- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Mobil flották
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
andriscs
aktív tag
válasz Diskcopy #401 üzenetére
Hi!
Halleluja, valóban a super.paint(g) kellett. Természetesen az a sor, amit mondtál, hogy ki kell kommentezni, már ki volt, mivel anélkül nem fordult volna le. Most aztán rendesen megjegyzem, hogy hogyan kell Swing-et programozni. Köszi a segítséget!Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
válasz Diskcopy #405 üzenetére
Hi!
Nekiálltam jobban belemélyedni a GridBagLayout-ba, és tényleg jó dolog, és annyira nem is bonyolult. Bár ebben is találtam olyat, ami nem működik úgy, ahogy nekem kellene. Jók ezek a Contraints dolgok, de itt is van, amit ignorál a Java. Például 3 komponenst egymás fölé akartam rakni. Ez a gridx, gridy-nal megy is, csak nincs köztük hely. Próbáltam az instets-el, ignorálja. Utána próbáltam a weighty-nal, aminek az értéke 0.0 és 1.0 között lenne, de még 0.00001-re is kürölbelül 300 pixel a távolság köztük, ennél kisebb esetén pedig nem igazán alkalmazza. Szóval megpróbáltam az anchor-al, és az egyik komponenst a PAGE_START mezőbe, a középsőt a CENTER mezőbe raktam, a harmadikat a PAGE_END-be. Elvileg igy egymás alatt kellene lenniük. Amit kaptam: a 3 komponens 1 sorban. Szóval még ezzel is lesz tökölés rendesen. De legalább valamilyen szinten működik.Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
Diskcopy
tag
-
andriscs
aktív tag
válasz Diskcopy #439 üzenetére
Hi!
Kipróbáltam mindent, amit mondtál. Azt elfelejtettem mondani, hogy egyszer végrehajtódik a panelremove és az add, csak utána nem történik semmi. Ami működött, az a pack volt, ezzel viszont van egy bazi nagy gond. A JFrame-em maximizálva van, és elég hülyén néz ki, hogy pack után egyből max méretre rakom, eléggé furcsán néz ki, ahogy hírtelen kinagyítódik az ablak. Szóval meg lehet oldani valahogy ezt a pack kikerülést?
[Szerkesztve]Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
válasz Diskcopy #446 üzenetére
Hi!
Igazad van, az kimaradt, így már nem lesz szürke, viszont van még egy gondom, Amikor elindul a progim, már akkor szeretném, ha ott lenne a kép, de hiába hívok a konstruktor végén repaint()-et, csak akkor jelenki meg, ha valami ''fizikailag'' előidézi, hogy újrarajzolódjon (pl. ha ablakot váltok). Szóval hogyan lehet azonnal kirajzoltatni?Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
válasz Diskcopy #450 üzenetére
Hi!
A MediaTracker-es rész konkrétan így néz ki, mindent kipróbáltam, de nem jó:
background = Toolkit.getDefaultToolkit().getImage(''kep.jpg'');
mt = new MediaTracker(this);
mt.addImage(background, 0);
try{
mt.waitForAll();
mt.waitForID(0);
}catch(Exception e){Thread.currentThread().interrupt();
}
Aztán még a paint-be is beleraktam:
if(mt.checkAll()==true)
g.drawImage(background,x.width/2-350,x.height/2-250,this);
Van más ötleted?Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
válasz Diskcopy #452 üzenetére
Hi!
Megvan a megoldás. Az volt a hiba, hogy a főablak méretet beállítottam, és utána maximalizáltam, így a paint csak addig tudta rajzolni a képet, amig az ablak setSize-a engedte neki. Most viszont jó. De újabb hiba van. Most nem rajzolja ki elsőre, hiába van MediaTracker, meg WaitForID, nem használ. Erre valami ötlet?Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
andriscs
aktív tag
válasz Diskcopy #458 üzenetére
Hi!
Hát itt az évszázad megoldása! Semmi drawImage meg egyéb szarságok Nincs paint buzerálás. Komponensek a köbön
Annyi kell, hogy file-két beolvasom, és utána egy JLabelbe belerakom, és akkor látszik amikor én akarom, mert setVisible false vagy true
Szóval itt a megoldás, 4 sor az egész.
[link]Andris - http://andriscs.blogspot.com
-
Drizzt
nagyúr
válasz Diskcopy #470 üzenetére
Köszi, de arra már írtam egy saját kis átalakítót, mire szóltál. Éppen egy nagyházival szopok... A lényege az, hogy van két kis tank, az egyiket én, a másikat az ellenség irányítja, valós időben mennek az események, s a golyó röppályája a ferde hajítás fizikai képleteiből számolandó.
I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
válasz Diskcopy #473 üzenetére
Helló, ez volt a gond, nem egyezett a file neve, bocs, hogy ilyen hülységgel zaklattalan, de tényleg nagyon gagyin tanították ezt nekünk. Összesen 4 gyakorlat volt egész félévben, aztán tanuljunk meg abból javazni, meg egy elmagyarázott slide-ból...
Most már fut, de nem csinál semmit, amit kéne, s a mainem azt írja, hogy dob egy NullPointerExceptiont, amikor példányosítom a GameEngine-t, s nem tudm miért? :S
A GameEngine végső soron a Frameből származik, s a konstruktora onnan örökölt, egy stringet vár, így pinicializáltam:
GameEngine a=new GameEngine(''lőjj!'');
hm... hol itt a nullpointerexception oka?I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
válasz Diskcopy #477 üzenetére
Koszi. Nalam az a helyzet, hogz van egz osztalz, amiben van egz masik osztaly, ami a threadbol szarmazik. Ebben nem tudom elerni a tartalmazo osztaly semelzik valtozojat sem, nah, ezt nem ertem miert van, illetve hogz lehetne kikuszobolni. Tehat ez a threadbol szarmazo osztalz a masik osztalzon belul van definialva.
I am having fun staying poor.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))