Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cekkk

    veterán

    válasz DeFranco #12340 üzenetére

    Ilyenkor nagyon okos tud lenni mindenki, hogy a szomszéd márkaszervizes ismerősének a spanja mit mondott, meg ó barátom ki lehet azt fogni, csak amikor akkor és ott vagy, és rá kellene mutatni, akkor van nagy kussolás meg cipőnézegetés, hogy hátőőizé...

    Hát izéőőő nekünk cirka 23 éve van műszaki kereskedésünk és mondjuk apum még tv szerelőként kezdte és szervizünk is kb 3 éve szűnt meg mert más fele indultunk azzal szóval lehet több rálátásunk van, de hagyjuk te úgy is jobban fogod tudni...
    Gondolom ugyan ekkora tapasztalat mögötted is áll... :R

  • Dave™

    nagyúr

    válasz DeFranco #12340 üzenetére

    Szerintem az jobb megközelítés, hogy a sok biztosítós garanciakiterjesztés helyett belekalkulálsz egy bizonyos elhullási rátát erre az időszakra, ami lehet teljes csere vagy javítás, és az esetek többségében szerintem jobban jössz ki, ha mondjuk a 6 eszközből egyet teljesen ki/lecserélsz saját költségre a kiterjesztett időszak alatt, mintha mind a 6-ra megvetted volna a garanciakiterjesztést. 90-hez képest a 15 mondjuk arányosan egyáltalán nem kevés, és ezért kapsz mondjuk 2-3 évet, ráadásul ez ugye nem is teljes körű, csak bizonyos feltéltelek esetén érvényes, amit ráadásul még bizonygatnod is kell. Szerintem kenjék a hajukra. Mondjuk a képlet jobban működik, ha alapból legalább középkategóriás termékekkel tervez az ember, és nem az ultra-low end tájékán szemezget. Viszont a Miele sem megoldás, mert annak az árából veszek 3 középkategóriásat, amivel valószínűleg legalább addig kihúzom ha nem tovább, és közben nem is áll benne a pénzem és a kockázatom. Szerintem.

Új hozzászólás Aktív témák