét ami nem egy kifizethetetlen dolog és még az előrejelző de talán a blokkoló is (?) legális, így pláne nálunk rakétaként lehet közlekedni.
Szóval persze minket nyom a legjobban, hogy mi van ha csökkentik.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Zola007 #159030 üzenetére
Ez nem tudom mennyire korrekt ár, de szerintem náluk lesz. Egyébként +1 erre a lábpumpára, nálam bevált (igaz, a "digitális" tesóját használom, aminek a háttérvilágításos kijelzőjét sötétben is jól lehet látni).
[ Szerkesztve ]
-
-
gzbotii
veterán
válasz yodamester10 #159024 üzenetére
Visszahallgattam újra, szerintem egyértelműen "Die Männer sind Bulgarische staatsbürger" hangzik el.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.