- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
Miért kell a szépségért így megszenvedni? [link]
Jó hír, hogy ez a 205/60R16 16,4kg, míg a Megane gyári 205/55R16 osa 19kg volt.
A gyári nyári 205/55R17 viszont 20,3kg (4-4,5mm).Hátsó tárcsát/betétet akartam kezelni, de etorx, és van már ilyen készletem; de kicsi és nagy dugós szettjeim vannak, ez meg közepes . [kép]
focvis: A turbóst nem biztos hogy csipszeltetem, majd meglátom, egyelőre nem kívánom, azonnal reagál, szeret pörögni.
Táton b...nak a szívóra, MMC és ATC volt ahová vittem idáig. Oroszlányon is elvállalják, és ott oad is van (atc asszem bezár).
Meg kell nézni pár eredményt milyen úgy a mazdi, vagy keveset hoz vagy pont végig kapsz egy adag nyonatékot végig, ezt nem ismerem.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz racskobalazs #263994 üzenetére
Sok balesetmentest nekem is volt, szerettem, pörgetve ment, 6körül evett, és 4 felnőtt belefért
A csomagtartó lehetne egy picit nagyobb.
Mc Pite: jól volt elosztva a hat sebesség[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
KAMELOT
titán
-
tasiadam
veterán
-
HoaryFox
őstag
Pénteken megkapta az éves szeretetcsomagot (olaj, olaj-pollen-üaszűrő, váltóolaj csere, 4 iridium gyertya képében), de lesz még 1 kis meló, valahol a blokk elején csordogál az olaj, tippre szelepfedél, valamint a klímakompresszor alja csupa zöld trutyi, szóval először irány a klímás, aztán még visszatérünk az olajszivárgás okára.
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Qru
MODERÁTOR
-
Arcképgyáros
-
Arcképgyáros
Motorolaj plusz szuro
valtoolaj plusz szuro
pollenszuro
2 elso fekbetet
karter tomites
hutoviz csere
olajszurohaz tomites
fekolaj
uj generator
uj generatorszij
Dpf tisztitas
porlaszto meres
1 darab pdc javitas
izzok, apro dolgokAsszem ennyi.
Kedden meg viszem a karosszeriasokhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
-
MC Pite
veterán
válasz tasiadam #264008 üzenetére
Azt szoktam, nem pazarlom többet a pénzt simákra. Ez valószínűleg a gyári, csak lightos a fékerőelosztó/ligthos volt Ursula lába.
De beszoptam, sehol nem találok 3/8-os adaptert...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #264023 üzenetére
Mekkora kulcs kéne? Ebben a készletben van? 🤔
-
veterán
100-as neeeeem, csak puruttyához íratnám. 🤗
Eredekes, hogy max. 7000, gyárilag 6800 és angol fórumokon rendre 7300-7500 revlimitet csináltatnak. Valójában a 7300 is elég lenne, valós szükségem nincs rá, de hadd szóljon a japppánszívóbenya.
Lacsipsz, atc unszimpi, első körben Táton próbálkozom ha úgy döntök hogy kell.
-
pècsimunkás
addikt
válasz focvis #264026 üzenetére
Ezèrt nem vittem az autómat, az Autokolberhez.
100as benzin kellett volna, ès lett volna 15 le plusz.
Mègha 30-40 ló, 50-70 Nm, akkor ok. De 15 le plusz miatt nem èri meg Nèmetországban a táltos benzin.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Gergőke88
addikt
válasz focvis #264026 üzenetére
Mx5 fórumról másolva a heten volt mérés:
Mx5 ND Dyno day, jöjjön hát a magyarázkodás a mérés mellé :D mérés alanyai gyári G160 100-as benzin, gyári G184 100-as benzin és G160 módosított kipufogó rendszerrel Ecutek BBR programmal 95-ös benzinnel. Kezdem azzal ami legnagyobb eséllyel várható volt, a G160 158,4 Le/200 egy néhány Nm-re teljesített, minden ahogy a nagy könyvben meg van írva és ahogy a Mazda tervezte. G184 173,4Le/200Nm. Ez sajnos nem hozta a gyári adatot és itt már jönne egy kis magyarázkodás is. Olvasni lehetett külföldi fórumon ilyet hogy a Mazda gyárilag letiltotta hogy 5.6. fokozatban a 7500-as fordulatszámot elérje, márpedig a mérés 5.-ben történt és látszik is hogy 7250 körül véget ért a móka. Lehet ezzel összefüggésben is a hiányzó lóerő hisz az látszik hogy fordulatszám emelkedéssel jön a power szépen, nem lankad mint a G160 a végső fordulatain, de a szokásos szöveg is előfordulhat hogy a kihegyezett szívó motor sosem tudja amit a gyár ígér. Az biztos hogy ezzel kapcsolatban lesz még nyomozás mi a helyzet(főként még több G184 mérésre csábítása, esetleg 4. Fokozatban mérni). Ami számomra ennél érdekesebb hogy amikor megjelent a G184 sok újságíró/tesztelő seggre megmondta hogy alul nyomatékot vesztett sajnos a magas fordulati teljesítmény rovására, ez pedig jól megfigyelhető a grafikonon hogy 4000-5000-es fordulatig végig alul marad nyomatékban a G160-hoz, utána összefut a görbe és lényegében 6000 es fordulatszámtòl megy csak el erőben. Hát végére hagytam a tuningolt G160-at amitől én többet vártam, 163,2 Le/ 220Nm lett, NA DE ez nem ilyen egyszerű. Az autó 6000 es fordulatig lényegesen magasabb nyomaték görbèn fut mind a G160 és G184-nèl is és lóerőben is több, no de eljön a bűvös 6000-es fordulat és oda az egész, hirtelen beesik. Első körben csalódás a mérés során utána rengeteg hiba keresés következett. Logolas utcán 2-es 3-asban, minden tökéletes. Egyeztettem a BBR-rel mi lehet a gond és valószínűleg 5.ben ekkora terhelésen becsörög a 95 ös benzinnel és védelmi funkcióba retardálja az előgyújtást elég agresszívan. Szóval a max power nem jött ki, de az látszik hogy 6000-es fordulatig is 95 ös benzinnel gyönyörűen jött a teljesítmény. Újabb logolasok következnek majd 4.5. fokozatban 95 illetve 100 as benzinnel is, majd az alapján korrigálva lesz a térkép, bár az biztos hogy a leggyakrabban kihasznált fokozatok és tartományban baromi jó lett az autó már így is. -
tboldi
nagyúr
válasz KAMELOT #264027 üzenetére
194 centivel és 130 kilóval ilyeneket vezetek rendszeresen*: [kép] és [kép]
Kényelmesen elférek bennük, nem kell nyomorognom, sőt a Hondában még mögém is tudnak ülni, ellenben pl. a Hyundai Santa Fében hozzáér a fejem a tetőhöz.*A Lanciát sajna már nem, gtk-ra tört.
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz pècsimunkás #264028 üzenetére
Mi a baj a korbellel? Én is akarnék 1 jobbat íratni az atómra, meg a sima siklócsapágyas turbot golyósra mókolni, és akkor kéne korrigálás, és őket akartam felkeresni, 100e ft lenne, padon.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
KAMELOT
titán
válasz tboldi #264031 üzenetére
Én sem vagyok kicsi 186cm 110kg, de ilyenektől menekülök.
Személy szerint nekem fontos az, hogy a lábamnak legyen elég hely és az ülés kényelmes legyen. Laguna II is kicsi. Szeptermberben váltok autót, akkor megyek szabira. Ezt meg beteszem a garázsba.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tboldi
nagyúr
válasz KAMELOT #264033 üzenetére
Persze kényelemről vitatkozni felesleges, mindenkinek más és más. Én nem érzem úgy, hogy szükségem lenne nagyobbra, teljesen jól elvagyok a B szegmensben is.
A Hondából az hiányzik egyedül, hogy nem lehet tengelyirányban állítani a kormányt, így beszálláskor be kell dugnom a jobb lábfejem a pedálok alá, hogy a térdem átférjen a kormány alatt, de ha már bent vagyok, minden oké. Ez a mozdulat meg már annyira rutinná vált, hogy fel sem tűnik.Majd a MiTóról lövök képet a csomagtartó felől, onnan jól látszik, hogy el van tolva a műszerfal közepe jobbra, vagyis a sofőrnek valamivel több helye van, mint az anyósülésben utazónak.
Ezen és ezen a képen annyira nem feltűnő.[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz tboldi #264035 üzenetére
Pont itt látszik amiről beszélek. Az első kerék közel van, így a lábnak hosszanti irányban kevés a helye és az autók 90% ilyen. E65-ben ezzel nem volt gond.
brumi1024: 2 hetente utazok haza 100km-t. 50km-nél már be van durranva a lábam, kényelmtelen az egész, na meg a kéziváltó. Ezért is veszek SUV-ot, automatával. Lényeg, hogy a lábam úgy legyen mint ahogy az iskolában ültünk, vagy mint a kamionban. Napi 6-700km meg sem kottyan.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
racskobalazs
senior tag
Köszi mindenkinek, remélem úgy is lesz
@KAMELOT: Egyelőre nem tűnik annak, nagyrészt egyedül, max 2-en ülünk benne, gyerek nincs, utazni nem szoktam nagyon, max a Balcsiig. Ha az évek során nőnének az igények akkor majd lehet kicsi lesz. Ezzel amúgy se azt tervezem, mint a másik családi relikviával, hogy 20 évig nálam leszAz elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
válasz KAMELOT #264033 üzenetére
Ez nem csak autó méret, i20- ban nagyobb hely van sofőrnek, mint az opel insigniában és i30, fiat tipo meg tánctér insigniához képest.
I20 4méter
I30 4,3 méter
Insignia 4,8 méterEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
KAMELOT
titán
válasz tboldi #264039 üzenetére
Maxon van hátul. Városban autókázás 10p után is bedurran a lábam. Egyszerűen sehogy sem tudom beálltani az ülést, hogy jó legyen. Ezeket a kocsikat nem nekem találták ki.
Marad a SUV.racskobalazs: Ha kényelmes számotokra akkor minden ok.
kisza25: Pont erről írtunk tboldi -val, hogy kinek mi a kényelmes. Amit még nem is írtam a ki és beszállás. Na hát az aztán a katasztrófa ezekből a kocsikból. Úgy szálok ki mint az öregember.
MC Pite: A Lagunába mindegy milyen benzint teszel, ugyan úgy fog menni. Az aditív-t viszont minden tankolásnál teszem. Szép tiszta is a motor.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #264024 üzenetére
Fasza kis készlet, van. Etorx 12-es(ez van), 3/8-ados szárral (ez nincs).
Minimum 98as benyára iratásnak nem látom értelmét, vagy ha meg ugyanúgy lekezeli a kisebbet is, akkor minek bohóckodni?
Gyárilag is kb 93-98 le szokott lenni kezelve, van hogy a 100as is, de az tudtommal alap hogy 100ig felmegy a map.Más: negyedig nekifutás a vonóhorognak. Leszedtem az egészet, persze a retesz volt beragadva. Kitakarítottam, megkentem, most már faszán működik! Nincs egy csúnya horog az autón
KAMELOT: "Marad a SUV.”
Ne haragudj, de ez bullshit. Ha tetszik, vedd azt. De ez a kamu általánosítás hogy milyen tágasak, kényelmesek, jól variálhatók, jók a rissz utakra, az agyamra megy.
Jellemzően nem így van, van ahol sikerül ebből vakami, van ahol nem típusa válogatja. De suvság nélkül is sok típusba nagy a hely, és sok suv sem tágasabb az átlagtól.Én meg a fényterűvel pont leszarom a divatot, általánosítást, nincs suv/kompakt ami komoly ellenfél (nekem).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz tboldi #264035 üzenetére
Ja ez meg a másik, tipoban is jobbra el van tolva a középkonzol. Ezt én is akkor vettem észre mikor egyszer beültem jobb 1be
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz KAMELOT #264041 üzenetére
Nekem is szinte minden autóban teljesen hátra kell tolnom az ülést, de érdekes módon a digókban nem, valahol a sín 3/4-én jó. A Lanciában és az Alfában egyaránt totál kinyújtott lábbal tudnék csak kuplungolni, ha koppanásig hátra lenne húzva, ami nagyon nem kényelmes.
Ki- és beszállás: 3 ajtóval kein Problem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #264037 üzenetére
Ez kb altalanos szivobenzinnel, nekem is +15 lovat es +20 Nm-t igertek 100-assal. Az nem sok, nem eri meg... Meg a relative olcso Auchan 98-al sem.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer