- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Yettel topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #10207 üzenetére
A tekerőgombocskát autótól független. Amúgy sem mehetnek már 18K RPM fölé.
Hűtés esetleg rezonanciák. Valszeg nem ugyanúgy van elhelyezve a motor mint a "gyári" Renault autókban.
Nowhereman: Képzeld nem. Nézd meg a legutóbbi quali eredményét. Bő 1.1 másodpercet kapott ugyanazzal az autóval és üzemanyagszinttel. Mi ez ha nem agyba-főbe verés? Tavaly pedig 14.5 ponttal többet szerzett az összesítésben.
"A mellesleg mellé meg tedd az 5. versenyen kívűl azt is hozzá, hogy nem ez volt az utolsó alkalom, amikor azt valami extrém módon hozta össze."
Melyik volt?
Az összeesküvés elmélet alatt pedig nem tudom hogy mire gondolsz. A gyertyás hírt pedig már olvastam, sőt linkeltem is már napokkal ezelőtt.[link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #10213 üzenetére
Szerintem te az üzemanyag-levegő keverékének arányára gondolsz.
Mallya: Esélyt kell adnunk az új szabályoknak
VM: Egy versenyből nehéz megítélni, mindenki találós kérdéssel nézett szembe. Nem tudtuk, hogy a gumik meddig tartanak ki a futamon, és nem volt arra vonatkozó adatunk, hogy megfelelő véleményre alapozhassunk. Adnunk kell a szabályoknak egy esélyt, és az embereknek is, hogy hogyan használják őket.
Egy verseny után mindent megváltoztatni zsigeri reakció lenne. Nézzük meg inkább, hogyan működik Ausztráliában és Malajziában, és jól tájokozott döntést hozzunk arról, hogy reagálnunk kell-e a Formula-1-es show javítása érdekében. Ha ez után megtesszük, akkor legalább több információnk lesz a megfelelő követelés meghozatalára.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
proof88
addikt
válasz MPowerPH #10213 üzenetére
A képen lévő RPM kapcsoló elvileg az rFactorban is állítható motor teljesítmény, ott is 12-ig állítható FSone-ban, fokozatonként 1%-kal többet fogyaszt az autó és 90-nel lesz több a max fordulatszám. Tehát ha 18000 a limit akkor kb 17 ezertől 18 ezerig szabályozhatod a max fordulatszámot vele. Gondolom a valóságban is valahogy így van. 12-esben éred el a maxot, 1-esben meg kíméled, és ilyenkor szektoronként tizedek maradnak a köridőben. És ha minimumon használod a maxhoz képest, akkor pl 50 literre tankolva, ha 5 litert fogyaszt a kocsi 1 kör alatt, akkor 1 körrel tovább tudsz kint maradni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz MPowerPH #10801 üzenetére
Massa soha sem tudott esőben menni ,
viszont Alonso, Sumi, Hamilton mind-mind nagy esőmenők, Webber is szokott villantani esőben,
a beleset meg sima, verseny baleset volt, mit kellett volna tennie Buttonnak kimenni a pályáról csak, hogy Alonsonak jó legyen?képkockánként visszanéztem és Alonso vette nagyon szűkre a kanyart ezzel bevágott Button elé, Suminak meg már Alonso pördült neki, tehát szó-szó[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
proof88
addikt
válasz MPowerPH #10864 üzenetére
Nekem is új, hogy Ausztráliában ez a helyzet, de úgy látszik ott tényleg ennyire komolyan veszik ezt mindenkivel szemben, hétvégén azt mondták a műsorban, vagy valahol olvastam, hogy ott már a hangosabb vezetés is ezt eredményezni. Mondjuk én azon csodálkozom, hogy nem valami Abu Dhabi vagy Bahrain környékén volt probléma, mert ott jó néhány dolog tiltva van nyilvánosság előtt (most nem a kipörgő kerekekre gondolok).
-
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz MPowerPH #10887 üzenetére
"I felt that something was wrong one lap earlier than I went off, I had some sparks coming up from the front left wheel; we didn’t know what it was and so wanted to pit. Then, a couple of corners before, I had huge vibrations building up and as soon as I touched the brakes, I had some sort of failure going in to Turn 13 and ended up in the gravel."
-
Nowhereman
őstag
válasz MPowerPH #10911 üzenetére
Nem kell feltétlen eső. Csak hőség ne legyen. A szezonnyitón is az volt a fő baj, hogy a gumik már a natúr körözgetéstől túlmelegedtek. Az idei gumil tartósak, és alacsonyabb hőfokon müxenek. Idén a nem melgedtek be helyett a túlmelegedés lesz a mumus. Szóval szárazon is lehet jó verseny, csak hideg legyen, Kobayashi ne essen ki az elején, és ne csak Lajoska és Webbo gyógyszere guruljon el...
Utánam a kondenzcsik!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz MPowerPH #10923 üzenetére
Én nem. Nem volt miért. Azt, hogy bajnokok lettek, főleg annak köszönhették, hogy a Honda nyerő autót hagyott itt. (Ugye ők beáldozták a 2008-as idényt és már akkor végig a 2009-es autót tervezték.) Ehhez jött, hogy alig volt nekik év közben szponzor, amiből a jövőévi (idei) autót lehetett volna fejleszteni. Ha nem jön a merci, kíváncsi lettem volta mit kezdenek. Persze Brawn nagy koponya, valamit biztos előhúz a kalapból, ha tud, de ő sem mindenható. Csodákat nem kell várni. És Schumitól sem.
Hiába írják, hogy a MercedesGP befürdött Schumival, mert nem. Ott van nekik Rosberg, aki príma pilóta, és az öreg szárnyai alatt mégjobbl ehet. Azt se feledjük, hogy a mesternek marketing-ereje is van, ami szintén jól jön a csapatnak.
Gyak 30 milláért a csapat megvette magának a média figyelmét egész évre, valamint 15 évnyi versenyzői tapasztalatot. Megérte?Sub-Dungeoneer lvl -57
-
-
hunnylander
őstag
válasz MPowerPH #11390 üzenetére
Csak mert Gyulámék okoskodnak, még nem jól tudják. Nincs tételesen kiírva a vétség büntetése. Ilyenért korábban is figyelmeztetés járt, ráadásul az FIA változtatott az alapelveken és tudatosan engedékenyebb lett a korábbi évekhez képest. Webber is csak enyje-benyjét kapott olyanért amiért korábban áthajtásos vagy rajtrácsbüntetés járt. (Legutóbb Interlagosban mit is kapott Webbo az irányváltásért és ezzel Kimi első szárnyának letöréséért? Semmit, max figyelmeztetést, aminek lerádiózása még csak adásba sem került.)
Ha meg a versenybírók befenyegetnek áthajtásossal, azt is ki lehet váltani, ha Hamilton visszaadta volna a pozíciót. A versenyirányítás rendszerint kéri a pilótát, Alonsoval is volt már ilyen a múltban.
Egyébként ma Johnny Herbert is a steward panelben volt. Most már tendencia, hogy tapasztalt versenyzők is bíráskodnak.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
madster
tag
válasz MPowerPH #11406 üzenetére
Mikor először utolérte Hamilton Petrovot, a célegyenes előtti hosszú egyenesben Petrov ugyanúgy cikázott előtte, nem olyan intenzíven de 3-4szer irányt változtatott. Úgyhogy sztem már csak ezért is kétséges, hogy miért is kéne Hamiltont megbüntetni, vagy miért csak őt.
-
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #11406 üzenetére
Sztem nem Hamilton hiszi azt magáról hogy felsőbbrendű lény...
Valójában te vagy az aki eldöntötted hogy milyen jellemrajz alapján viselkedett Hamilton, és hogy ez az első amit feltételezel egy másik emberről az elég beszédes (alap pszihológia a kivetített hibákról).
Maradjunk annyiban hogy ő egy másik ember, saját döntési mozgatórugókkal.Valamint azért tavaly a McLaren egyáltalán nem volt élcsapat vagy jó autó...csak azzá lett, kellett hozzá Kovalainen is, de sztem elég egyértelmű hogy ki hajtotta ki azt az autót minden futamon (akkor is).
-
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #11421 üzenetére
hazudott, és miért buktak le?..csak hamarabb lenyilatkozta az egészet úgy ahogy volt a speed tévének, mint hogy a csapat szólt volna neki hogy sumákolni kell.
Ez valóban jellemhibára vall, mármint bármilyen okból sumákolni...de ennek nincs köze a felsőbbrendűséghez.
Ráadásul ha én a 23 éves önmagamra gondolok...pedig én nem versenyeztem kölyökkorom óta egyszerre 3-4-5 versenysorozatban minden évben, szal van kinőhető jellemhiba. -
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #11418 üzenetére
"Nem cikázott. Kitért belső ívre, majd utána vissza külsőre. Ez nem cikázás...Olvasd el a szabálykönyvet."
Akkor nyugodtan idézhetnéd nekünk a szabálykönyv erre vonatkozó részét ha már látszólag ennyire betéve tudod az egészet.
"Na mind1, hagyjuk ezt. Másoknak is szemet szúrt már ez, nem véletlenül."
Persze hogy nem véletlenül. Elég sokan vannak akik minden feltétlen nélkül beveszik Palik és Gyulus minden hülyeségét és bármit mondanak azt már azonnal tényként kezelik.
[CS]Blade2:
Amúgy a hiba ellenére valóban jól ment. Pech hogy nem bírta ki a terhelést a motor de legalább egy kicsit szorosabb lett a pontverseny. Fülöpke átvette a vezetést ahogy nézem.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
7Heads Drago
veterán
válasz MPowerPH #11436 üzenetére
Én is szerettem a csokit.
A legrosszabb az egészben az, hogy még ennek az előzésnek is örülhetünk. Mert legalább volt. Sokkal rosszabb lett volna ha a kerekek, meg a szárnyak röpködtek volna.
Oliverda: Páran már megunták az "unalmas a verseny, szarok a szabályok" sablonszöveg ismételgetését
Nem kell célozgatni. Nyugodtan rúgj belém. Remélem előbb utóbb szemet szúr egy Admin-nak hogy nem tudsz elmenni mellettem szó nélkül.
tibi666: Hát eddig Alonso még mindig gyorsabb volt Massa-nál. Én már az elején sem értettem hogy Alonso a tiszta ívről hogy került Hami és Massa mögé. Sok a technikai hiba a Ferrariknál.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #11443 üzenetére
Nem a te fantáziádra voltam kíváncsi hanem az FIA szabálykönyvére de ahogy sejtettem is annak az ide vonatkozó pontját nem ismered csak hivatkozgatsz rá mintha ismernéd.
"Ki mondta, hogy én az RTL -t néztem? "
Ki mondta hogy rád céloztam?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
addikt
válasz MPowerPH #11445 üzenetére
Szimpatikusabb-->jobb is
Ha nem is lenne szabálytalan(nem találtam magyar szabálykönyvet,angol szinten még magas),de veszélyes az biztos.Mi van ha mellé behúzódik az előzni szándékozó autó és ráhúzza az előtte haladó,mert rosszul méri fel a távolságot.300km/h-nál nem mindegy.
LH kívül a legtöbb versenyző tud uralkodni magán és csak egyszer változat irányt és sportszerűen,de hagyja magát megelőzni.Mert ha figyelmeztették LH-t akkor minden lehetett csak szabályos nem,de elméletileg bünti sem jár érte. -
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #11449 üzenetére
Szerintem meg nem így szól. Na bizonyítsd be hogy nincs igazam ha már a saját igazadat nem tudod bebizonyítani.
Amúgy szerintem te ezt az estet kevered a ráhúzással ami pl itt történt. Amit Hamilton csinált azért sosem adtak még azonnal büntetést. Bármennyire is nehezen hiszed el így van.
Persze tudom hogy te meg pár itteni kollégád már azért is stop and go-t adtál volna neki hogy a világra jött...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
_Voyage_
aktív tag
válasz MPowerPH #11445 üzenetére
Massa szinte mindig ott van az utóbbi 2-3 évben a dobogón, vagy legrosszabb esetben a környékén. Alonso kétszer nyert egy vb-t, azóta kb sehol se volt.
Most is Massa vezet, 2 ponttal lonzi előtt.
Tavaly mindössze 8szor szerzett Alonso egyáltalán pontot, dobogóra egyszer állt, akkor is harmadikként. Massza 5-ször szerzett pontot, még úgy is, hogy 8 versenyt kihagyott, ezért van 2 hellyel lonzi mögött, amúgy tuti, hogy első 5-ben lenne.
Tavaly előtt is Massa 36 ponttal volt jobb, mint Alonso, második lett, Alonso 5.
2007-ben éppenhogy dobogós lett, de szorosan ott volt mögötte Massa.2006 óta, mióta a Ferrarinál van Massa, végig 2., 3., 4. lett, Alonsonak meg 2005-2006 volt a jó éve, akkor volt a csúcson a Renault, jó volt, azóta hááát...
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #11453 üzenetére
Hamilton meg a kivételezés... Nézd meg a 2008-as szezont és akkor rájössz hogy az ember meg a fogalom olyan messze van egymástól mint Makó Jeruzsálemtől.
"Abban biztos vagyok, ha pl. Alonsoval szemben csinálja ugyan ezt, akkor az lett volna a minimum, nem holmi figyelmeztetés."
Jajj...úgy látom megint előkerült a jósgömb.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
_Voyage_
aktív tag
válasz MPowerPH #11456 üzenetére
Nem kell válaszolni, ez az én véleményem, szerintem Massa jobb, mint Alonso, én a puszta tényekből indultam ki, hogy ki hányszor nyert.
A végeredmény számít, nem az, hogy hogy taktikázik, vagy melyik vezet jobban. De ha Massa előbbre van szinte mindig, mint Alonso, akkor hülyeség azt mondani, hogy Massa rosszabb, mint Alonso. Sajnos Massa-nak nem adatott meg a lehetőség, hogy megnyerje a vb-t egyszer sem, 2006-ban Schumacher miatt nem engedték, hogy első legyen, azóta meg a Ferrari nem volt a helyzet magaslatán, sajnos.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
Aktív témák
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest