- iPhone topik
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Android szakmai topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
illusiON
őstag
na akkor javitok egy pöttyet: csak 1024x768 lehet me ezt a képet nyujtja, és az eredeti abflug b900 azaz a kék legyen rajta! jó minőség, szóval ezért nem talál a google semmit me ezek a kikötések
( : no woman no cry : )
-
illusiON
őstag
a hamann 7est? ohh de elvok tájolva, én ugy emléxeztem csak 3-mast meg 5öst csinált a hamann
( : no woman no cry : )
-
Integra
titán
hehe
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Type-R
őstag
''Varacsk színre lép
Teszt: BMW 3 - 2005
A disznókat mindig is jobban szerettem, mint a leopárdokat. A nagymacska mindig csak ragadoz, a disznó csörtet, turkál, röfög, dagonyáz, agyarat köszörül fagyökéren, éli világát, és főleg a családjával mindig nagyon kedves látvány. Az új hármas olyan, mintha Boris Vallejo festett volna egy idealizált, kékre borotváltan ápolt, kigyúrt-leszolizott-leolajozott varacskos disznót. Szép.'' Bővebben: link
''500 lóerős BMW roadster?
F1 utcára
Angol lapértesülések szerint a BMW jelenleg egy igen vérbő roadster elkészítésén munkálkodik. A könnyűsúlyú autót a márka 500 lóerős V10-es motorja hajtaná.''
Bővebben: link -
Type-R
őstag
válasz illusiON #1801 üzenetére
Itt az ab-flug oldala: Bővebben: link, vagy esetéeg zen az oldalon van még kép: Bővebben: link
-
mormota
senior tag
egy kérdés:
*feltételezzük* (ha sok pénzem lesz, és időm is) épített autót (saját magam gányolom össze az alvázat, motort teszek bele, felfüggesztéseket szerelem, csináltatok kasznit üvegszálas anyagból, stb.)
lehetséges egy ilyen autóra zöldkártyát, forgalmit, rendszámot szerezni tiszta úton?
vagy egyáltalán megengedik, hogy közúton közlekedjen egy ilyen autó?Illusztrálok, tehát vagyok
-
Szeke
senior tag
válasz mormota #1810 üzenetére
Szerintem a közlekedési felügyeletnél érdeklődj, hogy mik az új autók üzembe helyezésének feltételei, mik a pontos műszaki leírások és követelmények minden alkatrészre. Az euro3-as motor és az ''E'' jellel ellátott üvegek és lámpák alap. De még van egyéb is.
A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
-
Szeke
senior tag
-
mormota
senior tag
áááá....
ez még csak dédelgetett álom... egyelőre...
ha nagy leszek, lesz sok pénzem, és szabadidőm, plusz egy garázsom, majd akkor *talán* nekiállok egy ilyesminek... mert tudom, hogy nem olcsó mulatság...
néztem anno a diszkoverin volt egy műsor (autó születik) igaz ott replikát épített a faszi, meg később terepjárót. de nekem elég lenne egy utcai kisautó is... valami 1000ccm körül, valami olyasmi, amit azért megnéznek az emberek, és megkérdezik, hogy jéé, ez bolti, vagy egyedi?.... szóval érted...
de ez mind csak álom marad addíg, amíg meg nem lesz hozzá a keret, és a felszerelés.
a közlekedésfelügyeletről meg annyit, hogy pécsi vagyiok, és tudom is hogy hol van, de most valahogy nincs kedvem elmenni oda...de köszi
[Szerkesztve]Illusztrálok, tehát vagyok
-
Szeke
senior tag
válasz mormota #1820 üzenetére
Arra készülj fel, ha ilyen nagy autóépítési projektbe kezdesz, hogy az asszony állandóan pörölni fog veled miatta ''Már megint a hülye kocsiddal foglalkozol ahelyett, hogy a gyerek leckéjét ellenőriznéd''
[Szerkesztve]A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
mormota
senior tag
válasz _Volkovy_ #1822 üzenetére
...milyen igaz
mostani bnőm azt mondja, hogy ő nem is akar férjhetz menni. élettársi kapcsolatban lenni jó, mert nincs olyan, hogy házassági szerződés, meg nincs olyan, hogy közös. (ez egy kicsit sarkos példa volt)
határozottan énis házasságellenes vagyokIllusztrálok, tehát vagyok
-
pweisz
senior tag
válasz mormota #1814 üzenetére
tudom hogy nem replikát akarsz, de az már közel van a saját építésühőz. De saját építésünél még durvább lehet, gondolom összes beépített anyagról kellenek az adatok, milyen anyag, stb. Szerintem rohadt nehéz lehet levizsgáztatni. Vagy esetleg lassú jármünek, ott talán nem nézik anyira, de az nem is olyan nagy poén.
-
mormota
senior tag
belátom, ha csinálok egy monnyuk buggy-t, vagy valami hasonlót, akkor azt 100 hogy nem fogom csak ugy levizsgáztatni, de hamonnyuk egy vw golfot alakitok át nyitoott tetősre, meg monnyuk karosszériát átalakítom, akkor annak már dokkal nagybb esélye van a vizsán való átmenetelre
Illusztrálok, tehát vagyok
-
pweisz
senior tag
válasz mormota #1828 üzenetére
Ja így gondolom én is, de azért egy teljesen saját építésű autó teljesen más, ha véletlen nyernék a lotton biztos megprobálkkoznák eggyel. De ami még szerintem jó, amikor kitben lehet megvenni az autót, aztán te otthon összelegozód, azzal is gondolom elehet lenni egy darabig. És nem is olyan vészesek kit-ben, Totalcaron volt egy hír amcsi sport autórol amit lehet így is kapni, és feleannyiba kerül mint az összerakott.(Mondjuk így is valami 20ezer dolcsi)
-
behappy
aktív tag
nem tudjátok a müegyetem parkolon kivül hol szoktak még lenni éjszakai autos ''beszélgetések'' ? Legutobbi Lancer feletti siker után kipróbálnék egy erősebb ellenfelet...
-
behappy
aktív tag
nem tudjátok a müegyetem parkolon kivül hol szoktak még lenni éjszakai autos ''beszélgetések'' ? Legutobbi Lancer feletti siker után kipróbálnék egy erősebb ellenfelet...
-
behappy
aktív tag
ketszer ment el....
sry, hogy ide irtam, csak nem nyitok ennek topicot
[Szerkesztve] -
Integra
titán
éljen az audi hűtőmaszk))))
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
egyébként tényleg egész kultúrált összességében.
ez meg csak újabb megerősítés arról amit már évek óta mondok
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
kis ródszter előre tekintő
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1836 üzenetére
Bocsánat, hogy beleszólok, de szerintem ez a punto ocsmány. Nem csúnya, nem ronda, szépnek aztán végképp nem mondanám, egyszerűen borzalmas. Hol van már a punto II modellfrissítés előtti pofás, tényleg olaszos kinézete? Nekem nagyon nem tetszik ez az uniformizálás. Remélhetőleg nem lesz igazam, de attól tartok, 10-15 év múlva olyan randaságokkal fogunk közlekedni, mint amilyennekel néhány japán autógyártó tanulmányautó fedőnév alatt riogatja az embereket nagy autókiállításokon. Nekem személy szerint a Mazda tetszik jelenleg a legjobban, ha az alapján kellene sorbarendezni az autógyárakat, hogy mennyire sikerül a formát és a funkcionalitást úgy összehozni, hogy aztán valami autóféleség süljön ki a végén belőle. Meg persze az új Swift is elég jó lett, hogy hazabeszéljek kicsit, annak ellenére, hogy nekem egy kicsit magasnak tűnik az a 150cm, elfogadnám most azonnal Remélem, a Honda is megmutatja, hogy léteznek még autógyárak is, nem csak ilyen szörnyűséges ''trendidoboz-manufaktúrák''. Bár félig meg is tette az FR-V-vel, de azért a Civicnél remélhetőleg vissza mernek térni a gyökerekhez úgy, hogy 2006-ban is meg tudjon felelni mindenféle elvárásnak.
Természetesen a fentiekben kizárólag személyautók formájáról beszéltem. Egy Lotus Elise, vagy üsse kő, akár egy Ferrari F430 bármikor jöhetスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
#16741888
törölt tag
Igazad can teljesen eggyetértek
nekem sem tetszenek ezek az új ultradesing rondaságok
Viszont van ami tetszik, nem találjátok ki úgyse:Bővebben: link -
Integra
titán
kezdetnek jó lesz?
Bővebben: link
a mazda nekem túl lágy
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #16741888 #1842 üzenetére
mamár nem lehet csak szuperlapos és csak őrült száguldozásra autót készíteni, mert nem hozza be még a fejlesztési költséget sem, ezért az alap, egy olyan global platform, amit bármelyik kontinensen el lehet adni.
amiért ez kisbusznak tűnik, az az előre húzott A oszlop.
majd ősszel meglátjuk a végeredményt....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #16741888 #1844 üzenetére
az enyém 6gen japán kasznis volt.
szvsz nekem összességében tetszik az új arculat, és ha az új civic ugyanarra a prémium szintre lép mint a most futó accord, akkor minden rendben lesz.
amúgy csalóka az arány, mert sokan azt mondják a most futó 3 ajtós civicre hogy magas, de ez nem igaz, ugyanolyan lapos mint az enyém volt, még alacsonyabb is....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
shteer
titán
válasz Integra #1841 üzenetére
vazz, még a most futó civicet is lehet tovább kerekíten...
nekem az eleje furcsának tűnik: kicsit sablon, kicsit szegényes, kicsit olyan semmilyen
amúgy tetszik, megvenném, ha nem került megint a műszerfelra a váltó
és majdnem azt hittem először róla, h 3 ajtós... alfa RulZ..szerintem jónak tűnik
-
Integra
titán
bye-bye mitsu, brühühü
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
illusiON
őstag
nekem asszem a régi civic jobban bejött mellesleg a mitsubishi már rég óta ilyen 'végünklesz' szindrómában szenved... de nem értem mér lehetnek csórók mikor aszonyák sokan veszik amcsiban a lancert akkor msot a fejlesztés nem jött vissza nekik azért társulnak? (mellesleg az uj galant a legorsszabb dolog az életemben, amit a maygartanárom utánj ismerek...)
( : no woman no cry : )