Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Yettel topik
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
skayline
tag
Tisztelt fórumtársaim!
Következőben kérném a véleményetek/ segítségetek.
2013.05.06-án vásároltam az iPonban egy SAPPHIRE 11201-20-20G HD7770 1GB GDDR5 GHZ EDITION OC PCIE videokártyát. Első napokban nem nyüstöltem mint kiderült hiba volt, mert mikor elkezdtem dolgoztatni hibákat dobott ki
.
2013.05.14-én bevittem, hogy intézzék el a cserét mivel hibás a termék. Szó nélkül bevették garanciába és a fentebb feltöltött képet és társait is mellékletbe csatolták maguknak. Teltek a napok és lejárt a 15nap, vga kártya nélkül maradtam mert az alaplapon nincs így elkezdtem velük levelezni, hogy mi is van már mivel a jogszabályban 15 nap van megadva amire kell törekedniük. Nagy nehezen jó pár levél váltás után mikor már nyomatékosítottam a tényeket és felszólítottam, őket, hogy biztosítsanak legalább addig egy videokártyát, hogy a munkám is tudjam végezni nagy nehezen rávették magukat és a saját költségemre elmehettem a boltjukba 2013.06.04 napján volt ez. Itt kezdődik a sztori még érdekesebb része 2013.05.27 napján rendeltem egy tabletet legyen min legalább az emailokat és hasonló dolgokat intéznem meg amúgy is kellett már. Haza hoztam a terméket és feltettem a töltőre mivel annyira le volt merülve, hogy a boltban nem tudtam kipróbálni, erre az a tény fogad, hogy újra kaptam az iPontól egy hibás terméket mert mikor a tenyerembe vettem a tabletet azt vettem észre, hogy a bal szélén középen elszíneződik egy pontban mint ha megnyomnám a képernyőt pedig csak a tenyeremben tartom és semmit nem csinálok. 2013. június 7., péntek jön a levél a tablettel kapcsolatban "Befejeződött a garanciális ügyintézése, azonban a terméket sajnos sem kicserélni, sem megjavítani nem tudtuk, annak vételárát jóváírjuk Önnek. Kívánsága szerint választhat másik terméket kínálatunkból, melyet Önnek kell megrendelnie a Dévai utcai üzletünkbe (megjegyzésben feltüntetve az RMA számot és azt, hogy garanciális levásárlás). Ekkor csak a két termék vételára közti különbséget számlázzuk ki Önnek."Érdekesség aznap meg is jelent náluk, hogy rendelhető a termék de cserélni nem tudták? Újra megrendeltem a terméket kíváncsian várom, hogy ugyan azt a hibás terméket árusítják vagy sem?!
Következő lenne a kérdésem, hogy a videó kártyával kapcsolatban mit tudnék lépni mert lassan 30 napja tartják maguknál és az én pénzemből gazdálkodnak mint vga mint tablet terén.
Előre is köszönöm válaszaitokat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Letarolná a kínai AI igényeket a Huawei CloudMatrix 384
- Karma: The Dark World teszt
- Építő/felújító topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Windows 10
- Revolut
- Politika
- Az AMD Kínára szabott AI gyorsítója is beleesik az USA új exportkorlátozásaiba
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Újszerű ASUS ZenBook 14 UM3402 -14" 2.8K OLED 90Hz -Ryzen 5 5625U - 16GB -512GB - 1,5 év garancia
- Thinkpad P16s notebookot vennék
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest