Hirdetés
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- One mobilszolgáltatások
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- iPhone topik
- Snapdragon 695 és 120 Hz-es kijelző a Motorola G34-ben
- Google Pixel topik
- Ez nem futótűz, inkább csak égés
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
pataig
tag
válasz
hun005a #24621 üzenetére
Valóban nem sok, de ez csak a nyárit érinti, mert hasonló mennyiséget a télibe is hajtok!
Ráadásul ez főleg városi közlekedés, csak egy két kirándulás, s a nyaralás ami hosszabb táv!
Megkérdeztem pár gumist.... hihetetlen mekkora eltérések vannak az ajánlásokban! Van amelyik a Laufennt favorizálja a másik az Apollot... a harmadik a Nexent....Pedig gondolom van különbség köztük, csak én annyira nem értek hozzá!
Ja és a legjobb amit mondtak.... ha ilyen keveset megyek akkor vegyem meg a legolcsóbbat, mert úgyis rám öregszik a gumi.... ebben igazuk van ami az öregedést jelenti, de nem szeretnék bajba kerülni azért mert egy rossz minőségű gumit vettem, s spóroltam 10000ft-ot a garnitúrán!Gondoltam hátha itt megerősítenek valamelyikben!!!
-
ro_bert17
őstag
válasz
hun005a #24567 üzenetére
Köszi!
Akkor az F Astrára meg is rendelem rövidesen a Nexen Nblue 4 Season-t.Viszont a G Astrára benéztem a méretet. Ha jól olvasom, akkor 15"-os felnin 185/65, és 195/60 a gyári méret. Ebben a butiban meg épp nincs. Legközelebb az emagon látok még elfogadható áron.
Nekem személy szerint emagos megrendelésekkel eddig nem volt gondom, de mintha gumis megrendelésnél olvastam volna, hogy pl. öreg gumit küldtek. Van erről valami tapasztalat? (nem vitaindítónak szánom) -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hun005a #24425 üzenetére
Nexen-el nincs tapasztalatom de általánosságban:
Autós közönségszavazást valóban meghamisítottak az ADAC-nál de a gumitesztjeik azért rendben vannak.
Azok sokszor egyedi gyártói specifikációjú gumik, többnyire más a keverékük, profilmélységük sőt akár a mintázatuk is mint az általános verzióké.
mod:
BBD: Rengeteg minden befolyásolja nem csak maga a felfüggesztés. Pl a súlyeloszlás, a Kuviknak nagyon könnyű a háta mert a tank és a motor is az első tengelyhez van közel (ebben sokkal erősebb a sedan nem csak a jobb futómű miatt hanem mert hátul van a tank), na most ugye orrtolósra kell hangolni a kocsit ezért hamar elkezdi tolni az orrát, hogy ne legyen meglepi az elkönnyülő/kitörő háta miatt.
A Volvonál azért ott lötyög hátul 60-70 liter gázolaj, meg a jó nehéz akksi is ott figyel a hátsó tengelynél ami sokkal jobb mechanikai tapadást ad a hátsókerekeknek.
De valóban alapvetően a felfüggesztés milyensége a meghatározó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest