-
Mobilarena
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
SureStudio
tag
Sziasztok!
Még nagyon kezdő vagyok és lehet csak egy kis google-be kerülne, de azt szeretném megcsinálni, hogy van egy gombom és (a gomb egy hivatkozáshoz vezet) és ezt a hivatkozást csak akkor lehetne megnézni ha előtte egy beviteli mezőben egy általam megadott szót írt be a betekintő személy. Ehhez lehet php kellene? Ha nem, kérlek segítsetek!
Előre is köszi. -
SureStudio
tag
válasz
Sk8erPeter #2741 üzenetére
HTML CSS megvan, inkább a php érdekel...
-
SureStudio
tag
válasz
Sk8erPeter #2739 üzenetére
Hogy pl.:hogyan lehet kódokat írni (beléptető rendszer stb..)
-
SureStudio
tag
válasz
Sk8erPeter #2737 üzenetére
Oké, köszönöm és valamit tudsz ajánlani vagy egy oldalt ahonnan leírják a dolgokat?
-
SureStudio
tag
válasz
Sk8erPeter #2735 üzenetére
Már megoldódott a probléma.
Az volt, hogy volt egy php kódom amit rosszul írtam meg és nem jelent meg, azt hittem, hogy az segítene ha valami scriptel megtudnám jeleníteni. De már megvan, egy oldalon leírták a folyamatot.
Én meg megyek a könyvtárba php tanulni.
És elnézést az értelmetlen hozzászólásomért, csak még nagyon kezdő vagyok ezen a téren és nem tudtam, hogy mi a hiba. -
SureStudio
tag
válasz
Sk8erPeter #2731 üzenetére
Nem írtam le teljesen...
A rendszer maga megvan, csak igazából nem jeleníti meg ezért próbáltam vagy css-t vagy php-t. -
SureStudio
tag
Sziasztok!
Az lenne a kérésem, hogy nem tudtok egy olyan scriptet mely egy archívumot jelenít meg, igazából elképzelésem nem nagyon van, az oldalamra kellene és a bejegyzéseimet mutassa időrendben.
Előre is köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Core I9 ERŐMŰ Lenovo P1 Gen2 (8mag/16 szál 32Gb DDR4 1Tb SSD 4Gb Nvidia) laptopom eladó!!!
- Új Dobozos Lenovo Yoga Slim 6i Gamer Procis Ultrabook 14" -35% i5-13500H 16/512 Iris Xe FHD+ OLED