- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Mobil flották
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
Aktív témák
-
emre
veterán
-
-
PazsitZ
addikt
válasz MPowerPH #45798 üzenetére
Szazszor elmondtak mar, h Vettel az isten. Nem tudom, mit nem lehet ezen meg mindig nem erteni.
Vagy Marko nem volt ott az auto tervezesenel, vagy Vettel latogatta kevesszer a pirellit, de az idei auto es gumi kombo nem fekszik neki
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Xirtam
veterán
válasz MPowerPH #45903 üzenetére
Perez még fiatal, jól döntött, hogy nem próbálkozott tovább. Előtte van még az élet, és a pályafutásának is a kezdetén jár. Alonso mindenféleképpen úgy védekezett volna, hogy Perez-nek le kelljen mennie az ideális ívről a vizesre. És akár, hogy is nézzem Perez egyenlőre nem egy Hamilton (Alonso vs. Hamilton Silverstone). Más részről a Sauber nem engedte volna, hogy Perez eldobja a biztos 2. helyet érő pontokat. Hiszen év végén az elszámolásnál milliókat jelenthet ez a 2. hely. Arról nem is beszélve, hogy a Sauber-nek jól jön a pénz, de szerencsére szponzor is jött a házhoz a Maláj 2. hellyel.
Azt is megér pár mondatot, hogy a Sauber megérdemelten hagyta maga mögött a Force India-t és a Toro Rosso-t évek óta egyre összeszedettebb a csapat, és a fiatal pilóták is kezdenek fejben és az autóban is megérni. A Sauber legalább képes megmutatni azt amit pár gyár, BMW, Toyota, Honda nem volt képes. BMW-t is nagyon sajnálom. És ez zajlik most a Mercedes háza táján is. Nincs eredmény akkor feladjuk , nincs értelme pénzt ölni a dolgokba. BMW anno adott magának 3 évet, hogy VB-t nyerjenek. Elég hülye ötlet volt. Az már csak a sors iróniája , hogy amikor abbahagyták egyre versenyképesebbek voltak, csak úgy ahogy a Toyota, és a Honda.
Arról nem beszélve, hogy a Formula 1-ben idő kell ahhoz, hogy egy csapat maximálisan összekovácsolódjon. És folyamatos fejlődések kellenek. Ez rengeteg jelenlegi csapatnál nincs meg. Egy egy kimagasló eredmény akkora lökést képes adni a csapatnak, hogy az hihetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #46105 üzenetére
Már tudom. Schumi boxutcai hiba miatt esett ki. Egyszerűen nem rögzítették neki rendesen az első kereket. Elég szomorú ez, most a Merci szúrta el neki.
darál0w: Ez hívják mindent vagy semmit taktikának.
mod: Már előre félek, heteken belül tele lesz a topic Rosberg fanokkal. A divatdrukkerek váltásra kényszerülnek így lassacskán, miután kiderült Vettel is csak egy a sok közül, és még egy itt lenézett Webber is rendszeresen elveri.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Xirtam
veterán
válasz MPowerPH #46252 üzenetére
Az a baj ezzel az első felfüggesztéssel, hogy súly-elosztásilag teljesen megfogja borítani az autót. De majd úgy is fogok regélni ha tudok valamit. Láttam olyan változást is ahol az autó (bulldozer) formájú orra is változik. Csak ezzel megint az a baj, hogy télen kitaláltak egy irányt. És muszáj azt megbontani. Így tesztek nélkül ez iszonyatosan rizikós. Mert így egy eg y pont becsúszik. De elképzelhető az is, hogy totális FAIL lesz a fejlesztések.
A Májusi teszteken minimum napi 150 kört kellene menni ahhoz, hogy Barcelona-ban lássunk valamit a revízióból.
#46257 Jól beszélsz csak sokat. Egyik kedvenc régi mondásom. Egy szó mint száz, a Ferrari nem először van a béka segge alatt. Nem lehet mindig a trón tetején ülni. Ez elmondható mindenről, mert a világ egyensúlya erről szól. Akik meg ez miatt elpártolnak a gárdától ennyit érnek kb.
[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
válasz MPowerPH #47023 üzenetére
Érdekes páros lenne,nem tudom Wéber mennyire tudná elviselni azt a stílust.
Dany007 Én úgy emlékszem 2010ben még volt,de nem néztem még utána.Szabályváltoztatások olyanok amilyenek....nekem sem tetszenek,főleg a DRS.Kersel nincs bajom,ott a kivitelés ami rossz.
Egyik kolléga innen már sokszor említette,hogy nem időben hanem "darabban" kéne meghatározni a használatát.Mindenkinek lenne 20 alkalma nyomni aztán osszák be.Vagy akkor legyen no le limit és akkor beindulhatna a fejlesztés.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Xirtam
veterán
válasz MPowerPH #47449 üzenetére
( Az első és legfontosabb, amint Alonso is lenyilatkozott a héten. A Ferrari még mindig szenved a tesztek hiányától. Meglehet nézni, hogy mennyit tesztelt a gyár 2009-ig. A legnagyobb másod csapattal rendelkeztünk. Az összes utcára kiguruló autó van, hogy 1 éven keresztül folyamatos teszteken megy keresztül. Tavaly lett kész az új szimulátorunk. Míg a McLaren, RedBull jóval előrébb járt ebben. Nem hiába van saját pályánk. Ezek sajnos olyan dolgok amik egy gyár életét teljesen meghatározzák. Mert akár, hogy is nézzük még mindig egy utcai gyár vagyunk azon felül, hogy az F1-ben milyen sikereket értünk el. Persze lehet dobálózni azzal, hogy a többi csapat sem tud tesztelni. De visszavezetve régen is a Ferrari tesztelt a legtöbbet. Bár én még mindig ellenzem ezeket a dolgokat. Ez olyan mint ha egy úszó csak az olimpián látna vizet. )
Lényeges változások csak ezen a ponton lesznek az autón az év folyamán. Lehet , hogy külső szemmel te úgy gondolod, hogy ezek nem váltják meg a világot viszont egy Formula 1-es autó minden egyes eleme befolyásolja az egész autót. Így minden egyes kis apró változás hozzátesz az autó kezelhetőségéhez, gumihasználatához, karakterisztikájához. A mostani újításokat én is beharangoztam már. Eleinte úgy volt, hogy visszatér a csapat a jól bevált felfüggesztéshez. De mondtam, hogy ez rizikós, hiszen az autó egy megadott szempont szerint lett építve. (De nem akarom folyamatosan hangoztatni magam, már vagy 15x leírtam. )
Miért erőltetik az első felfüggesztést? Van jobban bevált? Ezt így nem mondanám. Anno mikor Alonso debütált az F1-ben a Minardi ugyan ezt a felfüggesztést használta. Több oka is van, hogy az F2012 ezt viseli magán. Egyrészről a lengőkarok miatt kisebb az aerodinamikai együttható. Az autó súlypontjára is jó hatással van ez a fajta felfüggesztés. Nehezebben szerelhető ugyan, de a Ferrari így hamarabb képes felmelegíteni a gumikat.
Ami arra ad még egy kis reményt, hogy Mugello vonalvezetése nagyban hasonlít Catalunya-hoz. Így elképzelhető, hogy talán 2012-ben nem kap a Ferrari +1 kört.
Még Bianchi eredményeit kellene megnéznem. Mert Ferrari fizetett, hogy Force India őt ugrassza a kocsiba a héten. . .
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz MPowerPH #47457 üzenetére
Ausztráliában tavaly nagyon szépen előzött a rajtnál és végül 3. lett.
Továbbá lelkesen támadta Malajziában Lewis Hamiltont, szélárnyékot fogott!szerk.: és igen, tartotta Alonso-t! Oké tudom hogy ott azon a pályán a Rönók végsebessége volt a legnagyobb és lehetetlen volt őket megelőzni, de szépen csinálta! Fékezni is tudni kell és ő ügyes féktávokat vett!
[ Szerkesztve ]
-
ViiiiktorOC
senior tag
válasz MPowerPH #47784 üzenetére
Valami nem kóser.
Másik, kicsit elmenve a Hamis témától. Tudom hogy 107%-os határnál a FIA mondhatja azt hogy mégis elindulhat a versenyző, ha szabadedzésen jobban ment. De akkor minek van 107? Mert 10 kör után úgyis utoléri a mezőny és csak feltartja az embereket. lenne inkább 106 vagy 105....
Esőt Hónapra!!!!!
LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary
-
PazsitZ
addikt
válasz MPowerPH #47794 üzenetére
Jó értem, feltehetőleg ez nem Hami személyes döntése, de a szerelőgárdát csapatfőnököt nem tudják mivel büntetni csak a versenyzőt, mint megannnyi más esetben...
De erősítsen már meg más is, jól emlékszem, hogy pont Hami, (ha jól rémlik Ausztráliában) játszott meg ugyanilyet?
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #47798 üzenetére
Rosszul tudja, mert az eset Kanadában történt két éve
Amúgy nem tudom mennyire véletlen, de amióta Sam Michael a csapatnál van, egyre több a rutin feladatok körül elkövetett baki.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz MPowerPH #47825 üzenetére
Ki hogy van vele. Vettel szerint nagyon jót tesz az előzésnek a széteső gumi, mert ha az előtte lévőnek szétesik a gumija, akkor azt meg lehet előzni. - Mennyivel más ez, mint Sumi hozzáállása!
És valóban sok az előzés. Mondjuk Kimit mennyien is előzték meg egy kör alatt?
Csak az a baj, hogy akik gladiátormeccset szeretnénk látni, nem pedig kivégzések sorát.A Williamsnek gratula. Holnap kiderül, mit tudnak kihozni a szituból. Ha pásztor megint baltázik, ideje lesz a pénzügyeseknek újraszámolni, mennyit is hoznak a fizetősök...
Utánam a kondenzcsik!
-
Aktív témák
- Apple iPhone 12 128GB,Újszerű,Dobozával,1 év garanciával
- Apple Watch Series 9 45mm,Újszerű,Akku állapota:100%,Dobozával,1 év garanciával
- Gamer Konfig (Best 1440p összeállítás) Ryzen 7500f vs RTX 4070super (Magyar Kisker Garival)
- RITKASÁG! Apple iPhone SE 3 64GB 2022, új állapot, Akku:100%
- Apple Watch Series SE 2.,Garanciába cserélt,Akku állapota:100%,Dobozával,1 év garanciával
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen