Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flegga92

    senior tag

    válasz bazsby #62342 üzenetére

    Test kábeleket kéne átnézni, nagyon egyszerű, nem kell sokat szerelni, tavasszal csináltam én is. Akksit ki kell venni, légszűrőház előtt van egy fekete doboz és a szívónyílás pár csavar fogja. Ott szépen visszaköveted a kábeleket, nem hosszú, max 1 m és van benne egy osztás, 2 helyen kapcsolódik a kasztnihoz. Kitekered a csavart, csiszolópapírral megcsiszolod a sarut és a kasztnit is, de ezt ne túl nagy felületen, csak a saru alatt. Van még az első zárhíd és a motor között is egy, azt érdemes cserélni, mert csupasz kábel, mindegyiken tiszta oxid. Saruk alatt kontakt sprayel kell befújni, barkács áruházakban kapsz (OBI-ban van biztos, Chip márkájú).
    Ez a leírás a benzineshez van, ha esetleg dízel ott máshogy lehet.
    Lehet még generátor is zárlatos, szépen le tudja szívni az akksit, önindító is lehet gázos, kopott szénkefe stb. illetve valami fogyasztja az áramot, jellemzően utólagos dolog (riasztó). Érdemes lenne mérni nyugalmi áram felvételt, ha pár mA-nél nagyobb akkor valami fogyaszt.
    Ha generátor/önindító hibád lesz, újítasd fel a gyárit, ne vegyél utángyártottat. Az én generátorom annyira gatya volt, hogy adtak egy komplett felújítottat,a rosszat le kellett adni.

    tboldi : valóban nincs rotor, 4 trafós:D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák