- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Blackview A200 Pro - hajtűkanyar a középkategóriában
Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Csak én veszem észre, hogy pár napja tele vannak az utak tötyögőkkel?
Bmw városban 40. F astra emelkedőn 50, lejtőn 60nál már fékez.
Jászberényin befele a felüljáró és a kozma utca közt a kétsávos szakaszon ahol mindig 70 tempó, most 50 a belsőben is.
Beütött a benzinárstop vége vagy a hóvége?https://tinyurl.com/rasoapro
-
válasz Szada85 #254971 üzenetére
Ezek a nagyon takarékosra csinált autók többet esznek, mint a korábbi sima szívóbenzinek
Az 1,6 120 lovas i30 kombi elvan 7-8 literből, sok hidegjárat/autópálya mellett.
Országúton 6 alá lehet vinni2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #255002 üzenetére
Hát ja, csak kicsit más a dinamikája a két autónak. Amúgy az ovijárat érdekes, mert nálam pl. az 1.6 szívó Toyota ovijáratban, hideg motorral cirka 12+ litert evett. Azért is ment a háztól.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
válasz t72killer #254980 üzenetére
Nálam napi 3 litert termel, pont tegnap gondolkoztam rajta, hogy milyen tiszta lehet, mire lehetne használni az helyett, hogy kiöntöm a lefolyóba
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
Peter.70
őstag
-
cOxeR
Ármester
Pont így, meg az is baj, hogy nem tudnak vezetni… helyi csoportba is kiírta egy hölgy, hogy csúszik az út, vigyázzanak, mert megpördült a Madaras tesconal. 35-el ment csak, az amúgy 90 fokos kifelé döntött kanyarba. Elől Lauffen hátul Hankook téli.
[kép]
Ráadásul a csúszósabbik beton felület.
Az is mindent elmond, onnan nem tudott kiállni.
Mod: mondjuk lehet felült az alja, azt innen nem látni.[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #255013 üzenetére
A hangerő gomb speciel pont az utas miatt került oda. Vezetőnek van a kormányon is tili-toli.
Jaja, a kormány bőrözést is láttam, de nem akartam szőrszál hasogató lenni.⭐ Stella
-
cOxeR
Ármester
válasz BigBlackDog #255013 üzenetére
Multi kormány, ezer éve alig használom ezeket a dedikált kezelő gombokat, ha nem lenne is ellennék, I3-ba is meg a Z4-be is.
Ez a kormány bőr, 30-40e km múlva körbe fog forogni a kormány körül…[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
nagyúr
válasz marton.m #254731 üzenetére
En voltam ott télen, ültetett civiccel, igaz teli gumival. Volt ho, de a holanc nem kerult fel. A gond inkabb az, hogy itthon mar mindenki el van szokva a havas utaktol, aztan keltik itt a panikot Nem kell fosni, ovatosan kozlekedve nem lesz ott semmi gondod.
En sokszor voltam mar kint, e77-en szoktam menni. Matrica csak a magyar reszre kell.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
Fater kapott egy ajánlatot.
Újonnan vásárolta az emberünk, templomba járásra,
2013as Fiat bravo 1.4 benzin, 115e km, garantált
2milláért adná, sosem volt törve, márkaszervizbe volt hordva a kocsi, baja nem volt soha.
Annyi, viszonylag rövid távokra volt használva, rendszeresen 3-5 km.
Jó ötlet?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
Én elengedtem a toporgást a Lexussal a múltkor. Városban teljesen megéri glideolni meg egyenletes tempot tartani, de autópályán igyis-úgyis szarul eszik. 110-el mentem le 150kmt, akkor volt 10 literes fogyasztásom, 145-el jöttem visszafele akkormeg 12.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
BigBlackDog
veterán
válasz Vismajor01 #255023 üzenetére
Szerintem elég lenne csak megcsinálni még egyszer ezt a tesztet szélcsendben.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #255023 üzenetére
10 liternel ekkora tavon nem az a +2 liter a sok valoban.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #255022 üzenetére
Ha evente csereltek olajat benne akkor vallalhato.
#nincsbennetarcsi
-
Puma K
veterán
Komolyan Európában csak PHEV-ként lesz elérhető?
És nem lesz opció az a frankó hibrid hajtás amit a Toyota használ...?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz radi8tor #255012 üzenetére
Ez a legidegesítőbb... pont ahol lehetne haladni...
Ma reggel tolnom kellett a madarakat Borárostól kifele mert a belsőben 70 helyett 40-60 között pakolja az egyszem anyukáját az agyhalott és nem képes kimenni a külsőbe ahol nincs senki vagy ott van 3-4 autónyi hely a legközelebbi 2 jármű között... és ilyenkor leszek én az agresszív tolakadó bunkó BMW-s aki tol és "cikázik" a sávok között...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #255022 üzenetére
Szerintem ilyen esetben nagy kérdés a milyen olajat kapott és milyen sűrűn. Ez a felhasználás extrém gyilkos, lehet hogy egy 300 ezret futott autópályás autó motorja jobb állapotú. Ha megvolt az évenkénti olajcsere 0 vagy 5w olajjal, akkor foglalkoznék vele. Egyéb esetben nem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #255034 üzenetére
Vagy egy tuningboxot.
Oo a Vmax 177km/h, na meg vmi amit le tudok hagyni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
6030D
Ármester
válasz Vismajor01 #255022 üzenetére
3-5 km-rel ez napi 8-10 rövid utat jelentene. Nem hiszem, hogy ez így volt, hétvégente biztos volt benne hosszabb is. Kb hasonló felhasználással a Toyota 1,6 nekünk 10e km/10 hó cserével evett 1-1,5 l olajat 290e km-rel. Azt is csak csere után 5000 km-rel kezdte. Nem hinném, hogy nagy baja lehet. Típushibát majd megmondják a szakik.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Peter.70
őstag
válasz BigBlackDog #255034 üzenetére
Prius az új király
-
Puma K
veterán
A kis pici 5W 12v-os izzónál van különbség, hogy "neve nincs" márkájú vagy Osram...?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz Vismajor01 #255022 üzenetére
Ha csak szívó 1.4, akkor drágának tartom. Ha turbós és tényleg cseréltek olajat benne, akkor jó lehet.
Ha digitklímás az be fog szarni rajta, ha tekerős, akkor örökélet +1 nap.
Ebben már nem M32 van, szóval azzal sem lesz probléma.
Ami még gond tud lenni, az a rugótörés, vagy a leömlőrepedés. A hátsó dob külső takarólemeze rohad, de le lehet vágni.
Nálam a 2013-as deltán volt rugótörés is, klíma javítás is, de eddig még egyszer sem kellett trélerezni. -
brumi1024
veterán
En nem ertem milyen szamokat lat a cikkiro, de melyik matematika szerint kisebb a 6.8 a 6.3-nal fel masodperccel? A fizika sem jon ki, +100-200 kg hatranya van a Priusnak, gyengebb is, es gyorsabb? Raadasul az sem stimmel, hogy VW konszernrol beszelve az Octi RS nem lehet gyorsabb a GTI-nel. Mintha nem ezzel foglalkozna 20+ eve, ennyire nehez 3 masodpercet a Google keresovel tolteni? A 20 evvel ezelotti V-os Golf GTI-vel van pariban.
[rant off, masfel hete meghallgattam az ev autoja zsurisegrol szolo egesteret, es a maradek kedvem is elment attol, hogy olvassam ]
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Meg kell várnom még pár tesztet, hosszabb távú tapasztalatokat. Ez a bemutató felemás volt, nem érzem, hogy Ampera killer lenne az új PHEV Prius. Annyira semmiképp, hogy +10 milliót ráfizessek.
-
cOxeR
Ármester
Most megint miért emelkedik 10Ft-al a benzin? Kell a pénz a székház fűtésére?
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #255044 üzenetére
Ja, inkabb egy X6M
-
Szada85
aktív tag
válasz kisza25 #255002 üzenetére
Nem lenne alapvetöen ezzel gond, csak akkor ne úgy legyenek már eladva, mint a jövö megmentöi, a spórolás bajnokai.
Értem, hogy a katalógusadat 5,8-at ír fogyinak, de 6,1-ig akkor sikerült levinnem, amikor ilyen városon kívüli 90-es szakaszokon szélárnyékban andalogtunk libasorban, csak simogatva a gázpedált.@BBD:
Nem tudom jobban leírni, elvettem a gázt (gondolva a motorfékre), erre lekapcsolt a motor, vitorlázás miatt nem lassult az autó (max amit rekuperálással tudna, de nem volt érezhetö), emiatt picit ráleheltem a fékre, hogy lassuljunk, erre bekapcsolt a motor, akkor volt egy apró rántás, felpörgött fordulatra, majd beütött a motorfék, és ott ismét "rántott" egyet...
Ugyanezt városban is eljátszotta 50-60km/h körül, ami pl. lámpához gurulva megint a fenti akciósorozatot eredményezte. Biztos rá lehet szokni, hogy ügyesebben kezelje az ember, de magát a vezetést számomra eléggé "zavarta".
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen routert?
- Autós topik
- DIGI internet
- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...