- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bazsimano
őstag
válasz
LiPiko #37455 üzenetére
"
As mentioned above, there is no option to delete our Gearbest account within the site or through the app. We need to contact gearbest.com to close our account. It gives us 3 options. Facebook messenger, ticket opening and live chat. We’re gonna open a ticket. To access the ticket opening page, first click on the link.
http://support.gearbest.com/ticket/ticket/index?cat_id=75, After clicking the link, we will see the form below. We are writing to delete our Gearbest account. Then click on the “Submit” button"
szóval menjen egy ticket nekik es kerjed meg hogy toroljek -
LiPiko
újonc
válasz
LiPiko #37435 üzenetére
Ez is eljött! 22-én elfogadta a Gearbest a kérelmemet a visszatérítésről. 3-5 nap... Ma meg is kaptam:
Gearbest egy 74 396 HUF összegű visszatérítést küldött:
2020. június 28. 16:55:07 CST
Vásárlás teljes összege 76 750 HUF
Visszatérített összeg 74 396 HUF
Buktam a biztosítás összegét...Ezzel egyidjőleg meg küldek egy ilyet is, de már döntöttem. Sajnálom,hogy ide jutottunk.
-
Crus
őstag
válasz
LiPiko #37435 üzenetére
Nézd... én a DPD-vel nem egyszer beszéltem. Szó szerint azt nyomozták ki, hogy a GB jelezte nekik, hogy majd valamikor el kell hozni tőlük egy csomagot. Ez csak amolyan foglalás, ami akkor élesedik, ha konkrét dátumot, időt megad a kiszállítást rendelő cég. Na ez az amit a GB aztán soha nem tett meg egyik rendelésemnél sem, melyekkel most gond van! Mind a 2 alkalommal csak "foglaltak", "jeleztek", de a futár megrendelés, a csomag átadása fizikailag soha nem történt meg!
A pénzt eltették, forgatják, húzzák amíg lehet. Nem feltétlenül a maszk biznisz miatt... akkor szoktak cégek ilyet csinálni, amikor súlyos financiális problémáik vannak és próbálnak a víz felszínén maradni. Nekem ebből az egészből az jön le, hogyha nem kapnak tőkeinjekciót valahonnan, akkor lehúzhatják a rolót.
-
sambenez
addikt
válasz
LiPiko #37435 üzenetére
" Pandémia? Hol van az már? "
WHO: Rekordmértékben nőtt a koronavírussal fertőzöttek száma az elmúlt 24 órában
-
sambenez
addikt
-
válasz
LiPiko #37316 üzenetére
Azóta már növelték, a többit fentebb leírtam.
Tessék megérteni, hogy ez egy becsült intervallum. Minden esetben 60 napot kell nézni, most a covid miatt, pedig inkább 90.
Véleményed elfogadom, de nem értek egyet. Türelem!
Megkérlek, hogy a kiabálást hanyagoljuk a topikban. -
válasz
LiPiko #37314 üzenetére
Előre senki nem tudja. Még a vírus elején időben jött szinte minden.
Nagyon sok időt állnak a csomagok itthon is, egy mostani 1,5 hónap volt mire kihozták.
Nekem sehonnan nem jönnek, ritka kivétel mikor időben érkeznek. Másik topikba még vannak páran akik januári rendelést várnak Aliról. Ennek nincs köze, hogy honnan vásárolod.
Mi került +10-be? -
válasz
LiPiko #37312 üzenetére
Nem lettél, jön az csak lassan. Erről nem tehet a GB.
Fentebb jeleztem, hogy nekem most jött meg egy februári telefon rendelés.
Nem EU raktárból rendeltél, csak priority line szállítással. Ez Kínából érkezik.
Téged nem érint, mivel áfamentes szállítást választottál. Nyugodtan várj még vele, nekem is úton van még 2db Márciusi telefon. -
viktorhu
veterán
válasz
LiPiko #37261 üzenetére
A 60 napot várd ki, utána reklamálj, kérd vissza a pénzed. A felét fogják felajánlani, ha nem kérted a biztosítást.
Ragaszkodsz a teljes összeghez, említed a paypalt, és onnan 3 opció:
- a paypal említése után (csak miután maguktól nem akarják a teljes összeget visszaadni) azt mondják, hogy mivel olyan fontos ügyfél vagy, ez alkalommal fizetnek
- nem akarnak továbbra sem fizetni, megnyitod az ügyet a paypalnál, a paypal megítéli neked az összeget, mivel az ő szabályaik szerint jár a pénz, ha nem kaptad meg az árut
- a paypal is az ő javukra ítél, mert az ÁSZF-ükben benne van, hogy nem vállalnak felelősséget a postázás közben a csomagért.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- OLED TV topic
- Windows 11
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Energiaital topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óra topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 77G4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz 0.1ms - MLA - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- KÖZEL FÉLÁR! Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged