- iPhone topik
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- BYD Atto 3 menetpróba
- Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
Hirdetés
-
Stellar Blade - Túl az 1 millión
gp Külön érdekesség, hogy a Metacritic oldalán a felhasználók ennek a PS5-ös játéknak adták a legjobb pontokat.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
ma Az Európai Unió szabályozásához hasonló lépésre készül az egyik legnagyobb volumenű mobilpiac.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
válasz
bazsby #62342 üzenetére
Test kábeleket kéne átnézni, nagyon egyszerű, nem kell sokat szerelni, tavasszal csináltam én is. Akksit ki kell venni, légszűrőház előtt van egy fekete doboz és a szívónyílás pár csavar fogja. Ott szépen visszaköveted a kábeleket, nem hosszú, max 1 m és van benne egy osztás, 2 helyen kapcsolódik a kasztnihoz. Kitekered a csavart, csiszolópapírral megcsiszolod a sarut és a kasztnit is, de ezt ne túl nagy felületen, csak a saru alatt. Van még az első zárhíd és a motor között is egy, azt érdemes cserélni, mert csupasz kábel, mindegyiken tiszta oxid. Saruk alatt kontakt sprayel kell befújni, barkács áruházakban kapsz (OBI-ban van biztos, Chip márkájú).
Ez a leírás a benzineshez van, ha esetleg dízel ott máshogy lehet.
Lehet még generátor is zárlatos, szépen le tudja szívni az akksit, önindító is lehet gázos, kopott szénkefe stb. illetve valami fogyasztja az áramot, jellemzően utólagos dolog (riasztó). Érdemes lenne mérni nyugalmi áram felvételt, ha pár mA-nél nagyobb akkor valami fogyaszt.
Ha generátor/önindító hibád lesz, újítasd fel a gyárit, ne vegyél utángyártottat. Az én generátorom annyira gatya volt, hogy adtak egy komplett felújítottat,a rosszat le kellett adni.tboldi : valóban nincs rotor, 4 trafós
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik