- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Fotók, videók mobillal
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
Click bait és kamu non plusz ultra...
Minhogyha az adott személynek és vállalatnak bármi köze is lett volna a döntéshez. Ha valakinek volt befolyása, akkor inkább a Fordnak volt, aki nemrég nyilatkozott a NACS-ra váltásról és hosszútávon úgy néz ki minden Észak-Amerikában forgalmazó gyártó erre fog váltani. -
vicze
félisten
-
nagyúr
biztosság
while (!sleep) sheep++;
-
Noukoum
veterán
Rossz döntés, mindjárt úgyis csődbe megy a Tesla.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Kristof93
senior tag
Sajnos nálunk marad a ccs2 ormótlanság.
-
Knight666
aktív tag
A Tesla 2022-ben tette csak minden gyártónak elérhetővé az addig zárt töltőrendszerét az államokban, mert kezdett elterjedni a "konkurens" nyílt rendszer. A CCS töltők rossz hírének a tengerentúlon pedig pont nem a csatlakozó a fő oka tudtommal, hanem a körülményes használat (elromló terminálok, feltöltőkártyás rendszerek, bugos mobilalkalmazások, egyszerű kártyás fizetés helyett). Európában pedig amúgy sem felelne meg a Tesla csatlakozó, mivel nem támogatja a három fázisú AC töltést.
-
-
Kristof93
senior tag
Használtál már ilyen 150-350kW-os ccs2 töltőt, főleg hidegben? Ha meg van sérülve a vállad/csuklód vagy öreg vagy, lehet, hogy csak nagy fájdalom közepette tudsz tölteni, ha egyáltalán.
Persze, hogy egységes töltő kell, csak nem ez, hanem a Tesla-é. Már most is késő, de még azért át lehetne állni.
-
nagyúr
Végül is! Költséghatékony.
Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
vicze
félisten
válasz Kristof93 #12 üzenetére
Elég kicsi valószínűsége van, hogy a csatlakozó műanyag súlyának a különbsége, ami kb. fél kiló se, bármi különbséget jelentene.
A különbség, hogy egy Tesla töltőállomás, a CCS2-vel szemben nagyon rövid kábellel rendelkezik, mert fix helyen van a töltő csatlakozó a Teslákon. CCS2 sokkal hosszabb kábellel rendelkezik és egy gyorstöltőnél, ez adja a súly túlnyomó többségét, mivel vastag és jól izolált kell legyen, minél hosszabb és minél több áram megy át rajta.
Tehát egy NACS töltő, ami nem csak Teslákat tölt szintén hosszabb vastagabb és jóval nehezebb lesz.A Tesla töltők nagyon rövid kábele a legnagyobb probléma, a töltő megosztásban más gyártókkal, mert vannak modellek, amikhez egyszerűen túl rövid a kábel, rossz helyen/oldalon van stb. Ebből adódóan valószínűleg nem lesz túl népszerű, vagy fog elterjedni.
-
FattyDove
őstag
-
Kristof93
senior tag
Nem csak azért vékonyabb a Tesla kábel, mert rövid. Több drót megy benne, túl van méretezve 350kW-hoz. Tesla vízzel fogja hűteni az 1mW-os V4 töltőt, hogy ne legyen vastagabb. De maga a dugasz is problémás - nehezebb, teljesen egyenesen kell tartani amíg eldönti hogy elkezdi a töltést, nem szabad túl hajlítani a drótot... Én használtam mindkettőt, ég és föld a különbség.
-
vicze
félisten
válasz Kristof93 #17 üzenetére
"Tesla vízzel fogja hűteni az 1mW-os V4 töltőt, hogy ne legyen vastagabb"
Egyrészt az nem consumer, másrészt, majd ha létezni fog akkor meglátjuk, a Musk meséi minding szépek.Mivel Európában élek, így NACS-t nem fogok sose használni... (Mondjuk Type 2-t is kb. csak párszor évente.)
[ Szerkesztve ]
-
BÉCSÉ
csendes tag
Arról nem is beszélve, hogy a járműben a CCS1 3 vastag HV kábelt eredményez, míg az NACS csak kettőt...
-
Kristof93
senior tag
-
vicze
félisten
válasz Kristof93 #20 üzenetére
Hol a vízhűtés és a 1kW? Ráadásnak hasonlítsd a méretét, a túlzó, félrevezető képekhez. Biztos ezzel is kitörik a kezed olyan nehéz...
Amúgy továbbra se nagyon van olyan Supercharger, ami nagyon 250kW fölé megy, ugye vannak elég erős limitációk a hálózat szempontjából.
[ Szerkesztve ]
-
Knight666
aktív tag
Itt egy a témát tengerentúli szemszögből részletesen tárgyaló videó. Mindenkinek ajánlom, akit mélyebben érdekel a dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gaming notebook topik
- Formula-1
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Milyen processzort vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- EAFC 24
- További aktív témák...