- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ktg3
őstag
Sziasztok!
Kis segítség kéne. A kocsi hajtásláncában nagyon megadta magát valami és elég komoly a gond. Csak próbálom kideríteni, hogy mi lehet. Ausztriában vagyok és tuti, hogy tréleren megy haza, csak kíváncsiskodom.
Szóval audi a3 2000/nov modell. AKL motorkód fapadok 1.6 benzin , mint a golf 4-ben, borába, seátokban etc..Hibajelenség. Mentem fel emelkedőn és 0 ereje van a motornak. 2-esben is lassult már 50-nél padlógázzal. Rángatta az egész kocsit gázadásnál, de ilyen összevissza módon. Néha volt benne erő néha egyáltalán nem.
Visszajelzés nincs, Vizet nem melegíti, vízben (túlfolyóban) olaj nincs, olajban víz nincs, kipufogó nem gőzol. Cserébe a motornak jóval mélyebb hangja lett és sztem kicsit rángatja is a blokkot alapjáraton (motorháztetőt felnyitva)(legalábbis szerintem ennél sokkal simában járt).10000-es olajcserén most volt 700km-rel ezelőtt, amúgy 165 ezer km van benne.
Olajat eszegette korábban, olyan 4000Km-enként 1 litert.Mi lehet a gond? Csapágyas lett a motor? Hengerfejes?
Előre is köszi.
-
w333
félisten
válasz mdani01 #25013 üzenetére
Mentem már manuális és automatával is ... nehogy félreérts az SMG váltó egy nagyon profi váltó (azt csinálja amit szeretnél) viszont a manuális egy kicsivel másabb feeling, nem azt mondom hogy jobb hanem azt hogy vezetésben sokkal nagyobb élményt nyújt (te uralod az autót és nem az autó téged)
Ezt az élményt ... egy SMG nem tudja visszaadni !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Viszont régi vágyam már egy ilyen erőgépet kipróbálni ... Link
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
A kevés km. és gyári szép állapotban lévők 5-6 milliókért vannak (ennyi a reális ára) ismerős a nyáron cserélte el a 60 ezer km -s M3 Cabrio -ját ... pontosan ilyen volt, egy Discovery 3-ra, persze minden a pénz körül forog ... szóval én megértem a döntését, de én biztosan nem cseréltem volna le egy ilyen gyöngyszemet
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zack
nagyúr
Az egy dolog, hogy nem kap. De eléggé ellentmondásosak ezek az autók. Aki M-es BMW-be gondolkodik, az nem fog 11-15 éves E46-ot venni. Óriási lutri, szinte mindegyiket ütötték-vágták, és aki beszopja, az milliókat fog rákölteni vétel után. BMW eleve nem olcsó, de ezeket az árakat még meg kell szorozni kettővel ha ott az "M" jelzés, ráadásul rövidebb élettartam, gyorsabban kopó alkatrészek, nagyobb szervizigény...Nem árt ha 1M ott van a zsebben, én legalább is így lennék nyugodt.
Egy egyszerű Mondeo 2.5 V6 és egy ST220 között is olyan difi van fenntartási költségben, hogy ez sem túl gazdaságos a 2x szorzó miatt.
Aki sportautót vesz 10-15 évesen, az rövid időn belül rájön, hogy a jó isten pénze sem elég amit bele kell pumpálni. Kihasználni pedig csak korlátozottan lehet.
A magyar úthálózat ezen autók futóművének szinte az "ősellensége". Persze a BMW futómű etalon, ha az út minősége jó. Ellenkező esetben többet lesz futómű javításon, mint a forgalomban.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
rbalint88
addikt
"Persze a BMW futómű etalon, ha az út minősége jó. Ellenkező esetben többet lesz futómű javításon, mint a forgalomban."
a BMW helyére behelyettesíthető szinte az összes olyan autó, ami nem McPherson+csatolt lengőkar kombóval van szerelve.
Más: Budapesten valakinek tuti akku-beszerzési helyre van tuti tippje? Splashben elköszönt a gyári akku, 2009 óta húzta. Holnap vagy szerda reggel legkésőbb kell megoldani úgy, hogy Margit hídtól megyek az akkuért, hazajövök és délelőtt 10-re megvan beszerelve, mert 11-re melóba kell érnem.
Exide Premium EA472-t néztem ki, 14800 és 18600 közötti áron találtam több közeli helyen is. -
w333
félisten
Nem ismerem őket ... viszont a közelben van és náluk csak 14789 Ft
De előbb mindenképp hívd fel őket, hogy van e raktáron !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
LOL
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #25034 üzenetére
Údászép szalonnázó.
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #25039 üzenetére
Egy RWB Porsche? Életemben nem találkoztam olyannal az internetes autós világban, aki ilyet mondott volna a legigényesebb műhely autójára. Ezeket használják is nem csak mutogatják. Csak végig kell nézni a videót.
"SHR: What would you say is the best looking production car on sale?
There are none, my car is my favourite."Nem vagyok Porsche fan, de ez a tag még nem hibázott, aki mást mond, annak egyéni defektje van vagy egyszerűen csak nem vérbeli autós.
[ Szerkesztve ]
-
válasz tomiii. #25040 üzenetére
Bro! A bosozoku gépeket is használják, oszt oda is odahányok. Még tán LeePu is szebbeket álmodik a végtelen kerék és spoiler méreteknél. Na jó talán nem de, hogy legalább olyan okádék a szememben az biztos.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #25044 üzenetére
Hát nem egy átlagos swiftes, meg audis szemmel mestermű, az tény, de hogy nem poénból széles, az is biztos. Anyumnak sem tetszik, de ezt ki is emeltem, hogy aki nem érti, az nem érti, így járt.
Más, felraktuk a váltót az E60 alá... Hihetetlen, hogy visszamaradt az "autó" gyártás. Hogy manapság már semmi sincs túlméretezve, az már nyilvánvalóvá vált, csak a spórolás.
[ Szerkesztve ]
-
válasz tomiii. #25047 üzenetére
A tény csak annyi, hogy a te retinádba beleégett és nem hagy látni mást. Nakai "úr" semmit nem csinál amit hosszú távon értékelni lehet. Van neki egy ötlete, amit feszt megcsinál - volt egy tevebéli ismeretterjesztő műsor róla- vele. Gyk egy lemezvágó, egy fúrógép és egy szegecshúzó az összes önmegvalósítása. Értelmezhetetlen túlnyúlásokkal, fogyasztásduplázó(triplázó?!) kerékmérettel, használhatatlan hasmagassággal és szánni valóan vicces vasalódeszkával Mindezt 20'000$ feletti árakon.
Mánneharaguggyámög, de akkor már nem egy Skyline amit a 20k $-ból felnyomsz 1000LE fölé?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek