- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Corsa02 #295999 üzenetére
Volt, az enyem a gyengebb 125 kW-os es van a gyarilag 126 kW-os (nem rohog, tenyleg!).
Ne kerdezd miert, Japanok...A foldszintes kapta a gyengebbet, a SUV verzio az erosebbet. De maga a motor az utolso csavarig azonos mind a kettoben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Hachiko95 #296000 üzenetére
Valtozo szelepvezerles van de a 200 lo szvsz humbug. 185 koruli azt realisnak erzem.
Vmi konzerv szart ratoltenek attol sokkal jobb nem lesz. Rendes gorbe kell(ene).
Plane, hogy alibi VVT van csak, olajnyomason alapulo vezerlesu ami csak a szivo oldalon valtozik es ott is csak a nyitas melysege, az ideje nem. Tehat vam egy eco allasa alacsony terhelesen, meg egy normal.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Hachiko95
aktív tag
Amikor nézegettem a Z18XER motor remapjait, ott olyat láttam, hogy a csúcsteljesítmény kb. +10% volt, de lejjebb 2000-4000 körül nagyobbat dobott a nyomatékon. Ugye ezért becsapós a csúcsteljesítmény, mert csak azzal, hogy tovább forog pár száz fordulattal már erősebb lehet. A lényeg az lenne, hogy a teljes fordulatszám tartományban jobb legyen.
Ennek a motornak folyamatosan változó szelepvezérlése van mindkét oldalt és 2 csatornás szívósora.Változó szelepvezérlés is főleg a kibocsátási norma miatt jött be, csak kaptunk teljesítmény növekedést is, de a szoftvere szerintem gyárilag inkább a normára van hangolva mint teljesítményre.
Szerk.: Az érdekes, hogy csak mélységet állít. A Z18XER csak az idejét állítja. Erről írtam is múltkor, hogy a BMW a sokat forgó szívó M-es (S motorkód) motorjaiban nem használt változó mélységű benyitást. Szerintem a Ferrari sem, szóval a teljesítményhez nem kellett.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Nekem meg van írva pl a Z4, az is ugye szívó, jobb is lett, de azért padon nem teszem le a nagy esküt, hogy giga különbség lenne a gyárihoz képest.
Le-ben 5% nyomatékban 8-9% kb amit lehet hozni, utóbbit lehet inkább érezni, illetve a fogyasztás változott normal használatban kevesebbet eszik, viszont ha bolond gomba vagy simán 2-3 literrel többet eszik mint előtte padlón. -
veterán
A minap volt téma a Shell táltos tartósteszt, kicsit utánanéztem a tisztító adalékoknak, főleg a PEA-nak (magyarul talán poliéteramin). Ráakadtam egy friss, bár nem labortesztnek a bobistheoilguy.com fórum szekciójában: [link] , egy urman nevű ukrán fickó követte el.
Akit csak a lényeg érdekel, összefoglalta egy excelben, minél magasabb érték szerepet a "drops" oszlopban, annál jobb. Több munkalapja van a táblázatnak: adalékok benzin, dízel, üzemanyagok benzin, dízel. Az adalékoknál megadja a lötyi saját értéket (drops), illetve azt, hogy mennyi lesz, ha bekeveri 60 liter üzemanyagba.
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #296009 üzenetére
Bennem csak az a kérdés fogalmazódott meg, hogy vajon nálunk is azonos összetevőjű dolgok vannak-e, mint urman lokációjánál. 🤔
Főleg az OMV-s benzin és a gázolaj érdekelne, mert elvileg hozzánk a schwechati finomítóból érkezik a cucc, ahol tudtommal nem orosz kőolajat dolgoznak fel.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz focvis #295993 üzenetére
Igazából "kompromisszumos" megoldás, mert pl. az összkerékre nem igazán van/lenne szükségem, de a FL-et DSG-vel csak az elsö évben (2017-2018 eleje) adták FWD-ként, utána már csak összkerékkel volt, így ha "fiatalabb" autót keres az ember, akkor csak 4Drive van.
A 7-es DSG egyelöre felemás élmény, vannak nagyon kellemes feature-jei, meg pár egyelöre furcsasága, de még kicsit gyüjtöm a tapasztalatot, mielött véleményt formálnék.A "szürke" színhez meg ennyit, kerestem pár "napfényes" fotót (netes találatok, amíg én is tudok prezentálni a sajátomról valamit megfelelö idöjárás mellett), ezeken talán látszik, hogy van egy kékes-metálos beütése:
Árnyékban pedig inkább tünik sima szürkének valóban. (Ez a bronz felni egészen tetszik, megy az embléma bronzjához.) -
-
norbert1998
veterán
Gondolkodok rajta, hogy lecserélem a gumikat az autón. Vagy megtartom a négy évszakost télinek, vagy pedig erre veszek, de a lényeg az, hogy 17 vagy 18 colos méretben, sportos vezetést támogató, első keréken relatív erős, könnyű autóhoz kellene nyári gumit vadásznom, amivel a kakucsra is ki lehet menni, és az első esőben sem repülök az árokba; továbbá nem kell kirabolni a másik utcában lévő bankot is érte.
Van javaslata valakinek erre?Van egy 16-os acélfelni szettem még, 4 évet futott és 2 éve álló, de kopottas premiumcontact gumikkal, ha ez segít, meg most 225/45-17-es négy évszakos van rajta
-
nagyúr
válasz norbert1998 #296021 üzenetére
Gumistopic! Amúgy meg szvsz pilotsport.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kenwood
veterán
válasz Tsebacsi #296029 üzenetére
Az kulonosebben nem zavarna, kinyitnam a legdragabb boromat. Annak viszont nem orulnek, ha rakotnenek valami izmosabb fogyasztot az udvarvilagitasunkra, es arra ebredek, hogy eg a haz ... No mind1,elkanyarodtunk az autos temaktol
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
-
nagyúr
válasz norbert1998 #296034 üzenetére
Mindenre IS van topic, amire nincs majd nyitunk
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
radi8tor
MODERÁTOR
Huba szameg
Most kaptam levelet Groupama-tól, hogy május 1-vel a CASCO éves díja
277536 Ft-ról
393024 Ft-ra emelkedikés B02 fokozatba léptettek elő, valamint az önrész is emelkedik 110-ről 125 ezerre.
Reménykedtem benne, hogy májusra már nem lesz ilyen, de úgy néz ki engem is elért a dolog.
⭐ Stella
-
nagyúr
válasz radi8tor #296039 üzenetére
Előre rettegek mit küld nekem az Union és majd mennyi lesz a kötelező, nekem is május a forduló...
Közben utánakérdeztem a BMW gyárti TPMS szenzornak: 40k/db
Félek ennyiért náluk marad.
Valami Huf (nem, nem az ) van 16k/db áron, szerintem esélyesebb a győzelemre.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #296041 üzenetére
Hát nem tudom, tavaly is kalkuláltam újat de mindenhol drágább volt így az újrakötés maradt ugyanitt.
Márciusban kiderül.Az mennyire igaz amit hallani mostanában hogy Netrisken kötve sem a legelőnyösebb ajánlatot kapom? Eddig azt hittem nem tesznek rá extra sarcot.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
őstag
Sziasztok,
hét éves Golf Sportsvanunkon (Golf VII) keletkezett jh kerékív, ajtót érintő kisebb parkolási sérülés. Bp-en melyik karosszéria műhelyt volna érdemes felkeresni, ahol jó minőségben meg tudnák javítani? (jelenleg casco váltásban vagyunk, de még van érvényes casco biztosításunk az Allianznál, C6)[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
Lehet hogy off, de hátha mégse: tudtok olyan csatornáról, ahol a Waze illetve a Google Maps részére be lehet küldeni forgalmi rend változásra vonatkozó infót, hogy frissítsék a térképet?
Az egyik közeli utca egy szakaszát tegnapról mára egyirányúsították, családtagjaim elmondása szerint a közteresek kint állnak és reggel még csak figyelmeztettek, de lehet hogy azóta már bünti van, jó másfél tank benya árában. Most terveztem útvonalat, jelenleg simán beküldene a behajtani tiloson.
Az egyirányú utca illetve másik oldalon behajtani tilos tábla kint van, a "figyelem, forgalmi rend változás" nincs.Whatever.
-
nagyúr
válasz radi8tor #296047 üzenetére
Mocskos dolognak tartom továbbra is, és ez így szerintem!! jogellenes kéne legyen, hogy ugyan annál a cégnél, minden feltétel adott és ugyan olyan, nem csináltál semmi kárt, sőt feljebb lépsz bónuszban, és egy lemondás majd újrakötéssel 50-100k-val fizetsz kevesebbet. Ez szerintem így nem kerek és nem is normális. Nem tudok józan ésszel jó magyarázatot adni erre
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
- Politika
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- World of Tanks - MMO
- LEGO klub
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen alaplapot vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- További aktív témák...